Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Decoratie voor in huis in de kleur oranje

+8
Verona
Plien84
Elsje
Pien
Jerry
Rosa
Caesar
VeryCherry
12 plaatsers

Pagina 1 van 2 1, 2  Volgende

Ga naar beneden

Decoratie voor in huis in de kleur oranje Empty Decoratie voor in huis in de kleur oranje

Bericht  Gast ma 7 maa 2011 - 23:19

Onze woonkamer is zwart/wit met een grijze muur, en om wat meer kleur erin te gooien gaat een vlak van de muur oranje worden.
Maar ik wil de rest van de woonkamer qua accessoires er ook graag op aanpassen, alleen tot nu toe heb ik alleen nog maar oranje kaarsen gevonden. Voor mijn gevoel heb ik de meeste winkels al gehad; maar ik kan niks in oranje vinden. Wie o wie heeft dé tip?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Decoratie voor in huis in de kleur oranje Empty Re: Decoratie voor in huis in de kleur oranje

Bericht  VeryCherry ma 7 maa 2011 - 23:23

Oranje kussenhoezen, eventueel zelf maken *haken ofzo Wink* oranje bloemen, ranonkels zijn heel mooi, oranje vaasjes. Euhm, zal nog even verder denken. Oja, gordijnen met iets oranjes er in.
VeryCherry
VeryCherry
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17413
Punten : 17754
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Decoratie voor in huis in de kleur oranje Empty Re: Decoratie voor in huis in de kleur oranje

Bericht  Gast ma 7 maa 2011 - 23:27

Ik kan wel dingen bedenken om te gebruiken; maar ze zijn nergens in de winkel te vinden Sad

Ik heb kussens met meerdere kleuren en daar zit oranje in, daarom ook bewust voor die kleur gekozen. En heb het nu met zwarte kussens erbij, en wil er nog graag oranje kussens bij, die zag ik in de Jysk folder staan Very Happy

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Decoratie voor in huis in de kleur oranje Empty Re: Decoratie voor in huis in de kleur oranje

Bericht  VeryCherry ma 7 maa 2011 - 23:32

Volgens mij heeft Leen Bakker ook veel oranje dingen, meen het vorige week gezien te hebben. En de Xenos heeft volgens mij gebreide oranje kussens.
VeryCherry
VeryCherry
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17413
Punten : 17754
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Decoratie voor in huis in de kleur oranje Empty Re: Decoratie voor in huis in de kleur oranje

Bericht  Gast ma 7 maa 2011 - 23:33

Gebreid gaat hem alleen niet worden ivm met de kat, die vindt het iets te leuk haha! Maar ik was vorige week bij de Leen Bakker en toen hadden ze helemaal niks; hmm, misschien maar eens bij een andere kijken dan!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Decoratie voor in huis in de kleur oranje Empty Re: Decoratie voor in huis in de kleur oranje

Bericht  VeryCherry ma 7 maa 2011 - 23:36

Bij de Leen Bakker hier hadden ze best veel, ook met bloemen enzo. En de Nijhof trouwens ook, maar die zit denk ik niet bij jou in de buurt.
VeryCherry
VeryCherry
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17413
Punten : 17754
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Decoratie voor in huis in de kleur oranje Empty Re: Decoratie voor in huis in de kleur oranje

Bericht  Gast ma 7 maa 2011 - 23:43

O en Isabella?

Anders moet je eventjes een maandje geduld hebben....rond koninginnedag is er altijd heel veel oranje te vinden en daar zitten ook gewoon leuke huisspulletjes bij...
(en na die dag zelfs vaak afgeprijsd)

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Decoratie voor in huis in de kleur oranje Empty Re: Decoratie voor in huis in de kleur oranje

Bericht  Gast di 8 maa 2011 - 2:03

wij hebben ook ons interieur bruin met als kleur oranje smile wij hebben op onze keukentafelstoelen oranje kussens (nja hadden) schilderijen met oranjetinten, een muur is oranje met goud behangen, op de bank oranje kussens, ...

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Decoratie voor in huis in de kleur oranje Empty Re: Decoratie voor in huis in de kleur oranje

Bericht  Gast di 8 maa 2011 - 2:30

VeryCherry schreef:Bij de Leen Bakker hier hadden ze best veel, ook met bloemen enzo. En de Nijhof trouwens ook, maar die zit denk ik niet bij jou in de buurt.

I I love you Nijhof. Ik heb 20 jaar in die woonplaats gewoond Wink

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Decoratie voor in huis in de kleur oranje Empty Re: Decoratie voor in huis in de kleur oranje

Bericht  Caesar di 8 maa 2011 - 3:07

Een leuke fruitschaal met (oranje nerd ) sinaasappels op de eettafel zetten?

Caesar
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 18
Punten : 43
Registratiedatum : 14-02-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Decoratie voor in huis in de kleur oranje Empty Re: Decoratie voor in huis in de kleur oranje

Bericht  Rosa di 8 maa 2011 - 3:38

Misschien een idee om een busje oranje verf/lak te halen en wat dingetjes oranje te spuiten. Fotolijstjes, bakjes etc.
Rosa
Rosa
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 310
Punten : 463
Registratiedatum : 05-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Decoratie voor in huis in de kleur oranje Empty Re: Decoratie voor in huis in de kleur oranje

Bericht  Jerry di 8 maa 2011 - 5:00

VeryCherry schreef:Oranje kussenhoezen, eventueel zelf maken *haken ofzo Wink*

Of breien Very Happy

Je zit qua kleur een beetje in het verkeerde seizoen: in oktober word je ermee doodgegooid :P
Jerry
Jerry
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3719
Punten : 4112
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Decoratie voor in huis in de kleur oranje Empty Re: Decoratie voor in huis in de kleur oranje

Bericht  Gast di 8 maa 2011 - 6:31

Toen heb ik ook gekeken; maar heb ik het niet gevonden. Wel Turqoise, Roze & Limegroen Sad

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Decoratie voor in huis in de kleur oranje Empty Re: Decoratie voor in huis in de kleur oranje

Bericht  Pien di 8 maa 2011 - 7:03

Nicola schreef:Misschien een idee om een busje oranje verf/lak te halen en wat dingetjes oranje te spuiten. Fotolijstjes, bakjes etc.


dit zou mijn tip ook zijn! zo koop ik heel veel accesoires bij de action, zodra ik er op uitgekeken ben koop ik een spuitbusje (ook action, tussen de 2 en 3 euro) en spuit het een andere kleur. zo heb ik nu een dienblad die eerst blank hout was, white wash gemaakt, daarna grey wash , daarna zwart en nu weer wit...

zo kocht ik een tijdje terug bij de kringloop winkel supermooie kandelaars maar in de meest lelijke kleur groen die ik ooit gezien heb. een beetje groen geel zeg maar... heb witte spuitbus gepakt en ze zijn nu supermooi wit!

Pien
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5687
Punten : 6861
Registratiedatum : 20-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Decoratie voor in huis in de kleur oranje Empty Re: Decoratie voor in huis in de kleur oranje

Bericht  Elsje di 8 maa 2011 - 8:20

wij hebben ook een zwart wit huis, en omdat we wat meer kleur wouden ook oranje er bij gedaan.

We hebben nu:

Oranje gordijnen en zwarte ( dus 4 stuks)
Oranje stenen in de vissekom ( aktion)
Oranje kussentjes zelf gemaakt
oranje kaarsen en bloemetjes
en een soort oranje stro in een grote zwarte vaas.
Ook hebben we boven de bank een groot canvas doet van mij en mijn vriend en daar over een oranje waas.

wij hebben veel spulletjes bij aktion, leenbakker, en woon winkels daar heb je vaak wel wat liggen.

maar is is nu best weinig leuks te vinden in oranje wij hebben ook flink moeten zoeken.
Elsje
Elsje
Prater
Prater

Aantal berichten : 1104
Punten : 1283
Registratiedatum : 26-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Decoratie voor in huis in de kleur oranje Empty Re: Decoratie voor in huis in de kleur oranje

Bericht  VeryCherry di 8 maa 2011 - 21:30

Isabella schreef:
VeryCherry schreef:Bij de Leen Bakker hier hadden ze best veel, ook met bloemen enzo. En de Nijhof trouwens ook, maar die zit denk ik niet bij jou in de buurt.

I I love you Nijhof. Ik heb 20 jaar in die woonplaats gewoond Wink

Ja joh? Ik woon er vlakbij, 5 minuutjes met de auto Wink
VeryCherry
VeryCherry
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17413
Punten : 17754
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Decoratie voor in huis in de kleur oranje Empty Re: Decoratie voor in huis in de kleur oranje

Bericht  Plien84 di 8 maa 2011 - 23:55

Decoratie voor in huis in de kleur oranje Knubbig-tafellamp-oranje-vlinder__0095004_PE233172_S4

ikea

Plien84
Prater
Prater

Aantal berichten : 1230
Punten : 1496
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Decoratie voor in huis in de kleur oranje Empty Re: Decoratie voor in huis in de kleur oranje

Bericht  Verona wo 9 maa 2011 - 1:54

Ik zag gisteren wat dingetjes bij Loods 5 staan met oranje, misschien daar even een kijkje nemen?
Verona
Verona
Prater
Prater

Aantal berichten : 581
Punten : 708
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Almere

Terug naar boven Ga naar beneden

Decoratie voor in huis in de kleur oranje Empty Re: Decoratie voor in huis in de kleur oranje

Bericht  PapillonRose wo 9 maa 2011 - 4:22

Mijn halve woonkamer is oranje Laughing

De banken zijn van ikea, maar de accesoires komen vrijwel allemaal van de kringloopwinkel.
Geen idee of je daar wel heen wilt en wat voor stijl je precies zoekt.. Maar ik ben er goed geslaagd voor mijn oranje! Niet alles in 1x, af en toe teruggaan en weer een paar dingetjes vinden.

Mijn oranje spulletjes zijn trouwens wel retro, dat vindt je vrij makkelijk bij de kringloop hier.
PapillonRose
PapillonRose
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5661
Punten : 6473
Registratiedatum : 17-12-10
Woonplaats : regio Rotterdam

Terug naar boven Ga naar beneden

Decoratie voor in huis in de kleur oranje Empty Re: Decoratie voor in huis in de kleur oranje

Bericht  Gast wo 9 maa 2011 - 6:22

VeryCherry schreef:
Isabella schreef:
VeryCherry schreef:Bij de Leen Bakker hier hadden ze best veel, ook met bloemen enzo. En de Nijhof trouwens ook, maar die zit denk ik niet bij jou in de buurt.

I I love you Nijhof. Ik heb 20 jaar in die woonplaats gewoond Wink

Ja joh? Ik woon er vlakbij, 5 minuutjes met de auto Wink

Dan hebben we heel dicht bij elkaar gewoond haha!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Decoratie voor in huis in de kleur oranje Empty Re: Decoratie voor in huis in de kleur oranje

Bericht  Gast wo 9 maa 2011 - 6:23

We hebben al teveel lampen in de woonkamer, dus dat zal niet lukken haha, die hebben we wel in het groen in de slaapkamer!

Loods 5 zal ik eens gaan kijken; en toch ook nog eens bij de andere winkels, gewoon nog een keer. De kringloop kom ik regelmatig, we vinden het allebei wel leuk om daar rond te struinen, zaterdag nog, maar helaas, bij 4 verschillende geweest, en (nog) niks gevonden. Maar ik ga het zeker in de gaten houden. Papillon rose, heb je misschien een foto? PM mag ook Wink

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Decoratie voor in huis in de kleur oranje Empty Re: Decoratie voor in huis in de kleur oranje

Bericht  PapillonRose wo 9 maa 2011 - 7:36

Even snel wat foto's gemaakt. Hier een aantal oranje dingen uit mijn huis (heb niet alles nu staan merk ik):

Wekker
Decoratie voor in huis in de kleur oranje Sam0805b

Keukenspullen
Decoratie voor in huis in de kleur oranje Sam0808o

Kan / vaas
Decoratie voor in huis in de kleur oranje Sam0809

Waxinelichthouder (heb ik er 2 van)
Decoratie voor in huis in de kleur oranje Sam0806e

Stoel van Ikea
Decoratie voor in huis in de kleur oranje Sam0807r

Banken van Ikea (let niet op de zooi :P )
Decoratie voor in huis in de kleur oranje Sam0811t

Verder heb ik nog ergens een ontbijtkoekbus staan en wat schaaltjes van emaille.
Wel allemaal very retro zoals je ziet Very Happy
PapillonRose
PapillonRose
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5661
Punten : 6473
Registratiedatum : 17-12-10
Woonplaats : regio Rotterdam

Terug naar boven Ga naar beneden

Decoratie voor in huis in de kleur oranje Empty Re: Decoratie voor in huis in de kleur oranje

Bericht  VeryCherry wo 9 maa 2011 - 20:59

Ik ben echt verliefd op die oranje blikken PapillonRose!!
VeryCherry
VeryCherry
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17413
Punten : 17754
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Decoratie voor in huis in de kleur oranje Empty Re: Decoratie voor in huis in de kleur oranje

Bericht  Gast do 10 maa 2011 - 0:02

VeryCherry schreef:Ik ben echt verliefd op die oranje blikken PapillonRose!!

die serie spaart mijn nicht ook smile is van Brabantia

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Decoratie voor in huis in de kleur oranje Empty Re: Decoratie voor in huis in de kleur oranje

Bericht  Gast do 10 maa 2011 - 0:03

Leuk huis Pappilon rose! Very Happy

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Decoratie voor in huis in de kleur oranje Empty Re: Decoratie voor in huis in de kleur oranje

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 1 van 2 1, 2  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum