Meelezers!
+49
Fem
Liz
Herfstblaadjes
Barbabella
Muppetje
Caresses
Lady4
L!ND@
Puzzle
Miss G
Alex
Tania
Pancake
MamaJ&R
piertje
ixis
Winegum
Evalynn
loura
Bubbelicious
PrimaBella
Serena
Suus
Shisha
May
Queen
Tullow
Burgemeester Nicky
Sjirafje
norah
VeryCherry
Rush
Tazz
Jilke
Chook
Lemon
Polly
Teddyaapje
Toet
Raindrop
Monte
Marin
Makamba
Rodewijn
lilaa
Olijfje
Lune
PluDan
FireButterfly
53 plaatsers
Pagina 2 van 7
Pagina 2 van 7 • 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7
Re: Meelezers!
Ja ik vind dat altijd beetje gek.. Ik zit zo enorm veel in de trein, er móet gewoon af en toe iemand zijn die me herkent. Soms als iemand me lang aankijkt, denk ik dan dat diegene me wel moet kennen van het forum. Is natuurlijk ook gevolg van zelf foto´s plaatsen..maar het is wel een gek idee!
Marin- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11
Gezellig, nog meer mensen! Welkom
Raindrop- Ratel
- Aantal berichten : 5054
Punten : 5284
Registratiedatum : 18-11-10
Ja dat is ook zo, ik ken jullie ook wel nu, die wie het meeste schrijven zeg maar. Lees ook al heel lang mee. Maar toch ben ik bang om herkend te worden door bekenden
lilaa- Fluisteraar
- Aantal berichten : 34
Punten : 35
Ja, precies.Joy_ schreef:Ja ik vind dat altijd beetje gek.. Ik zit zo enorm veel in de trein, er móet gewoon af en toe iemand zijn die me herkent. Soms als iemand me lang aankijkt, denk ik dan dat diegene me wel moet kennen van het forum. Is natuurlijk ook gevolg van zelf foto´s plaatsen..maar het is wel een gek idee!
Ik ben ook wel eens 'bekende' forummers tegengekomen om straat en dus ook zeker weten wel eens onbekende forummers/meelezers. Gek idee!
Gast- Gast
En wat is daar zo erg aan dan?lilaa schreef:Ja dat is ook zo, ik ken jullie ook wel nu, die wie het meeste schrijven zeg maar. Lees ook al heel lang mee. Maar toch ben ik bang om herkend te worden door bekenden
Gast- Gast
Ach lilaa, zolang je geen foto's plaatst, zal dat wel meevallen denk ik met je herkenbaarheid.
Marin- Lady Post-a-lot
Tja, ik weet niet, zou me niet echt prettig bij voelen denk ik
lilaa- Fluisteraar
Rodewijn schreef:Mama_van2 schreef:Welkom op dit forum
Dankje allemaal! Nou 5 jaar meelezen was ook al heel leuk hoor Maar ik schreef niet eerder mee, omdat de meesten van jullie elkaar al zo lang en zo goed kennen. Ik wist niet zeker of nieuwelingen welkom waren, maar bedankt voor deze uitnodiging!
En Zusje, heel erg knap dat je dit forum op hebt kunnen zetten tot een druk en veel bezocht forum!
Ik ben ook een beetje nieuweling! Ben pas sinds het nieuwe forum, een jaar dus, actief gaan posten.
Ik vind jou nu al leuk, want iedere keer als ik je naam zie krijg ik zin in een wijntje
Toet- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8740
Punten : 9873
Registratiedatum : 23-11-10
Smikkell schreef:Dat vind ik altijd wel een beetje gek.. Meelezers die best veel over sommige forummers weten en ze ook zouden herkennen op straat enz, en ondertussen hebben we (forummers) geen idee wie jullie (meelezers) zijn.Rodewijn schreef:Bij deze meld ik me, stiekem lees ik al 5 jaar mee Jullie zijn voor mij al heel bekend, alleen jullie kennen mij niet... Maar op deze bijzonder dag voor het forum wilde ik me ook even melden. Ik heb er veel bewondering voor hoe respectvol er in het algemeen op dit forum gepost wordt, hoe jullie elkaar steunen in goede, en in mindere tijden!
Leuk dat je er nu 'echt' bij bent...
Een beetje een bn'er idee!
Teddyaapje- Ratel
- Aantal berichten : 3458
Punten : 3924
Registratiedatum : 19-11-10
Ik vind het geen prettig idee dat het mogelijk is dat er toevallig mensen zijn die ik niet leuk vind op dit forum meelezen en mij herkennen; dan zouden ze meer over me te weten kunnen komen dan dat ik zou willen delen. Zonder foto's ben ik nog altijd herkenbaar voor mensen die me kennen, maar niet voor die vage kennissen van vroeger en zo. Ik vind het totaal niet erg om foto's te sturen in privé berichten of weet ik het, ik heb ook niets te verbergen, maar toch weet je maar nooit wie er allemaal meeleest.
Ik las vroeger trouwens ook meer mee dan dat ik postte, maar dat kwam omdat mijn computer en het oude forum format niet echt overweg konden. Dat liep altijd vast en dan gaf ik het weer een tijdje op, totdat er weer iets was waar ik echt op wilde reageren. Daarnaast is het moeilijk om allemaal bij te houden, vaak is de hele actie en sensatie alweer voorbij als ik weer eens kom kijken, terwijl ik toch wel regelmatig hier kom kijken.
Leuk dat nieuwe mensen zich komen melden in ieder geval, houdt de boel interessant!
Ik las vroeger trouwens ook meer mee dan dat ik postte, maar dat kwam omdat mijn computer en het oude forum format niet echt overweg konden. Dat liep altijd vast en dan gaf ik het weer een tijdje op, totdat er weer iets was waar ik echt op wilde reageren. Daarnaast is het moeilijk om allemaal bij te houden, vaak is de hele actie en sensatie alweer voorbij als ik weer eens kom kijken, terwijl ik toch wel regelmatig hier kom kijken.
Leuk dat nieuwe mensen zich komen melden in ieder geval, houdt de boel interessant!
Polly- Kletskop
- Aantal berichten : 1550
Punten : 1599
Registratiedatum : 07-12-10
bf'erTeddyaapje schreef:Smikkell schreef:Dat vind ik altijd wel een beetje gek.. Meelezers die best veel over sommige forummers weten en ze ook zouden herkennen op straat enz, en ondertussen hebben we (forummers) geen idee wie jullie (meelezers) zijn.Rodewijn schreef:Bij deze meld ik me, stiekem lees ik al 5 jaar mee Jullie zijn voor mij al heel bekend, alleen jullie kennen mij niet... Maar op deze bijzonder dag voor het forum wilde ik me ook even melden. Ik heb er veel bewondering voor hoe respectvol er in het algemeen op dit forum gepost wordt, hoe jullie elkaar steunen in goede, en in mindere tijden!
Leuk dat je er nu 'echt' bij bent...
Een beetje een bn'er idee!
Gast- Gast
Overigens zou ik echt wel hallo zeggen als ik een BF'er tegen zou komen Misschien even raar, maar uiteindelijk toch alleen maar gezellig? Denk alleen niet dat dat gaat gebeuren, ik ben niet zo vaak in Nederland, en ik kom uit een uithoek. Misschien ooit een meeting.
Polly- Kletskop
Ja dat is met mij ook zo, ik zal jullie niet maar zo tegenkomen, woon namelijk in het buitenland
lilaa- Fluisteraar
Oeh waar waar waar? Polly zou je dan theoretisch wel tegen kunnen komen, die woont ook in het buitenland
Marin- Lady Post-a-lot
Haha, waar woont ze dan??
lilaa- Fluisteraar
Joy_ schreef:Oeh waar waar waar? Polly zou je dan theoretisch wel tegen kunnen komen, die woont ook in het buitenland
LOL
Theorétisch gezien kan het allemaal inderdaad!
Ik zou wel raar staan te kijken als ik hier herkend zou worden door een forummer. Dan zou ik een WBF'r zijn.
Polly- Kletskop
Ik denk dat het er aan ligt wie het is. Ik heb niet bij iedereen de behoefte op een gedwongen 'mooi weer' praatje te houden.Polly schreef:Overigens zou ik echt wel hallo zeggen als ik een BF'er tegen zou komen Misschien even raar, maar uiteindelijk toch alleen maar gezellig? Denk alleen niet dat dat gaat gebeuren, ik ben niet zo vaak in Nederland, en ik kom uit een uithoek. Misschien ooit een meeting.
Maar de meeste mensen die ik al eens heb ontmoet en sommige Bf'er die ik nog niet heb ontmoet zou ik, als de situatie het toelaat, wel gedag zeggen.
De laatste die ik ongepland tegenkwam was Feline. We zaten op het zelfde terras toen het weer plotseling omsloeg. Een van de laatste mooie dagen dit jaar.
Ik verwacht Jen_ nog steeds een keer tegen te komen en dan zeggen we elkaar wel gedag.
Gast- Gast
Ik vraag me ook af wie van de fanatieke foto-plaatsers in nig nooit ontmoet heb
Gast- Gast
Elke keer als er een soortgelijke topic wordt geopend, vertellen meelezers dat ze 'ons' al kennen en elke keer opnieuw bevreemd me dat toch wel. Heb, inderdaad net als Joy, soms het idee dat meelezers mij zien lopen in het centrum of in de stad, meelezers waar ik absoluut geen besef heb.
Maar altijd leuk, nieuwe aanmeldingen. Wees welkom!
Maar altijd leuk, nieuwe aanmeldingen. Wees welkom!
Gast- Gast
Hier nog een meelezer!
Ik zal toch eens gaan proberen wat meer te gaan posten in de toekomst, maar ook ik vind het soms gewoon moeilijk om me in een gesprek van de BF'ers te mengen.
Ik zal toch eens gaan proberen wat meer te gaan posten in de toekomst, maar ook ik vind het soms gewoon moeilijk om me in een gesprek van de BF'ers te mengen.
Lemon- Fluisteraar
- Aantal berichten : 51
Punten : 55
Registratiedatum : 10-01-11
Hoeveel forummers heb jij intussen ontmoet Smikkell? Ik nog steeds over de 250 . Ik hield ooit een lijstje bij, maar heb die in geen jaren aangevuld. Nou heb ik ook niet heel veel nieuwe forummers meer ontmoet in die laatste twee jaar ofzo, maar toch..
Marin- Lady Post-a-lot
wendy90 schreef:Hier nog een meelezer!
En nog uit nijmegen ook! Dat moet je vertegenwoordigen, er komen er al zo weinig hier uit de buurt. Leuk, gewoon doen, het is echt veel leuker.
Toet- Lady Post-a-lot
Joy.. over de 250? WOW!
Toet- Lady Post-a-lot
Ik denk net iets over de 100Joy_ schreef:Hoeveel forummers heb jij intussen ontmoet Smikkell? Ik nog steeds over de 250 . Ik hield ooit een lijstje bij, maar heb die in geen jaren aangevuld. Nou heb ik ook niet heel veel nieuwe forummers meer ontmoet in die laatste twee jaar ofzo, maar toch..
Maar het afgelopen 1,5 jaar heb ik alleen maar een vast clubje gezien.
Dijn heb ik nooit gezien en zou ik wel meteen herkennen en aanspreken.
Gast- Gast
Ja precies, ik ontmoet nu niet zo heel veel nieuwe mensen meer omdat ik niet zo veel behoefte meer heb aan die grote meetings. Ik vind het wel onwijs leuk om een echt beeld bij veel forummers te hebben. Het maakt het zo veel persoonlijker.
Marin- Lady Post-a-lot
Pagina 2 van 7 • 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7
Pagina 2 van 7
Permissies van dit forum: