Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Voor een kindje in 2011!

+34
Antibes
Linnie1985
bolus26
Creabea_28
Jazzlyn
Clapperdie
Mysterious
Aimee
joyce0606
nillis
kellebel
Lejow
L!ND@
Elmo
Lune
slaatje
snoezel
Caresses
Triesje1983
Alyssa
Laced
Paper Crown
Koffieleut
Weegschaal
Amber-
smooch
S@nneke
Jelin
Viva
CCC
Jasmine
Muppetje
Ugly Betty
Happy
38 plaatsers

Pagina 11 van 40 Vorige  1 ... 7 ... 10, 11, 12 ... 25 ... 40  Volgende

Ga naar beneden

Voor een kindje in 2011! - Pagina 11 Empty Re: Voor een kindje in 2011!

Bericht  Koffieleut za 19 nov 2011 - 20:27

Viva en Lune: Gefeliciteerd meiden!
Koffieleut
Koffieleut
Prater
Prater

Aantal berichten : 1116
Punten : 1158
Registratiedatum : 14-03-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Bericht  slaatje za 19 nov 2011 - 20:51

Gefeliciteerd Lune, wat spannend. Wens je een fijne en mooie zwangerschap :-)
slaatje
slaatje
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2964
Punten : 3160
Registratiedatum : 22-11-10

Bericht  Lejow za 19 nov 2011 - 20:59

Er hing kennelijk iets in de lucht gisteren :p gefeliciteerd lune!
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Amber- za 19 nov 2011 - 23:27

@ Lune, gefeliciteerd!!!

@ all, hier ging het vanochtend even wat minder. Had sinds gisteravond al hoofdpijn. Vanochtend helaas niet weg en was er misselijk bij. Heb flink overgegeven. Nu na een broodje met jam en een kopje thee voel ik me gelukkig weer een stuk beter.
Net mijn eerste duphaston tabletje gehad. Hopelijk blijft die erin.
Amber-
Amber-
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4069
Punten : 4135

Bericht  Muppetje za 19 nov 2011 - 23:41

Lieve Amber, heel veel beterschap! X

Muppetje
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7378
Punten : 7820

Bericht  Gast za 19 nov 2011 - 23:42

Wat balen amber Cry hopelijk zet het ziek zijn niet door!

Gast
Gast

Bericht  Gast za 19 nov 2011 - 23:45

Jeetje mina ik blijf hier bezig! Wink
Lune ; gefeliciteerd hoor!
Amber ; beterschap, vervelend zeg! Ziek zijn is nooit leuk, maar je kan beter met dit weer ziek zijn dan met 30 graden buiten, dan voel je je nog lamlendiger!

Gast
Gast

Bericht  Amber- za 19 nov 2011 - 23:52

Dankjewel meiden. Voel me nu gelukkig al een stuk beter. Kan het ziek zijn nu ook echt niet gebruiken. Moet morgen spreekuur van een collega overnemen. Maar ja als het niet gaat dan gaat het niet.

@ Muppet, hoe is het met jou?
@ Puggle, voel jij je nog steeds zo goed?

@ Parels, he wat doe jij hier? Jij moet bevallen Wink
haha. Spannend hoor, je bent gewoon al bijna 40 weken.
Amber-
Amber-
Ratel
Ratel

Bericht  Gast za 19 nov 2011 - 23:55

Dan is het zeker te hopen dat het morgen over is. En hou je pilletje maar goed binnen smile nu word je cyclus ook wat langer toch? Als het werkt om de lf wat langer te maken.

Ja ik voel me nog steeds goed, alleen ben ik wel erg moe. Maar dat is het enige oh en ik eet teveel Rolling Eyes

Gast
Gast

Bericht  Amber- zo 20 nov 2011 - 0:01

Puggle schreef:Dan is het zeker te hopen dat het morgen over is. En hou je pilletje maar goed binnen smile nu word je cyclus ook wat langer toch? Als het werkt om de lf wat langer te maken.

Ja ik voel me nog steeds goed, alleen ben ik wel erg moe. Maar dat is het enige oh en ik eet teveel Rolling Eyes

Doe mijn best om mijn pilletje binnen te houden. Is de bedoeling dat mijn cyclus nu langer wordt. Ik moet de medicatie 12 dagen slikken.
Benieuwd hoe ik erop reageer want je kunt van de medicatie wel klachten krijgen, maar het is voor een goed doel.
Fijn dat je je nog zo goed voelt. En ach je moet nu eten voor 2 he Wink Wink
Amber-
Amber-
Ratel
Ratel

Bericht  Muppetje zo 20 nov 2011 - 0:03

Amber, het gaat met ups en downs, ik kan echt niet zeggen daar het goed gaat. Soms ben ik heel verdrietig en soms gaat het beter. Vannacht heb ik vreselijk naar gedroomd, ik kon wel zwanger worden, maar moest dit eerst vijf keer meemaken Sad.

Ook lichamelijk is het nog niet alles, als ik teveel doe krijg ik nare steken en krampen.

Maar goed, het gaat een stuk beter dan van de week, das al heel wat toch? Wink

Muppetje
Ratel
Ratel

Bericht  Gast zo 20 nov 2011 - 0:32

Je kan het ook niet vergeten in 1x Muppetje, helaas!
En genezen ben je ook niet in 1x, dat heeft tijd nodig, en dat gaat met pieken & dalen.

Amber ; sorry Sad
Vandaag ben ik in de etappe 'slijmprop verliezen'.
Voor de rest heb ik eigenlijk weinig nieuws, slaap al 2 dagen prima eigenlijk.
Komt vast wel goed! Jij succes met je tabletjes, ik hoop dat ze helpen.

Puggle ; nu mág je eten voor 2 hoor, natuurlijk wel enigszins binnen de perken, maar ik heb me ook niet ingehouden. Als ik zin heb in een koekje, eet ik een koekje. Daarna komt het afvallen wel weer.

Gast
Gast

Bericht  Amber- zo 20 nov 2011 - 0:38

Lieve Mup, het heeft tijd nodig. Maar je komt er wel. En inderdaad je bent een stuk positiever dan van de week.
Ook lichamelijk moet je aansterken.
hug

@ Parels, dankje. Ik hoop ook dat ze gaan helpen. Jij veel succes deze week!
Ben erg benieuwd naar de naam voor jullie meisje!

Wij zijn trouwens gisteren wezen kijken voor nieuwe banken. Hebben was moois gezien. Gaan ze deze week bestellen helemaal leuk!
Een mooie grote bank met een grote hocker erbij en 2 kuipstoeltjes.
Amber-
Amber-
Ratel
Ratel

Bericht  Gast zo 20 nov 2011 - 0:47

Amber, nou hopen dus dat de medicijnen aanslaan en je niet tevee, bijwerkingen hebt ervan! Nieuwe meubels zijn altijd leuk, klinkt erg leuk zo zeg smile

Parels, nou ik en niet van plan alles te gaan eten hoor. Ik ben 14 kilo afgevallen en ik snap wel dat ik aan ga komen nu, maar wil eigelijk allee. Aankomen van de baby en niet van eten Wink dus ik let er wel op.
Wat spannend dat je de slijmprop aan het verliezen bent, binnen nu en 2 weken je baby als het goed is smile

Muppet, hug fijn dat het ietsje pietsje beter gaat!

Gast
Gast

Bericht  Jasmine zo 20 nov 2011 - 0:49

Ik kom ook weer even om het hoekje kijken. Ben toch veel te nieuwsgierig hoe het iedereen vergaat!

Muppetje: Wat vervelend dat je je zo rot gevoeld hebt en af en toe nog voelt. Ik hoop echt dat je dit alles snel een plekje kunt geven, want zo kom je ook niet verder. Heb je nog een afspraak staan in het ziekenhuis? Anders is het misschien een idee dat je een afspraak plant bij de gyn om dit hele verhaal nog een keer te bepraten. Hierdoor kun je het straks misschien beter een plaatsje geven en 'relativeren'. Dat die curretage zo rot is verlopen, is mijns inziens nl. echt domme pech. Mijn ervaringen waren heel anders, al heb ik dan wel een curretage onder volledige narcose gehad. Het enige nare aan het verhaal was dat toen ik onder zeil ging ik gevoelsmatig nog een beetje 'zwanger' was en dat ik toen ik wakker werd echt leeg was. Maar ik heb nauwelijks napijnen gehad en heb nauwelijks nog gevloeid. Voor mezelf weet ik ook dat ik, mocht het ooit nog eens nodig zijn, ik zeker niet met pillen wil klungelen, maar dat ze meteen mogen curreteren.
En wat een lieve teddybeer heb je van de Sint gekregen. Blijft een bijzondere man, dat hij zo goed wist dat je wel een knuffel kon gebruiken Wink.

Amber: We lopen wel heel erg gelijk op he! Ik heb hier gisteren of eergisteren ook mijn ei gehad. Ik vermoed vrijdag, want toen had ik me toch een pijn links onderin mijn buik, auwie! Heb er zelfs een paracetamol tegen genomen, zo pijn deed het. En mijn temp. is ook weer de lucht in gegaan, dus ik zit weer op de wachtbank.
Jij bent inmiddels ook met je pilletjes begonnen begrijp ik. Ik hoop dat ze doen wat ze moeten doen en dat je LF lang genoeg word en je gewoon lekker deze ronde zwanger raakt. Kunnen wel een dealtje maken, allebei op 5 december het mooiste Sinterklaascadeau ever: een positieve test!
Wel vervelend dat je zo beroerd bent. Niet ziek worden hoor, je moet wel je pilletjes binnen kunnen houden. Jij mag pas weer beroerd worden als je zwanger bent. (Klinkt heel onaardig als ik het zo terug lees, maar bedoel het goed hoor Embarassed )

Viva: Gefeliciteerd!

Lune: Jij ook gefeliciteerd. Maar stiekem voorkruipen he, net binnen en meteen al zwanger! Nee hoor, geintje, het is je gegund. Je bent al lang genoeg aan het rommelen geweest. Geniet ervan en hopelijk gaat het dit keer wel goed!

Jelin: Balen meis. Kan me voorstellen dat je hoop kreeg, omdat je al wat verder overtijd liep. Ook al weet je nu wel waar je aan toe bent, je had het liever anders gezien denk ik.

Parels: Het is dat we nog in het 2011-topic zitten en niet in het 2012, anders zou ik haast gaan denken dat je gaat voor bevallen in 2012 Wink . Je bent nu al wel even aan het rommelen als ik zo lees. Het kan nu echt niet lang meer duren, lijkt mij zo. Nog even geduld en je hebt je kindje in je armen.

Hier verder weinig nieuws. Zoals ik tegen Amber ook al zei, ik heb mijn ei weer gehad en zit weer op het wachtbankje. Hebben hem goed benut, maar kon er nu wel minder gedwongen mee bezig zijn. Ik heb op het moment even zoiets van; ik zie wel wat en wanneer er op mijn pad komt. Behalve dat we er wel voor moeten vrijen, heb ik er toch geen invloed op. Al kan deze houding morgen zo weer anders zijn.
Heb ook een paar drukke dagen gehad. Vrijdag hele middag bij mijn schoonouders gezeten voor verjaardag, gisteren mijn huis weer op orde gebracht en ben vanochtend de hele ochtend druk geweest met hapjes maken, taart versieren en de hele mikmak. Vier vandaag mijn verjaardag, want ben afgelopen woensdag jarig geweest. Ik verwacht met een half uurtje de eerste visite, dus heb nog net even rust. Hierdoor had ik gelukkig ook niet teveel tijd om met zwanger worden en alles bezig te zijn, want als ik op bed lag was ik al half knock-out. (kon nog net doen wat we moesten doen Laughing )

Ik ga nog even wat doen, moet het toilet nog poetsen en wil nog even rustig zitten voordat de visite komt.

Fijne middag allemaal!

Jasmine
Jasmine
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3497
Punten : 3635
Registratiedatum : 30-05-11

Bericht  Amber- zo 20 nov 2011 - 1:05

@ Yasmine, wat leuk dat je er weer bent. En we lopen echt precies gelijk, spannend! smile
Dat is een goede deal, 5 dec een mooi sinterklaascadeautje voor ons!
Heb inderdaad vanochtend mijn eerste pilletje gehad en tot nu toe blijft hij er in. Voel me een heel stuk beter dan vanochtend gelukkig.
En klinkt helemaal niet onaardig hoor, weet wat je bedoeld. hug

Nog gefeliciteerd!! en een fijne dag vandaag!
Amber-
Amber-
Ratel
Ratel

Bericht  Muppetje zo 20 nov 2011 - 1:15

Yasmine, het vloeien valt reuze mee hoor. En de pijn komt misschien wel omdat je natuurlijk veel meer gespannen bent als je het bewust meemaakt, misschien daardoor iets geforceerd. Nog gefeliciteerd!

Muppetje
Ratel
Ratel

Bericht  smooch zo 20 nov 2011 - 3:18

Even snel, gisteren verjaardag gevierd van mijn vriend. Het huis is een puinhoop, dus ga gauw weer verder met opruimen en schoonmaken.

Viva en Lune, gefeliciteerd met jullie zwangerschap!
Yasmine nog gefeliciteerd met je verjaardag.

smooch
smooch
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2385
Punten : 2453

Bericht  Gast zo 20 nov 2011 - 3:40

Yasmin ; nog gefeliciteerd!
Ik hoop toch eigenlijk het liefste nog dat ze voor december geboren wordt .. maar helaas heb je dat niet voor het zeggen!

Puggle ; ik ben ook veel afgevallen door de jaren heen, en vind het idd ook verschrikkelijk dat het er weer aan zit. Ik heb me ook niet volledig laten gaan, maar waar ik voorheen 1 snoepje zou nemen, voel ik me nu niet zo schuldig als ik er meer neem. Maar jouw instelling is de juiste, succes met de feestdagen Wink En knap van je die 14 kilo, ik mag straks weer!

Gast
Gast

Bericht  Muppetje zo 20 nov 2011 - 4:02

Amber, leuk n nieuwe bank!!!

Muppetje
Ratel
Ratel

Bericht  Gast zo 20 nov 2011 - 6:34

Muppet, hoe is het meis?

Yasmine, nog gefeliciteerd!

Smooch, nog gefeliciteerd met je vriend!

Parels, ja ik begrijp wat je bedoelt en een extratje kan zeker geen kwaad. Ja de feestdagen zullen wel lastig gaan worden ja Very Happy hoop dat je snel gaat bevallen hoor, jij natuurlijk ook Wink

Is het bij jullie ook zo mistig? Het is echt erg. Gelukkig zit ik lekker op de bank. We hebben zelf lasagna gemaakt en die is nu klaar Very Happy jammie!

Gast
Gast

Bericht  Gast zo 20 nov 2011 - 6:47

Ooooh muppet meisje wat lees ik nou Sad Bah wat een kl*te nieuws!!!! Dikke knuffel voor jou!!!!!

Gast
Gast

Bericht  Muppetje zo 20 nov 2011 - 7:36

Jetje schreef:Ooooh muppet meisje wat lees ik nou Sad Bah wat een kl*te nieuws!!!! Dikke knuffel voor jou!!!!!

Dank je meis! Hoe is t met jou?

Muppetje
Ratel
Ratel

Bericht  Alyssa zo 20 nov 2011 - 7:36

Slaatje, ben benieuwd wat je cyclus gaat doen meid!

CCC, leuk dat je een buikje begint te krijgen Very Happy

Muppet, wat lief dat Sinterklaas geweest is haha. Ik vind je geen klein kind hoor, ik vind het wel schattig, ik zou zo ook reageren denk Very Happy. Wat je werk betreft, ik zou gewoon even aankijken hoe het gaat. Voel je je in de loop van de week wat beter, kan je nog altijd gaan werken, maar pin je niet op één bepaalde dag vast, dat zal je alleen maar onrustiger maken. Kijk het gewoon aan, als het niet gaat, dan gaat het niet hug

Amber, spannend, morgen de uitslag van het zaadonderzoek! En oeh, wat leuk dat je ovulatietest al zo snel positief was! Very Happy Beterschap overigens meid!

Koffieleut, ik ben benieuwd hoe snel je ovulatietest positief zal zijn! Lukt het temperaturen ook?

Weegschaal, je bent natuurlijk al lang op Tenerife, maar alsnog heel veel plezier. Hopelijk kom je met goed nieuws terug.

Jelin, balen dat je ongesteld geworden bent Sad Als het voor jou beter voelt om hier tijdelijk minder te komen, moet je dat doen meis.

Viva, wat leuk zeg, gefeliciteerd!!!! Very Happy Very Happy Very Happy

Kellebel, welkom! Nog 2 maanden en dan kan je stoppen, spannend hoor!

Lune, wat leuk dat jij ook zwanger bent. Weer een vruchtbare periode hier hoor! Very Happy Very Happy

Yasmine, gefeliciteerd nog met je verjaardag! Spannende weken voor jou nu!

Smooch, nog gefeliciteerd met je vriend! Jij zit ook weer aan het einde van je cyclus, ik hoop dat je positief mag testen hug

Jetje, hoe is het nu met jou?
Alyssa
Alyssa
Prater
Prater

Aantal berichten : 1109
Punten : 1134
Registratiedatum : 29-05-11

Bericht  Gast zo 20 nov 2011 - 8:00

Muppet: ik las je eigenlijk heel onschuldige berichtje op fb en omdat er 'wijn' bij stond schrok ik eigenlijk meteen. En dan ook nog eens zo´n nare nasleep, bah meid het zit je niet mee!!!

Alyssa: hoe is het met jou meid?

Lief dat jullie ernaar vragen. Het gaat wel goed met me!! Ik heb een 8 voor mijn eerste businesscase op school dus was helemaal blij!! Very Happy

Verder ben ik 2 keer ongesteld geweest. De eerste keer 7 weken na de progestageenkuur en daarna 5 weken later weer. Ik hoop ontzettend dat dit het begin van mijn cyclus is en dat ik over 3 weken weer ongesteld word. Zo niet dan heb ik op 22 december de afspraak met de gyn staan (die had ik namelijk weer verzet omdat ik ongesteld werd)

We hebben vakantie geboekt voor juni, dus sowieso ben ik er nu niet zo heel erg mee bezig, omdat het qua timing ook niet super uit zou komen, mochten we wel ineens mazzel hebben. Wink

Ondankt dat het (weer) niet opschiet, ben ik er nu veel minder mee bezig. Deze maand ga ik wel ovulatietesten gebruiken. Puur om achteraf te kijken of er een eisprong was en wanneer dat dan was.

Ik wil wel weer proberen hier iets fanatieker mee te schrijven, het lucht toch wel op om het van je af te schrijven...
Ik zal later even rustig teruglezen, nu ga ik lekker SYTYCD kijken

Gast
Gast

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 11 van 40 Vorige  1 ... 7 ... 10, 11, 12 ... 25 ... 40  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: