Meelezers!
+49
Fem
Liz
Herfstblaadjes
Barbabella
Muppetje
Caresses
Lady4
L!ND@
Puzzle
Miss G
Alex
Tania
Pancake
MamaJ&R
piertje
ixis
Winegum
Evalynn
loura
Bubbelicious
PrimaBella
Serena
Suus
Shisha
May
Queen
Tullow
Burgemeester Nicky
Sjirafje
norah
VeryCherry
Rush
Tazz
Jilke
Chook
Lemon
Polly
Teddyaapje
Toet
Raindrop
Monte
Marin
Makamba
Rodewijn
lilaa
Olijfje
Lune
PluDan
FireButterfly
53 plaatsers
Pagina 1 van 7
Pagina 1 van 7 • 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7
Meelezers!
Op het moment zijn er 331 mensen online waarvan er maar een paar posten.
Stel jullie gezellig voor en kom mee kletsen! Zeker op deze bijzondere dag is het natuurlijk extra leuk als er nog wat 'nieuw' volk bij komt.
Stel jullie gezellig voor en kom mee kletsen! Zeker op deze bijzondere dag is het natuurlijk extra leuk als er nog wat 'nieuw' volk bij komt.
Gast- Gast
Re: Meelezers!
Ik ben het daar helemaal mee eens. Dit forum bestaat vandaag namelijk 1 jaar.
FireButterfly- Prater
- Aantal berichten : 834
Punten : 918
Registratiedatum : 01-03-11
Ja leuk...
Ik las eerst ook bijna alleen maar mee, maar probeer tegenwoordig wel wat actiever te posten.
Vind het leuk, gezellig en best verslavend .
Ik las eerst ook bijna alleen maar mee, maar probeer tegenwoordig wel wat actiever te posten.
Vind het leuk, gezellig en best verslavend .
PluDan- Kletskop
- Aantal berichten : 1506
Punten : 1718
Registratiedatum : 14-12-10
Oh, ik was net een dag te vroeg met posten haha! Ik ben/was een meelezer. Maar reageren is natuurlijk veel gezelliger!
Lune- Fluisteraar
- Aantal berichten : 23
Punten : 26
Registratiedatum : 30-12-10
Dat hoeven niet allemaal meelezers te zijn hoor.. Ik ben vaak genoeg wel op het forum aan het lezen terwijl ik niet ingelogd ben.
Olijfje- Fluisteraar
- Aantal berichten : 289
Punten : 296
Registratiedatum : 18-11-10
Vast niet allemaal maar ik denk dat er best een grote groep is die wel enkel mee leest. Hoe meer zielen...
Gast- Gast
Ik word altijd een beetje kriebelig van meelezers :S
Het idee dat het misschien bekenden zijn, maakt dat ik me sóms inhoud wanneer ik iets zeg.
Het idee dat het misschien bekenden zijn, maakt dat ik me sóms inhoud wanneer ik iets zeg.
Gast- Gast
Youandi schreef:Ik word altijd een beetje kriebelig van meelezers :S
Dat kan ik me heel goed voorstellen. Dat zorgde er ook voor dat ik zelf heel erg twijfelde of ik wel wilde mee kletsen en wat ik dan wel of juist niet zou vertellen.
Lune- Fluisteraar
- Aantal berichten : 23
Punten : 26
Registratiedatum : 30-12-10
Heyy, hier dus een meelezer, ik weet vaak niet zo wat te zeggen, maar ik zal proberen wat meer te schrijven hier
lilaa- Fluisteraar
- Aantal berichten : 34
Punten : 35
Bij deze meld ik me, stiekem lees ik al 5 jaar mee Jullie zijn voor mij al heel bekend, alleen jullie kennen mij niet... Maar op deze bijzonder dag voor het forum wilde ik me ook even melden. Ik heb er veel bewondering voor hoe respectvol er in het algemeen op dit forum gepost wordt, hoe jullie elkaar steunen in goede, en in mindere tijden!
Rodewijn- Fluisteraar
- Aantal berichten : 27
Punten : 34
Registratiedatum : 17-11-11
Welkom dames. Gezellig.
Makamba- Kletskop
- Aantal berichten : 2959
Punten : 3334
Dankjewel allemaal.
Makamba, nog heel veel sterkte met alles, heb wel een beetje meegelezen van je situatie. Heel veel sterkte!
Makamba, nog heel veel sterkte met alles, heb wel een beetje meegelezen van je situatie. Heel veel sterkte!
lilaa- Fluisteraar
- Aantal berichten : 34
Punten : 35
Leuk! Ik snap ook niet hoe je 5 jaar kunt meelezen. Wow, dan wil je toch meeschrijven? Bij deze dus van harte welkom!
Marin- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11
Meiden, gewoon meekletsen hoor, er vertrekken regelmatig mensen en we moeten het 2e jaar wel halen met nog meer leden!
Welkom 'nieuwe' meiden, hoop dat er nog meer die drempel over stappen!!
Welkom 'nieuwe' meiden, hoop dat er nog meer die drempel over stappen!!
Gast- Gast
Mama_van2 schreef:Welkom op dit forum
Dankje allemaal! Nou 5 jaar meelezen was ook al heel leuk hoor Maar ik schreef niet eerder mee, omdat de meesten van jullie elkaar al zo lang en zo goed kennen. Ik wist niet zeker of nieuwelingen welkom waren, maar bedankt voor deze uitnodiging!
En Zusje, heel erg knap dat je dit forum op hebt kunnen zetten tot een druk en veel bezocht forum!
Rodewijn- Fluisteraar
- Aantal berichten : 27
Punten : 34
Registratiedatum : 17-11-11
Lilaa, dankjewel!
Makamba- Kletskop
Meer dan welkom!Rodewijn schreef:Mama_van2 schreef:Welkom op dit forum
Dankje allemaal! Nou 5 jaar meelezen was ook al heel leuk hoor Maar ik schreef niet eerder mee, omdat de meesten van jullie elkaar al zo lang en zo goed kennen. Ik wist niet zeker of nieuwelingen welkom waren, maar bedankt voor deze uitnodiging!
En Zusje, heel erg knap dat je dit forum op hebt kunnen zetten tot een druk en veel bezocht forum!
14 maanden geleden was ik ook 'nieuw', en nu kent iedereen mij geloof ik
Gast- Gast
Natuurlijk kan je gewoon meeschrijven. Iedereen is ooit als nieuw begonnen. Misschien lijkt of is het in het begin een beetje lastig, maar denk maar zo: Hoe meer je reageert, hoe sneller je bekend bent.
Marin- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11
Eerder die twee lieve bolletjes van jeProudMama schreef:Meer dan welkom!Rodewijn schreef:Mama_van2 schreef:Welkom op dit forum
Monte- Ratel
- Aantal berichten : 4853
Punten : 5410
ProudMama schreef:Rodewijn schreef:Mama_van2 schreef:Welkom op dit forum
Meer dan welkom!
+1 en de tweede regel is absoluut waar!
Laatst aangepast door Makamba op do 17 nov 2011 - 10:53; in totaal 1 keer bewerkt
Makamba- Kletskop
Dat vind ik altijd wel een beetje gek.. Meelezers die best veel over sommige forummers weten en ze ook zouden herkennen op straat enz, en ondertussen hebben we (forummers) geen idee wie jullie (meelezers) zijn.Rodewijn schreef:Bij deze meld ik me, stiekem lees ik al 5 jaar mee Jullie zijn voor mij al heel bekend, alleen jullie kennen mij niet... Maar op deze bijzonder dag voor het forum wilde ik me ook even melden. Ik heb er veel bewondering voor hoe respectvol er in het algemeen op dit forum gepost wordt, hoe jullie elkaar steunen in goede, en in mindere tijden!
Leuk dat je er nu 'echt' bij bent...
Gast- Gast
Jij hebt gewoon een ijzersterke campagne bedacht!!ProudMama schreef:Meer dan welkom!Rodewijn schreef:Mama_van2 schreef:Welkom op dit forum
Gast- Gast
Pagina 1 van 7 • 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7
Pagina 1 van 7
Permissies van dit forum: