Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Decoratie in huis

+12
Flip Fluitketel
Annie24
Mida4you
loesje
PapillonRose
Printje
juffie001
Monnie
LMCurious
Susan
maiadebij
meisjesmama
16 plaatsers

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Ga naar beneden

Decoratie in huis - Pagina 2 Empty Re: Decoratie in huis

Bericht  PiP wo 16 nov 2011 - 8:00

loesje schreef:en de kerstboom zetten jullie die op? ik twijfel want ik zie hem al de ballen eruit halen en dan zeggen kijk eens wat ik heb! laughcry ]

Hier heeft ze toen ze haar bed uitkwam eerst vol verbazing naar de boom staan kijken en daarna nooit meer!
Ik had echt verwacht dat ze eraan zou gaan zitten, maar dat viel dus reuze mee!

Verdere decoratie, het meeste heb ik laten staan. Zo heb ik op de salontafel 2 grote bolle glazen theelichthouders staan en op het tv meubel een dienblad met kaarsen, vaasjes etc. Heel soms zit ze eraan, maar dat is echt zelden.
In de vensterbank kan ze trouwens ook gewoon komen, daar staat ook het een en ander.

Wat ik wel heb gedaan is een klip op het aanrechtkastje, daar staan de plastic bakjes etc in. Die trok ze me elke keer leeg en had geen zin om dat constant op te ruimen!

PiP
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4010
Punten : 4499
Registratiedatum : 29-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Decoratie in huis - Pagina 2 Empty Re: Decoratie in huis

Bericht  Bruintje Beer wo 16 nov 2011 - 8:03

Monnie schreef:Ik laat gewoon alles staan. Ik vindt dat hij moet leren dat hij daar niet aan mag komen. En inderdaad, bij anderen staat vaak ook van alles op tafel waar hij niet aan mag zitten.
+1
Mijn dochter liep ook met 11 maanden maar ze begreep dondersgoed dat ze er niet aan mocht zitten. Gewoon heel duidlijk zijn en zeggen tot je een ons weegt maar ze begreep het wel ook al duurde het een maandje voordat ze het doorhad.
De kerstboom komt er ook gewoon te staan. Tussen de bank en de muur. Ze klom weleens op de bank om eraan te zitten maar dit was ook van korte duur want ze wist dat ze daar niet aan mocht komen.
Bruintje Beer
Bruintje Beer
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2864
Punten : 2925
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Decoratie in huis - Pagina 2 Empty Re: Decoratie in huis

Bericht  Gast wo 16 nov 2011 - 11:06

Ik heb hier alles laten staan, behalve die grote vaas met windlichten erin. Als hij die van de tafel zou trekken, dan zou dat gevaarlijk zijn (en dat ding in misschien wel duizenden stukken breken). Veel te gevaarlijk. Ik zet dat ding dus op het dressoir en dan 's avonds zet ik hem terug op de salontafel. Mijn lantaarns in het raam zijn ook een tijd heel interessant geweest, maar dat is nu voorbij. Ik ben straks wel heel benieuwd naar de kerstboom.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Decoratie in huis - Pagina 2 Empty Re: Decoratie in huis

Bericht  Gast wo 16 nov 2011 - 12:53

We hebben alles weggezet toen ze zover was dat ze eraan kon gaan zitten, maar nog niet zover om te begrijpen dat dat niet mocht. Inmiddels staat er gewoon weer decoratie en weet ze precies waar ze aan mag zitten en niet. Ik heb een verzameling op het dressoir staan en ze schuift er vaak een stoeltje voor om er naar te kijken, maar ze zal het nooit aanraken.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Decoratie in huis - Pagina 2 Empty Re: Decoratie in huis

Bericht  PapillonRose wo 16 nov 2011 - 23:34

Een kerstboom ga ik trouwens wel neerzetten. Maar die staat sowieso op een plek waar ze niet goed bij kan. In een hoek van de kamer op een tafeltje. Ik ben benieuwd hoe het zal gaan, maar ik ga hem wel neerzetten smile
PapillonRose
PapillonRose
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5661
Punten : 6473
Registratiedatum : 17-12-10
Woonplaats : regio Rotterdam

Terug naar boven Ga naar beneden

Decoratie in huis - Pagina 2 Empty Re: Decoratie in huis

Bericht  Gast wo 16 nov 2011 - 23:49

Ik zet dit jaar geen grote boom (zoals normaal) maar een klein boompje op het dressior

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Decoratie in huis - Pagina 2 Empty Re: Decoratie in huis

Bericht  Susan do 17 nov 2011 - 0:18

Wij hebben al heel lang geen grote boom meer, maar een klein wit kunstboompje, niet met van die nep-sparrennaaldjes, maar een beetje modern, met dunne takken. Ik kan niet goed tegen echte naaldbomen, vandaar, en het geeft ook een hoop troep.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Decoratie in huis - Pagina 2 Empty Re: Decoratie in huis

Bericht  Gast do 17 nov 2011 - 2:17

Wij hebben zo'n kunstboom(pje) die we elk jaar met ballen en al er nog in op de zolder zetten. Lekker makkelijk voor het jaar erna, hoeven we niet meer op te tuigen :P .

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Decoratie in huis - Pagina 2 Empty Re: Decoratie in huis

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum