Voor een kindje in 2011!
+34
Antibes
Linnie1985
bolus26
Creabea_28
Jazzlyn
Clapperdie
Mysterious
Aimee
joyce0606
nillis
kellebel
Lejow
L!ND@
Elmo
Lune
slaatje
snoezel
Caresses
Triesje1983
Alyssa
Laced
Paper Crown
Koffieleut
Weegschaal
Amber-
smooch
S@nneke
Jelin
Viva
CCC
Jasmine
Muppetje
Ugly Betty
Happy
38 plaatsers
Pagina 7 van 40
Pagina 7 van 40 • 1 ... 6, 7, 8 ... 23 ... 40
Re: Voor een kindje in 2011!
slaatje schreef:Vanaf as weekend is het bij ons gaan met die banaan :p Ga er niet vanuit dat het direct raak is natuurlijk, maar merk nu al dat ik op een andere manier naar mijn vriend kijk en dat "het" ook anders voelt. Vind dit gevoel eigenlijk al bijzonder. Haha. Maar merk wel aan de berichten hier dat er veel is wat ik nog niet weet, heb het idee dat we nog maar een beetje aan het aanklungelen zijn. Iemand nog tips?
Liefs Slaatje
Eigenlijk niet. Als je net begint zou ik het gewoon op zijn beloop laten. Geniet van het feit wat je hierboven zelf zegt.
Waar wij het hier net over hadden, ovulatietesten/temperaturen etc zou ik niet meteen de eerste ronde mee beginnen.
Weet nog goed dat ik het toen ook echt bijzonder vond, de keus dat je gaat beginnen etc. Echt spannend.
Heb wel 1 tip: beginnen met foliumzuur.
Amber-- Ratel
- Aantal berichten : 4069
Punten : 4135
Registratiedatum : 18-11-10
amber22 schreef:slaatje schreef:Vanaf as weekend is het bij ons gaan met die banaan :p Ga er niet vanuit dat het direct raak is natuurlijk, maar merk nu al dat ik op een andere manier naar mijn vriend kijk en dat "het" ook anders voelt. Vind dit gevoel eigenlijk al bijzonder. Haha. Maar merk wel aan de berichten hier dat er veel is wat ik nog niet weet, heb het idee dat we nog maar een beetje aan het aanklungelen zijn. Iemand nog tips?
Liefs Slaatje
Eigenlijk niet. Als je net begint zou ik het gewoon op zijn beloop laten. Geniet van het feit wat je hierboven zelf zegt.
Waar wij het hier net over hadden, ovulatietesten/temperaturen etc zou ik niet meteen de eerste ronde mee beginnen.
Weet nog goed dat ik het toen ook echt bijzonder vond, de keus dat je gaat beginnen etc. Echt spannend.
Heb wel 1 tip: beginnen met foliumzuur.
Dank je, genieten ga ik zeker doen. Ik kan het nu niet laten om constant vreselijk verliefd naar mijn vriend te kijken en zo ongeveer in hem te hangen, daar ga ik nog wel even mee door :p Temperaturen en ovulatietesten heb ik van de drogiste idd begrepen dat het goed is om het eerst een maand of drie vier zonder te proberen en daarna evt. met.
Folumzuur heb ik een chronisch te kort aan (alhoewel de waardes nu gelukkig wat hoger liggen) dus die slik ik al dagelijks.
Dank je voor de tip :-)
Liefs Slaatje
slaatje- Kletskop
- Aantal berichten : 2964
Punten : 3160
Registratiedatum : 22-11-10
Ik kom even melden dat ik nog steeds niet ongesteld ben, dus we blijven wachten. Ik ben wel iets rustiger als gisteren gelukkig. Heb er wel vrede mee, heb nu zoiets laat maar komen.
Zal vanmiddag op jullie allemaal reageren!!
Zal vanmiddag op jullie allemaal reageren!!
Jelin- Kletskop
- Aantal berichten : 1856
Punten : 1892
Jelin, hoe ver ben je nu overtijd?
Oh ik lees er al wat meer over, kan zijn dat je te vroeg getest hebt!
Slaatje, leuk dat jullie voor een kindje gaan! Succes!
Lune, welkom, succes!
Muppet, ik had al gereageerd op je topic, maar hier nog eens, heel veel sterkte gewenst!!
Amber, lijkt mij verschrikkelijk wa chten op zoiets. Maar je zegt al, je bent al 2 keer zwanger geweest, dus eigenlijk kan er niets mis zijn.
Alyssa, zo jullie hebben het beiden druk op het werk zeg! Hopelijk kunnen jullie snel wat meer rust nemen!
Weegschaal, misschien heb je het al verteld, maar gezien je andere cyclussen, hoe "komt" het dat je dit keer een cyclus hebt van 21 dagen? Of wist je wanneer je ovulatie was? Sorry hoor, ik ben echt slecht in dingen onthouden...
(ah, lees nu dat jij die vroege eisprong had!)
Puggle, succes met alles inpakken voor je verhuizing! Leuk, dat vertellen!
Zo, als het goed is eindigd mijn cyclus dus zaterdag. Mijn temperatuur was 4 dagen 37,1 toen 1 dag 37,2 toen 1 dag 37,4 en nu weer twee dagen 37,1. Mijn zus is ook nog niet ongesteld geworden (die had het dinsdag moeten worden, maar toen een negatieve test), zou wel wat zijn als we minder dan 1 week verschillen met elkaar. Maar goed, ik ben nog niet overtijd, ik ga nu ook nog niet testen.
Oh ik lees er al wat meer over, kan zijn dat je te vroeg getest hebt!
Slaatje, leuk dat jullie voor een kindje gaan! Succes!
Lune, welkom, succes!
Muppet, ik had al gereageerd op je topic, maar hier nog eens, heel veel sterkte gewenst!!
Amber, lijkt mij verschrikkelijk wa chten op zoiets. Maar je zegt al, je bent al 2 keer zwanger geweest, dus eigenlijk kan er niets mis zijn.
Alyssa, zo jullie hebben het beiden druk op het werk zeg! Hopelijk kunnen jullie snel wat meer rust nemen!
Weegschaal, misschien heb je het al verteld, maar gezien je andere cyclussen, hoe "komt" het dat je dit keer een cyclus hebt van 21 dagen? Of wist je wanneer je ovulatie was? Sorry hoor, ik ben echt slecht in dingen onthouden...
(ah, lees nu dat jij die vroege eisprong had!)
Puggle, succes met alles inpakken voor je verhuizing! Leuk, dat vertellen!
Zo, als het goed is eindigd mijn cyclus dus zaterdag. Mijn temperatuur was 4 dagen 37,1 toen 1 dag 37,2 toen 1 dag 37,4 en nu weer twee dagen 37,1. Mijn zus is ook nog niet ongesteld geworden (die had het dinsdag moeten worden, maar toen een negatieve test), zou wel wat zijn als we minder dan 1 week verschillen met elkaar. Maar goed, ik ben nog niet overtijd, ik ga nu ook nog niet testen.
Viva- Kletskop
- Aantal berichten : 2956
Punten : 3014
Registratiedatum : 02-10-11
@ Ugly Betty, ik had ook niet verwacht dat ik er zo bezig mee zou zijn. Mijn vriend is er trouwens ook wel meer mee bezig, zeker nu na de MK.
@ Slaatje, ik zou het eerst zonder hulp van ovulatietesten en dergelijke proberen, dat kan altijd nog!
Foliumzuur is inderdaad wel erg belangrijk, maar dat slik je al.
@ Jelin, wat spannend zeg, ik hoop dat je gewoon te vroeg getest hebt.
@ Weegschaal, wat zou het bijzonder zijn als je volgende week op vakantie een positieve test hebt!
@ Pugle, wat leuk dat je het al wat mensen verteld hebt (dan voelt het wel heel "echt" he?) Succes met het inpakken!
Ik zit in de wacht modus, als het goed is moet ik zaterdag weer ongesteld worden, dus het is weer even afwachten.
Ik word af en toe zo moe van mijzelf. Ondanks dat ik met mijzelf heb afgesproken niet te vroeg te testen en niet alle "klachten" te analyseren.... kriebelt het enorm. Achja, we zullen het zien!
Lune- Fluisteraar
- Aantal berichten : 23
Punten : 26
Registratiedatum : 30-12-10
Weegschaal, ik snap je wel hoor! Ik hoop dat 1 test voldoende is om jou duidelijkheid te geven!
Puggle, woehoe, super nog maar 2 weken!
Jelin, ik hoop nog steeds voor je dat je gewoon te vroeg getest hebt!!
Slaatje, fijn dat jullie er vanaf dit weekend voor gaan. Ben je al langer met de pil gestopt om te kijken wat je cyclus doet? Of dat neit? Ik zou, buiten foliumzuur slikken wat je al doet, ook verder niets speciaal doen. Temperaturen/ovulatietesten, dat zijn dingen waar je de eerste rondes nog niet aan moet denken.
Viva, dat zou wel heel speciaal zijn, ik duim voor je!
Lune, voor jou duim ik ook uiteraard!
Slaatje, fijn dat jullie er vanaf dit weekend voor gaan. Ben je al langer met de pil gestopt om te kijken wat je cyclus doet? Of dat neit? Ik zou, buiten foliumzuur slikken wat je al doet, ook verder niets speciaal doen. Temperaturen/ovulatietesten, dat zijn dingen waar je de eerste rondes nog niet aan moet denken.
Alyssa- Prater
- Aantal berichten : 1109
Punten : 1134
Registratiedatum : 29-05-11
Alyssa, ja ik heb er ook echt zin in om te verhuizen we zitten nu tussen de rommel en dozen thuis, en ik doe eigelijk ook helemaal niks meer hier haha.
Hoe gaat het met jou, begin je al wat te merken?
Koffieleut, ik had de testen van kruidvat eigen merk. De 2 rondes dat ik ze heb gebruikt werkten ze prima.
Slaatje, spannend zeg! Ik zou er niet teveel bij stil staan en lekker jullie ding doen
Jelin, spannend misschien toch nog maar een testje doen. Ik zat ook 4 dagen te wachten maar was zwanger.
Lune, spannend hoor. Even afwachten dus zaterdag ja we hebben maandag ons vlekje ook al gezien dus het voelt nu zoiezo wel echter.
Amber, hoe gaat het met je testje?
Muppet, hoe gaat het met je meis? Ik hoop dat het misschien een klein beetje beter gaat.
Vanavond ga ik lekker plat op de bank met een dekentje, heerlijk
Hoe gaat het met jou, begin je al wat te merken?
Koffieleut, ik had de testen van kruidvat eigen merk. De 2 rondes dat ik ze heb gebruikt werkten ze prima.
Slaatje, spannend zeg! Ik zou er niet teveel bij stil staan en lekker jullie ding doen
Jelin, spannend misschien toch nog maar een testje doen. Ik zat ook 4 dagen te wachten maar was zwanger.
Lune, spannend hoor. Even afwachten dus zaterdag ja we hebben maandag ons vlekje ook al gezien dus het voelt nu zoiezo wel echter.
Amber, hoe gaat het met je testje?
Muppet, hoe gaat het met je meis? Ik hoop dat het misschien een klein beetje beter gaat.
Vanavond ga ik lekker plat op de bank met een dekentje, heerlijk
Gast- Gast
Alyssa schreef:Weegschaal, ik snap je wel hoor! Ik hoop dat 1 test voldoende is om jou duidelijkheid te geven!
Dank je, nee, echt net met de pil gestopt, dus moet soieso nog eerst zien wat mijn cyclus doet. Mijn vriend en ik vinden het echter niet erg om alvast te proberen of het lukt :p
slaatje- Kletskop
- Aantal berichten : 2964
Punten : 3160
Registratiedatum : 22-11-10
Zo, ga straks eens even bijlezen... Vandaag weer gewerkt, voelde me vanmiddag toch opeens niet lekker. Opeens kwam er een mega verkoudheid bij opzetten... Toch gegaan en ging best redelijk. Vanaf vandaag, heb ik opgemerkt begin ik best een buikje te ontwikkelen... Dus ik heb do. een afspraak met mijn coordinator om het te vertellen. Dan hebben we maandag de tweede echo ook gehad, dus dan is het ook 'safe' om te vertellen...
Wat ze met me doen, omdat mijn proeftijd er nog niet opzit maakt me eigenlijk niet zoveel uit... Neem aan dat ze me niet ontslaan hiervoor (mag officieel niet, maar ze kunnen altijd van alles verzinnen natuurlijk)... Heb eigenlijk weinig zin om mijn buik te gaan verbergen nog 3 weken... Loop nu al met mijn knoop open en kan alleen nog maar 2 rokjes aan... Dus word tijd dat ik het ga mededelen!
Muppet: hoe is het vandaag met je?
Puggle: bijna verhuizen, zo leuk!
Jelin: spannend zeg, gaat nu wel lang duren he!
Wat ze met me doen, omdat mijn proeftijd er nog niet opzit maakt me eigenlijk niet zoveel uit... Neem aan dat ze me niet ontslaan hiervoor (mag officieel niet, maar ze kunnen altijd van alles verzinnen natuurlijk)... Heb eigenlijk weinig zin om mijn buik te gaan verbergen nog 3 weken... Loop nu al met mijn knoop open en kan alleen nog maar 2 rokjes aan... Dus word tijd dat ik het ga mededelen!
Muppet: hoe is het vandaag met je?
Puggle: bijna verhuizen, zo leuk!
Jelin: spannend zeg, gaat nu wel lang duren he!
CCC- Ratel
- Aantal berichten : 6424
Punten : 6761
Registratiedatum : 17-11-10
Het gaat kut CCC
Muppetje- Ratel
- Aantal berichten : 7378
Punten : 7820
Ah Muppet... Even een dikke knuffel, die heb je wel verdiend!
L!ND@- Kletskop
- Aantal berichten : 2391
Punten : 2535
L!ND@ schreef:Ah Muppet... Even een dikke knuffel, die heb je wel verdiend!
Thanks!
Muppetje- Ratel
Sinterklaas is vannacht geweest. Ik had mijn schoen niet eens gezet, maar dat maakte helemaal niet uit. Er zat een ontzettend lieve teddybeer in
Jullie vinden me nu vast net een klein kind, maar ik vind het momenteel heerlijk om mee te frobelen.
Hoe is het verder met iedereen? Stil hier...
Jullie vinden me nu vast net een klein kind, maar ik vind het momenteel heerlijk om mee te frobelen.
Hoe is het verder met iedereen? Stil hier...
Muppetje- Ratel
Super lief van Sinterklaas
Ik zit op de bank het nieuwe ijsje van hertog te eten, choco momentje jammie!
Gast- Gast
Puggle schreef:Super lief van Sinterklaas
Oeeeeh, lekker
Muppetje- Ratel
Muppetje schreef:Puggle schreef:Super lief van Sinterklaas
Oeeeeh, lekker
Ja was erg geslaagd!
Gast- Gast
Hallo Meiden,
Lieve Mup, Sinterklaas vind gewoon dat je dat verdient hebt!!!
@ Puggle, gaat goed met mijn testje, hij is wat donkerder. Als hij op dezelfde manier donkerder word als vorige maand zou hij morgen al wel eens positief kunnen zijn.
Heerlijk dat ijsje, jammie!!
@ Jelin, balen dat je nog in onzekerheid zit.
@ Viva en Lune, jullie in de wachtdagen lees ik, spannend!
@ all, mijn man wordt maandag gebeld voor de uitslag van het zaadonderzoek, toch een beetje spannend!
Lieve Mup, Sinterklaas vind gewoon dat je dat verdient hebt!!!
@ Puggle, gaat goed met mijn testje, hij is wat donkerder. Als hij op dezelfde manier donkerder word als vorige maand zou hij morgen al wel eens positief kunnen zijn.
Heerlijk dat ijsje, jammie!!
@ Jelin, balen dat je nog in onzekerheid zit.
@ Viva en Lune, jullie in de wachtdagen lees ik, spannend!
@ all, mijn man wordt maandag gebeld voor de uitslag van het zaadonderzoek, toch een beetje spannend!
Amber-- Ratel
Muppet, lief dat Sint je een teddybeer kwam brengen!
Puggle, klinkt lekker!
Amber, klopt, ik wacht tot zaterdag met testen. Maar wie weet word ik morgen wel ongesteld. Je weet maar nooit!
Succes voor maandag alvast!
Zo, ben alleen thuis, man komt half 11 thuis, zo dus. Lekker een super erge meidenfilm gekeken, maar dat vind ik leuk!
En vanmorgen zag ik op de weegschaal dat ik er weer een kilo vanaf heb, dus zit nu op de -9,7kg.
Heerlijk gevoel! (Kun je nagaan hoe erg mijn eetstijl was )
Puggle, klinkt lekker!
Amber, klopt, ik wacht tot zaterdag met testen. Maar wie weet word ik morgen wel ongesteld. Je weet maar nooit!
Succes voor maandag alvast!
Zo, ben alleen thuis, man komt half 11 thuis, zo dus. Lekker een super erge meidenfilm gekeken, maar dat vind ik leuk!
En vanmorgen zag ik op de weegschaal dat ik er weer een kilo vanaf heb, dus zit nu op de -9,7kg.
Heerlijk gevoel! (Kun je nagaan hoe erg mijn eetstijl was )
Viva- Kletskop
Hallo Meiden,
Hoe is het met iedereen? Hier prima.
Nog een dagje spreekuur vandaag en dan weekend! Ben er aan toe!
@ Viva, gaat goed het afvallen bij jou!!!
Hoe is het met iedereen? Hier prima.
Nog een dagje spreekuur vandaag en dan weekend! Ben er aan toe!
@ Viva, gaat goed het afvallen bij jou!!!
Amber-- Ratel
Amber, inderdaad, ben er erg blij mee, nooit gedacht het vol te houden!
Hier gaat het ook prima.
Ben nu dus echt werkloos, dus dat is wel een minpuntje.
Ik weet echt nog niet wat ik wil, nog een minpunt
Maar goed. Goed rondkijken!
Hier gaat het ook prima.
Ben nu dus echt werkloos, dus dat is wel een minpuntje.
Ik weet echt nog niet wat ik wil, nog een minpunt
Maar goed. Goed rondkijken!
Viva- Kletskop
Goedemorgen,
@Viva, wat knap zeg -9,7! Kan me voorstellen dat dat een heerlijk gevoel geeft!
Wel vervelend dat je nu werkloos bent, hopelijk vind je snel iets leuks
@ Amber, Ik kan me goed voorstellen dat het toch een beetje spannend is maandag de uitslag e,krijgen.
Hopelijk is het allemaal in orde.
Vandaag nog een rustig dagje thuis, het gaat gelukkig al weer een stuk beter met mijn rug. Het zal dus toch door de kou komen, vervelend was het wel. Verder nog weinig nieuws hier, hopelijk blijft dat zo en mag ik volgende week testen:)
@Viva, wat knap zeg -9,7! Kan me voorstellen dat dat een heerlijk gevoel geeft!
Wel vervelend dat je nu werkloos bent, hopelijk vind je snel iets leuks
@ Amber, Ik kan me goed voorstellen dat het toch een beetje spannend is maandag de uitslag e,krijgen.
Hopelijk is het allemaal in orde.
Vandaag nog een rustig dagje thuis, het gaat gelukkig al weer een stuk beter met mijn rug. Het zal dus toch door de kou komen, vervelend was het wel. Verder nog weinig nieuws hier, hopelijk blijft dat zo en mag ik volgende week testen:)
Lune- Fluisteraar
- Aantal berichten : 23
Punten : 26
Registratiedatum : 30-12-10
Muppet: Wat lief van Sinterklaas Je bent zeker geen klein kind, je hebt gewoon troost nodig!
Amber: Spannend, ben benieuwd naar de uitslag, ik hoop dat het positief is.
Lune: Op welke dag van je cyclus zit je nu? Heb je je eisprong gevoeld?
Amber: Spannend, ben benieuwd naar de uitslag, ik hoop dat het positief is.
Lune: Op welke dag van je cyclus zit je nu? Heb je je eisprong gevoeld?
Ugly Betty- Kletskop
- Aantal berichten : 1681
Punten : 1762
Registratiedatum : 17-11-10
Goedemorgen dames,
@ Muppet.. Wat lief van Sinterklaas. Fijn dat je nu lekker kan kriebelen met het knuffelbeest. Het is gewoon een houvast.
@ Amber.. Fijn dat je bijna weekend hebt!! En hoop dat er een goede uitslag is a.s. maandag!!
@ Viva.. Super dat je zo veel bent afgevallen. Echt goed van je. En bij jou nu ook al spannend, vandaag is je NOD. Zie dat je morgen gaat testen. Hoop op een goede test voor je.
@ Lune.. Ook bij jou spannend. Fijn dat het nu beter gaat met je rug.
Hier nog steeds niet ongesteld, maar verder geen klachten. Ben er nu klaar mee, dus ik blijf wachten. Hopelijk laat het niet lang meer op zich wachten .
@ Muppet.. Wat lief van Sinterklaas. Fijn dat je nu lekker kan kriebelen met het knuffelbeest. Het is gewoon een houvast.
@ Amber.. Fijn dat je bijna weekend hebt!! En hoop dat er een goede uitslag is a.s. maandag!!
@ Viva.. Super dat je zo veel bent afgevallen. Echt goed van je. En bij jou nu ook al spannend, vandaag is je NOD. Zie dat je morgen gaat testen. Hoop op een goede test voor je.
Hier nog steeds niet ongesteld, maar verder geen klachten. Ben er nu klaar mee, dus ik blijf wachten. Hopelijk laat het niet lang meer op zich wachten .
Jelin- Kletskop
Jelin schreef:Goedemorgen dames,
Heb je nog getest de afgelopen dagen?
Amber-- Ratel
amber22 schreef:Jelin schreef:Goedemorgen dames,
Heb je nog getest de afgelopen dagen?
Nee, wil wachten tot na het weekend.
Jelin- Kletskop
Pagina 7 van 40 • 1 ... 6, 7, 8 ... 23 ... 40
Soortgelijke onderwerpen
» Voor een kindje in 2011!
» medicatie voor je kindje, iemand tips voor toediening??
» voor een kindje 2012
» Voor een kindje in 2013!
» Te vroeg voor een kindje?
» medicatie voor je kindje, iemand tips voor toediening??
» voor een kindje 2012
» Voor een kindje in 2013!
» Te vroeg voor een kindje?
Pagina 7 van 40
Permissies van dit forum: