Voor een kindje in 2011!
+34
Antibes
Linnie1985
bolus26
Creabea_28
Jazzlyn
Clapperdie
Mysterious
Aimee
joyce0606
nillis
kellebel
Lejow
L!ND@
Elmo
Lune
slaatje
snoezel
Caresses
Triesje1983
Alyssa
Laced
Paper Crown
Koffieleut
Weegschaal
Amber-
smooch
S@nneke
Jelin
Viva
CCC
Jasmine
Muppetje
Ugly Betty
Happy
38 plaatsers
Pagina 12 van 40
Pagina 12 van 40 • 1 ... 7 ... 11, 12, 13 ... 26 ... 40
Re: Voor een kindje in 2011!
Jetje schreef:Muppet: ik las je eigenlijk heel onschuldige berichtje op fb en omdat er 'wijn' bij stond schrok ik eigenlijk meteen. En dan ook nog eens zo´n nare nasleep, bah meid het zit je niet mee!!!
Oh ja dat snap ik, haha. Ja ik neem nu lekker een wijntje soms, heb ik verdiend.
En nee, het was bepaald geen pretje, ook lichamelijk niet. Maar het gaat de goede kant op. Wil eind van de week weer eens op werk gaan kijken.
Fijn dat het goed met jou gaat!
Muppetje- Ratel
- Aantal berichten : 7378
Punten : 7820
Registratiedatum : 18-11-10
Hallo Meiden,
@ Smooch, hoe is het bij jou. Nog maar 3 dagen!
Nog gefeliciteerd met je vriend.
@ Puggle, het is hier wel mistig, maar het valt wel mee volgens mij.
@ Alyssa, dankjewel meid!
Ben je al ongesteld?
@ Jetje, leuk dat je er weer bent. Hopelijk gaat je cyclus nu wat regelmatiger worden.
@ Smooch, hoe is het bij jou. Nog maar 3 dagen!
Nog gefeliciteerd met je vriend.
@ Puggle, het is hier wel mistig, maar het valt wel mee volgens mij.
@ Alyssa, dankjewel meid!
Ben je al ongesteld?
@ Jetje, leuk dat je er weer bent. Hopelijk gaat je cyclus nu wat regelmatiger worden.
Amber-- Ratel
- Aantal berichten : 4069
Punten : 4135
Bij mij ons zite het potdicht buiten
Succes morgen met de uitslag. Zal wel goed zijn natuurlijk
Gast- Gast
Puggle schreef:Bij mij ons zite het potdicht buiten
Hier ook heel erg mistig hoor....
Muppetje- Ratel
Muppetje schreef:Puggle schreef:Bij mij ons zite het potdicht buiten
Oh ook dus. Ja was ook op het nieuws enzo.
Gast- Gast
Puggle schreef:Muppetje schreef:Puggle schreef:Bij mij ons zite het potdicht buiten
Oh ook dus. Ja was ook op het nieuws enzo.
Ja behoorlijk
Muppetje- Ratel
Puggle schreef:Bij mij ons zite het potdicht buiten
Dankjewel. Ja denk ook wel dat het goed zit, hopen we tenminste haha!
Amber-- Ratel
amber22 schreef:Puggle schreef:Bij mij ons zite het potdicht buiten
Zit vast helemaal goed
Muppetje- Ratel
Muppetje schreef:amber22 schreef:Puggle schreef:Bij mij ons zite het potdicht buiten
Zit vast helemaal goed
Dankje Mup
Amber-- Ratel
Alyssa: Het begint te lukken zullen we maar zeggen. De eerste dagen vergat ik het steeds, dan zat ik al aan mijn ontbijt en dan bedacht ik me dat ik nog moest temperaturen. Gisteren en vanmorgen dacht ik er gelijk aan. Hoe is het met jou nu?
Amber: Vandaag de uitslag, spannend! Hoe voel je je nu?
Hier viel het gisteren heel erg mee met de mist. Het werd 's avonds pas mistig, de zon scheen de hele ochtend en middag. Nu is het wel heel erg mistig. Mijn man zit de hele dag op de weg, ik vind het niks met dit weer.... Maar het is te doen zei hij.
Hier viel het gisteren heel erg mee met de mist. Het werd 's avonds pas mistig, de zon scheen de hele ochtend en middag. Nu is het wel heel erg mistig. Mijn man zit de hele dag op de weg, ik vind het niks met dit weer.... Maar het is te doen zei hij.
Koffieleut- Prater
- Aantal berichten : 1116
Punten : 1158
Registratiedatum : 14-03-11
Koffieleut schreef:Alyssa: Het begint te lukken zullen we maar zeggen. De eerste dagen vergat ik het steeds, dan zat ik al aan mijn ontbijt en dan bedacht ik me dat ik nog moest temperaturen. Gisteren en vanmorgen dacht ik er gelijk aan. Hoe is het met jou nu?
Is echt ff wennen hè, dat temperaturen...
Muppetje- Ratel
Muppetje schreef:Koffieleut schreef:Alyssa: Het begint te lukken zullen we maar zeggen. De eerste dagen vergat ik het steeds, dan zat ik al aan mijn ontbijt en dan bedacht ik me dat ik nog moest temperaturen. Gisteren en vanmorgen dacht ik er gelijk aan. Hoe is het met jou nu?
Ja echt wel. Ik zat 1 ochtend al met mijn ontbijt in mijn mond toen ik eraan dacht, heb nog wel mijn temp. opgenomen toen, maar ik die is niet helemaal geldig denk ik
Koffieleut- Prater
- Aantal berichten : 1116
Punten : 1158
Registratiedatum : 14-03-11
Koffieleut schreef:Muppetje schreef:Koffieleut schreef:Alyssa: Het begint te lukken zullen we maar zeggen. De eerste dagen vergat ik het steeds, dan zat ik al aan mijn ontbijt en dan bedacht ik me dat ik nog moest temperaturen. Gisteren en vanmorgen dacht ik er gelijk aan. Hoe is het met jou nu?
Ja echt wel. Ik zat 1 ochtend al met mijn ontbijt in mijn mond toen ik eraan dacht, heb nog wel mijn temp. opgenomen toen, maar ik die is niet helemaal geldig denk ik
Wahahaha, nee, die telt niet meer
Muppetje- Ratel
Goedemorgen allemaal,
Hoe gaat het met iedereen, beetje kunnen slapen? Muppet: blij om te lezen dat het al iets beter met je gaat!
Hier begint het toch wel een beetje spannend te worden. Gister begonnen met het proberen, was best lekker Moet er nog wel steeds aan wennen geen pil meer te slikken. Denk elke avond iets te vergeten. Hadden jullie dat ook in het begin?
Gister was op zich al best een spannende dag. Heb veel van mijn spullen uit mijn appartement naar het huis van mijn vriend, uh nu dus ons huis, overgebracht. En kreeg 's avonds toch even een brok in mijn keel. Heb erg lang en hard moeten werken voor mijn eigen plekkie. Maar goed, toen keek in maar mijn lief en kroop 's avonds lekker tegen hem aan, en besefte wat voor liefde en geluk ik ervoor terug krijg..toen was de brok weg.
En nu zijn we dus in de running voor een kindje. Inderdaad eerst maar eens kijken wat mijn cyclus gaat doen, ben ik erg benieuwd naar. Maar in de tussentijd gewoon proberen, je weet maar nooit :-)
Hoe gaat dat temperaturen in zijn werk, doe je dat met die ovulatietesten? Ik ben echt een leek wat betreft zwanger worden, en moet zeggen dat ik een hoop leer hier op het forum.
Fijne dag allemaal!!!
Liefs Slaatje
Hoe gaat het met iedereen, beetje kunnen slapen? Muppet: blij om te lezen dat het al iets beter met je gaat!
Hier begint het toch wel een beetje spannend te worden. Gister begonnen met het proberen, was best lekker Moet er nog wel steeds aan wennen geen pil meer te slikken. Denk elke avond iets te vergeten. Hadden jullie dat ook in het begin?
Gister was op zich al best een spannende dag. Heb veel van mijn spullen uit mijn appartement naar het huis van mijn vriend, uh nu dus ons huis, overgebracht. En kreeg 's avonds toch even een brok in mijn keel. Heb erg lang en hard moeten werken voor mijn eigen plekkie. Maar goed, toen keek in maar mijn lief en kroop 's avonds lekker tegen hem aan, en besefte wat voor liefde en geluk ik ervoor terug krijg..toen was de brok weg.
En nu zijn we dus in de running voor een kindje. Inderdaad eerst maar eens kijken wat mijn cyclus gaat doen, ben ik erg benieuwd naar. Maar in de tussentijd gewoon proberen, je weet maar nooit :-)
Hoe gaat dat temperaturen in zijn werk, doe je dat met die ovulatietesten? Ik ben echt een leek wat betreft zwanger worden, en moet zeggen dat ik een hoop leer hier op het forum.
Fijne dag allemaal!!!
Liefs Slaatje
slaatje- Kletskop
- Aantal berichten : 2964
Punten : 3160
Registratiedatum : 22-11-10
Testen en temperaturen moet je echt nog niet willen hoor Slaatje
Muppetje- Ratel
Muppetje schreef:Testen en temperaturen moet je echt nog niet willen hoor Slaatje
Nee, wil ik ook over een maand of drie, vier gaan doen. Ben idd net pas aan het ont-pillen. Maar vroeg me gewoon af hoe dat in zijn werk gaat, zodat ik straks goed voorbereid aan de slag kan gaan.
slaatje- Kletskop
- Aantal berichten : 2964
Punten : 3160
Registratiedatum : 22-11-10
slaatje schreef:Muppetje schreef:Testen en temperaturen moet je echt nog niet willen hoor Slaatje
Nee, wil ik ook over een maand of drie, vier gaan doen. Ben idd net pas aan het ont-pillen. Maar vroeg me gewoon af hoe dat in zijn werk gaat, zodat ik straks goed voorbereid aan de slag kan gaan.
Ik zou daar echt allemaal nog niet aan denken, maar gewoon lekker jullie ding doen zonder na denken en zorgen. Anders ligt er gelijk zo'n druk op etc.
Gast- Gast
Puggle schreef:Amber, hoe is het? Is er al een uitslag bekend?
Vraag ik me ook af ja...
Muppetje- Ratel
Hier gaat het wel goed. Ben gewoon aan het werk, voel me nog niet helemaal top maar beter dan gisteren.
Mijn man wordt tussen 13.00 en 13.30 gebeld.
Mijn man wordt tussen 13.00 en 13.30 gebeld.
Amber-- Ratel
Spannend Amber...
Deden jullie trouwens de ovulatietesten elke dag rond hetzelfde tijdstip of maakt dat niet uit?
Deden jullie trouwens de ovulatietesten elke dag rond hetzelfde tijdstip of maakt dat niet uit?
Gast- Gast
Jetje schreef:Spannend Amber...
Ik deed ze elke middag meteen als ik ui mijn werk kwam zo rond 17.30.
Volgens mij is een vast tijdstip wel belangrijk en niet testen met ochtendurine.
Amber-- Ratel
slaatje schreef:Muppetje schreef:Testen en temperaturen moet je echt nog niet willen hoor Slaatje
Daar moet je je helemaal niet druk om maken (nog). Gewoon alles over je heen laten komen, genieten van/met elkaar & dan zie je vanzelf hoe je lichaam reageert zonder pil. De kans dat je met 2/3 maanden zwanger bent is niet enorm groot, als je kijkt naar het gemiddelde, dus geef het gewoon lekker de tijd & zie het wel.
Gast- Gast
amber22 schreef:Jetje schreef:Spannend Amber...
Ik deed ze elke middag meteen als ik ui mijn werk kwam zo rond 17.30.
Volgens mij is een vast tijdstip wel belangrijk en niet testen met ochtendurine.
Dat deed ik ook en zo ga ik het straks ook weer doen
Muppetje- Ratel
Pagina 12 van 40 • 1 ... 7 ... 11, 12, 13 ... 26 ... 40
Soortgelijke onderwerpen
» Voor een kindje in 2011!
» medicatie voor je kindje, iemand tips voor toediening??
» voor een kindje 2012
» Voor een kindje in 2013!
» Te vroeg voor een kindje?
» medicatie voor je kindje, iemand tips voor toediening??
» voor een kindje 2012
» Voor een kindje in 2013!
» Te vroeg voor een kindje?
Pagina 12 van 40
Permissies van dit forum: