DagCafé
+31
GeKKiE
SleepingBeauty
Merai
Zininzon
Burn
Qiara
FireButterfly
Jade
Lejow
luenca
Rush
Snoes
Happydobby
pinkflower
Pompoen
Tiana
Rovine
Yaelynn
Champagne
Lavendel
Erin
Serena
Alex
Lotus
Toet
Suus
Jordana
Tullow
VeryCherry
Chocolate Cookie
May
35 plaatsers
Pagina 28 van 40
Pagina 28 van 40 • 1 ... 15 ... 27, 28, 29 ... 34 ... 40
Re: DagCafé
Ik heb al mijn sinterklaascadeautjes ingepakt, alle gedichten af & ik moet alleen printen en verder zit alles netjes in een jutezak. Nu lachen mijn ouders + mijn vriend me uit, omdat het pas 19 november is Tja, ik ben altijd graag met alles op tijd!
Gast- Gast
Oh ja je zit nu daar! Wat gaaf . Ja ik heb idd een ticket naar Dublin gekregen . Was zeer verrast!
Gast- Gast
Eh ja Pippa; dat is idd wel ernstig... Daarentegen moet ik alles nog een dag van te voren regelen dus ik weet niet wat erger is .
Gast- Gast
Hetzelfde dat ik de adressenlijst voor kerstmis al klaar heb liggen & elke maand de kaarten voor de maand erop klaar lig voor jarige jobben, cadeautjes maanden vooruit koop
Gast- Gast
Zusje schreef:Eh ja Pippa; dat is idd wel ernstig... Daarentegen moet ik alles nog een dag van te voren regelen dus ik weet niet wat erger is .
Mijn zus doet alles op de dag zelf en zit bij bv. een sinterklaasviering de hele middag nog boven omdat ze gedichten aan het schrijven is, en zitten wij te wachten tot we kunnen beginnen
Gast- Gast
Pippa schreef:Zusje schreef:Eh ja Pippa; dat is idd wel ernstig... Daarentegen moet ik alles nog een dag van te voren regelen dus ik weet niet wat erger is .
Mijn zus doet alles op de dag zelf en zit bij bv. een sinterklaasviering de hele middag nog boven omdat ze gedichten aan het schrijven is, en zitten wij te wachten tot we kunnen beginnen
Dat is nog irritanter ja. Mijn ex en zijn familie hadden daar ook een handje van maar die schreven dan ook hele boekwerken aan gedichten. Over irritant gesproken...
Gast- Gast
Dag lieve dames! Hoe gaat het hier?
Merai- Ratel
- Aantal berichten : 4765
Punten : 5075
Registratiedatum : 18-11-10
Ik schrijf erg lange gedichten en op topsnelheid de laatste dag. Faal. I know, maar ik ben wel altijd klaar voordat de festiviteiten beginnen.
Gast- Gast
June schreef:Ik schrijf erg lange gedichten en op topsnelheid de laatste dag. Faal. I know, maar ik ben wel altijd klaar voordat de festiviteiten beginnen.
Dan ben je nog op tijd, dan is het geen falen
Gast- Gast
Hoi!
Qiara- Ratel
- Aantal berichten : 4541
Punten : 5088
Registratiedatum : 20-11-10
Zusje schreef:Oh ja je zit nu daar! Wat gaaf . Ja ik heb idd een ticket naar Dublin gekregen . Was zeer verrast!
Het is je zeer gegund :-) !
Qiara- Ratel
June schreef:Hee Q! Bungel says Hi.
I say hi back!
Qiara- Ratel
Hoi ik moet weer werken, nachtdienst nr 2
Happydobby- Ratel
- Aantal berichten : 6175
Punten : 6320
Registratiedatum : 17-11-10
Ik ben nu wel heel nieuwsgierig naar Dublin geworden ...
Hoi Hd!
Hoi Hd!
Qiara- Ratel
Hangt ervan af of ik tegen die tijd een baan heb gevonden... :-) Ik moet gewoon snel een baan vinden!
Morgen?
Morgen?
Qiara- Ratel
Pagina 28 van 40 • 1 ... 15 ... 27, 28, 29 ... 34 ... 40
Pagina 28 van 40
Permissies van dit forum: