Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Nutrilon nutriton

+4
loesje
Parisienne
Tania
Ayla
8 plaatsers

Ga naar beneden

Nutrilon nutriton Empty Nutrilon nutriton

Bericht  Ayla do 17 nov 2011 - 10:59

Het blijkt dat mijn meisje verborgen reflux heeft, ze heeft nu antagel van de huisarts gekregen maar dit is het niet helemaal, ze drinkt de flessen nu heel slecht, en ze vind het spul ronduit smerig. Morgen heb ik weer een afspraak, maar ik heb ook al nutriton in huis. Dit heb ik zondag geprobeerd door de fles, maar dan wordt de melk zo dik dat ze het niet door de speen heen krijgt, ook niet door de m speen. Zonet heb ik geprobeerd een papje te maken, maar dan moet ik er zoveel water bijdoen dat ze onderhand al de halve fles niet meer hoeft wil ik het zo dun hebben dat ze het kan drinken.

Wie o wie heeft een gouden tip voor me wat betreft nutriton? Want als dat goed werkt is het natuurlijk altijd beter als medicijnen...
Ayla
Ayla
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2246
Punten : 2359
Registratiedatum : 27-09-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Nutrilon nutriton Empty Re: Nutrilon nutriton

Bericht  Gast do 17 nov 2011 - 11:03

Onze jongste had ook een verborgen reflux en gebruikte hier medicijnen voor. Na een tijdje zijn we hiermee gestopt en hebben we nutiton door de bv gedaan en dat hielp meteen. We hebben de speen gewoon iets groter gemaakt.

Gast
Gast

Bericht  Tania do 17 nov 2011 - 11:07

Sowieso een grotere speen want het is natuurlijk een stuk dikker dan alleen melk. Als het echt te dik is wat minder Nutriton erin. Wij gebruikten ook niet de hoeveelheid die op de verpakking stond maar voor ons zoontje was het genoeg om niet meer te spugen.

Tania
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6860
Punten : 7503
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Parisienne do 17 nov 2011 - 11:29

Ik gebruikte ook niet de hoeveelheid schepjes van Nutriton die op de verpakking stonden aangegeven. Heb het naar eigen inzicht wat dikker gemaakt (2,5 schepje ofzo) en dat ging goed. N. had overigens geen verborgen reflux o.i.d. maar ze spuugde wel veel.
Parisienne
Parisienne
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6727
Punten : 7477
Registratiedatum : 27-11-10

Bericht  loesje do 17 nov 2011 - 19:04

mijn zoontje heeft ook verborgen ruflux gehad tot dat hij 10 maanden was en kreeg daar medicijnen voor nexium zodat de pijn weg ging.
loesje
loesje
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2485
Punten : 2932
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Gast do 17 nov 2011 - 19:48

**

Laatst aangepast door BeeGee op vr 9 dec 2011 - 6:17; in totaal 1 keer bewerkt

Gast
Gast

Bericht  Happydobby do 17 nov 2011 - 21:15

Nutriton goed roeren, dus eerst een schep en goed roeren, het is al snel teveel en dan heb je pudding. 1 schep, goed roeren en dan kijken of het iets dikker is. Mijn ervaring op mijn werk is dat het al snel erg dik kan worden.

Happydobby
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6175
Punten : 6320

Bericht  Ayla do 17 nov 2011 - 22:14

Okey thnx, probeer ik het zo met 1 schepje nutriton... Ze krijgt 150 + 5 schepjes nu, en ik deed 2 schepjes nutriton maar dat wordt dus veel te dik, ook voor de m speen. Echt spugen doet ze overigens niet, ik merk dat ze weer last heeft doordat ze wakker wordt en in haar slaap af en toe huilt.
3 standen speen had ik ook al aan zitten denken, ik zal zo is informeren bij de apotheek daar heb ik hem ook al zien hangen.
Ayla
Ayla
Kletskop
Kletskop

Bericht  Gast do 17 nov 2011 - 22:46

Ik deed ook één schepje op 150 + 5 en dat ging goed met de s speen. 3 Standen spenen vind ik echt ondingen

Gast
Gast

Bericht  Gast do 17 nov 2011 - 23:04

Sunprincess schreef: Ik deed ook één schepje op 150 + 5 en dat ging goed met de s speen. 3 Standen spenen vind ik echt ondingen
ik vind die 3 standen speen ook vervelend... gekloot telkens als het niet goed zit enzo... dan weer per ongeluk stand 3 erop terwijl er alleen melk in zit enzo..

Gast
Gast

Bericht  Annie24 vr 18 nov 2011 - 0:25

Gebruik je wel dat mini schepje dat in het pak zit?

Mijn vriend pakte hier de 1e keer het schepje van de normale voeding is die is ik weet niet hoeveel groter :P

Annie24
Annie24
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4225
Punten : 4676
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  nillis vr 18 nov 2011 - 1:52

Hier ook een meisje dat reflux heeft gehad. Wij deden ook 1 schepje door de voeding en bij een volle fles uiteindelijk twee. Ze kon gewoon uit de s speen van difrax drinken en spuugde bij ntot niets meer. Dus zelf even inschatten hoe dik je het maakt.
nillis
nillis
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1816
Punten : 1992
Registratiedatum : 22-11-10

Bericht  Gast vr 18 nov 2011 - 1:55

Ik ga ook starten met Nutriton, heb niet het idee dat Nexium voldoende doet. En de fles waar de Nexium doorheen zit ging vanmorgen wel goed, en die is ook iets dikker.
Als hij zich verslikt is hij ook gelijk helemaal klaar met zijn fles en drinkt hij de eerste uren uit boosheid/ schrik geen slok meer.

Gast
Gast

Bericht  mickey vr 18 nov 2011 - 6:56

Annie24 schreef:Gebruik je wel dat mini schepje dat in het pak zit?

Mijn vriend pakte hier de 1e keer het schepje van de normale voeding is die is ik weet niet hoeveel groter :P

Ik had ooit een collega die had zich ook vergist. Op een fles van 180 had ze 6 schepjes nutriton gedaan en 1 schepje voeding... laughcry En dan inderdaad dat schepje van de voeding. Ze vond het heel raar dat het kindje niet dronk... Toen we vroegen hoe ze de fles had gemaakt, kwam de aap uit de mouw. Wij haar verteld dat het 6 scheppen voeding en 1 schepje nutriton was. Gebruikte ze alsnog dat grote schepje voor de nutriton. Die dag hebben we behoorlijk wat voeding weg moeten gooien Laughing
mickey
mickey
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2213
Punten : 2488

Bericht  Ayla vr 18 nov 2011 - 8:31

Ik gebruik het kleine schepje ja haha, heb nu 1,5 schepje en de m speen vandaag, gaat nog niet helemaal lekker dus straks 1 schepje en s speen weer proberen... En heb zantac gekregen van de huisarts, hopen dat dit genoeg is, dat het helpt.
Ayla
Ayla
Kletskop
Kletskop

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud