Meelezers!
+49
Fem
Liz
Herfstblaadjes
Barbabella
Muppetje
Caresses
Lady4
L!ND@
Puzzle
Miss G
Alex
Tania
Pancake
MamaJ&R
piertje
ixis
Winegum
Evalynn
loura
Bubbelicious
PrimaBella
Serena
Suus
Shisha
May
Queen
Tullow
Burgemeester Nicky
Sjirafje
norah
VeryCherry
Rush
Tazz
Jilke
Chook
Lemon
Polly
Teddyaapje
Toet
Raindrop
Monte
Marin
Makamba
Rodewijn
lilaa
Olijfje
Lune
PluDan
FireButterfly
53 plaatsers
Pagina 5 van 7
Pagina 5 van 7 • 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7
Re: Meelezers!
Smikkell schreef:Ik vraag me ook af wie van de fanatieke foto-plaatsers in nig nooit ontmoet heb
Mij?
Gast- Gast
Of mij, maar ik plaats nu niet meer zoveel foto`s.Youandi schreef:Smikkell schreef:Ik vraag me ook af wie van de fanatieke foto-plaatsers in nig nooit ontmoet heb
Mij?
Rush- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11
Welkom meelezers! Gezellig dat jullie nu mee kletsen!
Shisha- Ratel
- Aantal berichten : 5526
Punten : 5710
Registratiedatum : 26-11-10
Youandi, toch denk ik niet dat ik jou zou herkennen op straat. rush misschien wel.Rush schreef:Of mij, maar ik plaats nu niet meer zoveel foto`s.Youandi schreef:Smikkell schreef:Ik vraag me ook af wie van de fanatieke foto-plaatsers in nig nooit ontmoet heb
Mij?
Gast- Gast
Hoewel ik toch al aardig wat posts op mijn naam heb staan, voel ik me nog steeds onbekend Misschien moet ik een opvallendere naam verzinnen...
Suus- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8867
Punten : 9058
Registratiedatum : 17-11-10
Dat kun je inderdaad niet zelf doen. Laat even hier weten wat je nieuwe naam moet worden, of stuur mij of een andere Burgemeester/Admin een PM met de naam die je wilt hebben. Dan passen wij het even aan voor je.Chocolade schreef:Hoe kun je dan je naam veranderen? Heb bij mijn instellingen gekeken maar daar zie ik het niet staan...
Burgemeester Nicky- Kletskop
- Aantal berichten : 1796
Punten : 2635
Suus schreef:Hoewel ik toch al aardig wat posts op mijn naam heb staan, voel ik me nog steeds onbekend Misschien moet ik een opvallendere naam verzinnen...
Dat heb ik ook.
Serena- Kletskop
- Aantal berichten : 1653
Punten : 1694
Registratiedatum : 18-11-10
Serena, niet je naam veranderen!
Rush- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11
Ik was (ben) ook altijd een meelezer geweest totdat ik me nu de laatste tijd veel thuis zit te vervelen.
Dus de laatste tijd post ik wat meer en zo hoop ik dat ik een beetje van mijn status 'meelezer' af kan komen
Al vraag ik me wel af hoe sommigen aan zoveel posts op hun naam komen! Dat zal mij nooit gaan lukken, haha
Dus de laatste tijd post ik wat meer en zo hoop ik dat ik een beetje van mijn status 'meelezer' af kan komen
Al vraag ik me wel af hoe sommigen aan zoveel posts op hun naam komen! Dat zal mij nooit gaan lukken, haha
PrimaBella- Prater
- Aantal berichten : 636
Punten : 676
Registratiedatum : 03-01-11
Hahah nee zal ik niet doen!
Serena- Kletskop
- Aantal berichten : 1653
Punten : 1694
Ik ben ook meer een meelezer en van het reactie posten, dan zelf topics te openen. Ik ben altijd een beetje bang dat er dan 0 reacties komen, terwijl dat in het algemeen wel mee valt. En ik heb niet zoveel interessante dingen waarvan ik denk, daar ga ik een topic over openen. Ik lees wel even elke dag een paar keer mee, en ik mis het ook echt als ik een dag niet gekeken heb. En soms kom ik bewust terug voor een topic die ik interessant vind, bijvoorbeel van die forummer die vandaag om 15.30 uur naar de tandarts moet die zo bang is. ik kan dan echt meeleven Ok, ik heb geen eigen leven ....haha
Bubbelicious- Prater
- Aantal berichten : 638
Punten : 766
Ik ben ook zo'n meelezer, kijk al echt al jaren elke dag even hier maar heb nooit zin om wat neer te zetten.
Het is inderdaad behoorlijk vreemd om zelf heel veel te weten over de forummers die hier al hun sores neerzetten incl. foto, ik zou ze herkennen op straat maar jullie hebben geen idee wie ik ben. Dat is natuurlijk wel het risico van hier heel actief te zijn.
Oja, ik heb mijn naam veranderd om wat meer op te vallen.
Het is inderdaad behoorlijk vreemd om zelf heel veel te weten over de forummers die hier al hun sores neerzetten incl. foto, ik zou ze herkennen op straat maar jullie hebben geen idee wie ik ben. Dat is natuurlijk wel het risico van hier heel actief te zijn.
Oja, ik heb mijn naam veranderd om wat meer op te vallen.
Queen- Fluisteraar
- Aantal berichten : 245
Punten : 354
Registratiedatum : 10-12-10
Serena schreef:Suus schreef:Hoewel ik toch al aardig wat posts op mijn naam heb staan, voel ik me nog steeds onbekend Misschien moet ik een opvallendere naam verzinnen...
Dat heb ik ook.
Herkenbaar!
Gast- Gast
Aardbei89 schreef:Ik was (ben) ook altijd een meelezer geweest totdat ik me nu de laatste tijd veel thuis zit te vervelen.
Als ik voor mezelf mag spreken, mij lukt dat ook niet! Gewoon gezellig mee posten en dan wordt je vanzelf wel bekender met je naam en verdwijnt het 'label' meelezer!
Makamba- Kletskop
- Aantal berichten : 2959
Punten : 3334
Op het oude forum las ik al sinds 2005 mee... Ook wel wat gepost maar toch meer meegelezen.. Nu ben ik meer aan het meeschrijven. Ik vind dit forum wat gezelliger omdat er minder mensen zijn.
loura- Ratel
- Aantal berichten : 3534
Punten : 3738
Registratiedatum : 19-11-10
toetje_ schreef:Rodewijn schreef:Mama_van2 schreef:Welkom op dit forum
Dankje allemaal! Nou 5 jaar meelezen was ook al heel leuk hoor Maar ik schreef niet eerder mee, omdat de meesten van jullie elkaar al zo lang en zo goed kennen. Ik wist niet zeker of nieuwelingen welkom waren, maar bedankt voor deze uitnodiging!
En Zusje, heel erg knap dat je dit forum op hebt kunnen zetten tot een druk en veel bezocht forum!
Ik ben ook een beetje nieuweling! Ben pas sinds het nieuwe forum, een jaar dus, actief gaan posten.
Ik vind jou nu al leuk, want iedere keer als ik je naam zie krijg ik zin in een wijntje
Dankje Toetje, ik vind jou avatar er ook wel smakelijk uit zien
Rodewijn- Fluisteraar
- Aantal berichten : 27
Punten : 34
Registratiedatum : 17-11-11
Rodewijn schreef:
Dankje Toetje, ik vind jou avatar er ook wel smakelijk uit zien
Die was ik alweer vergeten, ben er zo aan gewend.. maar nú snap ik waarom ze me hier zo'n alcoholist vinden
Toet- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8740
Punten : 9873
Registratiedatum : 23-11-10
hoi, een nieuw lid meldt zich
Evalynn- Prater
- Aantal berichten : 807
Punten : 864
Registratiedatum : 18-11-11
Lissa schreef:hoi, een nieuw lid meldt zich
Welkom!
Makamba- Kletskop
- Aantal berichten : 2959
Punten : 3334
Ik ben ook vooral een meelezer. Waarom? Ik heb niet heel erg de behoefte om veel over mijzelf prijs te geven hier. Ik hoef niet zo nodig herkent te worden. Maar ik vind het wel leuk om al jullie verhalen te lezen.
Winegum- Prater
- Aantal berichten : 1283
Punten : 1456
Registratiedatum : 06-12-10
Nog een voornamelijke meelezer. Heb niet zo vaak het idee dat ik echt wat toe te voegen heb in topics en of discussies, maar vind het leuk om over bepaalde onderwerpen mee te lezen. Nu voornamelijk in het sollicitatietopic meegepost.
ixis- Fluisteraar
- Aantal berichten : 461
Punten : 503
Registratiedatum : 19-12-10
Ik lees ook vooral mee. Ben er mee begonnen bij het oude forum. Daar ongeveer 1 jaar meegelezen en hier nu dus ook een jaar. Ik begin wel steeds meer te reageren, vind dat ook steeds leuker worden! Ik denk dat dat ook wel komt omdat ik nu parttime werk, dus meer tijd heb om te forummen
piertje- Fluisteraar
- Aantal berichten : 395
Punten : 416
ixis schreef:Nog een voornamelijke meelezer. Heb niet zo vaak het idee dat ik echt wat toe te voegen heb in topics en of discussies, maar vind het leuk om over bepaalde onderwerpen mee te lezen. Nu voornamelijk in het sollicitatietopic meegepost.
Hier ben ik het met eens. Ik lees al een aantal jaren mee maar heb ook niet echt het idee dat ik écht iets kan toe voegen.
MamaJ&R- Fluisteraar
- Aantal berichten : 40
Punten : 58
Registratiedatum : 09-08-11
Ik ben ook al jaren een meelezer. Ik post af en toe wat in het hardlooptopic, of als ik soms een vraag ik wil ik nog wel eens zelf een topic openen, maar verder dan dat komt het niet. Soms denk ik wel "ik moet wat meer posten", maar om een of andere reden doe ik het toch niet. Vaak vind ik dat ik toch niks heb toe te voegen.
Pancake- Fluisteraar
- Aantal berichten : 362
Punten : 376
Pagina 5 van 7 • 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7
Pagina 5 van 7
Permissies van dit forum: