Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Meelezers!

+49
Fem
Liz
Herfstblaadjes
Barbabella
Muppetje
Caresses
Lady4
L!ND@
Puzzle
Miss G
Alex
Tania
Pancake
MamaJ&R
piertje
ixis
Winegum
Evalynn
loura
Bubbelicious
PrimaBella
Serena
Suus
Shisha
May
Queen
Tullow
Burgemeester Nicky
Sjirafje
norah
VeryCherry
Rush
Tazz
Jilke
Chook
Lemon
Polly
Teddyaapje
Toet
Raindrop
Monte
Marin
Makamba
Rodewijn
lilaa
Olijfje
Lune
PluDan
FireButterfly
53 plaatsers

Pagina 2 van 7 Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Volgende

Ga naar beneden

Meelezers! - Pagina 2 Empty Re: Meelezers!

Bericht  Marin do 17 nov 2011 - 10:54

Ja ik vind dat altijd beetje gek.. Ik zit zo enorm veel in de trein, er móet gewoon af en toe iemand zijn die me herkent. Soms als iemand me lang aankijkt, denk ik dan dat diegene me wel moet kennen van het forum. Is natuurlijk ook gevolg van zelf foto´s plaatsen..maar het is wel een gek idee!
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Bericht  Raindrop do 17 nov 2011 - 10:55

Gezellig, nog meer mensen! Welkom Very Happy
Raindrop
Raindrop
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5054
Punten : 5284
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  lilaa do 17 nov 2011 - 10:56

Ja dat is ook zo, ik ken jullie ook wel nu, die wie het meeste schrijven zeg maar. Lees ook al heel lang mee. Maar toch ben ik bang om herkend te worden door bekenden

lilaa
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 34
Punten : 35

Bericht  Gast do 17 nov 2011 - 10:56

Joy_ schreef:Ja ik vind dat altijd beetje gek.. Ik zit zo enorm veel in de trein, er móet gewoon af en toe iemand zijn die me herkent. Soms als iemand me lang aankijkt, denk ik dan dat diegene me wel moet kennen van het forum. Is natuurlijk ook gevolg van zelf foto´s plaatsen..maar het is wel een gek idee!
Ja, precies.

Ik ben ook wel eens 'bekende' forummers tegengekomen om straat en dus ook zeker weten wel eens onbekende forummers/meelezers. Gek idee!

Gast
Gast

Bericht  Gast do 17 nov 2011 - 10:57

lilaa schreef:Ja dat is ook zo, ik ken jullie ook wel nu, die wie het meeste schrijven zeg maar. Lees ook al heel lang mee. Maar toch ben ik bang om herkend te worden door bekenden
En wat is daar zo erg aan dan?

Gast
Gast

Bericht  Marin do 17 nov 2011 - 10:59

Ach lilaa, zolang je geen foto's plaatst, zal dat wel meevallen denk ik met je herkenbaarheid.
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  lilaa do 17 nov 2011 - 11:00

Tja, ik weet niet, zou me niet echt prettig bij voelen denk ik

lilaa
Fluisteraar
Fluisteraar

Bericht  Toet do 17 nov 2011 - 11:01

Rodewijn schreef:
Mama_van2 schreef:Welkom op dit forum Very Happy

Dankje allemaal! Nou 5 jaar meelezen was ook al heel leuk hoor Very Happy Maar ik schreef niet eerder mee, omdat de meesten van jullie elkaar al zo lang en zo goed kennen. Ik wist niet zeker of nieuwelingen welkom waren, maar bedankt voor deze uitnodiging!
En Zusje, heel erg knap dat je dit forum op hebt kunnen zetten tot een druk en veel bezocht forum!

Ik ben ook een beetje nieuweling! Ben pas sinds het nieuwe forum, een jaar dus, actief gaan posten.

Ik vind jou nu al leuk, want iedere keer als ik je naam zie krijg ik zin in een wijntje Very Happy
Toet
Toet
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8740
Punten : 9873
Registratiedatum : 23-11-10

Bericht  Teddyaapje do 17 nov 2011 - 11:01

Smikkell schreef:
Rodewijn schreef:Bij deze meld ik me, stiekem lees ik al 5 jaar mee Embarassed Jullie zijn voor mij al heel bekend, alleen jullie kennen mij niet... Maar op deze bijzonder dag voor het forum wilde ik me ook even melden. Ik heb er veel bewondering voor hoe respectvol er in het algemeen op dit forum gepost wordt, hoe jullie elkaar steunen in goede, en in mindere tijden!
Dat vind ik altijd wel een beetje gek.. Meelezers die best veel over sommige forummers weten en ze ook zouden herkennen op straat enz, en ondertussen hebben we (forummers) geen idee wie jullie (meelezers) zijn.

Leuk dat je er nu 'echt' bij bent...

Een beetje een bn'er idee!
Teddyaapje
Teddyaapje
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3458
Punten : 3924
Registratiedatum : 19-11-10

Bericht  Polly do 17 nov 2011 - 11:53

Ik vind het geen prettig idee dat het mogelijk is dat er toevallig mensen zijn die ik niet leuk vind op dit forum meelezen en mij herkennen; dan zouden ze meer over me te weten kunnen komen dan dat ik zou willen delen. Zonder foto's ben ik nog altijd herkenbaar voor mensen die me kennen, maar niet voor die vage kennissen van vroeger en zo. Ik vind het totaal niet erg om foto's te sturen in privé berichten of weet ik het, ik heb ook niets te verbergen, maar toch weet je maar nooit wie er allemaal meeleest.

Ik las vroeger trouwens ook meer mee dan dat ik postte, maar dat kwam omdat mijn computer en het oude forum format niet echt overweg konden. Dat liep altijd vast en dan gaf ik het weer een tijdje op, totdat er weer iets was waar ik echt op wilde reageren. Daarnaast is het moeilijk om allemaal bij te houden, vaak is de hele actie en sensatie alweer voorbij als ik weer eens kom kijken, terwijl ik toch wel regelmatig hier kom kijken.

Leuk dat nieuwe mensen zich komen melden in ieder geval, houdt de boel interessant! Very Happy
Polly
Polly
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1550
Punten : 1599
Registratiedatum : 07-12-10

Bericht  Gast do 17 nov 2011 - 11:55

Teddyaapje schreef:
Smikkell schreef:
Rodewijn schreef:Bij deze meld ik me, stiekem lees ik al 5 jaar mee Embarassed Jullie zijn voor mij al heel bekend, alleen jullie kennen mij niet... Maar op deze bijzonder dag voor het forum wilde ik me ook even melden. Ik heb er veel bewondering voor hoe respectvol er in het algemeen op dit forum gepost wordt, hoe jullie elkaar steunen in goede, en in mindere tijden!
Dat vind ik altijd wel een beetje gek.. Meelezers die best veel over sommige forummers weten en ze ook zouden herkennen op straat enz, en ondertussen hebben we (forummers) geen idee wie jullie (meelezers) zijn.

Leuk dat je er nu 'echt' bij bent...

Een beetje een bn'er idee!
bf'er Meelezers! - Pagina 2 827601

Gast
Gast

Bericht  Polly do 17 nov 2011 - 11:57

Overigens zou ik echt wel hallo zeggen als ik een BF'er tegen zou komen Very Happy Misschien even raar, maar uiteindelijk toch alleen maar gezellig? Denk alleen niet dat dat gaat gebeuren, ik ben niet zo vaak in Nederland, en ik kom uit een uithoek. Misschien ooit een meeting.
Polly
Polly
Kletskop
Kletskop

Bericht  lilaa do 17 nov 2011 - 11:59

Ja dat is met mij ook zo, ik zal jullie niet maar zo tegenkomen, woon namelijk in het buitenland

lilaa
Fluisteraar
Fluisteraar

Bericht  Marin do 17 nov 2011 - 12:00

Oeh waar waar waar? Polly zou je dan theoretisch wel tegen kunnen komen, die woont ook in het buitenland Wink
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  lilaa do 17 nov 2011 - 12:01

Haha, waar woont ze dan??

lilaa
Fluisteraar
Fluisteraar

Bericht  Polly do 17 nov 2011 - 12:02

Joy_ schreef:Oeh waar waar waar? Polly zou je dan theoretisch wel tegen kunnen komen, die woont ook in het buitenland Wink

LOL Very Happy
Theorétisch gezien kan het allemaal inderdaad!

Ik zou wel raar staan te kijken als ik hier herkend zou worden door een forummer. Dan zou ik een WBF'r zijn. Neutral
Polly
Polly
Kletskop
Kletskop

Bericht  Gast do 17 nov 2011 - 12:04

Polly schreef:Overigens zou ik echt wel hallo zeggen als ik een BF'er tegen zou komen Very Happy Misschien even raar, maar uiteindelijk toch alleen maar gezellig? Denk alleen niet dat dat gaat gebeuren, ik ben niet zo vaak in Nederland, en ik kom uit een uithoek. Misschien ooit een meeting.
Ik denk dat het er aan ligt wie het is. Ik heb niet bij iedereen de behoefte op een gedwongen 'mooi weer' praatje te houden.
Maar de meeste mensen die ik al eens heb ontmoet en sommige Bf'er die ik nog niet heb ontmoet zou ik, als de situatie het toelaat, wel gedag zeggen.

De laatste die ik ongepland tegenkwam was Feline. We zaten op het zelfde terras toen het weer plotseling omsloeg. Een van de laatste mooie dagen dit jaar.

Ik verwacht Jen_ nog steeds een keer tegen te komen en dan zeggen we elkaar wel gedag.

Gast
Gast

Bericht  Gast do 17 nov 2011 - 12:05

Ik vraag me ook af wie van de fanatieke foto-plaatsers in nig nooit ontmoet heb Meelezers! - Pagina 2 394967

Gast
Gast

Bericht  Gast do 17 nov 2011 - 12:07

Elke keer als er een soortgelijke topic wordt geopend, vertellen meelezers dat ze 'ons' al kennen en elke keer opnieuw bevreemd me dat toch wel. Heb, inderdaad net als Joy, soms het idee dat meelezers mij zien lopen in het centrum of in de stad, meelezers waar ik absoluut geen besef heb. laughcry

Maar altijd leuk, nieuwe aanmeldingen. Wees welkom! Very Happy

Gast
Gast

Bericht  Lemon do 17 nov 2011 - 12:07

Hier nog een meelezer!
Ik zal toch eens gaan proberen wat meer te gaan posten in de toekomst, maar ook ik vind het soms gewoon moeilijk om me in een gesprek van de BF'ers te mengen. Very Happy
Lemon
Lemon
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 51
Punten : 55
Registratiedatum : 10-01-11

Bericht  Marin do 17 nov 2011 - 12:07

Hoeveel forummers heb jij intussen ontmoet Smikkell? Ik nog steeds over de 250 :shock: . Ik hield ooit een lijstje bij, maar heb die in geen jaren aangevuld. Nou heb ik ook niet heel veel nieuwe forummers meer ontmoet in die laatste twee jaar ofzo, maar toch..
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Toet do 17 nov 2011 - 12:08

wendy90 schreef:Hier nog een meelezer!
Ik zal toch eens gaan proberen wat meer te gaan posten in de toekomst, maar ook ik vind het soms gewoon moeilijk om me in een gesprek van de BF'ers te mengen. Very Happy

En nog uit nijmegen ook! Dat moet je vertegenwoordigen, er komen er al zo weinig hier uit de buurt. Leuk, gewoon doen, het is echt veel leuker.
Toet
Toet
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Toet do 17 nov 2011 - 12:09

Joy.. over de 250? :shock: WOW!
Toet
Toet
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Gast do 17 nov 2011 - 12:09

Joy_ schreef:Hoeveel forummers heb jij intussen ontmoet Smikkell? Ik nog steeds over de 250 :shock: . Ik hield ooit een lijstje bij, maar heb die in geen jaren aangevuld. Nou heb ik ook niet heel veel nieuwe forummers meer ontmoet in die laatste twee jaar ofzo, maar toch..
Ik denk net iets over de 100 Embarassed
Maar het afgelopen 1,5 jaar heb ik alleen maar een vast clubje gezien.

Dijn heb ik nooit gezien en zou ik wel meteen herkennen en aanspreken.

Gast
Gast

Bericht  Marin do 17 nov 2011 - 12:10

Ja precies, ik ontmoet nu niet zo heel veel nieuwe mensen meer omdat ik niet zo veel behoefte meer heb aan die grote meetings. Ik vind het wel onwijs leuk om een echt beeld bij veel forummers te hebben. Het maakt het zo veel persoonlijker.
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 2 van 7 Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: