Meelezers!
+49
Fem
Liz
Herfstblaadjes
Barbabella
Muppetje
Caresses
Lady4
L!ND@
Puzzle
Miss G
Alex
Tania
Pancake
MamaJ&R
piertje
ixis
Winegum
Evalynn
loura
Bubbelicious
PrimaBella
Serena
Suus
Shisha
May
Queen
Tullow
Burgemeester Nicky
Sjirafje
norah
VeryCherry
Rush
Tazz
Jilke
Chook
Lemon
Polly
Teddyaapje
Toet
Raindrop
Monte
Marin
Makamba
Rodewijn
lilaa
Olijfje
Lune
PluDan
FireButterfly
53 plaatsers
Pagina 6 van 7
Pagina 6 van 7 • 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7
Re: Meelezers!
Gewoon lekker meeschrijven hoor. Iedereen heeft wel wat toe te voegen, als iedereen zo zou denken zou het een heel saai forum worden!
Tania- Ratel
- Aantal berichten : 6860
Punten : 7503
Registratiedatum : 17-11-10
Chipp schreef:Serena schreef:Suus schreef:Hoewel ik toch al aardig wat posts op mijn naam heb staan, voel ik me nog steeds onbekend Misschien moet ik een opvallendere naam verzinnen...
Dat heb ik ook.
Herkenbaar!
Ik 'ken' jullie alledrie .
Gast- Gast
Twellie schreef:Chipp schreef:Serena schreef:Suus schreef:Hoewel ik toch al aardig wat posts op mijn naam heb staan, voel ik me nog steeds onbekend Misschien moet ik een opvallendere naam verzinnen...
Dat heb ik ook.
Herkenbaar!
+1.
Alex- Ratel
- Aantal berichten : 6509
Punten : 6850
Registratiedatum : 27-10-11
Ik ben ook meelezer. Ik lees even snel op mijn werk en in de avond op mijn mobiel en het gaat gewoon te snel voor me, als ik iets wil zeggen dan is meestal al eens hetzelfde gezegd dus dan voel ik er niet veel voor om het nogmaals te melden..
Miss G- Fluisteraar
- Aantal berichten : 367
Punten : 376
Registratiedatum : 29-01-11
Ik ben ook een (hopelijk ex-) meelezer!
...en er gaat een wereld voor me open
...en er gaat een wereld voor me open
Puzzle- Prater
- Aantal berichten : 524
Punten : 526
Registratiedatum : 18-11-11
Ik heb dan wel niet de meeste posts op mijn naam staan, maar ik ben aardig verslaafd. Als ik maar even tijd heb, zit ik achter mijn laptop te gluren op zoek naar nieuwtjes.
L!ND@- Kletskop
- Aantal berichten : 2391
Punten : 2535
Registratiedatum : 18-11-10
Evy schreef:Twellie schreef:Chipp schreef:Serena schreef:Suus schreef:Hoewel ik toch al aardig wat posts op mijn naam heb staan, voel ik me nog steeds onbekend Misschien moet ik een opvallendere naam verzinnen...
Dat heb ik ook.
Herkenbaar!
+1.
+1, net als Geesje, Linda en Winegum.
Lady4- Ratel
- Aantal berichten : 6001
Punten : 6368
Ah, dat vind ik stiekem wel leuk! Sinds dit forum wat meer gaan posten en sinds ik een iPad heb helemaal Ik vind het leuk, dus ook andere meelezers gewoon doen!
Gast- Gast
Maar met je mening geven, of advies aan anderen, geeft je niets van jezelf prijs en word je vast ook niet herkend.Winegum schreef:Ik ben ook vooral een meelezer. Waarom? Ik heb niet heel erg de behoefte om veel over mijzelf prijs te geven hier. Ik hoef niet zo nodig herkent te worden. Maar ik vind het wel leuk om al jullie verhalen te lezen.
Maar gebruik jij je forumnaam niet ook buiten het forum om?
Gast- Gast
Dat is waar. Meestal heb ik niet heel erg veel tijd, dus ik kom echt in periodes. Eens in de zoveel tijd is er een dag dat ik wat post en dan kom ik hier weer een paar weken niet tot nauwelijks om te posten.Smikkell schreef:Maar met je mening geven, of advies aan anderen, geeft je niets van jezelf prijs en word je vast ook niet herkend.Winegum schreef:Ik ben ook vooral een meelezer. Waarom? Ik heb niet heel erg de behoefte om veel over mijzelf prijs te geven hier. Ik hoef niet zo nodig herkent te worden. Maar ik vind het wel leuk om al jullie verhalen te lezen.
Uhm, ik heb in het verleden deze naam weleens voor andere doeleinde gebruikt ja. Denk je me te herkennen?
Winegum- Prater
- Aantal berichten : 1283
Punten : 1456
Registratiedatum : 06-12-10
Smikkell schreef:Maar met je mening geven, of advies aan anderen, geeft je niets van jezelf prijs en word je vast ook niet herkend.
Niet zo snel, maar als ik m'n mening of advies geef dan neig ik er vaak naar om er iets uit mijn privé leven bij te halen om het beter te kunnen verwoorden of onderbouwen en dan is de kans om herkend te worden wel weer een beetje groter.
Suus, Serena en Chipp, ik "ken" jullie ook hoor
Caresses- Kletskop
- Aantal berichten : 2591
Punten : 2770
Registratiedatum : 22-11-10
Theedoosje schreef:Stuiterbal schreef:Ik ben ook een meelezer.....
ik ook ...
En tussendoor posten jullie?
Makamba- Kletskop
- Aantal berichten : 2959
Punten : 3334
oh dat is stiekem wel leuk om te 'horen' Ik 'ken' suus, chip en winegum ook hoor. Val je toch meer op dan je zelf denkt ofzo..
Maar tegen alle meelezers en mensen die denken dat je niets toevoegt: Er wordt ook regelmatig 'mee eens' of '+1' gepost. En iedereen heeft wel een iets andere manier van verwoorden dus als iets al tien keer gezegd is kan je dat ook gewoon bevestigen of het in je eigen woorden opschrijven. En er zijn genoeg topics waar je mening niet gevraagd wordt, dus daar zal iedereen wel iets toevoegen.
Enne leuk dat er weer nieuwe mensen zijn aangemeld! Welkom
Maar tegen alle meelezers en mensen die denken dat je niets toevoegt: Er wordt ook regelmatig 'mee eens' of '+1' gepost. En iedereen heeft wel een iets andere manier van verwoorden dus als iets al tien keer gezegd is kan je dat ook gewoon bevestigen of het in je eigen woorden opschrijven. En er zijn genoeg topics waar je mening niet gevraagd wordt, dus daar zal iedereen wel iets toevoegen.
Enne leuk dat er weer nieuwe mensen zijn aangemeld! Welkom
Serena- Kletskop
- Aantal berichten : 1653
Punten : 1694
May schreef:VeryCherry schreef:Bij de witte boekenhandel hebben ze een boek waar in stap voor stap met foto's uitgelegd wordt wat je moet doen. Misschien is dat een idee?
Oh ik ben echt niet wakker. Ik koppelde deze reactie aan het onderwerp van het topic
Gast- Gast
Ik ben wel jaren een meelezer geweest. Toch vind ik meedoen veeeel leuker
Muppetje- Ratel
- Aantal berichten : 7378
Punten : 7820
Makamba schreef:Theedoosje schreef:Stuiterbal schreef:Ik ben ook een meelezer.....
ik ook ...
Gast- Gast
Nee, ik ken je niet, maar weet dat je deze naam o.a. had voor je hyves. Daardoor ben je natuurlijk wel sneller te herkennen.Winegum schreef:Dat is waar. Meestal heb ik niet heel erg veel tijd, dus ik kom echt in periodes. Eens in de zoveel tijd is er een dag dat ik wat post en dan kom ik hier weer een paar weken niet tot nauwelijks om te posten.Smikkell schreef:Maar met je mening geven, of advies aan anderen, geeft je niets van jezelf prijs en word je vast ook niet herkend.Winegum schreef:Ik ben ook vooral een meelezer. Waarom? Ik heb niet heel erg de behoefte om veel over mijzelf prijs te geven hier. Ik hoef niet zo nodig herkent te worden. Maar ik vind het wel leuk om al jullie verhalen te lezen.
Uhm, ik heb in het verleden deze naam weleens voor andere doeleinde gebruikt ja. Denk je me te herkennen?
Gast- Gast
Ik wissel heel erg Heb hele actieve periodes dat ik ook veel post, en soms kan ik weken alleen maar meelezen. Ik kom hier (ofja op het oude forum) een jaar of 8 bijna iedere dag en het is altijd zo wisselend geweest. Denk dat veel mensen mij ook niet meer kennen ook al heb ik er "vroeger" best veel mee gekletst hier. Meestal ben ik te lui om te typen
Barbabella- Prater
- Aantal berichten : 842
Punten : 894
Registratiedatum : 06-12-10
Bij deze heb ik mij ook maar eens geregistreerd. Ik lees al veel te lang mee en dat voelt best een beetje stiekem soms.
En ik ga mijn best doen om het niet bij 1 post te laten .
Herfstblaadjes- Fluisteraar
- Aantal berichten : 380
Punten : 472
Registratiedatum : 19-11-11
Chipp schreef:Makamba schreef:Theedoosje schreef:Stuiterbal schreef:Ik ben ook een meelezer.....
ik ook ...
precies
Gast- Gast
Welkom, HB. Zo, heb je meteen een afkortingHerfstblaadjes schreef:Bij deze heb ik mij ook maar eens geregistreerd. Ik lees al veel te lang mee en dat voelt best een beetje stiekem soms.
Gast- Gast
Ik lees ook vooral (en veel) mee, zonder veel te posten ben ik toch behoorlijk verslaafd . Ik reageer meestal niet omdat dingen dan al gezegd zijn bijvoorbeeld. Zal proberen om wat meer te gaan posten
Liz- Prater
- Aantal berichten : 825
Punten : 994
Registratiedatum : 28-08-11
Nog een meelezer meldt zich
Ik post wel af en toe, maar niet zeer actief, omdat ik het gevoel heb weinig toe te voegen, en het lijkt ook vaak of er op onbekenden minder wordt gereageerd... Maar ik ga proberen wat actiever te posten, dan wordt ik misschien vanzelf bekender.
Ik post wel af en toe, maar niet zeer actief, omdat ik het gevoel heb weinig toe te voegen, en het lijkt ook vaak of er op onbekenden minder wordt gereageerd... Maar ik ga proberen wat actiever te posten, dan wordt ik misschien vanzelf bekender.
Gast- Gast
Pagina 6 van 7 • 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7
Pagina 6 van 7
Permissies van dit forum: