Hoevaak laten jullie je haren knippen?
+31
Suus
MarleenJS
Snoes
Zonnetje
Lise_E
SuperGrover
Ella
Melis1985
Angela_1986
Blond
Esperanza
Pancake
Feline
mzcharlotte
Oasis
PrimaBella
Possom
Sylvana
KOL
Queen
Arwyn
Antibes
Terkina
Yaelynn
TNMN
Jeanette
Serena
Beachgirl
*Noosa
Rovine
Raindrop
35 plaatsers
Pagina 2 van 3
Pagina 2 van 3 • 1, 2, 3
Re: Hoevaak laten jullie je haren knippen?
Voorheen ging ik om de 8 weken ofzoiets. Nu om de 3 maanden, dus 4x in een jaar. Als je vindt dat je huidige kapper teveel afknipt, waarom probeer je dan niet 'ns een andere kapper?
mzcharlotte- Ratel
- Aantal berichten : 4211
Punten : 4519
Registratiedatum : 18-11-10
Één keer per kwartaal laat ik 't knippen en kleuren.
Feline- Kletskop
- Aantal berichten : 2234
Punten : 2527
Registratiedatum : 21-12-10
Queen schreef:Raindrop schreef:De kapper waar ik ga zou mijn haar het liefst om de paar weken knippen. Maar ik wil mijn haar graag lang laten groeien en zij knipt dan alles eraf wat is aangegroeid.
Nu heb ik de laatste keer alleen mijn lok laten knippen en eigenlijk wil ik dat veel vaker laten doen en om de zoveel tijd alles bij laten knippen.
Hoevaak laten jullie je haren knippen?
Zou ik ook zeggen als ik kapper was
Ik ga eigenlijk hooguit 1x per jaar, soms nog minder. Ik heb heel lang, recht haar en de puntjes doet mijn moeder af en toe.
Haha ja ik begrijp het wel maar dan blijft mijn haar kort... En dat wil ik niet haha.
Maar veel mensen gaan dus om de zoveel maanden of een paar keer per jaar en dan hoeft er niet ineens een heel stuk af?
Raindrop- Ratel
- Aantal berichten : 5054
Punten : 5284
Ik ga echt heel weinig naar de kapper, want ik haat het. Ik vind mijn haar daarna altijd zo lelijk. Ik wissel dus ook regelmatig van kapper. Meestal ga ik zo'n 2x-3x per jaar. De laatste keer dat ik naar de kapper ben geweest was eind april, dus misschien dat ik maar weer eens een keer moet.
Pancake- Fluisteraar
- Aantal berichten : 362
Punten : 376
Registratiedatum : 19-11-10
Elke 2 maanden ongeveer. Ik wil m'n haar laten groeien, maar ik heb heel snel last van gesleten haarpunten. Als ik langer wacht dan is m'n haar echt onhandelbaar en dan moet er heel veel af als ik dan uiteindelijk naar de kapper ga.
Esperanza- Kletskop
- Aantal berichten : 2286
Punten : 2362
Registratiedatum : 31-10-11
Ongeveer om de 4/5 maanden. En dan zit het ook echt niet meer
Nu wacht ik tot ik weer naar Curacao ga. Daar zit een super goede kapster die mij al eens een waanzinnig kapsel heeft aangemeten
Nu wacht ik tot ik weer naar Curacao ga. Daar zit een super goede kapster die mij al eens een waanzinnig kapsel heeft aangemeten
Blond- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Registratiedatum : 17-11-10
Ongeveer één keer per 4/5 maanden. Soms een keer extra langs om alleen mn pony te laten doen. Ik heb lang haar dus ik hoef niet vaak heen gelukkig Verven doe ik zelf één keer per 2/3 maanden.
Gast- Gast
:o Als ik niet om de 6 weken m'n haar laat knippen dan is het dus écht geen gezicht meer.... Dan hangt m'n lok bij wijze van op m'n kin en heb ik voor 'n weeshuis haar op m'n hoofd staan
Mijn lok zou eigenlijk nog wel wat eerder mogen maar goed 5/6 weken lukt ook wel. De puntjes hoeven dan niet persé maar het moet zeker wel uitgedund worden anders wordt het veel te dik en valt het ook niet mooi meer.
Mijn lok zou eigenlijk nog wel wat eerder mogen maar goed 5/6 weken lukt ook wel. De puntjes hoeven dan niet persé maar het moet zeker wel uitgedund worden anders wordt het veel te dik en valt het ook niet mooi meer.
Angela_1986- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 7754
Punten : 7884
Registratiedatum : 05-12-10
Nu ik mijn haar weer kort heb, ga ik een keer in de 6 weken naar de kapper.
Melis1985- Fluisteraar
- Aantal berichten : 250
Punten : 254
Om de 12 weken ongeveer, mede ook omdat ik het nog langer wil hebben en het duurt zoooooo lang
Ella- Ratel
- Aantal berichten : 6568
Punten : 6768
Yvette, dat vind ik nog vaak hoor als je je haar wilt laten groeien!
Mijn haar groeit echt nauwelijks, en ik geloof dat ik bij 17 weken zwangerschap voor het laatst ben geweest ... Dat is nu dus al gauw 23 weken geleden haha, zo klinkt het wel lang! Maar mijn haar is wel gegroeid, zit nog prima in model (ik heb een rommelig model, altijd verschillende niet aangesloten lagen in mijn haar voor volume) en ik kleur het wel zelf bij zo 1x in de 12 weken ofzo .. Natuurlijk is het nu enigszins meer op 1 lengte, en er zitten ook geen verschillende kleurschakeringen in maar maar één kleur natuurlijk.
Ik knip het denk ik gem. 1x per halfjaar, ik heb ook niet snel dode punten gelukkig. Straks valt het na de bevalling allemaal uit en hoef ik helemaal niet meer naar de kapper daar ben ik wel bang voor haha
Mijn haar groeit echt nauwelijks, en ik geloof dat ik bij 17 weken zwangerschap voor het laatst ben geweest ... Dat is nu dus al gauw 23 weken geleden haha, zo klinkt het wel lang! Maar mijn haar is wel gegroeid, zit nog prima in model (ik heb een rommelig model, altijd verschillende niet aangesloten lagen in mijn haar voor volume) en ik kleur het wel zelf bij zo 1x in de 12 weken ofzo .. Natuurlijk is het nu enigszins meer op 1 lengte, en er zitten ook geen verschillende kleurschakeringen in maar maar één kleur natuurlijk.
Ik knip het denk ik gem. 1x per halfjaar, ik heb ook niet snel dode punten gelukkig. Straks valt het na de bevalling allemaal uit en hoef ik helemaal niet meer naar de kapper daar ben ik wel bang voor haha
Gast- Gast
Ongeveer eens per half jaar.
SuperGrover- Ratel
- Aantal berichten : 4489
Punten : 4741
Registratiedatum : 22-11-10
Om de 5/6 weken ongeveer.
Lise_E- Fluisteraar
- Aantal berichten : 86
Punten : 117
Registratiedatum : 10-12-10
Ik ga denk ik 3-4 keer per jaar. Bij hoge uitzondering vast ook wel eens 5 keer in een jaar, maar ik kan me niet bedenken wanneer dat dan was.
Gast- Gast
Parels schreef:Yvette, dat vind ik nog vaak hoor als je je haar wilt laten groeien!
Oh echt??? ik vind het al erg als ik het 'zo weinig' laat knippen
Ella- Ratel
- Aantal berichten : 6568
Punten : 6768
Ongeveer 3x per jaar.
Zonnetje- Kletskop
- Aantal berichten : 2589
Punten : 2726
Om de 2 maanden, en dan laat ik een inieminie stukje van de puntjes knippen en mijn lok in model.
Gast- Gast
Ik laat het denk 3x per jaar knippen, alleen de puntjes, want ik wil mijn haar ook nog een stuk langer.
Snoes- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11739
Punten : 12120
Snoes schreef:Ik laat het denk 3x per jaar knippen, alleen de puntjes, want ik wil mijn haar ook nog een stuk langer.
Om de 4 a 5 weken. Het moet natuurlijk wel in model blijven zitten :-)
MarleenJS- Zwijger
- Aantal berichten : 2
Punten : 3
Registratiedatum : 20-11-11
De laatste 2 jaar ben ik bezig geweest met mijn haar lang te laten groeien. Ik ben afgelopen tijd maar 2 of 3 x per jaar naar de kapper gegaan. Ik ging als het echt niet meer anders kon op cruciale momenten (zoals kerst, of voordat ik op vakantie ging).
Nu heb ik er voor het eerst weer een model in, dus zal ik vanaf nu weer wat vaker moeten gaan, denk ik.
Nu heb ik er voor het eerst weer een model in, dus zal ik vanaf nu weer wat vaker moeten gaan, denk ik.
Gast- Gast
Twee keer per jaar ongeveer.
Suus- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8867
Punten : 9058
Registratiedatum : 17-11-10
Ik ga 3 of 4 keer per jaar. Er gaat iedere keer weer een flink stuk af, mijn haar groeit snel.
Herfstblaadjes- Fluisteraar
- Aantal berichten : 380
Punten : 472
Registratiedatum : 19-11-11
Meestal iedere 2,5 maand, ligt eraan hoeveel eraf gaat. Nu heb ik er net 15 cm laten afknippen dus de komende 3 maanden ga ik nog wel even niet, voordat het straks heel kort wordt!
Error- Prater
- Aantal berichten : 1374
Punten : 1580
Registratiedatum : 02-03-11
Ik ging altijd 1x per 6 weken.
Nu is het al 13 weken geleden. Ik probeer mijn haar lang te laten groeien.
Nu is het al 13 weken geleden. Ik probeer mijn haar lang te laten groeien.
Jade- Ratel
- Aantal berichten : 4627
Punten : 4961
Registratiedatum : 15-08-11
Pagina 2 van 3 • 1, 2, 3
Soortgelijke onderwerpen
» Zouden jullie je punten af laten knippen door een vriendin?
» Haren knippen
» Haren langer laten groeien.. tips om het dragelijk te maken?
» Puntjes laten knippen
» Kort knippen of zo laten?
» Haren knippen
» Haren langer laten groeien.. tips om het dragelijk te maken?
» Puntjes laten knippen
» Kort knippen of zo laten?
Pagina 2 van 3
Permissies van dit forum: