Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Enorme mist - groot ongeluk in de buurt

+14
Vanilla Queen
Happydobby
Alex
Inge
PrimaBella
ixis
Minx
Rovine
Antibes
PluDan
Yaelynn
May
ijsjemeisje
Zininzon
18 plaatsers

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Ga naar beneden

Enorme mist - groot ongeluk in de buurt - Pagina 2 Empty Re: Enorme mist - groot ongeluk in de buurt

Bericht  Gast za 19 nov 2011 - 1:22

Het was hier gister niet mistig(Zeeland) maar van de week wel 1 of 2 andere dagen

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Enorme mist - groot ongeluk in de buurt - Pagina 2 Empty Re: Enorme mist - groot ongeluk in de buurt

Bericht  Blond za 19 nov 2011 - 3:25

Gister reed ik op de snelweg tussen Arnhem en Nijmegen, maar daar was het vreselijk mistig. Ik denk dat het zicht zo'n 20 meter was, echt heel gevaarlijk..
Blond
Blond
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Enorme mist - groot ongeluk in de buurt - Pagina 2 Empty Re: Enorme mist - groot ongeluk in de buurt

Bericht  Gast za 19 nov 2011 - 6:05

:shock: :shock: :shock:

Enorme mist - groot ongeluk in de buurt - Pagina 2 An_autob_2201520q

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Enorme mist - groot ongeluk in de buurt - Pagina 2 Empty Re: Enorme mist - groot ongeluk in de buurt

Bericht  Lavendel za 19 nov 2011 - 6:06

Die nummer 38 :shock:
Lavendel
Lavendel
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3651
Punten : 3920
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Enorme mist - groot ongeluk in de buurt - Pagina 2 Empty Re: Enorme mist - groot ongeluk in de buurt

Bericht  Gast za 19 nov 2011 - 6:19

Enorme mist - groot ongeluk in de buurt - Pagina 2 99742

Dit zijn die zelfde twee witte busjes met een stukje van 38 :shock:

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Enorme mist - groot ongeluk in de buurt - Pagina 2 Empty Re: Enorme mist - groot ongeluk in de buurt

Bericht  Gast za 19 nov 2011 - 6:22

Lavendel schreef:Die nummer 38 :shock:
Ik vind de opengeknipte en de zwarte op zijn zijkant helemaal boven net zo schokkend als nummer 38. Zo erg voor de mensen die betrokken zijn. Op het nieuws van half 12 werd gemeld dat er toen nog mensen in hun auto's vast zater, terwijl het omngeluk rond 19.15 is gebeurd Sad

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Enorme mist - groot ongeluk in de buurt - Pagina 2 Empty Re: Enorme mist - groot ongeluk in de buurt

Bericht  Zininzon za 19 nov 2011 - 6:36

Smikkell schreef:
Lavendel schreef:Die nummer 38 :shock:
Ik vind de opengeknipte en de zwarte op zijn zijkant helemaal boven net zo schokkend als nummer 38. Zo erg voor de mensen die betrokken zijn. Op het nieuws van half 12 werd gemeld dat er toen nog mensen in hun auto's vast zater, terwijl het omngeluk rond 19.15 is gebeurd Sad

Ja en dan rustig moeten blijven, terwijl het om je heen 1 groot gekkenhuis is. Hoewel het erg mistig was, was de lucht blauw van alle zwaailichten... Echt bizar.
3 doden valt nog mee als je al die foto's ziet.

Dat 2e busje op jouw foto, zit op de chauffeursplek ook lekker in elkaar gedrukt
Zininzon
Zininzon
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3783
Punten : 4138
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Enorme mist - groot ongeluk in de buurt - Pagina 2 Empty Re: Enorme mist - groot ongeluk in de buurt

Bericht  Gast za 19 nov 2011 - 6:47

Vorig jaar, in Amerika, is er voor ons ook een heel groot ongeluk gebeurd door een plotselinge hele harde regenbui. Over een paar kilometen allemaal van dit soort kettingbotsingen met meerdere auto's. Wij waren een van de eersten die niet meer op de voorgangers knalden en achter ons ging het verder gelukkig goed. Zo bang dat iemand op ons zou knallen. Nooit zoveel hulpdiensten bij elkaar gezien.

De mensen achter het ongeluk hebben 7 uur moeten wachten tot ze weer via één strook door konden rijden. Wij stonden voordelig en na een paar uur zijn wij via een stukje in de middenberm omgekeerd. Toen we even later via een betaalde weg weer langs de file en het ongeluk reden zag je pas hoe groot het was. Nooit zo'n lange file gezien, en nooit zoveel auto's op elkaar zien zitten over een paar kilometen lang, 5 of 6 banen breed :shock:

Ben toen zo geschrokken. Een uur eerder konden we ook al net een ongeluk ontwijken en ging er een los wiel de snelweg over, waardoor iedereen moest uitwijken.

Twee dagen later kreeg ik een smsje van mijn zusje, die op dat moment met twee vrienden midden in een kettingbotsing zat op een Duitse snelweg. Even later werd ze met de ambulance toch naar het ziekenhuis gebracht. Ik voelde me zo machteloos aan de andere kant van de wereld en de schrik en beelden van twee dagen eerder waren nog zo vers.

Door dit ongeluk moest ik daar gister wel weer even aan denken.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Enorme mist - groot ongeluk in de buurt - Pagina 2 Empty Re: Enorme mist - groot ongeluk in de buurt

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum