Welke afstand vind jij te ver om te fietsen?
+18
silly-one
loura
Sterre
SarahKey
Serena
SleepingBeauty
Rush
Toet
Roxi3
rapa nui
Zonnetje
Sarah1985
Sushi
Fayebella
Blond
Spring
Antibes
Jeanette
22 plaatsers
Pagina 2 van 2
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Re: Welke afstand vind jij te ver om te fietsen?
Vroeger ging ik overal op de fiets naar toe! Echt niks was te gek.
Maar tegenwoordig fiets ik helemaal niet meer, ik wil het voorjaar een nieuwe fiets, want die fiets die ik nu heb valt nog net niet uit elkaar.
Maar tegenwoordig fiets ik helemaal niet meer, ik wil het voorjaar een nieuwe fiets, want die fiets die ik nu heb valt nog net niet uit elkaar.
Gast- Gast
Ik denk maximaal een uur fietsen per enkele reis.
Naar de middelbare school fietste ik elke dag door weer en wind 14 km heen, 14 km terug. Dat was niet altijd leuk, maar ach, alles went.
Naar de middelbare school fietste ik elke dag door weer en wind 14 km heen, 14 km terug. Dat was niet altijd leuk, maar ach, alles went.
Gast- Gast
+1. Ben heel lui nu.Jeanette schreef:Vroeger toen ik op de middelbare school zat, fietste ik ook 30 km op een dag (heen en terug). Nu fiets ik amper, wat ik overigens meer moet gaan doen.
Rush- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11
IK hou helemaal niet zo van fietsen.
Eerder na de middelbare school fietste ik zo'n 8km heen en 8 km terug.
Maar zo'n 10 km zou ik wel de max vinden, al pak ik dan nog liever de auto!
Eerder na de middelbare school fietste ik zo'n 8km heen en 8 km terug.
Maar zo'n 10 km zou ik wel de max vinden, al pak ik dan nog liever de auto!
SleepingBeauty- Kletskop
- Aantal berichten : 1855
Punten : 2407
Registratiedatum : 28-11-10
Tot mijn 15e ofzo hadden mijn ouders geen auto en deden we echt alles op de fiets. Nu vind ik voor dagelijks 30 min fietsen wel genoeg, al is het wel op te rekken naar 45 min denk ik. Mijn max ligt denk ik op 20 km. Nu woon ik in de stad en fiets ik binnen de stad wel alles, maar daarbuiten ga ik al snel met het ov (komt ook omdat ik de afstanden hier nog niet zo goed ken)
In de zomer wil ik nog wel een weekend fietsen en dan is 70-80km wel de max, daarna kan ik of de persoon met wie ik fiets echt niet meer maar dat doe ik dan weer niet op mn stadsfiets, de rest wel.
In de zomer wil ik nog wel een weekend fietsen en dan is 70-80km wel de max, daarna kan ik of de persoon met wie ik fiets echt niet meer maar dat doe ik dan weer niet op mn stadsfiets, de rest wel.
Serena- Kletskop
- Aantal berichten : 1653
Punten : 1694
Registratiedatum : 18-11-10
Ik kom niet verder met mijn fiets dan een dorp verder. De dorpen daarna, dat word dan net weer te ver fietsen.
De dorpen waar ik op de fiets heen ga liggen zo'n 5-6 km vanaf mijn huis.
De dorpen waar ik op de fiets heen ga liggen zo'n 5-6 km vanaf mijn huis.
Ik fiets wel graag en veel, maar meestal toch niet langer dan 30 min enkele reis. Dat is dan vaak geen 10 km omdat ik midden in de stad woon met veel stoplichten.
Sterre- Ratel
- Aantal berichten : 3682
Punten : 3849
Ik vind een half uur fietsen wel genoeg altijd... Als het mooi weer is en ik ben vrij dan vind ik het wel leuk om in het bos te fietsen ofzo maar als ik ergens echt heen moet dan echt niet langer dan half uur
loura- Ratel
- Aantal berichten : 3534
Punten : 3738
Registratiedatum : 19-11-10
Als het niet glad is of regent, fiets ik elke dag naar mijn werk. Dat is zo'n 9km, en daar doe ik ongeveer 35 minuten over, vanwege de stoplichten, anders zou het 30 minuten zijn. Ik vind het heerlijk, kom gelijk aan mijn beweging van die dag toe, en hoef niet in een (vertraagde) trein te zitten.
Gast- Gast
Eigenlijk pak ik bijna overal de fiets voor. Qua afstand maakt het mij niet echt uit. Voor werk zou ik denk ik max een uur willen fietsen. Maar dan wel met goed weer heen, ik vind het niks om met een nat pak voor de klas te staan, maar helaas ontkom je er soms niet aan. ik heb nu geen auto dus ik moet ook alles op de fiets doen, maar ik vind het heerlijk.
Vandaag ook voor de 7^^ moeten fietsen naar mijn punt waar ik vrijwilliger zou zijn. Was ongeveer 6 km fietsen. Iedereen van de groep waarmee ik zou helpen ging met de auto o.i.d. maar ik vond het heerlijk om er heen te fietsen en weer terug te fietsen. Even lekker vrij en genieten van de omgeving ( lekker bosrijk met vele hobbels ).
Vandaag ook voor de 7^^ moeten fietsen naar mijn punt waar ik vrijwilliger zou zijn. Was ongeveer 6 km fietsen. Iedereen van de groep waarmee ik zou helpen ging met de auto o.i.d. maar ik vond het heerlijk om er heen te fietsen en weer terug te fietsen. Even lekker vrij en genieten van de omgeving ( lekker bosrijk met vele hobbels ).
silly-one- Ratel
- Aantal berichten : 3937
Punten : 4097
Voor mij is de grens ook ongeveer 20 minuten fietsen. Lig ook aan wanneer, als ik 's ochtends vroeg naar mijn werk moet, ben ik sneller geneigd de auto te nemen, als ik in het weekend overdag ergens heen moet, kan ik nog wel tegen 3 kwartier fietsen. Ik probeer zowiso alles in mijn woonplaats fietsend te doen.
Rodewijn- Fluisteraar
- Aantal berichten : 27
Punten : 34
Registratiedatum : 17-11-11
Ik vind fietsen heerlijk! Voorheen fietste ik naar therapie, dat was 32 kilometer heen en terug. Nu mag dat niet meer en geniet ik van alle stukjes die ik fietsend aflegt, hoe kort ook. Als ik weer mag fietsen pak ik gewoon weer de fiets voor de langere afstanden.
Alex- Ratel
- Aantal berichten : 6509
Punten : 6850
Registratiedatum : 27-10-11
Uhm, 100 meter momenteel? En niet zwanger is het niet veel verder . Ik vind een dagje uit om te fietsen wel heel leuk, maar ik gebruik de fiets nauwelijks als vervoersmiddel van a naar b, dan wordt het toch meestal de auto of soms lopen.
Gast- Gast
Ik heb wat afgefietst in mijn leven. Toen ik nog bij mijn ouders woonde, fietste ik 7 km heen en 7 km terug naar de middelbare school. Later kreeg ik vakantiewerk en toen fietste ik 20 km heen en 20 km terug (wel ver hoor, zou ik nu niet meer doen!).
Uitgaan was 7 km heen en 7 km terug fietsen, vriendinnen woonden daar allemaal, en zij vonden dat 7 km naar mij toe fietsen verder was dan dat ik 7 km naar hen toe fietste, heel apart..
Ik werk nu 25 km van waar ik woon. Voorheen ging ik altijd met OV en nu ik een autootje heb, ben ik nooit meer het OV in geweest, heerlijk.
Maar, om even de vraag te beantwoorden, ik vind 10 km nog te doen.. Verder weg zou ik met de auto doen.
Uitgaan was 7 km heen en 7 km terug fietsen, vriendinnen woonden daar allemaal, en zij vonden dat 7 km naar mij toe fietsen verder was dan dat ik 7 km naar hen toe fietste, heel apart..
Ik werk nu 25 km van waar ik woon. Voorheen ging ik altijd met OV en nu ik een autootje heb, ben ik nooit meer het OV in geweest, heerlijk.
Maar, om even de vraag te beantwoorden, ik vind 10 km nog te doen.. Verder weg zou ik met de auto doen.
Gast- Gast
Ik woon in een klein dorp dus moest ook altijd naar school fietsen. Dat was 20/30 minuutjes fietsen. Sjee wat ik heb ik de boel bij elkaar gevloekd als ik met windkracht 10 langs het water moest fietsen . Maar opzich was het niet heel erg vervelend. Ook nu vind ik het wel lekker om te fietsen maar ik ben wel luier geworden sinds ik een auto heb.
Boodschappen ga ik echt niet meer met de fiets doen of lopend. Terwijl ik dat eigelijk altijd deed.
Boodschappen ga ik echt niet meer met de fiets doen of lopend. Terwijl ik dat eigelijk altijd deed.
Dani- Fluisteraar
- Aantal berichten : 199
Punten : 224
Op mijn stadsfiets vind ik 45 minuten wel de max, dan zweet ik me kapot.
Maar in die 3 kwartier kan ik wel (bijna) heel Amsterdam doorfietsen.
Op m'n racefiets zit ik met gemak een uur of 4 a 5.
M'n auto gebruik ik alleen om naar (schoon-) ouders te gaan in het Noorden.
Maar in die 3 kwartier kan ik wel (bijna) heel Amsterdam doorfietsen.
Op m'n racefiets zit ik met gemak een uur of 4 a 5.
M'n auto gebruik ik alleen om naar (schoon-) ouders te gaan in het Noorden.
Ooh La La!- Prater
- Aantal berichten : 1381
Punten : 1576
Registratiedatum : 12-01-11
Ligt er maar net aan waar ik fiets.
Fiets ik midden door de stad dan vind ik het geen probleem om 7 á 8 km te fietsen naar college. Maar vanaf mijn huis naar een dorp verder is de afstand hetzelfde, maar dat doe ik nooit. Dan pak ik liever de auto of de trein!
Het is niet zo dat ik bij een bepaalde afstand zoiets heb; Dat wil ik niet fietsen. Laatst 20km gefietst op een zondag..
Fiets ik midden door de stad dan vind ik het geen probleem om 7 á 8 km te fietsen naar college. Maar vanaf mijn huis naar een dorp verder is de afstand hetzelfde, maar dat doe ik nooit. Dan pak ik liever de auto of de trein!
Het is niet zo dat ik bij een bepaalde afstand zoiets heb; Dat wil ik niet fietsen. Laatst 20km gefietst op een zondag..
Gast- Gast
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Soortgelijke onderwerpen
» Harlopen, welke app voor afstand/snelheid meten?
» Welke woorden vind je wél leuk?
» Welke forummer vind jij 'stoer'? :)
» Welke snack bij de friet vind jij lekker?
» (n.a.v) Welke gezelschapsspellen vind jij leuk?
» Welke woorden vind je wél leuk?
» Welke forummer vind jij 'stoer'? :)
» Welke snack bij de friet vind jij lekker?
» (n.a.v) Welke gezelschapsspellen vind jij leuk?
Pagina 2 van 2
Permissies van dit forum: