DagCafé
+31
GeKKiE
SleepingBeauty
Merai
Zininzon
Burn
Qiara
FireButterfly
Jade
Lejow
luenca
Rush
Snoes
Happydobby
pinkflower
Pompoen
Tiana
Rovine
Yaelynn
Champagne
Lavendel
Erin
Serena
Alex
Lotus
Toet
Suus
Jordana
Tullow
VeryCherry
Chocolate Cookie
May
35 plaatsers
Pagina 10 van 40
Pagina 10 van 40 • 1 ... 6 ... 9, 10, 11 ... 25 ... 40
Re: DagCafé
Zijn hier mensen die zin hebben om iets te gaan doen? Ik kan het niet geloven dat ik thuis zit op vrijdagavond...
Gast- Gast
In de Betuwe. En ik weet waar jij woont, want daar komt m'n hondje vandaan. Daar kan ik het aan onthouden.
Gast- Gast
ja ben vandaag jarig! Heb het alleen met de kindjes op m'n werk gevierd en verder niet.. Ja, voor collega's getrakteerd enzo :-) Maar ben nu onderweg naar Jordana dus wordt vast nog gezellig!Lavendel schreef:Maple schreef:Boe!
Gefelicteerd Maple! (Vandaag jarig toch..?) Hoe was je dag? Het ondanks alle ellende nog een beetje kunnen vieren?
Gast- Gast
Daisy schreef:Is het realistisch/haalbaar om in 3 weken 5 kilo af te vallen?
Ligt eraan hoe zwaar je bent en hoe slecht je normaal eet en hoe weinig je normaal sport.
Laatst aangepast door Lavendel op vr 18 nov 2011 - 7:35; in totaal 1 keer bewerkt
Lavendel- Ratel
- Aantal berichten : 3651
Punten : 3920
Registratiedatum : 18-11-10
Maple schreef:ja ben vandaag jarig! Heb het alleen met de kindjes op m'n werk gevierd en verder niet.. Ja, voor collega's getrakteerd enzo :-) Maar ben nu onderweg naar Jordana dus wordt vast nog gezellig!Lavendel schreef:Maple schreef:Boe!
Gefelicteerd Maple! (Vandaag jarig toch..?) Hoe was je dag? Het ondanks alle ellende nog een beetje kunnen vieren?
Leuk! Wat gaan jullie doen?
Lavendel- Ratel
- Aantal berichten : 3651
Punten : 3920
Registratiedatum : 18-11-10
Ah Liv, vandaar!
Ik heb geen zin om vanavond iets te doen, maar heb bijna het gevoel dat ik iets moet gaan doen. Omdat het vrijdag is....
Ik heb geen zin om vanavond iets te doen, maar heb bijna het gevoel dat ik iets moet gaan doen. Omdat het vrijdag is....
Gast- Gast
Daisy schreef:Is het realistisch/haalbaar om in 3 weken 5 kilo af te vallen?
Neuh niet echt maar hoezo? Ik zou de nadruk niet leggen op het af willen vallen maar proberen een gezondere levensstijl aan te meten.
Gast- Gast
Het lijkt me moeilijk om in 3 weken 5 kilo af te vallen. Waarom wil je dat realiseren binnen 3 weken?
Gast- Gast
Lavendel schreef:Daisy schreef:Is het realistisch/haalbaar om in 3 weken 5 kilo af te vallen?
Ligt eraan hoe zwaar je bent en hoe slecht je normaal eet en hoe weinig je normaal sport.
Te zwaar , zeer onregelmatig (behalve avond eten) en drink ook nauwelijks iets, ik sport sinds 6 weken 2x per week.
Ik merk wel dat het vet nu allemaal slapper word nu ik aan het sporten ben!
Gast- Gast
Over 3 weken gaan wij met nog 2 een weekendje weg en dan gaan wij ook zwemmen...
Aangezien ik nogal een buik(je) heb wil ik die er zover mogelijk af hebben!
In ieder geval 5 kilo zou al een aardig eind schelen, denk ik
Aangezien ik nogal een buik(je) heb wil ik die er zover mogelijk af hebben!
In ieder geval 5 kilo zou al een aardig eind schelen, denk ik
Gast- Gast
Zusje schreef:Zijn hier mensen die zin hebben om iets te gaan doen? Ik kan het niet geloven dat ik thuis zit op vrijdagavond...
Jaaaa ik heb ook zin om iets te gaan doen , beetje boring hier -.-
Yaelynn- Fluisteraar
- Aantal berichten : 336
Punten : 396
Registratiedatum : 09-11-11
Zoow heb gesport....nu gtst kijken...in de reclame ff was ophangen ... en dan nog 1 aanzetten denk ik.
Gast- Gast
5 kg in 3 weken is best haalbaar, maar dan ben je vooral vocht kwijt. Buikje zul je niet kwijtraken. Voor 5 kg moet je 45000 calorieën te weinig eten, dat is dus 2100 per dag.... dus euh... als je niks eet misschien? Zou het alleen niet aanraden.
Rovine- Ratel
- Aantal berichten : 3694
Punten : 3832
Registratiedatum : 22-11-10
Hmm nou ja ik zie wel gewoon hoe ver ik kom!
Ga vanaf nu al meer proberen te drinken en dan maandag echt aan de slag.
Ik sport sowieso 2x per week, het liefst wil ik de andere dagen een half uur/uur lopen.
Ook ga ik proberen om regel matig en gezond te eten.
Ben heel benieuwd hoe ver ik kom in 3 weken tijd
Ga vanaf nu al meer proberen te drinken en dan maandag echt aan de slag.
Ik sport sowieso 2x per week, het liefst wil ik de andere dagen een half uur/uur lopen.
Ook ga ik proberen om regel matig en gezond te eten.
Ben heel benieuwd hoe ver ik kom in 3 weken tijd
Gast- Gast
2 kilo zou best haalbaar kunnen zijn, maar zeker niet uit gaan hongeren.
Rovine- Ratel
- Aantal berichten : 3694
Punten : 3832
Registratiedatum : 22-11-10
Owh nee uithongeren doe ik zeker niet!
Daar heb ik toch niks aan want wat ik daarna eet komt er weer dubbel aan
Daar heb ik toch niks aan want wat ik daarna eet komt er weer dubbel aan
Gast- Gast
Daisy schreef:Evy schreef:Daisy, jij bent echt niet te zwaar
Euhm echt wel..
Zelfs rush was er over verbaast hoe zwaar ik werkelijk ben.
Huh ... ik dacht dat jij juist heel erg met je lijf bezig was terwijl je al aan de dunne kant was ...
Alex- Ratel
- Aantal berichten : 6509
Punten : 6850
Registratiedatum : 27-10-11
Damn...heb wel chips gegeten...maar nu alleen klein schaaltje naturel.... ipv een zak naast mij.
Morgen toch maar goed kiezen wat ik ga nemen van al het lekkers hahah
Morgen toch maar goed kiezen wat ik ga nemen van al het lekkers hahah
Gast- Gast
Ik heb zo'n vreselijke eetdrang ... klote menstruatie
Alex- Ratel
- Aantal berichten : 6509
Punten : 6850
Registratiedatum : 27-10-11
Heb je zoveel lekkers thuis, td?
Vanavond heb ik ovenfrietjes met stoofvlees gehad. Dat had ik werkelijkwaar al 13 jaar niet meer gehad. En wat vond ik het heerlijk! Ik denk dat ik maandag gelijk weer even langs de Aldi ga om een voorraadje aan te leggen.
Vanavond heb ik ovenfrietjes met stoofvlees gehad. Dat had ik werkelijkwaar al 13 jaar niet meer gehad. En wat vond ik het heerlijk! Ik denk dat ik maandag gelijk weer even langs de Aldi ga om een voorraadje aan te leggen.
Gast- Gast
Pagina 10 van 40 • 1 ... 6 ... 9, 10, 11 ... 25 ... 40
Pagina 10 van 40
Permissies van dit forum: