okt/nov/dec/jan 2011/2012 Mama's
+20
Flower_L
Novalee
Tiara
Happydobby
kwak
meisje
Pien
Printje
Annie24
woezel
Ayla
mickey
*Lookie*
Star007
blondje1313
Floor
JD
studiebol
Supertalentje
joyce0606
24 plaatsers
Pagina 28 van 44
Pagina 28 van 44 • 1 ... 15 ... 27, 28, 29 ... 36 ... 44
Re: okt/nov/dec/jan 2011/2012 Mama's
Ja ik vind noppies voornamelijk smal vallen, qua lengte klopt het wel met hema volgens mij, of andere merken. Ze zijn nu op de leeftijd dat geboren hadden "moeten" worden he, misschien dat ze dan sowiezo wakkerder worden...
Ayla- Kletskop
- Aantal berichten : 2246
Punten : 2359
Registratiedatum : 27-09-11
Ayla ja dat denk ik ook hoor! Dat ze wat wakkerder worden enzo.. lijkt me ook wel normaal.
studiebol- Ratel
- Aantal berichten : 6711
Punten : 7425
Registratiedatum : 18-11-10
Hihi ja het zou niet goed zijn als ze nu nog meteen na de fles in slaap vallen Alhoewel E.lena het ook nog steeds maar max. een uurtje uithoud hoor, na de fles, dus zo'n 1,5 uur wakker achter mekaar.
Ayla- Kletskop
Avond!
hier een onverwachte drukke dag.. :-) toch nog aardig wat visite gekregen voor M.erle, al heeft die echt geen notie om het feit dat ze voor haar kwamen.. Zondag gaan we het echt vieren ben heel benieuwd hoe ze er dan tegen over staat..
J.ace is wat onrustig vandaag, vooral in de middag en begin avond. Ligt nu wel gelukkig in zijn eigen bedje te slapen... m.erle lag overigens al om 18.00 in bed, ze was zo moe vandaag.. (ze heeft wel de hele dag op en neer gehuppeld gek ding)
ps, ga nu ook maar puntjes tussen de namen van de kids aangezien de foto van j.ace ook ineens opduikt....
@ star, m.erle krijgt zondag pas haar cadeau maar uhh we hebben nog niets ben al weken aan het denken maar weet het echt gewoon niet... ze krijgt wel een broodtrommel en beker met haar naam erop omdat ze naar de psz gaat in januari, maar goed dat is niet leuk natuurlijk voor der..
zooo feestbeest haha!! en goed hoor geen kater
en leuke avond gehad??
@ studie, we vieren het zondag omdat bijna iedereen nu gewoon aan het werk is... anders zou ook ros een extra dag vrij moeten nemen.. (i.ndy is ook al 3 jaar jarig op zondag )
nou de slang is dan onrustig en ze blaast/sist veel.. ook kun je der niet zo makkelijk pakken.
gek he, een uitgerekende datum en de meiden zijn er al even!! vond dat vrijdag ook zo gek...
weet niet waarom er minder visite komt..... bij m.erle was dat ook al wat minder.
J.ace draagt van noppies 50 of 56 en de rest echt nog 50.. vooral name it valt dan nog erg ruim. MOet ook zeggen dat hij zeer smal is vandaar dat alles ook zo wijd nog valt... (moet vaak zijn handjes zoeken haha) J.ace is nu ook veel meer wakker en ook wat onrustiger dus herkenbaar hierzo :-)
@ floor, j.ace kwam thuis met 7 voedingen hij was toen 4 weken.. nu krijgt hij 6-7 voedingen ligt er aan hoe vroeg hij in de ochtend komt.
Ik zou misschien even kijken of hij niet op forte voeding over zou moeten als hij echt honger heeft...
Ik denk persoonlijk dat meer voeding in de fles niet de oplossing zou zijn hij is ook pas 3 weken..(maar goed weet ook even zijn gewicht nu niet)
@ ayla, spannend zo een eerste dagje!! (en wat goed niet gehuild )
wat een kleine knappert zeg!!! (ook mama vooruit )
@ blondje, kwamen je voedingen alsnog goed uit vanavond??
@ joyce, wat super om te lezen!!! fijn dat je nu meer rust hebt en K dus ook!!
@ nicci, wat lief zeg!!
hier een onverwachte drukke dag.. :-) toch nog aardig wat visite gekregen voor M.erle, al heeft die echt geen notie om het feit dat ze voor haar kwamen.. Zondag gaan we het echt vieren ben heel benieuwd hoe ze er dan tegen over staat..
J.ace is wat onrustig vandaag, vooral in de middag en begin avond. Ligt nu wel gelukkig in zijn eigen bedje te slapen... m.erle lag overigens al om 18.00 in bed, ze was zo moe vandaag.. (ze heeft wel de hele dag op en neer gehuppeld gek ding)
ps, ga nu ook maar puntjes tussen de namen van de kids aangezien de foto van j.ace ook ineens opduikt....
@ star, m.erle krijgt zondag pas haar cadeau maar uhh we hebben nog niets ben al weken aan het denken maar weet het echt gewoon niet... ze krijgt wel een broodtrommel en beker met haar naam erop omdat ze naar de psz gaat in januari, maar goed dat is niet leuk natuurlijk voor der..
zooo feestbeest haha!! en goed hoor geen kater
en leuke avond gehad??
@ studie, we vieren het zondag omdat bijna iedereen nu gewoon aan het werk is... anders zou ook ros een extra dag vrij moeten nemen.. (i.ndy is ook al 3 jaar jarig op zondag )
nou de slang is dan onrustig en ze blaast/sist veel.. ook kun je der niet zo makkelijk pakken.
gek he, een uitgerekende datum en de meiden zijn er al even!! vond dat vrijdag ook zo gek...
weet niet waarom er minder visite komt..... bij m.erle was dat ook al wat minder.
J.ace draagt van noppies 50 of 56 en de rest echt nog 50.. vooral name it valt dan nog erg ruim. MOet ook zeggen dat hij zeer smal is vandaar dat alles ook zo wijd nog valt... (moet vaak zijn handjes zoeken haha) J.ace is nu ook veel meer wakker en ook wat onrustiger dus herkenbaar hierzo :-)
@ floor, j.ace kwam thuis met 7 voedingen hij was toen 4 weken.. nu krijgt hij 6-7 voedingen ligt er aan hoe vroeg hij in de ochtend komt.
Ik zou misschien even kijken of hij niet op forte voeding over zou moeten als hij echt honger heeft...
Ik denk persoonlijk dat meer voeding in de fles niet de oplossing zou zijn hij is ook pas 3 weken..(maar goed weet ook even zijn gewicht nu niet)
@ ayla, spannend zo een eerste dagje!! (en wat goed niet gehuild )
wat een kleine knappert zeg!!! (ook mama vooruit )
@ blondje, kwamen je voedingen alsnog goed uit vanavond??
@ joyce, wat super om te lezen!!! fijn dat je nu meer rust hebt en K dus ook!!
@ nicci, wat lief zeg!!
Gast- Gast
Nou zeg... zijn we sinds gistermiddag thuis, lukt het me nu pas om weer eens de laptop erbij te pakken. Ben druk bezig met mijn bevallingsverhaal, maar het is nogal wat... Dus ben er nog wel even mee bezig hahaha
Heb wel alvast een foto, niet quoten graag!!
Hier was hij net een paar uurtjes oud:
*weg*
En deze is van vanmiddag:
*weg*
Heb wel alvast een foto, niet quoten graag!!
Hier was hij net een paar uurtjes oud:
*weg*
En deze is van vanmiddag:
*weg*
Laatst aangepast door mickey op ma 12 dec 2011 - 10:49; in totaal 1 keer bewerkt
mickey- Kletskop
- Aantal berichten : 2213
Punten : 2488
Registratiedatum : 17-11-10
Wouw mooi vetje mickey!! en wat een koppie met haar!! K heeft ook wel zoveel haar maar was blond bij de geboorte, dus lijkt net kaal. nu is hij rood aan het worden
joyce0606- Kletskop
- Aantal berichten : 2710
Punten : 2902
Studiebol, ik vond het ook zo raar toen Lotte steeds meer wakker was en niet alleen tijdens het voeden. Eerst wist ik ook totaal niet wat er dan mee te doen (en zij zelf ook niet )
Lotte heeft meestal 56 aan, maar ik doe haar ook 62 aan, want daar heb ik leukere setjes van. Maatje 50 past het meeste ook nog wel van, maar dat zijn echt van die babysetjes en dat vind ik nu na 2 maanden niet zo leuk meer. Ik heb wel het idee dat Dirkje net iets kleiner valt dan de dingen van de Hema die ik heb. Ik heb ook wat dingen van Zeeman, maar daar is echt geen pijl (peil?) op te trekken welke maat dat eigenlijk is. Noppies heb ik volgens mij niks van, dus dat weet ik niet.
Wel moeilijk zo'n fotoboek ja, ik heb er alleen eentje van de geboorte gemaakt, maar die bestel ik pas als er een aanbieding is....
Ayla, fijn dat het bij de opvang goed gegaan is. Hoeveel dagen gaat ze er heen? En wanneer moet je voor het eerst werken, of moest je dat vandaag ook al?
Lotte is normaal ook niet langer als 1,5 uur wakker, als ze dat wel is is ze vooral erg huilerig, dus dat schiet ook niet op.
Beegee, er zijn natuurlijk altijd mensen die op de echte verjaardag willen komen, hopelijk heb je het er niet te druk mee gehad.
De voedingen kwamen goed uit, eerst begon ze om 19 uur al wakker te worden en te jammeren, maar heb de speen eens geprobeerd en dat heeft goed geholpen. Ik heb haar toen om 20.30 maar wakker gemaakt. Nu hopen dat de nacht ook weer goed gaat.
Mickey, de eerste dagen moet je ook niet met de laptop bezig zijn, genoeg andere dingen te doen volgens mij! (Zoals een beetje bijkomen van de bevalling!). Wel een schatje, ik zie dat je je ticker ook nog aan moet passen .
Joyce, heb jij zelf rood haar of jouw man?
Mijn man ligt alweer in bed, ik ga zo maar weer de hondjes uitlaten en dan duik ik er ook in!
Lotte heeft meestal 56 aan, maar ik doe haar ook 62 aan, want daar heb ik leukere setjes van. Maatje 50 past het meeste ook nog wel van, maar dat zijn echt van die babysetjes en dat vind ik nu na 2 maanden niet zo leuk meer. Ik heb wel het idee dat Dirkje net iets kleiner valt dan de dingen van de Hema die ik heb. Ik heb ook wat dingen van Zeeman, maar daar is echt geen pijl (peil?) op te trekken welke maat dat eigenlijk is. Noppies heb ik volgens mij niks van, dus dat weet ik niet.
Wel moeilijk zo'n fotoboek ja, ik heb er alleen eentje van de geboorte gemaakt, maar die bestel ik pas als er een aanbieding is....
Ayla, fijn dat het bij de opvang goed gegaan is. Hoeveel dagen gaat ze er heen? En wanneer moet je voor het eerst werken, of moest je dat vandaag ook al?
Lotte is normaal ook niet langer als 1,5 uur wakker, als ze dat wel is is ze vooral erg huilerig, dus dat schiet ook niet op.
Beegee, er zijn natuurlijk altijd mensen die op de echte verjaardag willen komen, hopelijk heb je het er niet te druk mee gehad.
De voedingen kwamen goed uit, eerst begon ze om 19 uur al wakker te worden en te jammeren, maar heb de speen eens geprobeerd en dat heeft goed geholpen. Ik heb haar toen om 20.30 maar wakker gemaakt. Nu hopen dat de nacht ook weer goed gaat.
Mickey, de eerste dagen moet je ook niet met de laptop bezig zijn, genoeg andere dingen te doen volgens mij! (Zoals een beetje bijkomen van de bevalling!). Wel een schatje, ik zie dat je je ticker ook nog aan moet passen .
Joyce, heb jij zelf rood haar of jouw man?
Mijn man ligt alweer in bed, ik ga zo maar weer de hondjes uitlaten en dan duik ik er ook in!
blondje1313- Kletskop
- Aantal berichten : 2484
Punten : 2628
Registratiedatum : 30-11-10
E.lena's broertje! Wat een moppie mickey! Hij lijkt op haar, die eerste foto zou ik me zo kunnen vergissen...
Ayla- Kletskop
Dank jullie wel dames. *trotse mama*
@Joyce: ik had niet verwacht dat hij bruin haar zou hebben. Mijn vriend en ik zijn beide toch redelijk donkerblond. Ik hoop wel dat het zo blijft, vind het een mooie kleur.
@Blondje: bijkomen van de bevalling moet ik inderdaad nog. Ben dinsdagochtend om 8 uur ingeleid en hij is woensdag om 10.34 geboren. Heb van 8 uur 's avonds tot aan de ruggenprik 's ochtends rond een uur of 10 weeën gehad... Ticker moet ik inderdaad nog doen ja!
@Ayla: ja? Lijkt hij zoveel op je meisje? Heb wel eens een foto gezien van haar, maar kan het me even niet herinneren...
@Beegee: Word er helemaal verlegen van.
@Joyce: ik had niet verwacht dat hij bruin haar zou hebben. Mijn vriend en ik zijn beide toch redelijk donkerblond. Ik hoop wel dat het zo blijft, vind het een mooie kleur.
@Blondje: bijkomen van de bevalling moet ik inderdaad nog. Ben dinsdagochtend om 8 uur ingeleid en hij is woensdag om 10.34 geboren. Heb van 8 uur 's avonds tot aan de ruggenprik 's ochtends rond een uur of 10 weeën gehad... Ticker moet ik inderdaad nog doen ja!
@Ayla: ja? Lijkt hij zoveel op je meisje? Heb wel eens een foto gezien van haar, maar kan het me even niet herinneren...
@Beegee: Word er helemaal verlegen van.
mickey- Kletskop
Pff, klinkt erg heftig en vooral lang!
Maar ik vind die tweede foto echt geweldig, zo lief hoe hij op zijn handje sabbelt!
Maar ik vind die tweede foto echt geweldig, zo lief hoe hij op zijn handje sabbelt!
blondje1313- Kletskop
mijn man is rood (niet dat hele oranjerood hoor!) maar zijn zus is wel dat oranjerood
joyce0606- Kletskop
- Aantal berichten : 2710
Punten : 2902
Als ik erover nadenk, klinkt het inderdaad als heel heftig, maar zo heb ik het niet ervaren. Tuurlijk... heb pijn gehad, beet op een gegeven moment bijna het ijzer van het bed stuk tijdens de weeën, maar zo heftig als het volgens de artsen is geweest, heb ik het echt niet ervaren.
mickey- Kletskop
Alleen maar fijn dat je het zelf niet zo heftig hebt ervaren.
Ik was meteen erna al weer vergeten dat het pijn deed, terwijl ik mijn lippen helemaal kapotgebeten heb tijdens de weeën, de kraamhulp gaf de hele tijd washandjes om op te bijten.
Maar nu ga ik de honden echt uitlaten
Ik was meteen erna al weer vergeten dat het pijn deed, terwijl ik mijn lippen helemaal kapotgebeten heb tijdens de weeën, de kraamhulp gaf de hele tijd washandjes om op te bijten.
Maar nu ga ik de honden echt uitlaten
blondje1313- Kletskop
Ja kijk:
weg
Reageer straks even op de rest, ben ook Bones aan het kijken!
weg
Reageer straks even op de rest, ben ook Bones aan het kijken!
Laatst aangepast door Ayla op ma 12 dec 2011 - 10:36; in totaal 1 keer bewerkt
Ayla- Kletskop
@Ayla: Je hebt gelijk!
mickey- Kletskop
Gek he? Nu ben ik ook wel benieuwd naar jou haha
Ayla- Kletskop
Je hebt pm. Vind het inderdaad heel raar om te zien.
mickey- Kletskop
En PM terug... Toch lijken we niet op mekaar! Echt maf haha
Ayla- Kletskop
Zo nu even de rest
@ BeeGee ging het met J.ace wel beter als afgelopen dagen? Grappig hoe die kleine kindjes druk worden als ze snappen dat alle aandacht voor hun is he Zal ons nichtje ook wel zijn eind van de maand, die wordt dan 2. Ze doet nu al gek als ze aandacht krijgt haha, hoe gekker hoe beter.
@ Blondje het is de bedoeling dat ze straks 1,5 dag gaat, maandag hele dag en vrijdag van 8-9 tot 1 uur 's middags. Ik moet 2 januari weer werken, dan is het voor het eggie Hier bij E. ook, als ze langer als 1,5 uur wakker is wordt ze vervelend, moet haar ook echt in bed leggen als ze begint te gapen en de speen wil, dan is ze gewoon moe.
@ mickey (ook nog even ) ik heb mijn bevalling ook niet als heftig ervaren, terwijl veel mensen ook zeggen jeetje wat heftig! Volgens mij ervaar je dat als je er inzit toch heel anders...
@ BeeGee ging het met J.ace wel beter als afgelopen dagen? Grappig hoe die kleine kindjes druk worden als ze snappen dat alle aandacht voor hun is he Zal ons nichtje ook wel zijn eind van de maand, die wordt dan 2. Ze doet nu al gek als ze aandacht krijgt haha, hoe gekker hoe beter.
@ Blondje het is de bedoeling dat ze straks 1,5 dag gaat, maandag hele dag en vrijdag van 8-9 tot 1 uur 's middags. Ik moet 2 januari weer werken, dan is het voor het eggie Hier bij E. ook, als ze langer als 1,5 uur wakker is wordt ze vervelend, moet haar ook echt in bed leggen als ze begint te gapen en de speen wil, dan is ze gewoon moe.
@ mickey (ook nog even ) ik heb mijn bevalling ook niet als heftig ervaren, terwijl veel mensen ook zeggen jeetje wat heftig! Volgens mij ervaar je dat als je er inzit toch heel anders...
Ayla- Kletskop
Das inderdaad maf ja. Onze ukkie lijken op elkaar, maar wij niet.
Ik denk inderdaad dat het dat ook is ja. Zelf ervaar je het anders als anderen, logisch ook.
Ik denk inderdaad dat het dat ook is ja. Zelf ervaar je het anders als anderen, logisch ook.
mickey- Kletskop
Ja als ik zeg dat ik 32 uur weeën heb gehad zitten ze zo terwijl ik denk "ja, maar ik heb overdag nauwelijks last gehad, en van 4 tot 8 cm een ruggenprik, geen centje pijn!" Het klinkt gewoon heftig, maar denk dat je lijf ook veel "opvangt" met hormoonstofjes enzo.. Endorfine of hoe dat heet haha
Ayla- Kletskop
32 uur weeën klinkt inderdaad heftig ja. Maar het zal inderdaad aan de hormonen liggen, dat je het minder heftig ervaart. Velen vinden het ook zo heftig voor mij dat ik na 26 uur (vanaf begin inleiding) alsnog een keizersnee moest. Ik vond/vind het wel heel jammer dat het zo gelopen is, maar ik heb er ook vrede mee. Het is goed zo. En ik ben ook trots op mezelf, dat ik het wel geprobeerd heb.
mickey- Kletskop
Ja precies, en je wist dat de kans erin zat toch? Ik had dat ook, wilde graag in het geboortehuis bevallen, maar op het moment dat de bevalling bezig was en haar hartslag niet goed leek te zijn, kon het me niks meer schelen en wilde ik het liefst dat ze gezond ter wereld kwam, ben uiteindelijk zelfs in een ander ziekenhuis beland. Hoe gaat het met de wond van de keizersnee? Vrouwtje wat naast mij lag in het ziekenhuis had er best veel last van.
Ayla- Kletskop
goedemorgen,
hier een redelijke nacht.. om half 3 en om 6.15...
Gister trouwens de nieuwe afleveringen van teen mum gekeken... poeh heavy allemaal. Ook dat programma op ned 1 gekeken met die 2 gezinnen met 12 kids..
@ ayla, bones is leuk he.. :-) heb het nu maar voor de helft gevolgd haha...
@ micky, hoe gaan je nachten?
liefs
hier een redelijke nacht.. om half 3 en om 6.15...
Gister trouwens de nieuwe afleveringen van teen mum gekeken... poeh heavy allemaal. Ook dat programma op ned 1 gekeken met die 2 gezinnen met 12 kids..
@ ayla, bones is leuk he.. :-) heb het nu maar voor de helft gevolgd haha...
@ micky, hoe gaan je nachten?
liefs
Gast- Gast
Pagina 28 van 44 • 1 ... 15 ... 27, 28, 29 ... 36 ... 44
Soortgelijke onderwerpen
» Mama's met kids van eind 2011 & 2012 - topic
» Nieuwe theaterseizoen 2011-2012
» Okt./Nov./Dec./Jan. 2011/2012 Mama's deel2
» Indonesie met kerst/ o/n 2011-2012
» Nieuwe theaterseizoen 2011-2012