Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

okt/nov/dec/jan 2011/2012 Mama's

+20
Flower_L
Novalee
Tiara
Happydobby
kwak
meisje
Pien
Printje
Annie24
woezel
Ayla
mickey
*Lookie*
Star007
blondje1313
Floor
JD
studiebol
Supertalentje
joyce0606
24 plaatsers

Pagina 16 van 44 Vorige  1 ... 9 ... 15, 16, 17 ... 30 ... 44  Volgende

Ga naar beneden

okt/nov/dec/jan 2011/2012 Mama's  - Pagina 16 Empty Re: okt/nov/dec/jan 2011/2012 Mama's

Bericht  Ayla wo 30 nov 2011 - 3:57

Ahh Parels, wat lijkt ze nog ieniemienie!!! Echt een poppetje (ook al Wink ) E. heeft geloof ik wel 2 weken het mutsje opgehad, ze kon zich niet goed warmhouden, en nog is het een koukleum, ze heeft de mouwen al aan de slaapzak, terwijl het zo'n 19-20 graden in de slaapkamer is.
Ayla
Ayla
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2246
Punten : 2359
Registratiedatum : 27-09-11

Terug naar boven Ga naar beneden

okt/nov/dec/jan 2011/2012 Mama's  - Pagina 16 Empty Re: okt/nov/dec/jan 2011/2012 Mama's

Bericht  Gast wo 30 nov 2011 - 4:15

Ja echt ieniemienie nog!
Heb ook een slaapzak voor dr liggen, ze ligt continu met haar handjes boven de dekens, dus heeft altijd koude knuistjes. Wel slaapt ze heel tevreden, ze ligt nu naast me op het grote bed, en ze slaapt ook met dr mond open, zo lief! Dacht dat ze dat van mij had, maar pas lag ze bij papa te slapen, en die sliep hetzelfde hehe had geen camera bij de hand Wink

Gast
Gast

Bericht  joyce0606 wo 30 nov 2011 - 4:30

Parels schreef:Ja echt ieniemienie nog!
Heb ook een slaapzak voor dr liggen, ze ligt continu met haar handjes boven de dekens, dus heeft altijd koude knuistjes. Wel slaapt ze heel tevreden, ze ligt nu naast me op het grote bed, en ze slaapt ook met dr mond open, zo lief! Dacht dat ze dat van mij had, maar pas lag ze bij papa te slapen, en die sliep hetzelfde hehe had geen camera bij de hand Wink

even tussendoor,sorry, maar ik heb gelezen dat het niet heel goed is als babies met mondje open slapen, i.v.m met ziek worden, door de neus worden ziekteverwekkers tegengehouden maar door mondje niet, ik heb dit gelezen omdat K het ook deed, maar hij deed dat vanwege verkoudheid....sorry voor mijn bemoeizucht smile

ayla: het is inderdaad echt zo lief om te zien! hij is echt wel meer een muts dan ik ben hoor! heel voorzichtig en altijd maar met dekentjes, en hij verliest hem echt niet uit het oog! zo lief! (owja niet dat ik niet voorzichtig ben hoor hahaha)
joyce0606
joyce0606
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2710
Punten : 2902
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Gast wo 30 nov 2011 - 4:41

Ik kan er vrij weinig aan doen Wink
Ze slaapt niet continu met dr mond open hoor, zo af en toe, als dr speen er bijvoorbeeld uit is gevallen. Ik maak me er iig geen zorgen over, en ik vind het ook een beetje een raar iets, snap de beredenering ervan wel, maar er is zo weinig wat je eraan kan doen. Dan maar gewoon een kwestie van extra beschermen Wink

Gast
Gast

Bericht  Ayla wo 30 nov 2011 - 4:42

Hahah ik joyce ik moest je verhaal 4x lezen voor ik het snapte, ik ben niet moe ofzo angel Dat van je man. Volgens mij slapen alle kleine babies met mondje open, totaal ontspannen, net als die knuistjes boven het hoofdje (de typische baby houding Wink ) Mondje gaat vanzelf dicht met slapen, en ziek worden ze toch een keer... Dat hou je niet tegen.

Mijn vriend is niet meer bezorgd als mij (of wel, ik had op gegeven moment dekentje van dr af gedaan, hij weer erop, is veel te koud!) Hij is wel meer van het tegen haar kletsen enzo, dat doe ik bijna niet... Embarassed
Ayla
Ayla
Kletskop
Kletskop

Bericht  studiebol wo 30 nov 2011 - 4:55

Mooie foto's parels! Leuke slofjes die hebben wij ook hier, maar ze vallen nog steeds uit, bij jou niet? Fijn dat de hechtingen er uit zijn gehaald? Loste die niet vanzelf op ofzo dat ze verwijderd zijn?

alya druk dagje! Waarom leg je E in dat zijliggens kussen, heb je het idee dat ze al een afplatting heeft?
Wij leggen de meiden ook nog op hun zij hoor, wisselen het een beetje af ene keer op de zij de andere keer op de rug.

Star aan de ene kant wel fijn toch dat er niet echt iets is gevonden. Wel balen dat je dan de volgende keer in het ziekenhuis op controle moet.

Blondje goed hoor dat je na de nagym bent geweest. Ik denk niet dat ik ga, onze groep was oke, niet heel gezellig en nu hoor ik al niks meer van wie dan ook dus ik doe daar denk ik maar niet meer aan mee.

Beegee, wat grappig dat jij eigen uit b.elgie komt. Ik ken die filet american niet, toch maar is informeren. Haha ik woon er niet hoor, maar mijn vriend komt uit het zuiden en kwam er wel vaak dus misschien weet hij het en kunnen wij het ook is een keer eten. Leuk he dat ze nu langer wakker zijn, ik merk het bij onze meiden ook, ze liggen dan heel rustig om zich heen te kijken, echt schattig om te zien.

Haha ik merk dat ik echt wel regelmatig hier moet lezen want anders weet ik niet waar het over gaat!

Hier gaat alles goed, druk geweest met boodschappen doen, en wassen, maar de meeste was is al opgeruimd en de laatste zit nu in de droger. Meiden zijn ook weer in bad geweest, ben alleen begonne, moet het over anderhalve week ook allemaal alleen doen dus dan nu maar vast oefenen. Maar het ging goed! Hoe vaak doen jullie je kindjes eigenlijk in bad.

Vanavond komen de overburen, we hebbe niet heel veel contact met ze maar wel lief dat ze willen komen.
Morgen moeten we naar het ziekenhuis terug voor de controles ben benieuwd wat ze gaan zeggen.

Hebben jullie het idee dat iedereen al op kraambezoek is geweest? Ik dacht dat Star zoiets zei. Dat idee heb ik hier nog niet. Van het weekend komen veel vrienden van mijn vriend, die wonen allemaal wat verder weg dus zijn wat afhankelijk van het weekend en nu is mijn vriend nog thuis dus van het weeken drukke bende, maar wel gezellig! Ook voor volgende week hebben we al bezoeken staan. En eigenlijk zijn alleen nog maar vrienden geweest, van mijn familie nog bijna niemand maar die verwacht ik nog wel. Mijn vriend heeft verder geen familieleden die zullen komen.
studiebol
studiebol
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6711
Punten : 7425

Bericht  Star007 wo 30 nov 2011 - 5:07

@studiebol: Het is inderdaad aan de ene kant wel fijn dat er niets gevonden is. Het was gewoon echt pech.
Ja ik heb inderdaad dat het bezoek na de laatste 2 geplande zo ongeveer klaar is. In de eerste 2 weken hebben we ook echt(te) veel bezoek gehad. Hadden we beter wat meer kunnen verspreiden. Wat betreft het badderen; ligt er aan of ze zich veel heeft onder gespuugd, dan elke dag, en anders probeer ik om de dag.

@parels: *smelt* lieve foto! Ik las dat je een spiraaltje wil. Wilde ik eigenlijk ook, maar nu ik zeg maar niet vaginaal bevallen ben, lijkt het me super pijnlijk. Ook willen we misschien binnen 2 jaar voor een volgende gaan, dus ik ben maar weer gewoon aan de pil.

D. was vandaag de hele dag, vanaf de ochtendvoeding wakker en was alleen tevreden als ze bij mij mocht liggen. Pff erg vermoeiend zo,n dag. Ze ligt nu lekker een halfuurtje te slapen, dus kan ik eindelijk douchen haha.
Star007
Star007
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2421
Punten : 2603
Registratiedatum : 30-09-11

Bericht  studiebol wo 30 nov 2011 - 5:12

Star om de dag? Pfff haha ik vind het nog al zo'n gedoe als ik eerlijk ben, moet allemaal wat snel ivm met de kou en dat keer 2 Very Happy Het ziekenhuis adviseerde ons om het 2 keer per week te doen, maar dat was natuurlijk in het begin ivm met hun huidje dat nog kwetsbaar was en de overgangen van koud naar warm enzo..

Wat ik nog wel is doe als ze wat gespuugd hebben wat in het nekje is gelopen ze ff snel wat wassen met een washandje.

Ik heb net besloten om de pil te bestellen, een spiraal heb ik ook aan gedacht omdat wij toch geen kinderen meer willen is het wel een optie. Maar eerlijk is eerlijk, ik moet er gewoon ff niet aan denken dat er weer iemand aan het wroeten is bij me binnen.... pff er hebben tijdens mij bevalling zoveel mensen aan me gezeten dat ik er gewoon ff niet aan moet denken. Very Happy
studiebol
studiebol
Ratel
Ratel

Bericht  Ayla wo 30 nov 2011 - 5:25

Ja ze krijgt een plat achterhoofd en dat vind ik niet zo mooi plus dat ze er tegenwoordig zo op letten en wil niet dat ze straks een helmpje moet.
Ayla
Ayla
Kletskop
Kletskop

Bericht  Star007 wo 30 nov 2011 - 5:50

@studiebol: als ik haar omkleed van pyama naar kleertjes, dan was ik haar gezichtje, nekje en handjes altijd met een kommetje water met wat wascreme, of ik doe haar dan in de tummytub(werkt wat sneller als heel het badje vullen enzo). Het is inderdaad niet goed voor het huidje om te vaak te badderen, dus 2x is ook wel voldoende lijkt me. En kan me voorstellen dat het veel werk is.
Star007
Star007
Kletskop
Kletskop

Bericht  Gast wo 30 nov 2011 - 10:33

Zo, wat een boel geschreven!

L gaat om de dag in de tummytub, of straks douchen. Ik vind het badje eigenlijk niks, en straks gaan we douchen met dr. Als ze straks eenmaal kan zitten heb ik ook zo´n badzitje, dan gaan we gewoon lekker samen Very Happy

Ik wil idd een spiraaltje, ik wil misschien ooit nog wel een kleintje, maar de eerstkomende paar jaar iig niet. En ongesteld worden hoeft van mij ook niet perse, dus hopen dat dat ook wat mindert! En eerlijk gezegd ben ik zo ontzettend bang om een volgende keer te moeten bevallen, dat ik het risico niet wil lopen dat als ik de pil een keer vergeet ik zwanger kan raken, want dan wil ik het toch houden.

Ons kraambezoek is natuurlijk nog lang niet voorbij, maar mijn vriend voetbald 3x in de week, dus elke dinsdagavond en donderdagavond komt er sowieso niemand. Ik wil dat hij bij het kraambezoek is, vind ik wel zo gezellig. We hebben vanavond 6 man op bezoek gehad, en 3 dezelfde dingen gekregen :P dus die worden geruild! Wel lastig hoor, zoveel mensen willen komen en nemen dingen mee, dus dubbel krijg je al snel!

En vanavond toen we met zijn 5en in het kamertje stonden en ik dr luier verschoonde, viel ineens dr naveltje eraf! Hebben we toch mooi weer met zijn allen meegemaakt.

Die hechtingen inwendig lossen vanzelf op, maar de hechtingen uitwendig (7 stuks) moesten weg worden geknipt. Dat was serieus best wel pijnlijk!

Het is nu wachten tot 23.00 uur, dan mag ze weer dr fles. Morgen komt er niemand op kraambezoek, de kraamzorg komt en dan wassen we dr samen, kletsen we wat, en dan kunnen we weer lekker heel de dag samen keutelen. Morgen wil ik gewoon echt eens een keer online gaan shoppen, weer even wat kleding inslaan voor straks, niet al te duur, want ik hoop nog wel af te vallen, maar wel even wat nieuws, ben ik wel aan toe na 9 maanden!

Gast
Gast

Bericht  Ayla wo 30 nov 2011 - 10:55

Haha parels dat had ik ook, de eerste beste keer dat ik naar het winkelcentrum kon hier heb ik nieuwe kleren gekocht, wilde zo ontzettend graag een spijkerbroek aan :P was helemaal gesloopt toen we thuiskwamen, maar had wel een spijkerbroek en truitje nieuw. Wij hebben ook E.lena's naveltje nog, ga ik ook bewaren. Nu ga ik mijn meisje even de fles geven en dan duik ik mijn bed in, ik ben kapot.
Ayla
Ayla
Kletskop
Kletskop

Bericht  Star007 wo 30 nov 2011 - 11:15

Ik heb ook al wat nieuwe kleding geshopt, maar nog lang niet genoeg haha! Kan er nu wel echt blij van worden als ik in de spiegel zie dat ik weer wat ben afgevallen of dat mijn gezicht weer een stuk smaller is als in de zwangerschap. Zit nu op mijn oude gewicht, maar wil nog zo'n 5 kilo kwijt. Poeh als ik foto's terug zie :shock: Maar merk wel dat mijn buikje snel 'opgezet' is. Komt denk ik door de slappe buikspieren ( die zijn met de keizersnede natuurlijk ook flink aan de kant geschoven). Morgen ga ik weer flink aan de bak in de sportschool voor de eerste keer Very Happy Heb er gewoon zin in haha.. nog nooit gehad :P

D. heeft om 22.00 haar laatste fles op, het is nu net stil op haar kamer, dus ik ga ook zo mijn bedje op zoeken. Welterusten alvast dames!
Star007
Star007
Kletskop
Kletskop

Bericht  Star007 wo 30 nov 2011 - 20:14

Goedemorgen! Gisteren is D , na haar fles van a22.00 gaan slapen tot..vanmorgen 5.15.. Weer 3 kwartier langer als gisteren Very Happy . Wat een vies weer vandaag zeg. Gaat er iemand nog iets leuks doen vandaag? Ik ga straks even met D bij mijn moeder op de koffie.
Star007
Star007
Kletskop
Kletskop

Bericht  studiebol wo 30 nov 2011 - 21:21

Fijn he weer shoppen! Ik heb ook al wat dingen gekocht, maar volgende week ga ik een dag met mijn moeder en zus shoppen dus dan zal het wel goed komen met mijn gaderobe!

Haha de naveltjes hebben wij niet bewaard, grappig he dat iedereen daar anders in is.

Parels tuurlijk is het gezelliger als je vriend ook thuis is, dat heb ik ook hoor dus ik vind het helemaal prima dat iedereen hier nu in de vier weken wil komen dat mijn vriend vrij is. En elke keer denk ik ook we krijgen vast een keer iets dubbel maar dat is nog steeds niet gebeurd en we hebben al zoveel gekregen, dat ik ook niks meer weet te vragen, ik roep nu heel hard om kado bonnen Very Happy

Star wat heerlijk dat ze al zo lang slaapt!

Het is ff een korte reactie van mij, want wij moeten naar het ziekenhuis voor controles dus ik kom straks wel wat langer reageren.
studiebol
studiebol
Ratel
Ratel

Bericht  Gast wo 30 nov 2011 - 21:34

goedemorgen!!

hier een prima nacht, hij kwam wel al om 1.15 en daarna in eerste instantie om 3.45 ik dacht dat is echt nog te vroeg en wacht nog even met een fles.. ben ik gewoon weer in slaap gevallen. Embarassed . jace ook want die kwam uit eindelijk weer om 5 haha...

Ik ga zo boodschappen doen komt men moeder even in huis hoef ik geen kids mee te slepen :-)

@ parels, qua anti conceptie weet ik nog niet wat ik wil, waarschijnlijk een implanon. Spiraaltje heb ik gehad en is er tot 2 keer toe uitgekomen..(1 keer echt letterlijk eruit komen vallen :P en de 2e keer voelde ik hem zakken en heeft de HA hem eruit gehaald) was overigens zeer uitzonderlijk...

wat een dotje!!!

@ studie, ik was jace elke ochtend met een washandje en doe hem om de 2 dagen ofzo in de tummy.. Hij spuugt eigenlijk niet dus word ook niet vies. Gister is hij met ros onder de douche geweest terwijl de meiden ook in bad zaten.. net zo snel en gezellig

succes in het ziekenhuis!

@ star, hoe heeft ze geslapen vannacht?
* oehh ik lees het al ,wat een super nacht weer!!*

@ ayla, fijn dat ze in het zijligginskussen zo goed slaapt! je was trouwens nogal bezig geweest gister zeg!!! Very Happy hoe heeft ze vannacht geslapen?

Ik had je stukje nog een keer gelezen en dacht ohh het gaat om nutrilon en niet nutriton haha...

Gast
Gast

Bericht  Ayla wo 30 nov 2011 - 23:19

Star ik ben geloof ik nog niet afgevallen, maar ik eet ook ontzettend veel soms denk ik dat ik beter weer kan gaan roken ik ga namelijk uit verveling en als het niet lekker loopt met E. snoepen en eten. Veel plezier bij je mams, maar denk dat je er al bent smile ga je nu vanavond de fles later geven, om 23:00?

Studie mijn moeder heeft de naveltjes ook bewaard, misschien dat ik het daarom ook leuk vond :P

BeeGee ze heeft vannacht wel lekker geslapen, om een uurtje of 8 bij mij in slaap gevallen, in bed gelegd en om 11 uur nog een fles gehad waarvoor ze haar ogen niet eens opendeed Very Happy

@ all vanmorgen dronk ze weer slecht maar ik doe de medicijnen voor de reflux door de fles, dus denk dat ze daarom slecht drinkt... Dat spul is ook kei smerig, heel bitter, en er zit dan een mint luchtje aan, dat ruik je ook als je aan de melk ruikt, dus ze zal het wel smerig vinden. Moet even een andere manier vinden om de medicijnen naar binnen te krijgen dus! Om 9 uur begon ze dus weer te huilen dat ze honger had, ze had om 7 uur ook maar een halve fles op... Dus weer fles gegeven en nu ligt ze te slapen. Als we zoveel konden slapen als de kleintjes waren we allemaal niet moe wed ik Very Happy Zo even afwassen en flesjes schoonmaken, en de rest van de dag lekker relaxen...
Ayla
Ayla
Kletskop
Kletskop

Bericht  blondje1313 wo 30 nov 2011 - 23:41

Wij hebben Lottes naveltje ook nog, maar weet nog niet wat ik er mee wil, vind het eigenlijk toch maar een vies ding.

Star, wat lekker dat jij al zoveel afgevallen bent! Ik zit echt nog wel 10kg boven mijn begingewicht, maar ja, het valt ook niet mee om niet te snoepen! En dan is nu ook nog eens de lastige decembermaand begonnen. Succes in de sportschool vandaag, ik hoop voor je dat het je niet zo tegenvalt als mijn eerste training vorige week (maar ik ga vandaag gewoon weer!).
Fijn dat D. zo goed geslapen heeft vannacht (ben haar naam helemaal kwijt.....) Lotte was vanmorgen weer een kwartier voordat de wekker stond wakker, alleen stond de wekker nu een kwartier eerder omdat mijn man 's morgens wilde douchen ipv 's avonds, toch apart!
Ik ga vandaag met Lotte in elk geval niks doen, morgen op twee plekken Sinterklaas en overmorgen bij opa en oma, dus ze kan nu wel een rustig dagje gebruiken!

Studiebol, ook wel prettig als je dan in 4 weken van het bezoek af bent. Wat lijkt het me lastig dat je er straks weer alleen voor staat met jullie twee meiden. Wij hebben echt al best veel cadeaubonnen gehad, ben nog nooit zo vaak bij de Hema geweest, maar wel heel handig!
Hoe was het in het ziekenhuis?
Lotte gaat ook eens in de twee of drie dagen in het badje, tummytub of onder de douche, anders krijgt ze echt een droog huidje als we het vaker doen.

Ayla, jammer dat je nog niet afgevallen bent. Het is ook zo verleidelijk om te gaan eten als je de hele dag thuis bent.
Wel logisch dat ze de fles niet wil als de medicijnen zo vies zijn, kun je het niet op een lepeltje doen net als de vitamines? Of is het daar te veel voor?

Gisterenavond zijn er 7 meiden uit mijn voetbalteam op bezoek geweest, erg gezellig. Eentje van hen heeft Lotte toen het flesje gegeven, dat gaat nu hartstikke goed. Ik ben nu een paar flesjes aan het kolven voor morgen en overmorgen als we het erg druk hebben, zo'n flesje gaat dan misschien even sneller tussendoor dan wanneer ik zelf moet voeden, en flesje kan ook in gezelschap. (Maar ja, zal ook wel een keer moeten afkolven dan omdat ik anders last van mijn borsten krijg, even kijken hoe het gaat).

Nu maar weer aan de was, hopelijk droogt het vandaag toch een beetje ondanks het vochtige weer buiten (het hangt dan wel binnen, maar droogt dan vaak toch minder goed).

Beegee, ik ben gisteren ook boodschappen gaan doen toen mijn moeder hier aan het stofzuigen was, dat gaat alleen toch echt stukken makkelijker (laat staan met 2 of 3 kinderen).

blondje1313
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2484
Punten : 2628
Registratiedatum : 30-11-10

Bericht  Ayla do 1 dec 2011 - 0:05

Ik deed de medicijnen eerst altijd in een spuitje maar het is echt zo smerig dat ze alles weer uitspuugt... Met melk in een spuitje voor de fles werkt denk ik het beste, is even proberen smile
Ayla
Ayla
Kletskop
Kletskop

Bericht  studiebol do 1 dec 2011 - 0:45

Ayla die dame van jullie is gewoon best slim,die heeft precies door dat er iets anders is aan de melk en dan moet ze het niet Very Happy

Blondje gezellig hoor al die visite, of nou ja ik vind dat altijd wel gezellig. Heerlijk die kadobonnen, ik roep het nu ook hard hoor smile Ik denk dat mijn familie nog wel komt hoor, maar die zullen gewoon ff wachten, denken vast dat we het heel druk op hebben. Maar voor de vrienden vind ik het wel leuk dat we allebei thuis zijn.

Beegee, haha dat had J. toch nog niet zo'n honger, gelukkig maar. Onze meiden daar kun je de klok min of meer op gelijk zetten, dus het duurt denk ik nog wel ff voor ze een iets langer nacht maken.Maar dat geeft niet..

Ik ben alle zwangerschapskilo's ook kwijt, is misschien niet helemaal eerlijk omdat ik natuuriljk geen 40 weken zwanger ben geweest, maar ik vind het heerlijk dat het zo vlot is gegaan. Nog wel een slappe buik. En mijn vriend is nu thuis die snoept altijd veel meer, wat hem niet is aan te zien, dus ik snoep wel makkelijk mee. Als hij dan weg is straks dan wordt het altijd weer minder.

De meiden zijn goedgekeurd in het ziekenhuis, gewoon een nazorg controle, over 4 weken moeten we er weer heen. Ze waren erg tevreden dus dat is fijn. Ook weer gewogen, 3100 en 3110 dus ze blijven gelukkig goed groeien!

Ik heb net mijn ouders gebeld of ze willen oppassen zaterdagavond, dan konden wij even samen uit eten. En dat wilde ze wel cheers Ben benieuwd hoe het ons gaat bevallen, ff een avondje weg zonder de meiden en lekker samen eten.
studiebol
studiebol
Ratel
Ratel

Bericht  Gast do 1 dec 2011 - 1:03

Middag,

@ studie, hier kun je de klok ook aardig gelijk zetten voor een voeding.. wel handig haha!!
zoo de dametjes groeien goed!! ik mag 5 dec naar de kinderarts, ben benieuwd!!

lekker zeg even uit eten!! tijd voor jezelf en je man is ook belangrijk! :-) (en opa en oma vinden dat natuurlijk helemaal niet erg haha)

@ blondje, haha wij houden hier ook 2 rust dagen :P niet alleen voor jace maar ook voor de indy en merle. Ik ben ook aan de was, saai he! Al moet ik nog maar 1 wasje vouwen en misschien dat er nog wat strijk bij zit...

@ ayla, ik heb hetzelfde idee als jou! relaxen vandaag.. :P dadelijk indy naar school brengen en even met de voetjes omhoog :-)
lastig zo met die medicatie zeg.. :S

liefs

Gast
Gast

Bericht  Ayla do 1 dec 2011 - 1:12

Haha zoveel smaken kennen ze ook nog niet, dus volgens mij proeft ze dat ook meteen als het anders is... En het is écht smerig, ik zou bijna naar iedereen een druppeltje opsturen om te proeven Very Happy Nog bitterder als paracetamol. Heb ze net na de fles weer in bed gelegd, dan huilt ze even en nu ligt ze te zwaaien :P valt zo wel weer in slaap. Van schoonmoeders een kerstbal gekregen, en een mutsje en wantjes, kan ze volgend jaar op smile en een pyama, maat 86/92 dus dat duurt nog wel even.
Ayla
Ayla
Kletskop
Kletskop

Bericht  blondje1313 do 1 dec 2011 - 1:18

Doen jullie nu eigenlijk al een pyama aan?
En wanneer dan, bij elk slaapje of alleen voor 's nachts?
Wij doen dat in elk geval nog niet, wel een slaapzakje met mouwen sinds 3 dagen, dat bevalt heel erg goed! Nu heeft Lotte geen koude handjes meer en kan ze niet meer omhoog kruipen in haar ledikantje.

blondje1313
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2484
Punten : 2628
Registratiedatum : 30-11-10

Bericht  Ayla do 1 dec 2011 - 1:24

Ik heb wel 2 pyama's of 3 die ze nu past, maar het is eigenlijk nog geen doen. Na de fles van 7 uur kruip ik zelf ook weer mijn bed in, na de fles van 10 uur ga ik eten, dan leg ik haar in bed om zelf te gaan douchen en de hond uit te laten, dan ligt ze vaak ook weer te slapen en ik ga haar niet eruit vissen om om te kleden, dus het is vaak 1 uur dat ze andere kleren aankrijgt... Kan ik net zo goed geen pyama aandoen, ze ligt de ene helft van de dag in de pyama dan en de andere helft in gewone kleren :P

edit: ze heeft in maat 62 wel 1 spijkerbroekje (echte spijkerstof, niet zacht) en als ze die straks aan kan krijgt ze wel voor het slapen een pyamabroekje aan, dat lijkt me niet lekker liggen in zo'n spijkerbroek.
Ayla
Ayla
Kletskop
Kletskop

Bericht  Gast do 1 dec 2011 - 1:26

Ayla, het lijkt mij ook helemaal niks hoor, melk met een pepermuntsmaakje-geurtje haha
Wel slimme meid, maar lastig dat ze dan dus zo slecht drinkt! Kan je niet een beetje voeding aanmaken, bijv. 30 cc ofzo met die medicijnen erin en dan het restant van de fles gewoon puur melk zeg maar? Of de medicijnen aanlengen met water?

Beegee & Blondje ; ook al zo'n chilldag! Wij ook hoor, er komt vandaag niemand en morgen overdag ook niet. Morgenavond komt er kraambezoek en zaterdag ook, en we gaan dan voor het eerst lang de auto/maxicosi in om Sinterklaas te vieren bij mijn ouders. Wel ben ik vandaag een beetje aan het klooien met slaapplekken, ze slaapt overdag of in de box of in haar eigen bedje. S'avonds en s'nachts wel naast ons in de reiswieg, dan wordt ze toch veel wakker en is een tut meestal genoeg om dr weer in slaap te krijgen. Plus, ik vind dr nog zo klein, en wil dr gewoon even van genieten I love you

Blondje, momenteel heeft ze in de week dat ze oud is al 3x een pyamadag gehad haha, ik vind dr pyama's ook heel snoezig! Heb idd ook een slaapzakje, misschien dat ik die zo wel aanprobeer in dr 'grote' bed. Ze trapt zichzelf idd ook naar boven.

Studiebol ; fijn dat ze weer zijn goedgekeurd! L. is ook 3100, gisteren 3110 haha ik doe haar om de dag in de tummytub, maar ik wacht het een beetje af hoe het allemaal gaat eigenlijk, komt vast wel goed! Haar navel is eraf, dus ze mag ook mee onder de douche.
En ik hoorde van de kraamhulp dat ik eind volgende week weer in bad mag Laughing als ik niet meer heel veel vloei (doe ik niet echt meer).

Mijn vriend is volgende week dinsdag en woensdag weer vrij van zijn werk, had ie zin in en dagen genoeg, dus dat is wel gezellig!

Star ; lekkere nacht gemaakt zeg! L. sliep vandaag van 23.00 tot 2.00 en van 2.30 tot 5.45, maar naast mij in bed sliep ze tot 7 uur. Mijn vriend heeft voordat hij weg ging een flesje en kruik gemaakt.

Ik durf bijna niks te kopen qua shoppen haha ik moet nog zeker 15 kilo kwijt .. Al moet ik je zeggen dat mijn lijf me niet tegenvalt eigenlijk!

Gast
Gast

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 16 van 44 Vorige  1 ... 9 ... 15, 16, 17 ... 30 ... 44  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: