Voor een kindje in 2011!
+34
Antibes
Linnie1985
bolus26
Creabea_28
Jazzlyn
Clapperdie
Mysterious
Aimee
joyce0606
nillis
kellebel
Lejow
L!ND@
Elmo
Lune
slaatje
snoezel
Caresses
Triesje1983
Alyssa
Laced
Paper Crown
Koffieleut
Weegschaal
Amber-
smooch
S@nneke
Jelin
Viva
CCC
Jasmine
Muppetje
Ugly Betty
Happy
38 plaatsers
Pagina 13 van 40
Pagina 13 van 40 • 1 ... 8 ... 12, 13, 14 ... 26 ... 40
Re: Voor een kindje in 2011!
Slaatje, ik zou het zeker een half jaar gewoon proberen eigenlijk...
Muppetje- Ratel
- Aantal berichten : 7378
Punten : 7820
Registratiedatum : 18-11-10
Slaatje, ik heb al wel ovulatietesten gebruikt in ronde 2. Ik kreeg ze van een vriendin en ik wil altijd graag weten waar ik aan toe ben. Mij geeft het juist rust om ze te gebruiken. Ik ben er nu minder mee bezig dan de vorige ronde, juist omdat ik duidelijkheid heb. Maar dat is natuurlijk een persoonlijke keuze.
Ugly Betty- Kletskop
- Aantal berichten : 1681
Punten : 1762
Registratiedatum : 17-11-10
Ugly Betty schreef:Slaatje, ik heb al wel ovulatietesten gebruikt in ronde 2. Ik kreeg ze van een vriendin en ik wil altijd graag weten waar ik aan toe ben. Mij geeft het juist rust om ze te gebruiken. Ik ben er nu minder mee bezig dan de vorige ronde, juist omdat ik duidelijkheid heb. Maar dat is natuurlijk een persoonlijke keuze.
Iedereen dank voor jullie tips en adviezen :-) Uiteraard gaan we nu gewoon nog even genieten en er niet te veel druk op leggen. Weet dat het gemiddelde op ongeveer een half jaar ligt. Nu eerst maar eens kijken hoe mijn cyclus gaat reageren, en van mijn eisprong en ovulatie uitgaan op de 13e a 14e dag. Mocht het na een paar maanden nog niet gelukt zijn, dan kunnen we altijd nog naar de testen grijpen :-)
slaatje- Kletskop
- Aantal berichten : 2964
Punten : 3160
Registratiedatum : 22-11-10
Amber, ok nog een half uurtje 3 kwartier dus. Fijn dat het iets beter gaat met je!
Ik deed mijn ovulatie testen als ik uit mijn werk kwam, rond kwart voor 6 en dat iedere keer.
Ik deed mijn ovulatie testen als ik uit mijn werk kwam, rond kwart voor 6 en dat iedere keer.
Gast- Gast
Muppetje schreef:amber22 schreef:Jetje schreef:Spannend Amber...
Deden jullie trouwens de ovulatietesten elke dag rond hetzelfde tijdstip of maakt dat niet uit?
Ik deed ze elke middag meteen als ik ui mijn werk kwam zo rond 17.30.
Volgens mij is een vast tijdstip wel belangrijk en niet testen met ochtendurine.
Dat deed ik ook en zo ga ik het straks ook weer doen
thanks, dat ga ik ook maar doen.
Gast- Gast
Rond twaalf uur's middags schijnt overigens het beste te zijn Jetje. Maarja ik ga echt niet op werk met die dingen lopen klooien
Muppetje- Ratel
Muppetje schreef:Rond twaalf uur's middags schijnt overigens het beste te zijn Jetje. Maarja ik ga echt niet op werk met die dingen lopen klooien
Hm nee dat zie ik mezelf inderdaad ook niet doen... Dan maar bij thuiskomst. Er stond geloof ik ook in de bijsluiter dat het aan te raden is 2 uur van te voren niet (veel) te drinken.
Gast- Gast
Jetje schreef:Muppetje schreef:Rond twaalf uur's middags schijnt overigens het beste te zijn Jetje. Maarja ik ga echt niet op werk met die dingen lopen klooien
Hm nee dat zie ik mezelf inderdaad ook niet doen... Dan maar bij thuiskomst. Er stond geloof ik ook in de bijsluiter dat het aan te raden is 2 uur van te voren niet (veel) te drinken.
Klopt, ik neem dan inderdaad na drie uur half vier geen drinken meer. Ach, ik heb mij ei kunnen vinden, dus voor mij werkt t zo....
Muppetje- Ratel
Jetje, ik hoop voor je dat dit het begin is van je cyclus, en zoniet hoop ik dat je goed geholpen kan worden door je gynaecoloog.
Amber, spannend, je weet bijna de uitslag als het goed is.
Slaatje, wat fijn dat je nu bij je vriend woont. Ik heb nooit het gevoel gehad iets te 'vergeten' toen ik net gestopt was met de pil, ik was juist blij dat ik er niet altijd meer aan moest denken haha.
Puggle, hoe gaat het nu bij jou? Heb je veel klachten meis?
Koffieleut, de vorige ronde ging ik ook temperaturen, maar ik vergat het ook heel vaak. Toen ik dan eindelijk eraan dacht, bleek dat het niet nodig was, omdat de Clomid toch niet aanslaat. Volgende ronde beter haha .
All, ik ben nog steeds niet ongesteld en ik baal echt. Ik heb al het hele weekend onderbuikpijn en normaal word ik dan gelijk ongesteld, nu dus niet. Zaterdagavond had ik ook een veegje bloed mee, maar dat was het dan ook, nu helemaal niets meer. Ik hoop echt wel dat die medicatie nog aanslaat, ik wil gewoon ongesteld worden en liever vandaag dan morgen
Amber, spannend, je weet bijna de uitslag als het goed is.
Slaatje, wat fijn dat je nu bij je vriend woont. Ik heb nooit het gevoel gehad iets te 'vergeten' toen ik net gestopt was met de pil, ik was juist blij dat ik er niet altijd meer aan moest denken haha.
Puggle, hoe gaat het nu bij jou? Heb je veel klachten meis?
Koffieleut, de vorige ronde ging ik ook temperaturen, maar ik vergat het ook heel vaak. Toen ik dan eindelijk eraan dacht, bleek dat het niet nodig was, omdat de Clomid toch niet aanslaat. Volgende ronde beter haha .
All, ik ben nog steeds niet ongesteld en ik baal echt. Ik heb al het hele weekend onderbuikpijn en normaal word ik dan gelijk ongesteld, nu dus niet. Zaterdagavond had ik ook een veegje bloed mee, maar dat was het dan ook, nu helemaal niets meer. Ik hoop echt wel dat die medicatie nog aanslaat, ik wil gewoon ongesteld worden en liever vandaag dan morgen
Alyssa- Prater
- Aantal berichten : 1109
Punten : 1134
Registratiedatum : 29-05-11
Balen Alyssa!
Muppetje- Ratel
Begin nu toch wel echt zenuwachtig te worden. Pfff.
@ Alyssa, he bah wat balen dat je nog niet ongesteld bent. Wanneer heb je het laatste pilletje gehad en hoelang hoord er dan tussen te zitten?
@ Alyssa, he bah wat balen dat je nog niet ongesteld bent. Wanneer heb je het laatste pilletje gehad en hoelang hoord er dan tussen te zitten?
Amber-- Ratel
- Aantal berichten : 4069
Punten : 4135
Dankjewel dames
Ik heb maandag het laatste pilletje genomen en normaal word ik dan altijd 5 dagen nadien ongesteld. Maar nu zijn we 7 dagen verder en nog niet ongesteld.
Amber, snap dat je zenuwachtig begint te worden hoor, hopelijk krijg je snel het verlossende telefoontje van je man.
Ik heb maandag het laatste pilletje genomen en normaal word ik dan altijd 5 dagen nadien ongesteld. Maar nu zijn we 7 dagen verder en nog niet ongesteld.
Amber, snap dat je zenuwachtig begint te worden hoor, hopelijk krijg je snel het verlossende telefoontje van je man.
Alyssa- Prater
Jaa alles is goed!! Het zat zelf boven het gemiddelde, zo goed. De beweeglijkheid was heel iets minder, maar doordat de rest ruim boven het gemiddelde zat is het nog steeds erg goed! Wel een opluchting!
@ Alyssa, echt balen zeg!!! Hopelijk zet het vandaag toch nog door@
@ Alyssa, echt balen zeg!!! Hopelijk zet het vandaag toch nog door@
Amber-- Ratel
Wat fijn Amber!!! Ben blij voor jullie!
Alyssa- Prater
Alyssa schreef:Wat fijn Amber!!! Ben blij voor jullie!
Dankjewel!!!
Moest wel lachen toen mijn man belde. Ja had toch ook niet anders verwacht zei hij, zorg wel goed voor mijn zwemmertjes hoor! haha
Amber-- Ratel
Alyssa schreef:Wat fijn Amber!!! Ben blij voor jullie!
+1
Muppetje- Ratel
Alyssa: bah meid balen dat je niet ongesteld bent
Amber: super zeg!! Haha en dat is echt weer een typische mannenreactie g
Amber: super zeg!! Haha en dat is echt weer een typische mannenreactie g
Gast- Gast
Dankjewel meiden!
@ Jetje, ja inderdaad haha!
Amber-- Ratel
amber22 schreef:Dankjewel meiden!
Jup, mijne reageerde ook zo. Bij hem was ook een ding onder het gemiddelde, maar de rest ruim erboven. Maar dat praat ie al weer goed met de mededeling dat het volgens hem veel minder was dan anders en het op commando niet goed lukt, wahahaha
Muppetje- Ratel
Mijn vriend reageerde inderdaad ook heel 'trots' haha
En oeeeh ladies, kijk eens naar mijn ticker!!!! Ik ben weer in de running
Sorry, maar ik ben echt blij dat ik eindelijk weer ongesteld ben geworden na een maand van afwachten en niets kunnen doen.
Sorry, maar ik ben echt blij dat ik eindelijk weer ongesteld ben geworden na een maand van afwachten en niets kunnen doen.
Alyssa- Prater
Alyssa schreef:Mijn vriend reageerde inderdaad ook heel 'trots' haha
Jeeeeah, geniet ervan
Muppetje- Ratel
Das fijn Alyssa :-)
@ Parels, hoe gaat het nu, hoe staat het met je weeeeeeeeeeeen?
slaatje- Kletskop
- Aantal berichten : 2964
Punten : 3160
Registratiedatum : 22-11-10
Yes Alyssa, wat fijn!! Ik snap dat je helemaal blij met je ongesteldheid!! Op naar de volgende ronde.
Gast- Gast
slaatje schreef:Das fijn Alyssa :-)
Same ol' Same ol' al zo'n week of 2
Ben benieuwd wanneer het eens écht doorzet!
Gast- Gast
Pagina 13 van 40 • 1 ... 8 ... 12, 13, 14 ... 26 ... 40
Soortgelijke onderwerpen
» Voor een kindje in 2011!
» medicatie voor je kindje, iemand tips voor toediening??
» voor een kindje 2012
» Voor een kindje in 2013!
» Te vroeg voor een kindje?
» medicatie voor je kindje, iemand tips voor toediening??
» voor een kindje 2012
» Voor een kindje in 2013!
» Te vroeg voor een kindje?
Pagina 13 van 40
Permissies van dit forum: