Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Enorme mist - groot ongeluk in de buurt

+14
Vanilla Queen
Happydobby
Alex
Inge
PrimaBella
ixis
Minx
Rovine
Antibes
PluDan
Yaelynn
May
ijsjemeisje
Zininzon
18 plaatsers

Pagina 1 van 2 1, 2  Volgende

Ga naar beneden

Enorme mist - groot ongeluk in de buurt Empty Enorme mist - groot ongeluk in de buurt

Bericht  Zininzon vr 18 nov 2011 - 11:09

In het oosten van het land is enorme mist.
Ik lees net op internet dat in Duitsland (vlak over de grens bij Enschede) en enorm ongeluk is gebeurd met waarschijnlijk 60 auto's. Er zijn zeker 3 doden, maar er wordt al gespeculeerd over 10. Ook zijn er veel zwaargewonden. Veel slachtoffers naar ziekenhuis in Enschede gebracht.

Bah bah bah...

Ik werk veel met (Nederlandse) mensen uit het dorp Gronau, waar het ongeluk is gebeurd...

Is het bij jullie ook zo mistig?
Zininzon
Zininzon
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3783
Punten : 4138
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Enorme mist - groot ongeluk in de buurt Empty Re: Enorme mist - groot ongeluk in de buurt

Bericht  ijsjemeisje vr 18 nov 2011 - 11:11

Ja toen ik vanavond tegen 19.30 naar huis reed was het ook erg mistig. Ik ging langzamer rijden maar sommige mensen scheuren je nog steeds hard voorbij.
ijsjemeisje
ijsjemeisje
Prater
Prater

Aantal berichten : 747
Punten : 849
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Enorme mist - groot ongeluk in de buurt Empty Re: Enorme mist - groot ongeluk in de buurt

Bericht  May vr 18 nov 2011 - 11:13

Nou hier is het idd goed mistig, maar echt mistbanken dat je echt niks meer ziet. Toen ik naar huis reed vanaf mijn werk heb ik bepaalde stukken gewoon zachtjes en op gevoel gereden omdat je echt niks zag.
Dus toen ik thuis kwam en hoorde dat nieuws toen dacht ik wel het was te verwachten dat er ongelukken gingen komen. Maar dit is wel heel heftig.
May
May
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4093
Punten : 4169
Registratiedatum : 22-11-10
Woonplaats : Twente

Terug naar boven Ga naar beneden

Enorme mist - groot ongeluk in de buurt Empty Re: Enorme mist - groot ongeluk in de buurt

Bericht  Yaelynn vr 18 nov 2011 - 11:15

Mijn medeleven voor de nabestaanden van de overledenen en slachtoffers
Yaelynn
Yaelynn
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 336
Punten : 396
Registratiedatum : 09-11-11
Woonplaats : Amersfoort

Terug naar boven Ga naar beneden

Enorme mist - groot ongeluk in de buurt Empty Re: Enorme mist - groot ongeluk in de buurt

Bericht  PluDan vr 18 nov 2011 - 11:15

May schreef:Nou hier is het idd goed mistig, maar echt mistbanken dat je echt niks meer ziet. Toen ik naar huis reed vanaf mijn werk heb ik bepaalde stukken gewoon zachtjes en op gevoel gereden omdat je echt niks zag.
Dus toen ik thuis kwam en hoorde dat nieuws toen dacht ik wel het was te verwachten dat er ongelukken gingen komen. Maar dit is wel heel heftig.

+1.
Ik dacht bij mezelf, beter zacht en voorzichtig dan snel rijden wat sommigen dan nog wel eens doen Mad .
PluDan
PluDan
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1506
Punten : 1718
Registratiedatum : 14-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Enorme mist - groot ongeluk in de buurt Empty Re: Enorme mist - groot ongeluk in de buurt

Bericht  Antibes vr 18 nov 2011 - 11:16

Nee, hier helemaal niet. Eigenlijk verrassend helder vergeleken met gisteren. Heb nog niets meegekregen van dat ongeluk, wat erg!
Antibes
Antibes
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7063
Punten : 7525
Registratiedatum : 27-04-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Enorme mist - groot ongeluk in de buurt Empty Re: Enorme mist - groot ongeluk in de buurt

Bericht  Rovine vr 18 nov 2011 - 11:18

Hier was het ook behoorlijk mistig, maar ik rijd alleen maar door de stad, dus valt het wel mee qua zicht.

Maar langzaam rijden heeft alsnog geen zin wanneer er achter je wel iemand met een noodvaart op je afkomt. Mad
Rovine
Rovine
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3694
Punten : 3832
Registratiedatum : 22-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Enorme mist - groot ongeluk in de buurt Empty Re: Enorme mist - groot ongeluk in de buurt

Bericht  Zininzon vr 18 nov 2011 - 11:24

Ik was om 16.30 van mijn werk weggereden, toen was het helemaal niet mistig. Was een uurtje bij oma geweest en daarna ineens erg mistig, maar niet zo dicht dat ik geen 120 meer op de snelweg durfde...

Heb de gordijnen al een paar uur dicht, maar net even buiten gekeken. Zie amper wat.

Zininzon
Zininzon
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3783
Punten : 4138
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Enorme mist - groot ongeluk in de buurt Empty Re: Enorme mist - groot ongeluk in de buurt

Bericht  Gast vr 18 nov 2011 - 11:26

In groningen is het ook heel mistig.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Enorme mist - groot ongeluk in de buurt Empty Re: Enorme mist - groot ongeluk in de buurt

Bericht  Minx vr 18 nov 2011 - 11:30

Net mijn vriend opgehaald van zijn werk en de binnendoor route genomen, maar echt wat een mist. Reed iemand met groot licht me tegemoed :S de sukkel. Zie je dus minder door in de mist. Maar ik was blij dat ik de route op mijn duimpje ken en dus weet waar de bochten zitten welke kant op en de straten van de zijkant.

Maar gezien de mist verbaasd het me niets.
Minx
Minx
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8623
Punten : 9434
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Enorme mist - groot ongeluk in de buurt Empty Re: Enorme mist - groot ongeluk in de buurt

Bericht  ixis vr 18 nov 2011 - 11:43

Zag 't net op het nieuws voorbij komen! Ziet er behoorlijk heftig uit daar in Duitsland zeg, Jeej
ixis
ixis
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 461
Punten : 503
Registratiedatum : 19-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Enorme mist - groot ongeluk in de buurt Empty Re: Enorme mist - groot ongeluk in de buurt

Bericht  PrimaBella vr 18 nov 2011 - 11:46

Zag er inderdaad erg heftig uit daar!
Ik was om 22.00 uur klaar met werken en toen ik naar huis reed viel het hier eigenlijk wel heel erg mee met de mist.
En dat terwijl ik ook aan de Duitse grens woon, alleen dan een stuk naar het zuiden toe.
PrimaBella
PrimaBella
Prater
Prater

Aantal berichten : 636
Punten : 676
Registratiedatum : 03-01-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Enorme mist - groot ongeluk in de buurt Empty Re: Enorme mist - groot ongeluk in de buurt

Bericht  Inge vr 18 nov 2011 - 11:46

Verschrikkelijk

Hier ook mistig.

Fairy, ik had net idd ook een tegenligger met groot licht en het grote licht ook aanhouden ook :-s
Inge
Inge
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5374
Punten : 6086
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Enorme mist - groot ongeluk in de buurt Empty Re: Enorme mist - groot ongeluk in de buurt

Bericht  Zininzon vr 18 nov 2011 - 11:58

Voorzitter Raad van Bestuur ziekenhuis Enschede op Twitter:
Coassistenten houden benefiet gala voor Sierra Leone.WDR meldt crash Duitse autobahn:doden&zwgewonden,dokters in smoking naar zkh

Zie het al voor me... Over 2 minuten ingelast nieuws op RTV Oost, zal het eens bekijken
Zininzon
Zininzon
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3783
Punten : 4138
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Enorme mist - groot ongeluk in de buurt Empty Re: Enorme mist - groot ongeluk in de buurt

Bericht  Alex vr 18 nov 2011 - 12:08

Wat erg, zeg. Vooral voor de families en nabestaanden van de slachtoffers.
Alex
Alex
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6509
Punten : 6850
Registratiedatum : 27-10-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Enorme mist - groot ongeluk in de buurt Empty Re: Enorme mist - groot ongeluk in de buurt

Bericht  Happydobby vr 18 nov 2011 - 12:15

Hier ook weinig zicht, moest naar mijn werk rijden, maarja beter mist dan sneeuw

Happydobby
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6175
Punten : 6320
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Enorme mist - groot ongeluk in de buurt Empty Re: Enorme mist - groot ongeluk in de buurt

Bericht  Minx vr 18 nov 2011 - 12:16

Inge schreef:Verschrikkelijk

Hier ook mistig.

Fairy, ik had net idd ook een tegenligger met groot licht en het grote licht ook aanhouden ook :-s

Ik had het ook aan even, als automatische reed binnendoor. Nou echt snel uit. Je zag echt geen klap. Maar dat is wel heel dom het niet uit doen :S
Minx
Minx
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8623
Punten : 9434
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Enorme mist - groot ongeluk in de buurt Empty Re: Enorme mist - groot ongeluk in de buurt

Bericht  Minx vr 18 nov 2011 - 12:16

Happydobby schreef:Hier ook weinig zicht, moest naar mijn werk rijden, maarja beter mist dan sneeuw

Ik weet nog net niet wat ik gevaarlijker vind. Sneeuw kan je neit echt overvallen. Ja als het ineens met bakken uit de hemel komt maar mist kan er ineens zijn.
Minx
Minx
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8623
Punten : 9434
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Enorme mist - groot ongeluk in de buurt Empty Re: Enorme mist - groot ongeluk in de buurt

Bericht  Vanilla Queen vr 18 nov 2011 - 14:11

Zininzon schreef:Voorzitter Raad van Bestuur ziekenhuis Enschede op Twitter:
Coassistenten houden benefiet gala voor Sierra Leone.WDR meldt crash Duitse autobahn:doden&zwgewonden,dokters in smoking naar zkh

Zie het al voor me... Over 2 minuten ingelast nieuws op RTV Oost, zal het eens bekijken

ik zie dan zo een scene van Grey's Anatomy voor me.

Maar idd, wat een chaos zag het op het nieuws. Echt erg.

Reed hier vannacht over een verlaten weg met straatverlichting, heb toen ff zonder licht gereden, zag toen een stuk verder dan een wolk, zo mistig was het. Maar Ik voelde me me iets minder comfortabel toen ik een weg opreed die geen verlichting had met diepe sloten aan beide kanten, dan moet je wel je lampen aan doen omdat je anders echt helemaal niks meer ziet, maar de bochten waren moeilijk te volgen hahah, je zag maar op een paar meter afstand een stukje weg. Komt er uit het niets vandaan een debiel met groot licht op zetten, ik weet niet hoeveel hij moest gezien hebben, ik gok nog minder dan ik want met groot licht zie je met dit weer sowieso niks, maar ik werd werkelijk verblind door dat verstrooide licht en miste bijna een bocht laughcry .
Vanilla Queen
Vanilla Queen
Prater
Prater

Aantal berichten : 502
Punten : 543
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Enorme mist - groot ongeluk in de buurt Empty Re: Enorme mist - groot ongeluk in de buurt

Bericht  mzcharlotte vr 18 nov 2011 - 20:05

Vanilla Queen schreef:ik zie dan zo een scene van Grey's Anatomy voor me.

Daar dacht ik ook aan. Gelukkig ben ik niet de enige Grey-nerd.

We hebben hier ook wel met mist te maken, maar ik denk dat het zo dicht niet is (geweest) als in andere delen van het land.
mzcharlotte
mzcharlotte
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4211
Punten : 4519
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Enorme mist - groot ongeluk in de buurt Empty Re: Enorme mist - groot ongeluk in de buurt

Bericht  Gast vr 18 nov 2011 - 20:37

Brrr hier krijg je kippenvel van. Hoorde het toevallig op radio 3fm en daar werdt gesproken over 89 auto i.p.v. 60 :shock:

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Enorme mist - groot ongeluk in de buurt Empty Re: Enorme mist - groot ongeluk in de buurt

Bericht  Jade vr 18 nov 2011 - 21:20

Mijn vriend reed gisteren 20 minuten voordat het ongeluk gebeurde over dat stuk weg. Hij was al wat later thuis door de mist.

Hij rijdt elke week van zijn woonplaats naar mijn woonplaaats over de 31

Jade
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4627
Punten : 4961
Registratiedatum : 15-08-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Enorme mist - groot ongeluk in de buurt Empty Re: Enorme mist - groot ongeluk in de buurt

Bericht  Gast vr 18 nov 2011 - 21:27

Hier was het afgelopen week in de ochtenden ook zo heel erg mistig dat ik niet echt meer iets zag uit mijn raam (woon 5 hoog). Was blij dat ik niet hoefde te rijden al trok het redelijk snel weg. Maar wat naar zeg, zal het nieuws eens opzoeken.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Enorme mist - groot ongeluk in de buurt Empty Re: Enorme mist - groot ongeluk in de buurt

Bericht  Zininzon za 19 nov 2011 - 0:01

Serpentijn schreef:Mijn vriend reed gisteren 20 minuten voordat het ongeluk gebeurde over dat stuk weg. Hij was al wat later thuis door de mist.

Hij rijdt elke week van zijn woonplaats naar mijn woonplaaats over de 31

Oh bah! Wat fijn dat hij er op tijd door heen was...
Zininzon
Zininzon
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3783
Punten : 4138
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Enorme mist - groot ongeluk in de buurt Empty Re: Enorme mist - groot ongeluk in de buurt

Bericht  Jade za 19 nov 2011 - 0:16

Zininzon schreef:
Serpentijn schreef:Mijn vriend reed gisteren 20 minuten voordat het ongeluk gebeurde over dat stuk weg. Hij was al wat later thuis door de mist.

Hij rijdt elke week van zijn woonplaats naar mijn woonplaaats over de 31

Oh bah! Wat fijn dat hij er op tijd door heen was...

ja inderdaad! Ik was echt ontzettend blij dat hij gewoon veilig thuis is gekomen!
Ik moet er maar niet teveel over nadenken wat er allemaal had kunnen gebeuren...

ZIjn collega's belde gisteren/vandaag al op of hij ongedeerd is, omdat hij dus altijd na z'n werk (17.15 ong.) richting E. rijdt. Wel lief van z'n collega's!


Jade
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4627
Punten : 4961
Registratiedatum : 15-08-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Enorme mist - groot ongeluk in de buurt Empty Re: Enorme mist - groot ongeluk in de buurt

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 1 van 2 1, 2  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum