Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Voor een kindje in 2011!

+34
Antibes
Linnie1985
bolus26
Creabea_28
Jazzlyn
Clapperdie
Mysterious
Aimee
joyce0606
nillis
kellebel
Lejow
L!ND@
Elmo
Lune
slaatje
snoezel
Caresses
Triesje1983
Alyssa
Laced
Paper Crown
Koffieleut
Weegschaal
Amber-
smooch
S@nneke
Jelin
Viva
CCC
Jasmine
Muppetje
Ugly Betty
Happy
38 plaatsers

Pagina 8 van 40 Vorige  1 ... 5 ... 7, 8, 9 ... 24 ... 40  Volgende

Ga naar beneden

Voor een kindje in 2011! - Pagina 8 Empty Re: Voor een kindje in 2011!

Bericht  Viva do 17 nov 2011 - 23:37

Lune, morgen is toch ook jouw NOD?
Fijn dat het beter gaat, minder dat je denkt dat het door de kou komt, want het zal nog wel even koud zijn!
(Ik heb het steeds zo koud, ben echt een kouwkleun(?) aan het worden)

Jelin, dank je! Volgens mij heb ik mijn ticker 1 dag te vroeg laten aflopen, morgen is mijn NOD (In principe, want morgen, 2 weken terug, testte ik positief met mijn ovulatietest, terwijl mijn temp alweer hoog was toen)
Hoop ook op een goede test!
succes met wachten tot na het weekend!!
Viva
Viva
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2956
Punten : 3014
Registratiedatum : 02-10-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Bericht  Muppetje do 17 nov 2011 - 23:41

Amber spannend hoor, maar ik denk dat t wel goed zit!

Jelin, wanneer ga je eventueel weer testen? Je houdt het spannend hoor

Hier gaat het nog niet best. Ik geef het niet graag toe, maar ik ben echt n beetje ingestort. Het is gewoon teveel geweest in n week tijd, veel te veel.

Ik denk nog steeds veel aan woensdag en aan de pijn die het heeft gedaan. Toch verwijt ik de arts niets. Mijn man zei nog dat ze heeft gezegd dat het zo veel minder risico geeft op verklevingen en problemen in de toekomst, omdat je aan kan geven als het echt echt niet meer gaat. Ach, die arts weet vast waar ze het over heeft. Ik kwam er achter dat ze de baas is van die hele afdeling. Dat word je niet zomaar, zeker niet in een acedemisch ziekenhuis, dan weet je wel wat je doet.

Ik had het alleen lang niet zo erg verwacht, denk dat ik daarom nu een beetje ingestort ben. Ik zie mezelf ook nog niet snel weer gaan werken Sad

Muppetje
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7378
Punten : 7820
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Paper Crown vr 18 nov 2011 - 0:11

Muppetje.. soms zie je als een berg tegen dingen op maar als je het eenmaal doet, valt het mee of blijkt het minder erg te zijn dan je dacht. Bij mij hielp het juist om door die cirkel te komen en te gaan werken.. Zo heb je afleiding en kan je niet de hele dag aan dat ene denken.

Soms is werken een frisse blik krijgen op dingen. Ik snap dat je verdrietig bent maar probeer jezelf te troosten..
Paper Crown
Paper Crown
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8224
Punten : 8955
Registratiedatum : 21-04-11

Bericht  Muppetje vr 18 nov 2011 - 0:28

2CKC2 schreef:Muppetje.. soms zie je als een berg tegen dingen op maar als je het eenmaal doet, valt het mee of blijkt het minder erg te zijn dan je dacht. Bij mij hielp het juist om door die cirkel te komen en te gaan werken.. Zo heb je afleiding en kan je niet de hele dag aan dat ene denken.

Soms is werken een frisse blik krijgen op dingen. Ik snap dat je verdrietig bent maar probeer jezelf te troosten..

Ik doe mn best, echt. Maar een onvolledige miskraam met vreselijk veel pijn en een curettage zonder verdoving is een hoop om op je bordje te krijgen in vijf dagen. Ik wilde maandag weer gaan, maar nu denk ik dat het te vroeg is, en op werk hebben ze al gezegd dat ze me terug sturen als ik maandag al kom. Ik heb nog wat meer dagen nodig. Niet tot in het oneindige, echt niet, maar nu nog even niet

Muppetje
Ratel
Ratel

Bericht  Jelin vr 18 nov 2011 - 1:37

Muppetje schreef:
2CKC2 schreef:Muppetje.. soms zie je als een berg tegen dingen op maar als je het eenmaal doet, valt het mee of blijkt het minder erg te zijn dan je dacht. Bij mij hielp het juist om door die cirkel te komen en te gaan werken.. Zo heb je afleiding en kan je niet de hele dag aan dat ene denken.

Ik doe mn best, echt. Maar een onvolledige miskraam met vreselijk veel pijn en een curettage zonder verdoving is een hoop om op je bordje te krijgen in vijf dagen. Ik wilde maandag weer gaan, maar nu denk ik dat het te vroeg is, en op werk hebben ze al gezegd dat ze me terug sturen als ik maandag al kom. Ik heb nog wat meer dagen nodig. Niet tot in het oneindige, echt niet, maar nu nog even niet

Als je gevoel zegt dat je nog niet moet gaan werken, dan moet je dat niet doen! Vind het echt super dat je teamleider zoveel begrip voor jouw situatie heeft. Ik zou na het weekend pas gaan kijken hoe je je voelt en dan kan je altijd nog beslissen wanneer je wilt en kunt beginnen.

En ik vind het allang niet spannend meer. Vind het vreselijk haha.

Jelin
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1856
Punten : 1892

Bericht  CCC vr 18 nov 2011 - 2:02

Muppetje... ik zou ook nog even wachten met werken. De ingreep deze week en die pillen daarvoor is wel heftig geweest en denk dat je lichaam best even tijd nodig heeft om te herstellen, natuurlijk kan werk een afleiding zijn... Maar denk dat je echt even aan je lichaam moet denken hoor! Als het weer gaat kriebelen, kan je miss. niet iets thuis doen qua werk?

Jelin: haha kan ik me voorstellen! Je bent nu toch wel even overtijd, of je cyclus is gewoon langer... Maar miss. is het wel raak! Ik duim voor je!

Amber: altijd spannend zo'n uitslag, hoop dat alles goedzit!

Ik ga zo even naar de dokter, snotgehalte is echt enorm en mijn oren en alles zitten er gewoon verstopt van. Even kijken wat ze aanraden, moet sowieso nog even mijn bloeddruk laten meten omdat ik de vorige keer bijna flauwviel.. Dus nu maar even opnieuw...

CCC
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6424
Punten : 6761
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Muppetje vr 18 nov 2011 - 5:14

Net even n rondje door het parkje hier gelopen, ben kapot, ook deed mn buik best pijn tijdens het lopen. Was wel fijn om even lekker buiten te zijn smile

Thuis werken kan ik niet CCC, kan alleen mn mail bekijken eventueel.

Misschien moet ik maandag inderdaad weer gaan, ik weet t niet. Wat ik wel weet is dat ze me waarschijnlijk wegsturen als ik kom, haha

Zo meiden, nog leuke weekend plannen?

Muppetje
Ratel
Ratel

Bericht  Amber- vr 18 nov 2011 - 5:23

Dames mijn ovulatietest is positief!!!! smile
dat word een leuk weekend Wink
Amber-
Amber-
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4069
Punten : 4135

Bericht  Muppetje vr 18 nov 2011 - 5:24

amber22 schreef:Dames mijn ovulatietest is positief!!!! smile

Jeeeej!!! Netjes ook, dag 13. Doe je best hè Wink

Muppetje
Ratel
Ratel

Bericht  Amber- vr 18 nov 2011 - 5:26

Muppetje schreef:

Zit nu op dag 14 maar inderdaad erg netjes. Ik krijg medicatie en spontaan wordt mijn lf vanuit zichzelf misschien al langer. Of ik heb weer een cyclus van 24 zoals 2 maanden geleden en dan springt hij dus morgen/overmorgen en dan dus wel weer lf van 8/9 dagen. Maar ik heb medicatie.
Amber-
Amber-
Ratel
Ratel

Bericht  Muppetje vr 18 nov 2011 - 5:28

amber22 schreef:
Muppetje schreef:

Zit nu op dag 14 maar inderdaad erg netjes. Ik krijg medicatie en spontaan wordt mijn lf vanuit zichzelf misschien al langer. Of ik heb weer een cyclus van 24 zoals 2 maanden geleden en dan springt hij dus morgen/overmorgen en dan dus wel weer lf van 8/9 dagen. Maar ik heb medicatie.

Precies, komt vast helemaal goed. Hoe lang is nog goed trouwens? die van mij was ronde 1 met Clomid ook niet zo lang volgens mij. Misschien maar even vragen

Muppetje
Ratel
Ratel

Bericht  Viva vr 18 nov 2011 - 5:31

Amber, heerlijk dat je eisprong wat langer duurt! Veel plezier dit weekend!

Muppet, gewoon je gevoel/lichaam volgen! Meer weet ik niet goed tegen je zeggen om je op te beuren... hug
Viva
Viva
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2956
Punten : 3014
Registratiedatum : 02-10-11

Bericht  Muppetje vr 18 nov 2011 - 5:35

Viva schreef:Amber, heerlijk dat je eisprong wat langer duurt! Veel plezier dit weekend!

Muppet, gewoon je gevoel/lichaam volgen! Meer weet ik niet goed tegen je zeggen om je op te beuren... hug

Oh dat hoeft ook helemaal niet hoor, ik vind het al lief dat jullie allemaal aan me denken. Het was even en hoop ellende na elkaar, maar het komt echt wel goed met mij hoor smile

Muppetje
Ratel
Ratel

Bericht  Lejow vr 18 nov 2011 - 5:44

Muppetje, kun je niet rustig beginnen met werken volgende week? Dus eerst even een paar uurtjes gaan ofzo?
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 26304
Punten : 28659

Bericht  Muppetje vr 18 nov 2011 - 5:46

Weet niet Lejow. Momenteel moet ik er nog niet aan denken om te fietsen en in een volle trein als en sardientje erheen te gaan. Ik zie het maandag wel

Muppetje
Ratel
Ratel

Bericht  Amber- vr 18 nov 2011 - 6:03

Muppetje schreef:
amber22 schreef:
Muppetje schreef:

Precies, komt vast helemaal goed. Hoe lang is nog goed trouwens? die van mij was ronde 1 met Clomid ook niet zo lang volgens mij. Misschien maar even vragen

Volgens mij is minimaal 10 dagen nodig voor een goede innesteling. Soms lukt het ook wel met minder dagen maar is de kans minder.

Fijn dat je vanmiddag even lekker naar buiten bent geweest!
Amber-
Amber-
Ratel
Ratel

Bericht  Muppetje vr 18 nov 2011 - 6:11

Oh, ok, dan is die van mij wel lang genoeg denk ik...

Muppetje
Ratel
Ratel

Bericht  CCC vr 18 nov 2011 - 6:14

Oh dat is wel jammer, dacht miss. kan je er anders rustig inkomen door thuis een beetje op te starten... Gewoon kijken hoe je je inderdaad voelt... Was wel lekker buiten vandaag he.. Heb ook even wat rondgelopen, maar had het zo snel warm... Had mijn winterjas aan, maar de kou viel me mee vandaag!

Ik ga dit weekend weinig doen... Miss. beetje filmpjes downloaden en kijken ofzo... Heb nu zoutoplossing, dus is wel prettig als ik de druk in mijn hoofd een beetje minder kan laten worden zodat ik maandag weer helemaal fit ben...

CCC
Ratel
Ratel

Bericht  Muppetje vr 18 nov 2011 - 6:15

Ik heb nu het idee dat donderdag en vrijdag misschien n plan is, even rustig twee dagen, dan n weekend en dan weer fulltime verder....

Muppetje
Ratel
Ratel

Bericht  CCC vr 18 nov 2011 - 6:23

Zou een lekker beginnetje zijn, voelt de week ook niet zo zwaar aan en heb je even een break van 2 dagen tussendoor... Wel ontzettend lief hoe ze met je meeleven! Zijn maar weinig werkgevers die zo om hun personeel denken, vind dat echt top van hun... Denk dat het voor jou al helemaal prettig is als je zulke collega's hebt...

CCC
Ratel
Ratel

Bericht  Muppetje vr 18 nov 2011 - 6:39

chococupcake schreef:Zou een lekker beginnetje zijn, voelt de week ook niet zo zwaar aan en heb je even een break van 2 dagen tussendoor... Wel ontzettend lief hoe ze met je meeleven! Zijn maar weinig werkgevers die zo om hun personeel denken, vind dat echt top van hun... Denk dat het voor jou al helemaal prettig is als je zulke collega's hebt...

Dat is absoluut waar. Aan de ene kant zou ik ook best de hele week thuis willen blijven, wat ze volgens mij zelfs verwachten. Maar ik denk dan, ja,misschien vinden ze het wel niet zo en zeggen ze maar wat maar denken ze het anders.

Daarnaast voel ik me een beetje bezwaard en denk ik dat het ook voor mezelf belangrijk is om binnenkort weer te gaan

Laatst aangepast door Muppetje op vr 18 nov 2011 - 6:49; in totaal 1 keer bewerkt

Muppetje
Ratel
Ratel

Bericht  CCC vr 18 nov 2011 - 6:47

Ik snap je gevoel wel hoor... Had ik ook bij mijn vorige werkgever, maar goed... Je moet gewoon doen wat goed voelt... en bekijk het rustig per dag... Straks vloei je ook minder, krijg je weer stukje bij beetje een beetje energie terug. Al kan dit volgens mij best een tijdje duren na veel bloedverlies... En dan groei je vanzelf weer naar het werk toe...

CCC
Ratel
Ratel

Bericht  Muppetje vr 18 nov 2011 - 6:48

chococupcake schreef:Ik snap je gevoel wel hoor... Had ik ook bij mijn vorige werkgever, maar goed... Je moet gewoon doen wat goed voelt... en bekijk het rustig per dag... Straks vloei je ook minder, krijg je weer stukje bij beetje een beetje energie terug. Al kan dit volgens mij best een tijdje duren na veel bloedverlies... En dan groei je vanzelf weer naar het werk toe...

Ja dat is ook wel zo denk ik....

Muppetje
Ratel
Ratel

Bericht  Koffieleut vr 18 nov 2011 - 7:13

Muppetje: Wat lief van Sinterklaas zeg! Ik sluit me aan bij wat het grootste deel hier zegt. Als jij je nog niet klaar voelt om aan het werk te gaan moet je dat ook niet doen! Werk kan zeker een goede afleiding zijn, maar je moet er wel klaar voor zijn. Lekker dat je er even uit geweest bent! Buitenlucht is altijd goed voor je.

Jelin: Ik vind het wel spannend hoor! Ik hoop dat je na het weekend een mooie test in handen hebt!

Viva: Bij jou is het ook nog steeds spannend!

Amber: Mooi op tijd! Veel plezier en succes dit weekend!

CCC: Hopelijk doet een weekendje rust je goed en ben je maandag weer helemaal fit!

Hier gaat alles prima, ik moet morgen nog werken en dan heb ik ook (even) weekend. Ik heb ovulatietesten van Sensitest besteld, ben benieuwd...
Koffieleut
Koffieleut
Prater
Prater

Aantal berichten : 1116
Punten : 1158
Registratiedatum : 14-03-11

Bericht  Amber- vr 18 nov 2011 - 7:50

@ Muppet, inderdaad was de rest zegt zou ik ook doen. Kijk gewoon in de loop van de week hoe je je voelt. Gaat het goed begin je donderdag weg. Gaat het niet blijf je gewoon nog thuis. Het is moeilijk om nu al te keus te maken. Bekijk het gewoon van dag tot dag.

@ Koffieleut, dankje! Hopelijk werken ze bij jou net zo goed als bij mij. Heb je ook de extra gevoelige?

@ CCC, hopelijk voel je je snel wat beter. Nu gelukkig weekend.
Amber-
Amber-
Ratel
Ratel

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 8 van 40 Vorige  1 ... 5 ... 7, 8, 9 ... 24 ... 40  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: