Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Decoratie kinder/babykamer

4 plaatsers

Ga naar beneden

Decoratie kinder/babykamer Empty Decoratie kinder/babykamer

Bericht  Gast do 28 jul 2011 - 9:26

Wat hebben jullie als decoratie op de baby/kinderkamer, en waar hebben jullie dit gekocht?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Decoratie kinder/babykamer Empty Re: Decoratie kinder/babykamer

Bericht  Flower_L do 28 jul 2011 - 9:40

HeartBeat schreef:Wat hebben jullie als decoratie op de baby/kinderkamer, en waar hebben jullie dit gekocht?

3 witte hartjes van riet op een groene muur. Op andere muur hangen drie superleuke poppetjes van stro.
En ik wil graag zelf iets maken. Heb het hout in huis, nu nog wat verzinnen.

Wij hebben 2 groene muren, 1 witte muur en aan andere kant raampartij.

Wij hebben niet teveel decoratie, houd ik zelf niet zo van.

Flower_L
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5580
Punten : 6653
Registratiedatum : 25-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Decoratie kinder/babykamer Empty Re: Decoratie kinder/babykamer

Bericht  LMCurious vr 29 jul 2011 - 0:12

Wij hadden/hebben bij beide het geboortebord in de kinderkamer boven de commode hangen. Verder blijft er weinig ruimte over op onze babykamer.

Joris heeft al een drukker Lief behang op de muur, op een kort stuk langs het raam heb ik dan nog wat vogeltjes uitgeknipt en los op die muur geplakt. Verder is het neutraal in zijn kamer. Tegenwoordig plakken we wel eens een tekening op zijn kast of deur ofzo.
LMCurious
LMCurious
Prater
Prater

Aantal berichten : 1052
Punten : 1167
Registratiedatum : 19-11-10
Woonplaats : Eindhoven

Terug naar boven Ga naar beneden

Decoratie kinder/babykamer Empty Re: Decoratie kinder/babykamer

Bericht  Novalee vr 29 jul 2011 - 2:41

Wij hebben een fotolijst in de vorm van een klavertje vier. De plekken waar de foto's kunnen zijn in de vorm van een hartje. Als kraamcadeau hebben we van een collega van m'n vriend 3 zelfgemaakte schilderijtjes gekregen met hetzelfde olifantje als die op ons geboortekaartje stond. Deze komen nog ergens te hangen. Aan de achterkant van de deur hangt een poster van Lemniscaat met een tekening en Slaap kindje slaap erop.
Novalee
Novalee
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2405
Punten : 2611
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Decoratie kinder/babykamer Empty Re: Decoratie kinder/babykamer

Bericht  *Lookie* vr 29 jul 2011 - 3:11

Het lijkt mij leuk om een soort wandkastje te maken waar wat leuke frutseltjes in kunnen staan, verder moet ik het nog bedenken dus ik lees hier ook even mee. Wij weten sinds vandaag dat je een jongetje krijgen, voor een meisje vind ik het qua decoratie makkelijker te bedenken omdat ik ook erg van het schattige en lieve ben, maar voor onze zoon ga ik ook zeker wat leuks verzinnen (misschien zelfgemaakte schilderijtjes of zo'n zelfgemaakt memobord of beplakte letters zoals ik hier ook wel vaker voorbij heb zien komen).
*Lookie*
*Lookie*
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2233
Punten : 2413
Registratiedatum : 22-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Decoratie kinder/babykamer Empty Re: Decoratie kinder/babykamer

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum