Voor een kindje in 2011!
+34
Antibes
Linnie1985
bolus26
Creabea_28
Jazzlyn
Clapperdie
Mysterious
Aimee
joyce0606
nillis
kellebel
Lejow
L!ND@
Elmo
Lune
slaatje
snoezel
Caresses
Triesje1983
Alyssa
Laced
Paper Crown
Koffieleut
Weegschaal
Amber-
smooch
S@nneke
Jelin
Viva
CCC
Jasmine
Muppetje
Ugly Betty
Happy
38 plaatsers
Pagina 14 van 40
Pagina 14 van 40 • 1 ... 8 ... 13, 14, 15 ... 27 ... 40
Re: Voor een kindje in 2011!
Parels schreef:slaatje schreef:Das fijn Alyssa :-)
@ Parels, hoe gaat het nu, hoe staat het met je weeeeeeeeeeeen?
Same ol' Same ol' al zo'n week of 2
Ben benieuwd wanneer het eens écht doorzet!
Dat las ik, dat je vandaag last van harde buiken ed hebt toch, en dat de vk er wat vlak op reageerde?
slaatje- Kletskop
- Aantal berichten : 2964
Punten : 3160
Registratiedatum : 22-11-10
Nouja, in principe kan de vk er ook niks aan doen, die komt meestal als de nood echt aan de man is zeg maar, dus zo erg is het niet. Het is gewoon afwachten, heb al vanaf 9 uur gisteravond bijna continu dezelfde krampen die nu weer opspelen, maar ja, of dat ook echt zichzelf om gaat zetten in het echte werk, dat weet je helaas nooit!
Gast- Gast
Amber, wat goed dat de uitslag positief is!! Opmerking van je man, haha
Yeah Alyssa eindelijk ongesteld, wat fijn.
Ik moet deze week ongesteld worden, ik denk dat het vandaag of morgen gebeurd. Ik heb sinds gisteren al het gevoel dat ik ongesteld moet worden.
Yeah Alyssa eindelijk ongesteld, wat fijn.
Ik moet deze week ongesteld worden, ik denk dat het vandaag of morgen gebeurd. Ik heb sinds gisteren al het gevoel dat ik ongesteld moet worden.
smooch- Kletskop
- Aantal berichten : 2385
Punten : 2453
Registratiedatum : 18-11-10
Bedankt meiden,
Haha Muppet en Alyssa, leuk om te lezen dat jullie man en vriend ook ze reageerden en trots waren
@ Alyssa, Wat fijn!!!!
@ Smooch, ik hoop dat dat menstruatiegevoel gewoon van een eventuele zwangerschap komt.
Haha Muppet en Alyssa, leuk om te lezen dat jullie man en vriend ook ze reageerden en trots waren
@ Alyssa, Wat fijn!!!!
@ Smooch, ik hoop dat dat menstruatiegevoel gewoon van een eventuele zwangerschap komt.
Amber-- Ratel
- Aantal berichten : 4069
Punten : 4135
Amber, jeeeeeej goed nieuws erg fijn hoor, kun je dat deel in ieder geval lekker uitsluiten.
Alyssa, jeeeeeeej wat een goed nieuws meis!
Smooch, spannend hoor of het gaat komen.
Muppetje, hoe gaat het vandaag met je meid?
Hier weinig nieuws. Gewerkt vandaag en morgen nog een dagje en dan woensdag lekker vrij. Heb mijn man als lootje getrokken dus ga maar eens wat kadotjes kopen dan.
Alyssa, jeeeeeeej wat een goed nieuws meis!
Smooch, spannend hoor of het gaat komen.
Muppetje, hoe gaat het vandaag met je meid?
Hier weinig nieuws. Gewerkt vandaag en morgen nog een dagje en dan woensdag lekker vrij. Heb mijn man als lootje getrokken dus ga maar eens wat kadotjes kopen dan.
Gast- Gast
Puggle, steeds een beetje beter, maar af en toe ook nog erg verdrietig
Muppetje- Ratel
- Aantal berichten : 7378
Punten : 7820
Begrijpelijk, het verdriet moet ook slijten natuurlijk dat gaat niet zomaar weg! Maar wel fijn dat het weer een beetje beter gaat hoor.
Gast- Gast
Puggle schreef:Begrijpelijk, het verdriet moet ook slijten natuurlijk dat gaat niet zomaar weg! Maar wel fijn dat het weer een beetje beter gaat hoor.
+ 1.
Amber-- Ratel
Bedankt meiden, jullie zijn lief
Muppetje- Ratel
Smooch, ik hoop ook dat je klachten gewoon zwangerschapsklachten zijn! Duim voor je.
Puggle, lekker nog maar 1 dagje werken. Wat ga je kopen voor je man?
Muppet, fijn om te lezen dat het wel weer beter gaat. Het is ook niet niets wat je hebt meegemaakt. Zoals mijn voorgangsters al zeiden, verdriet moet slijten. Wanneer moest je ook alweer op controle?
Ik ben dus flink ongesteld, maar ik klaag niet. Ben veel te blij en ga vol goede moed deze ronde in. Woensdag op dag 3 bloed laten prikken en dan ook weer starten met Clomid.
Puggle, lekker nog maar 1 dagje werken. Wat ga je kopen voor je man?
Muppet, fijn om te lezen dat het wel weer beter gaat. Het is ook niet niets wat je hebt meegemaakt. Zoals mijn voorgangsters al zeiden, verdriet moet slijten. Wanneer moest je ook alweer op controle?
Ik ben dus flink ongesteld, maar ik klaag niet. Ben veel te blij en ga vol goede moed deze ronde in. Woensdag op dag 3 bloed laten prikken en dan ook weer starten met Clomid.
Alyssa- Prater
- Aantal berichten : 1109
Punten : 1134
Registratiedatum : 29-05-11
amber22 schreef:Jaa alles is goed!! Het zat zelf boven het gemiddelde, zo goed. De beweeglijkheid was heel iets minder, maar doordat de rest ruim boven het gemiddelde zat is het nog steeds erg goed! Wel een opluchting!
@ Alyssa, echt balen zeg!!! Hopelijk zet het vandaag toch nog door@
Wat fijn . En nu nog ruim een week of zo aan het LF-verlengende middeltje?
Gast- Gast
Dankjewel!Puggle schreef:Spannend alyssa! Ik ga zo hard duimen dat de clomid aanslaat
Ik duim ook haha, maar heb er wel een goed gevoel over, wellicht heb ik gewoon nét iets meer nodig dan 50 mg.
Alyssa- Prater
Twellie schreef:amber22 schreef:Jaa alles is goed!! Het zat zelf boven het gemiddelde, zo goed. De beweeglijkheid was heel iets minder, maar doordat de rest ruim boven het gemiddelde zat is het nog steeds erg goed! Wel een opluchting!
@ Alyssa, echt balen zeg!!! Hopelijk zet het vandaag toch nog door@
Wat fijn . En nu nog ruim een week of zo aan het LF-verlengende middeltje?
Dankjewel Twellie!
Nu nog 10 dagen de medicatie.
Amber-- Ratel
Alyssa schreef:Dankjewel!Puggle schreef:Spannend alyssa! Ik ga zo hard duimen dat de clomid aanslaat
Ik duim ook haha, maar heb er wel een goed gevoel over, wellicht heb ik gewoon nét iets meer nodig dan 50 mg.
Ik duim mee!!
Amber-- Ratel
Alyssa twee december heb ik de afspraak
Muppetje- Ratel
Muppetje schreef:Alyssa twee december heb ik de afspraak
Oeh dan krijg ik de sleutel word vast een goede dag dus!
Gast- Gast
Puggle schreef:Muppetje schreef:Alyssa twee december heb ik de afspraak
Voor jou wel, weet niet wat er voor mij goed aan zou kunnen zijn of worden...
Muppetje- Ratel
Muppetje schreef:Puggle schreef:Muppetje schreef:Alyssa twee december heb ik de afspraak
Oh ik dacht dat ze dan weer gingen kijken enzo?
Gast- Gast
Puggle schreef:Muppetje schreef:Puggle schreef:Muppetje schreef:Alyssa twee december heb ik de afspraak
Oh ik dacht dat ze dan weer gingen kijken enzo?
Gaan ze ook ja, maar dat maakt het mijns inziens nog geen goede dag het is noodzaak, meer niet
Muppetje- Ratel
Nou dan klopt het wel wat ik zeg toch dat word vast een goede dag daar gaan we gewoon voor!
Gast- Gast
Puggle schreef:Nou dan klopt het wel wat ik zeg toch dat word vast een goede dag daar gaan we gewoon voor!
Wat jij wil;)
Denk dat ik het alleen een goede dag vind als we verder mogen...
Muppetje- Ratel
Alyssa: fijn dat je ongesteld bent geworden! Nu moeten de medicijnen gewoon aanslaan! Ga voor je duimen!
Muppet: nog anderhalve week dus, en dan weer controle... Hoop dat jullie snel weer verder kunnen/ mogen!
Ik kan niet slapen, lag al 2 uur wakker in bed... Dus maar weer naar beneden gegaan... Even wat drinken en tv kijken en dan zo maar weer proberen te slapen... Vrees dat ik teveel heb geslapen de afgelopen week ivm het ziek zijn.
Muppet: nog anderhalve week dus, en dan weer controle... Hoop dat jullie snel weer verder kunnen/ mogen!
Ik kan niet slapen, lag al 2 uur wakker in bed... Dus maar weer naar beneden gegaan... Even wat drinken en tv kijken en dan zo maar weer proberen te slapen... Vrees dat ik teveel heb geslapen de afgelopen week ivm het ziek zijn.
CCC- Ratel
- Aantal berichten : 6424
Punten : 6761
Registratiedatum : 17-11-10
Ik denk dat Puggle dit ook bedoelt hoor, dat ze hoop dat jullie goed nieuws krijgen, dat alles 'schoon' is en dat jullie verder mogen. Althans, zo las ik het. En dat hoop ik natuurlijk ook.Muppetje schreef:
Wat jij wil;)
Ik heb ook 2 december de afspraak bij de gyn om te kijken of de Clomid nu wel aanslaat, dus laat ons hopen dat het voor ons alledrie een dag wordt waarop we fijn nieuws krijgen.
CCC, dankjewel! Zit je thuis momenteel? Of werk je?
Alyssa- Prater
Alyssa schreef:Ik denk dat Puggle dit ook bedoelt hoor, dat ze hoop dat jullie goed nieuws krijgen, dat alles 'schoon' is en dat jullie verder mogen. Althans, zo las ik het. En dat hoop ik natuurlijk ook.Muppetje schreef:
Wat jij wil;)
Ik heb ook 2 december de afspraak bij de gyn om te kijken of de Clomid nu wel aanslaat, dus laat ons hopen dat het voor ons alledrie een dag wordt waarop we fijn nieuws krijgen.
CCC, dankjewel! Zit je thuis momenteel? Of werk je?
Oh ok, ik snap m. Ik zie het allemaal dan wel. Heb besloten even geen verwachtingen meer te hebben, vorige keer dacht ik ook dat het wel goed was, viel ook zo tegen
Muppetje- Ratel
Pagina 14 van 40 • 1 ... 8 ... 13, 14, 15 ... 27 ... 40
Soortgelijke onderwerpen
» Voor een kindje in 2011!
» medicatie voor je kindje, iemand tips voor toediening??
» voor een kindje 2012
» Voor een kindje in 2013!
» Te vroeg voor een kindje?
» medicatie voor je kindje, iemand tips voor toediening??
» voor een kindje 2012
» Voor een kindje in 2013!
» Te vroeg voor een kindje?
Pagina 14 van 40
Permissies van dit forum: