Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Puntjes laten knippen

3 plaatsers

Ga naar beneden

Puntjes laten knippen Empty Puntjes laten knippen

Bericht  Gast di 26 jun 2012 - 23:02

Wellicht een rare vraag, maar bestaan er ook kappers die daar een lager tarief voor hebben?
Om nou gemiddeld 20 euro kwijt te zijn terwijl er nog geen centimeter van af gaat en er geen nieuw model in hoeft is me eigenlijk iets te gek.

Gast
Gast

Terug naar boven Ga naar beneden

Puntjes laten knippen Empty Re: Puntjes laten knippen

Bericht  Rush di 26 jun 2012 - 23:05

De meeste thuis kapsters vragen niet veel, of een turkse kapper is meestal ook goedkoop. Puntjes laten knippen 3079029344
Rush
Rush
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11

Bericht  Gast di 26 jun 2012 - 23:11

puntjes geloof ik niet, wel hebben sommige kapsalons dat ze niks rekenen voor het bijknippen van de pony. Want daar zijn ze maar een paar minuten mee bezig. Als overal de puntjes bijgeknipt moeten worden zijn ze toch langer mee bezig en kan me voorstellen dat ze daar gewoon een tarief voor rekenen. Maar thuiskappers zijn over het algemeen goedkoper.

Gast
Gast

Bericht  Gast di 26 jun 2012 - 23:14

De Turkse kapper is ook nog wel een idee. In mijn oude woonplaats zit er een waar ik destijds nog wel eens heen ging. Maar eens informeren of ze nog steeds op die plek zitten. Ik moet toch eens vrienden maken met een kapster. Puntjes laten knippen 394967

Gast
Gast

Bericht  Gast wo 27 jun 2012 - 0:31

Voor puntjes knippen ben je even veel tijd nodig als een 10 cm dus denk niet dat er veel kapsalons zijn die daar speciale prijzen voor hebben.

Gast
Gast

Bericht  Floor wo 27 jun 2012 - 0:39

Wij hebben een thuiskapster, knippen kost bij haar 12 euro, als er echt weinig aan mijn haar hoeft te gebeuren rekent ze soms wat minder.
Floor
Floor
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5168
Punten : 5754
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  VanillaRose wo 27 jun 2012 - 0:40

Mijn schoonzusje is kapster en zegt idd ook dat puntjes net zoveel werk is als een heel nieuw kapsel laten knippen, dus in de kapsalon zal het niet veel goedkoper zijn. Ik zou op zoek gaan naar een thuis kapster, mijn schoonzus knipt mij ook bij haar thuis en dan betaal ik 13 euro.

VanillaRose
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 487
Punten : 622
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Terug naar boven