Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

okt/nov/dec/jan 2011/2012 Mama's

+20
Flower_L
Novalee
Tiara
Happydobby
kwak
meisje
Pien
Printje
Annie24
woezel
Ayla
mickey
*Lookie*
Star007
blondje1313
Floor
JD
studiebol
Supertalentje
joyce0606
24 plaatsers

Pagina 29 van 44 Vorige  1 ... 16 ... 28, 29, 30 ... 36 ... 44  Volgende

Ga naar beneden

okt/nov/dec/jan 2011/2012 Mama's  - Pagina 29 Empty Re: okt/nov/dec/jan 2011/2012 Mama's

Bericht  mickey ma 12 dec 2011 - 21:46

Ik reageer straks wat uitgebreider, ben nu via gsm. Kreeg net van Liesje een berichtje. Hun mannetje is opgenomen in het ziekenhuis. Hij was veel afgevallen en krijgt nu sonde voeding het gaat wel alweer beter met hem.

@Beegee: tot nu toe vind ik de nachten goed gaan. De eerste nacht had ik de wekker gezet op de tijden van het ziekenhuis, maar afgelopen nacht heb ik het hem zelf laten regelen. Had wel de wekker gezet op maximaal 4 uur ertussen, denk ook dat hij andere niet wakker was geworden. Is een enorme slaapkop smile En dat op alleen mijn melk!
mickey
mickey
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2213
Punten : 2488
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

okt/nov/dec/jan 2011/2012 Mama's  - Pagina 29 Empty Re: okt/nov/dec/jan 2011/2012 Mama's

Bericht  Gast ma 12 dec 2011 - 22:23

mickey schreef:Ik reageer straks wat uitgebreider, ben nu via gsm. Kreeg net van Liesje een berichtje. Hun mannetje is opgenomen in het ziekenhuis. Hij was veel afgevallen en krijgt nu sonde voeding het gaat wel alweer beter met hem. ojee wat vervelend zeg... pffff hoop dat hij snel aansterkt...

@Beegee: tot nu toe vind ik de nachten goed gaan. De eerste nacht had ik de wekker gezet op de tijden van het ziekenhuis, maar afgelopen nacht heb ik het hem zelf laten regelen. Had wel de wekker gezet op maximaal 4 uur ertussen, denk ook dat hij andere niet wakker was geworden. Is een enorme slaapkop smile En dat op alleen mijn melk! SUPER!!!!!

Gast
Gast

Bericht  studiebol ma 12 dec 2011 - 22:37

Mickey... aaah jammer ik heb je foto gemist! Maar fijn dat jij het allemaal niet als heeeel heftig hebt ervaren. Kan je toch wat positiever terug kijken op alles denk ik.

Beegee, dus toch nog visite voor M. Nou ja hopen dat ze het zondag wat meer door heeft. Succes met het verzinnen van een kado smile

Liesje wat vervelend dat jullie kleine man is opgenomen in het ziekenhuis sterkte!

Mmm de rest weet ik niet meer, sorry!

Ik had hier heel vrolijk kunnen vertellen dat L. de hele nacht heeft geslapen en om 6 uur wakker werd.. hoe heerlijk had ik kunnen slapen. Helaas geld niet voor deze tweeling dat ze het dan allebei doen want V had een waardeloze nacht, haha dus niet lekker kunnen slapen. Vond het wel ff pittig alleen, vannacht.
Nu is het weer bijna etenstijd en hoor ik al iemand wat jammeren dus ik ga daar ff heen!
studiebol
studiebol
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6711
Punten : 7425
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Ayla ma 12 dec 2011 - 22:52

Ojee Liesje, dus toch! Ik hoop dat hij snel aansterkt!

@BeeGee hoop voor je dat hij snel wat langer door gaat slapen! Bones is leuk ja Very Happy

@Studie, zal je zien dat het vanavond weer omkeert! Komt wel goed meis, ooit slapen ze allebei door!

@all hier een overprikkelt meisje, begon om 9 uur te huilen, tot 10 uur, toen heb ik haar uiteindelijk maar in bed gelegd, en met de speen was mevrouw zo vertrokken... Achja, was te verwachten na het weekend en gisteren! Dus komt wel goed, hou haar vandaag maar of bij me, of in bed.
Ayla
Ayla
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2246
Punten : 2359
Registratiedatum : 27-09-11

Bericht  Gast di 13 dec 2011 - 0:31

middag,

pfff er komt niets uit mijn handen vandaag zeg... getsie ook nergens zin in... Heb de mand met strijk klaar staan, maar heb gewoon geen puf ervoor Mad bluhhh
Ga zo toch echt beginnen, daarna M.erle naar bed toe en j.ace zal wel wakker worden dan.. krijgt om 13.30 in ieder geval uiterlijk een fles moet om 14.30 weg... twijfel nog of ik j.ace mee neem ja of nee. (is naast men werk en ik dacht dan loop ik even binnen haha)

@ ayla, heeft ze nog lekker geslapen??

@ studie, wat een knappert zeg L!! jammer dat V dan loopt te spoken.

Gast
Gast

Bericht  Star007 di 13 dec 2011 - 1:21

Goedemiddag!

@Mickey: Jammer dat ik de foto van je zoon niet heb gezien ! Grappig dat jou zoon en Ayla's dochter op lekaar lijken, zoals ik las. Goed om te lezen dat het lekker loopt met de bv!
Poeh balen zeg voor liesje, dat haar zoon in het zh ligt. Hopelijk sterkt hij snel weer aan.

@Studiebol: Dat lijkt me zeker pittig als ze om en om komen. Kun je ze dan bijvoorbeeld 's nachts niet allebei tegelijk wakker maken en voeden? dan zijn ze allebei geweest, zegt natuurlijk nog niets over de rest van de nacht qua huilen enzo. Maar misschien doe je dat al haha :P

@BeeGee: Hier komt ook al niets uit mijn handen Neutral

Vanmorgen kwam ze weer om 4.45 Rolling Eyes ( Ze lag om 23.30 in bed, dus best korte nacht vergeleken met andere nachten) en toen weer om 8.45. Om 10.00 zijn we nog even lekker samen gaan slapen tot 12.00. Mevrouw ligt nu weer lekker te dutten en ik zit maar even met de laptop. Heb zo geen zin om iets te doen pff Evil or Very Mad Moet zelf nog douchen, D. nog in bad doen , koken en nog stofzuigen en dweilen, want vanavond komt er nog visite. Dus lijkt me verstandig om over een uurtje echt aan de slag te gaan haha :P
Gisteren naar de taarten workshop geweest. Was wel erg leuk en ik heb er ook wel het geduld voor ( had ik nou toch maar die banketbakkersopleiding gedaan paar jaar geleden haha :P ) Foto staat in het taarten topic bij koken.

Star007
Star007
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2421
Punten : 2603
Registratiedatum : 30-09-11

Bericht  Ayla di 13 dec 2011 - 1:23

Jaa ik heb haar in de draagdoek gehad cheers en we vonden het allebei fijn! En ze heeft heerlijk bij me liggen slapen, dus ik ben helemaal blij. Nu ligt ze in de box tegen zichzelf en mobile te kletsen Very Happy en te zwaaien met haar armen en benen haha.

@BeeGee ik zou je mannetje mooi even meenemen, kun je showen Very Happy Heb ik ook gedaan haha

@star wouw mooie taart! Jammer dat ze zo'n korte nacht gemaakt heeft... Maar je hebt nog een paar uurtjes kunnen slapen smile meestal heb ik daar de rust niet voor.
Ayla
Ayla
Kletskop
Kletskop

Bericht  studiebol di 13 dec 2011 - 2:39

Star we maken ze snachts ook gewoon allebei wakker al zijn ze meestal wel tegelijk wakker.Vannacht bleef L steeds slapen dus heb ik haar laten liggen en toen sliep ze tot 6 uur wat natuurlijk super is.

Ayla fijn dat de draagxak jullie allebei goed beviel.

Ik moest naar de tandarts dus heb de babyfoon ff bij de buurvrouw neer gezet. Kon ik ook ff luiers halen. Bij de kruidvat krijg je er een kerstshirt bij. Veel pampers waren op en tja de enige reden waarom ik het gtwee keer kocht was omdat ik 2 shirtjes wilde dus ik zei dat tegen die vrouw. Toen zei ze dat ik dat niet hoefde te doen want zij hadden het tenslotte niet meer en kreeg ik toch 2 shirtjes Very Happy Beetje jammer dar het maat 62/68 is maar dan maak ik er wel een kerstjurkje van Very Happy
studiebol
studiebol
Ratel
Ratel

Bericht  blondje1313 di 13 dec 2011 - 2:53

Gebruiken veel van jullie nog de newborn luiers?
Ik gebruik ze nog wel omdat we heel veel gratis pakken van Kruidvat hebben, maar denk dat ik toch maar naar de volgende maat overga, heb het gevoel dat ze zo strak zitten. Kan de rest naar zolder voor een eventueel broertje of zusje!

blondje1313
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2484
Punten : 2628
Registratiedatum : 30-11-10

Bericht  Ayla di 13 dec 2011 - 2:58

De newborn van pampers past ze nog goed... Maar op het kdv gebruiken ze kruidvat, en die zaten toch wel strakker zag ik. Heb ook een luiertaart gekregen met etos luiers maatje 2, die ga ik nu ff proberen en als ze passen maak ik die eerst op voordat ik nieuwe koop, maar heb ook nog 3 pakken pampers liggen Rolling Eyes
Ayla
Ayla
Kletskop
Kletskop

Bericht  blondje1313 di 13 dec 2011 - 3:05

Ik heb ook het idee dat die van pampers wat groter zijn ja, die heb ik nog van een paar proefverpakkingen.
Maar die van kruidvat bevallen me verder wel goed, en scheelt toch wat in prijs.
Maar bij jouw kdv is het dus inclusief luiers, dat is ook wel fijn!

blondje1313
Kletskop
Kletskop

Bericht  Ayla di 13 dec 2011 - 3:14

Ja hoef volgens mij zelfs alleen slaapzak, flesjes en reservekleertjes mee te nemen... Melk hebben ze daar ook, maar omdat ze ook nutriton erdoor krijgt geef ik wel de melk ook mee.
Ayla
Ayla
Kletskop
Kletskop

Bericht  Gast di 13 dec 2011 - 3:31

Goedenmiddag! Hier ben ik ook weer eens, heb eindelijk even de tijd gevonden om rustig te zitten, L ligt op bed, hoop dat ze even slaapt. Momenteel staat het muziekje nog aan, dus de tijd zal het uitwijzen. Ze is wel een beetje zielig, ze ´boert´ steeds melk op, en dat ruikt zó zuur, het komt echt uit haar buikje. Het is ook heel waterig van substantie met stukjes melk erin verwerkt. Als ik haar na de voeding (die ze overigens gewoon gemakkelijk leegdrinkt) nog even laat liggen en haar daarna over mijn schouder leg boert ze flink (echt zo'n lekkere infacol boer Wink) en komt er daarna gelijk een golf melk uit.

Vannacht kwam ze om 4 uur nog voor een fles, daarna kwart voor 9, kwart voor 12, en net om kwart voor 3 weer. Heb wel even de huisarts gebeld tijdens het telefonisch spreekuur met de vraag of het normaal is wat ze opboert/uitspuugt tijdens, na en tussen de voedingen door. Misschien is het met een klein iets op te lossen. Morgen bel ik even de jeugdverpleegkundige op het cb en s'middags wil ik even langs het weeguurtje, kijken of ze ondanks het spugen wel gewoon goed groeit. Vorige keer (een week geleden) was ze 3470, dus ik hoop nu op wat meer.

Heel zielig trouwens, ze slaapt echt zó goed, ze doet ook steeds haar oogjes dicht om te gaan slapen, en dan schrikt ze weer wakker van die ***krampjes, zo zielig! Daarna vallen haar oogjes wel weer dicht, maar heeft ze dus even een speentje nodig.

BeeGee ; dat ritme is er toch niet echt uit te krijgen he? Jij hebt een berggeit, wij hebben een gans in onze slaapkamer, ze maakt echt ganzengekwaak geluidjes haha Jij gebruikt toch Nutriton? Hoezo? Ben je dat zelf gaan gebruiken, merk je veel verschil? Wat doet het?

En nog van harte gefeliciteerd met je kleinste meisje! Tijd gaat snel!

Liesje ; wat vervelend zeg! Ik kan me voorstellen dat je heel erg schrikt dan! Het is toch ook wat, zo'n verantwoordelijkheid voor zo'n kleintje!

Mickey ; fijn dat de nachten zo goed gaan Mickey, en dat hij zo goed drinkt! Heerlijk he, zo'n slaapkop! Hebben wij ook Laughing

Studiebol ; kan me voorstellen dat het heel erg zwaar is zo in je eentje! En lastig is dat he, slaapt de een door, is de ander weer wakker. Lijkt me wel moeilijk, het zijn toch 2 individuen en die moet je soort van in hetzelfde ritme houden maar ze regelen het toch wel zelf! Ik vind het die paar uur dat ik voor ze moet zorgen op het kdv al zwaar, succes!
En hoe dan ook, met kerst zit jij niet alleen, jij hebt 2 ukkies om je heen! Denk dat je vriend het best zwaar heeft, nu al, of niet? Zo zonder jullie?

Die kerstshirtjes zijn leuk he Studie! Maar maatje 62/68 is hier ook veel te groot, ik ben wel benieuwd hoe ze staan als kerstjurkjes!

Star ; ik zag je taart op fb, hij is echt heel erg mooi! Mag je hem dan ook opeten? Laughing En smaakt ie een beetje? Wat was de vulling? Er komt bij mij ook niks uit mijn handen hoor, wij hebben nog samen geslapen tot half 12, toen ben ik gaan douchen even snel, heb ik haar luier verschoond en een fles gegeven, daarna heb ik haar gewassen en aangekleed en zijn we even lekker samen beneden gaan kroelen. Toen heb ik een pakketje geopend met mijn nieuwe winterjas, jeej Laughing en een jurkje van edc. Was allebei heel leuk, dus ik ben blij!

Blondje ; ik probeer s'nachts gewoon de speen erin te doen, en als ze die pakt slaapt ze vaak weer door. Als ze echt bezig blijft, dan ga ik natuurlijk wel een fles maken hoor! Maar soms heeft ze gewoon even troost nodig, want dan wordt ze wakker van het maagzuur of de krampjes en heeft ze hem weer nodig om in slaap te komen.

Ik heb een mix hier staan van newborn/maatje 2 luiers, die newborn's past ze nog goed natuurlijk, maar merk wel verschil met 2 weken geleden.

Denken jullie trouwens al aan broertjes of zusjes? Ik hoor veel mensen hier over een evt. volgende, ik heb dat helemaal nog niet eigenlijk. Ben veel te blij dat mijn zwangerschap voorbij is, volgens mij ben ik geen goede zwangere Wink

Gast
Gast

Bericht  Ayla di 13 dec 2011 - 3:57

Parels waarom probeer je geen nutriton? Het kan geen kwaad, en als ze er dan minder last van heeft... Het maakt de voeding wat dikker, beetje tussen vla en melk dikte in :P Met 1 schepje op 165 cc dan. Moet je alleen niet zo'n luie dochter als ons hebben, want dan moet je ook nog nieuwe spenen kopen. Ik zei het laatst ook al, nu heeft ze nog niet veel last van die slokdarm, maar het maagzuur wat er steeds langs komt nu gaat op een gegeven momen wel irriteren... Geef je de fles ook zodat ze wat meer rechtop zit? En hou je haar een tijdje omhoog na de fles?
Ayla
Ayla
Kletskop
Kletskop

Bericht  Gast di 13 dec 2011 - 4:04

Ayla ; ik heb idd gevraagd of ik Nutriton/Johannesbroodpitmeel moet gaan gebruiken, of overstappen op andere voeding. Wil toch eerst een soort van bevestiging dat ik niet gek ben, voordat ik wat aan haar geef. Met die Nutriton moet ik dan denk ik een half schepje gebruiken op de 100cc die ze nu drinkt, die 100cc heeft ze overigens wel echt nodig, binnen nu en een paar weken ga ik ook over moeten naar meer voeding denk ik.

Daarom wil ik morgen ook even wegen/meten, kijken of ze goed groeit.

Ik geef de fles liggend, zodat ze het juist goed door kan slikken, maar na de fles houd ik haar idd eventjes omhoog. Als ze s'nachts dus de fles krijgt, en we niet de kracht hebben om haar heel lang omhoog te houden, gaat ze in haar reiswieg terug, en daar heb ik 2 handdoeken onder liggen zodat ze wat rechter op zit. Moet je zeggen dat ze dan wel echt minder spuugt, maar het is nog niet weg.

Denk ook niet dat het echt erge reflux is, meer dat ze het niet in haar maagje kan houden omdat de voeding te vloeibaar is, dus ik zat zelf ook eerder te denken aan voeding indikken/andere voeding dan aan medicijnen. Zo erg is het ook weer niet, denk ik.

Vind het maar lastig hoor, dat moederschap en die onzekerheid laughcry

Gast
Gast

Bericht  studiebol di 13 dec 2011 - 4:09

Parels... wij hadden soms ook het idee dat ze hier last van krampjes hadden dus ook infacol gekocht. En ineens begon L. te spugen, zo na het eten, kwam er echt een golf uit.. en soms ook met stukjes net wat jij zegt. Ik weet niet of het door de infacol komt, maar ze had het nooit, ik ben er bij haar weer mee gestopt, en het is nu al weer veel minder geworden. Maar goed ik heb me ook wel echt af gevraagd of ze echt last had van haar krampjes, en jij zegt dat L dat wel heeft.. dus dan heb je er wel iets tegen nodig, maar misschien kan je iets anders proberen? Oh en wat ik in het ziekenhuis zag wat ze deden bij een baby'tje die ook veel spuugde na het drinken, die legde ze op zijn buik. Maar ja die zat wel aan slangetjes dus ze hadden het meteen door als hij niet goed lag, maar misschien durf je het overdag een keer te proberen.
Had je vriend weer vrij vandaag of heb je met L lang geslapen? Welk jurkje heb je besteld van edc?
Had mijn vriend gisteren gesproken en hij zei wel dat hij moest wennen, vanmorgen belde hij al wel heel lief hoe ik de nacht was doorgekomen.

Blondje ik gebruik maatje 1 van de pampers en die passen ze nog prima. Ik vond de kruidvat luiers helemaal niks, ze lekte continue door, heel vervelend. Dus ik houd het nu ff bij de pampers, misschien is een maatje groter van de kruidvat wel weer fijn, ik ga het wel proberen, scheelt idd een hoop geld!

Ayla lekker hoor dat de luiers bij het KDV er bij inzitten, ik moet volgens mij alles zelf meegeven, maar dat zal ik tegen die tijd nog wel is goed na vragen.

Ik merk wel dat de meiden meer wakker zijn en ook wat meer bewegen. Eerder als je ze weg legde dan bleven ze zo liggen maar dat is niet meer zo Very Happy Let er wel goed op dat ze steeds op de andere kant van hun hoofd liggen maar ja soms draaien ze de andere kant op. Ik heb ze nu ff op hun buik neergelegd om te slapen.Volgens mij vinden ze het heerlijk om zo te slapen.
studiebol
studiebol
Ratel
Ratel

Bericht  Gast di 13 dec 2011 - 4:18

Ik heb hier een dame die het helemaal niks vind om op haar buik te liggen!
Heb wel een aerosleep op het bedje liggen, en dat matje van nannycare is inmiddels ook onderweg geloof ik. Als ik haar op haar rug neerleg dan draait ze vanzelf ook op haar zij, vaak alleen met haar hoofd, maar vaak schudt ze ook lang genoeg met haar benen om helemaal op haar zij terecht te komen Wink

Ze heeft idd wel echt last van krampjes, haar poep was vanochtend weer meer groen dan bruin/geel, dus dat is wel een teken dat ze er echt last van heeft. En ik ben met Infacol begonnen toen ze 4 dagen oud was, dus dat zal het denk ik wel niet zijn .. Morgen maar gewoon eens overleggen!

Ik zal eens even neerzetten wat ik heb gekocht (moest je mijn Uggs ook nog showen Wink)
http://www.sans-online.nl/NL/Dames/Jurken/EDC/EDC-101CC1E001.html?code=5555.01867

okt/nov/dec/jan 2011/2012 Mama's  - Pagina 29 15561_21960_medium
maar dan in het zwart! (en in het lang!)

okt/nov/dec/jan 2011/2012 Mama's  - Pagina 29 385416_264767153573111_100001194866618_635802_1472134803_a

En nu moet ik even mijn meisje uit bed halen, ze schreeuwt de longen uit haar lijf!

Gast
Gast

Bericht  blondje1313 di 13 dec 2011 - 4:36

Ayla, jammer, heb gisteren de foto van de pasgeboren E gemist!
Ik vind Lotte echt zo'n 13 in een dozijn baby'tje, ik heb ook gezegd, als ze de eerste dag tussen 20 andere baby's was gelegd weet ik niet of ik haar herkend had.
Jij kiest er dus voor om E een paar keer te laten oefenen voordat jij gaat werken. Ik doe het andersom, die eerste 3 dagen dat ik ga werken past mijn moeder of mijn schoonmoeder op, of mijn man neemt vrij. Als ik weer gewend ben aan het werken gaat ze voor het eerst naar het kdv.
Jammer dat ze vandaag overprikkeld is, hopelijk gaat dat snel over.
Fijn dat de draagdoek goed bevalt, ik heb een Lodger, maar die moet ik nog altijd een keer uitproberen, maar die is volgens mij ook meer voor eventjes.
Hier moet je op het kdv zelf luiers en ook melk meenemen, en ook fruit en groentehapjes geloof ik. Als ze wat ouder zijn en ze eten gewoon fruit en brood dan wordt dat wel daar geregeld.

Beegee, fijn dat je een redelijke nacht hebt gehad, het gaat de goede kant op geloof ik! Is Teen Mum het vervolg van 16 and pregnant of hoe dat programma op MTV ook heette, dat vond ik altijd leuk om te kijken.
Heb je J.ace meegenomen en ben je hem nog op je werk weesten showen?

Liesje, hopelijk sterkt je mannetje snel aan van de sonde, wel balen allemaal zeg!

Mickey, fijn dat je hem nu elke 4 uur 's nachts wakker moet maken, hopelijk slaapt hij uit zichzelf dan snel langer! Wanneer ga je er langer tussen laten zitten 's nachts? Ik heb wel eens gehoord dat je er per 500 gram een uur bij mag laten komen 's nachts, maar of dat klopt....

Studiebol, dat is dan toch wel jammer ja, had je bijna de nacht door kunnen slapen!
Aardig dat je bij het kv toch twee shirtjes gehad hebt.
De luiers zijn hier twee keer doorgelekt toen ze op haar buik heeft liggen slapen, maar die twee zaten toen ook erg vol (gelukkig alleen plasluiers), verder gelukkig geen last van gehad.

Star, hopelijk heb je vandaag alles afgekregen voor het bezoek! De taart ziet er erg leuk uit, knap dat je dat kunt!

Parels, wat zielig van het opboeren van de melk. Ik vind het bij Lotte soms ook wel zurig ruiken, maar heb het idee dat ze niet heel veel terug geeft, dus maak me niet zo'n zorgen. Mijn neefje heeft altijd heel veel gespuugd en doet dat nog steeds, maar daar hebben mijn sz en sb nooit iets mee gedaan volgens mij, dat snap ik dan weer niet zo goed. Maar ik denk in jouw geval als het niet zoveel is en ze overdag en 's nachts goed slaapt dat het niet zo erg zal zijn, maar slim dat je het nog even navraagt bij de huisarts en/of het cb. Kun je tijdens het weeguurtje geen vragen stellen? Bij ons zit daar volgens mij altijd de wijkverpleegkundige of de arts bij.
Ik ben 'al' 31, daarom wil ik eigenlijk niet te lang wachten met proberen voor een tweede te gaan. Nu heeft het ook 10 maanden geduurd voordat ik zwanger raakte, dat zegt natuurlijk niks voor een volgende, maar ja, het zit wel in mijn achterhoofd. Maar mijn man wil het nog echt niet, dus ik moet ook geduld hebben.
Knap van L dat ze al zelf op haar zij kan draaien!

Hier kwam Lotte vannacht ook al om 4 uur, helaas wilde ze daarna ook niet echt meer slapen, ze lag om half 5 weer in bed, begon rond 5 uur weer te huilen, ben eerst twee keer naar haar kamertje geweest om haar te troosten, maar heb haar toen mee naar bed genomen, dat was toch wat warmer. Helaas betekende dat wel dat ook mijn man niet meer kon slapen. Toen hij uit bed was heb ik haar langs me gelegd en hebben we allebei wat gedut. Gelukkig is het overdag verder wel redelijk gegaan.
Wel kwam mijn moeder om 12 uur langs toen ik haar net in de wagen had gelegd. Ze was toen een beetje aan het mopperen en ze haalde haar er zomaar uit zonder iets aan mij te vragen. Toen heeft ze echt heel hard gekrijst. Ik heb mijn moeder wel uitgelegd dat dat zo dus niet de bedoeling was!

Ik zou het wel leuk vinden om jullie op facebook te hebben trouwens, daar kan ik wel langer naar de foto's kijken, zou diegene die dat ook wat vindt me een pm willen sturen?

blondje1313
Kletskop
Kletskop

Bericht  Gast di 13 dec 2011 - 4:51

Ik denk idd dat Nutriton de oplossing ook gaat zijn hoor, maar toch even vragen of het niet heel veel kwaad kan! Komt vast wel goed, naar wat ik kan zien (ik zie dr hoofd met de dag boller worden Laughing) groeit ze er goed op. Het is alleen heel erg lastig, ik was me wat spuugdoeken/hydrofieldoeken/shirtjes/lakentjes!

Goh, ben jij al '31' :P
Ik snap het wel hoor, ik wil echt heus nog wel ooit een kindje, denk ik, maar ik ben zó geschrokken van de bevalling, de pijn en de impact, dat ik er echt wel een jaar of 3 minimaal tussen wil hebben.

Nu moet ik gauw de voorbeeldige huisvrouw gaan spelen en de aardappels gaan schillen Laughing

Gast
Gast

Bericht  Gast di 13 dec 2011 - 4:52

Laatst aangepast door Parels op di 13 dec 2011 - 7:08; in totaal 1 keer bewerkt

Gast
Gast

Bericht  Ayla di 13 dec 2011 - 5:05

Maar als ze ligt stroomt het juist terug waardoor ze minder drinkt/kan drinken. Hier maakte het echt een wereld van verschil, eerst dronk ze de fles op 30 cc na leeg, toen ik haar omhoog hield dronk ze hem prompt helemaal leeg, en binnen een paar dagen moest ik meer gaan maken! Je kan het altijd een keer proberen... En gek ben je niet hoor, volg vooral je eigen gevoel Wink als jij denkt dat ze beter wat nutriton erdoor kan hebben zodat het dikker is, moet je dat doen. Dat je niet meteen medicijnen wil snap ik ook wel!
Ik vind je jas leuk, maar die uggs echt niet, maar ik hou ook niet van uggs :P jurkje is ook leuk!

@studie lief dat je vriend al belde, maar is ook niet zo gek smile Ik vind het zo leuk om te zien hoe die kleintjes lopen te zwaaien met armen en benen, net robotjes hahah er zit nog geen vloeiende beweging bij, kei leuk.

@Blondje ik dacht altijd dat iedereen haar eigen kindje wel herkend Rolling Eyes haha dat denk ik nog steeds hoor, volgens mij herken je haar echt wel! Ik herkende gister ook E. haar huiltje meteen... Maar toen stond ik er ook wel naast. Ze is vanmiddag wel wat rustiger geweest als normaal, maar of dat komt doordat ze er aan went of doordat ze in de draagdoek heeft gezeten weet ik niet... Ik ga het in ieder geval wel vaker doen, het is ook makkelijk in de winkel (de kruidvat bijvoorbeeld haha)

Edit: en mijn fb P.etra K.erstholt
Ayla
Ayla
Kletskop
Kletskop

Bericht  studiebol di 13 dec 2011 - 5:33

Parels, als ze het al sinds dag 4 krijgt zal het dat wel niet zijn, maar wilde je toch ff mijn ervaring vertellen!
Leuke jas, je uggs vind ik ook wel leuk, al zal ik ze zelf niet gauw aan doen.

Ayla, wij hebben in het begin dat de meisje de fles gekregen geleerd dat we ze juist neer moesten leggen, dan was er een betere Flow tussen de slokdarm en de maag, en stroomde het beter door... Ach tja het zal per kindje ook wel verschillen. Ik wissel het hier nog wel een beetje af.

Blondje ik vraag me ook af hoor of ik de meiden had herkend als ze tussen andere baby's lagen. Ik heb zelf wel eens gedacht dat als ze de beide dames verwisseld hadden ik dat in het begin ook niet had gezien.
Ik snap dat je misschien wat eerder voor een tweede kindje zou willen gaan, maar als je man het ook wil, zou je er dan nu per direct voor gaan? of als L. een bepaalde leeftijd heeft? Jammer dat L. zo vroeg wakker was vanmorgen en dat het ook even duurde voordat ze weer sliep.

Wij gaan niet voor een derde kindje. Wij vinden twee kindjes genoeg, het is fijn dat het ons gegeven is maar het blijft hier bij.

De meiden zijn volgens mij wat schade aan het inhalen van gisteren, want ze slapen heerlijk vandaag!

Even een vraag aan jullie,
Wanneer doen jullie je kindjes in bad, voor of na het eten?
En hoe snel stappen jullie met kindjes in de auto als ze gegeten hebben. Laat je daar een langere tijd tussen zitten of valt dat mee?
studiebol
studiebol
Ratel
Ratel

Bericht  Gast di 13 dec 2011 - 5:40

Studiebol: even kort vraagje aan jou.. als je het niet erg vindt. Vriend en ik hadden gister een gesprek over namen etc en vroegen ons af als je een tweeling krijgt van hetzelfde geslacht dan verzin je dus 2 namen; maar hoe bepaal je dan wie welke naam krijgt? Wie er het eerst uitkomt die en als laatst de andere naam? Of voelde jij al heel erg wie wie was in je buik? Stomme vraag misschien maar ik ben zo benieuwd Very Happy

Gast
Gast

Bericht  studiebol di 13 dec 2011 - 5:45

Nicci schreef:Studiebol: even kort vraagje aan jou.. als je het niet erg vindt. Vriend en ik hadden gister een gesprek over namen etc en vroegen ons af als je een tweeling krijgt van hetzelfde geslacht dan verzin je dus 2 namen; maar hoe bepaal je dan wie welke naam krijgt? Wie er het eerst uitkomt die en als laatst de andere naam? Of voelde jij al heel erg wie wie was in je buik? Stomme vraag misschien maar ik ben zo benieuwd Very Happy

Haha geen stomme vraag hoor en ik heb hem vaker gehad:-) Wij hebben gezegd de eerste die geboren word heet L de tweede V. Zo hadden wij het bedacht. Ik had er verder geen gevoel bij ofzo.
studiebol
studiebol
Ratel
Ratel

Bericht  Ayla di 13 dec 2011 - 5:47

Na het eten in bad omdat ze anders te moe is om te drinken, en autorijden eigenlijk altijd meteen wel, als we wegmoeten..
Ayla
Ayla
Kletskop
Kletskop

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 29 van 44 Vorige  1 ... 16 ... 28, 29, 30 ... 36 ... 44  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: