Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

okt/nov/dec/jan 2011/2012 Mama's

+20
Flower_L
Novalee
Tiara
Happydobby
kwak
meisje
Pien
Printje
Annie24
woezel
Ayla
mickey
*Lookie*
Star007
blondje1313
Floor
JD
studiebol
Supertalentje
joyce0606
24 plaatsers

Pagina 20 van 44 Vorige  1 ... 11 ... 19, 20, 21 ... 32 ... 44  Volgende

Ga naar beneden

okt/nov/dec/jan 2011/2012 Mama's  - Pagina 20 Empty Re: okt/nov/dec/jan 2011/2012 Mama's

Bericht  Ayla vr 2 dec 2011 - 6:48

Nou ze is helemaal goedgekeurd en gezond verklaard... Denk dat ze toch aan het springen is dan smile anders weet ik het ook niet meer... En ik ga maar even stoppen met de infacol, de poep zat straks tot haar navel Rolling Eyes bahbah, zo lekker douchen weer.

Haha Parels ik was zo bang om te spugen tijdens de bevalling... Nog erger dan poepen tijdens het persen Very Happy Gelukkig ook niet gespuugd, wel gepoept, en maar roepen "ik doe het verkeerd" haha. Ik heb ook een foto van de moederkoek, was nog helder genoeg om daarom te vragen. Wilde ook de navelstreng uit laten kloppen maar daar heb ik niet meer aan gedacht om te vragen, helaas... Ook voor je meisje is een beetje rust beter, ik merk het bij E.lena altijd heel goed als ze een paar dagen teveel heeft gehad (zoals dinsdag, huilen huilen huilen, gewoon overprikkelt) Ze hebben al heel wat te verwerken met de indrukken die ze op een gewone dag krijgen he!
Ayla
Ayla
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2246
Punten : 2359
Registratiedatum : 27-09-11

Terug naar boven Ga naar beneden

okt/nov/dec/jan 2011/2012 Mama's  - Pagina 20 Empty Re: okt/nov/dec/jan 2011/2012 Mama's

Bericht  *Lookie* vr 2 dec 2011 - 9:36

He meiden, ik kan me ook bij jullie voegen en heb nog heel wat bij te lezen zie ik wel. Ik lig zelf al anderhalve week in het ziekenhuis, ben opgenomen wegens zwangerschaosvergiftiging en inmiddels dmv een kiezersnee bevallen van onze zoon H. (zie ander topic vor bevallingsverhaal)
Ik kan hier nog tot zondag blijven, H moet helas langer blijven omdathij nog niet voldoende voeding binnen krijgt. Het gaat wel steeds beter gelukkig. Het zijn wat opstartproblemen omdat hij natuurlijk ook al met 37,5 weken is geboren en ik zelf erg ziek was van de zwangerschaosvergiftiging. Ik ben wel heel verdrietig dathij nog even moet blijven, hopelijk hebben we het ventje gauw thuis...
*Lookie*
*Lookie*
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2233
Punten : 2413
Registratiedatum : 22-11-10

Bericht  blondje1313 vr 2 dec 2011 - 10:10

Gefeliciteerd met de geboorte van H, wat jammer dat het allemaal nog niet goed genoeg gaat om samen naar huis te kunnen.
Geniet nog van het weekend dat je bij hem mag blijven, hopelijk volgt hij je daarna snel naar huis.

Ayla, zit er al weer een sprongetje aan te komen dan, hoop dat Lotte hem over wil slaan...

Sinterklaas op mijn werk ging niet zo goed, gelukkig mocht ze als eerste voor haar cadeautje, daarna begon ze hard te huilen. We zijn een rondje gaan rijden, maar dat hielp ook niet, dus toen maar naar huis gegaan. Volgend jaar beter!
Op mijn mans werk ging het wat beter. Ze had toen net gegeten en heeft eerst een tijdje geslapen. Ze is nog mooi met Sinterklaas op de foto geweest.

Wij wilden absoluut geen foto van de placenta, ik vind dat eigenlijk maar een smerig ding. Vandaag wel alvast een fotoboek van de bevalling gemaakt met software van de Hema, nu even een aanbieding afwachten... Het wordt wel een boek voor alleen hele goede bekenden, want er wordt aardig wat borst geshowd.

Dat ruiken en kijken naar het maandverband zegt me niks, klinkt wel raar.

Parels, wat een bevallingsverhaal, moest er wel wat om lachen. Ik heb trouwens mijn hele darmen leeggepoept tijdens de bevalling, maar dat hebben ze snel een discreet op weten te ruimen. Gelukkig niet misselijk geweest.

Hier heeft trouwens niet heel veel bezoek Lotte vastgehad, wij bieden het niet zo heel vaak aan en de meesten vragen er niet naar, anders zou het best wel mogen.

blondje1313
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2484
Punten : 2628
Registratiedatum : 30-11-10

Bericht  Ayla vr 2 dec 2011 - 10:27

Lookie gefeliciteerd en welkom, geniet nog even van dit weekend... En (niet lullig bedoeld) probeer zoveel mogelijk te slapen als hij nog niet thuis is, je hebt het straks hard nodig! Hoop uiteraard dat hij snel naar huis mag smile Zonder ventje is inderdaad niks, kan ik me voorstellen!

Blondje ja ze hebben rond de 8 weken ook een sprong (volgens mij heeft ze het boek ook gelezen, als het nu maar geen 2 weken duurt... Rolling Eyes ) want ze is vandaag op de dag af 8 weken.
Ayla
Ayla
Kletskop
Kletskop

Bericht  Ayla vr 2 dec 2011 - 20:31

Goeiemorgen weer!

Hoe is ieders nacht geweest? Weinig krampjes veel slapen? Ik hoop het wel. Hier een nacht heerlijk geslapen, normaal ga ik na de fles van 7 uur nog even terug, maar ik kon nu niet meer slapen dus toch maar opgestaan smile Straks even met mijn broertje naar de stad of het winkelcentrum, mijn zus past dan hier op E. daarna naar O.ss voor mama's verjaardag en sinterklaas smile De kleine meid heeft de fles zostraks zonder problemen op, en toen ik haar in bed legde was ze binnen 5 minuten weer vertrokken... Hoop dat het vandaag beter gaat als gisteren.
Ayla
Ayla
Kletskop
Kletskop

Bericht  Gast vr 2 dec 2011 - 21:15

Goedemorgen,

hier een trubbel nachtje... Jace hoorde ik om 00.00 al speen wilde hij niet kunnen rekken tot 1.15 toen een fles gegeven.. daarna hoorde ik hem om 4.30 weer dus fles gemaakt en om 7.30 was hij weer paraat.. al heb ik die fles gerekt tot 8.30
Indy is sjaggie... Rolling Eyes pfffff chronisch slaap tekort denk ik.. lang leven die goedheiligman.. pfff
Om 15.00 gaan we foto''s maken en dan naar mijn schoonouders toe, ben benieuwd!

@ ayla, veel plezier vandaag!! duim voor je mee dat je een betere nacht gaat hebben!!

@ lookie, welkom!! je bevalling heeft uit eindelijk behoorlijk wat dagen gekost zeg.. Hoop dat H snel mee naar huis mag. (geef je bv of fv?)

@ blondje, ach sinterklaas komt nog wel enkele jaren langs.... foto tijd genoeg haha

@ pm, nog 1 nachtje en je beide kereltjes zijn weer thuis!!

Gast
Gast

Bericht  Ayla za 3 dec 2011 - 2:29

Dames wat een rust hier Wink veel plezier bij de fotograaf BeeGee!
Ayla
Ayla
Kletskop
Kletskop

Bericht  studiebol za 3 dec 2011 - 4:09

Goedemiddag!

Lookie gefeliciteerd!Heb je ergens de volledig naam van je zoon neer gezet? Ik ben namelijk wel benieuwd wat er na de H komt Very Happy Maar hoe vervelend het ook is dat je zoon in het ziekenhuis moet blijven, probeer thuis zoveel mogelijk te slapen! Echt dat heb ik toen ook gedaan en was echt helemaal fit toen de meiden naar huis mochten en dan kan je er echt goed van genieten hoor.

Beegee erg mooie foto!Ben benieuwd naar jullie shoot! Vervelend dat J wat vaker wakker werd vannacht.

Ayla Fijn dat je lekker hebt geslapen. Hoe was het in het winkelcentrum nog wat leuks gekocht?

Blondje jammer dat het op je werk met sinterklaas niet zo goed ging! Wel leuk dat ze wel met de sint op de foto is geweest.

Ik las gisteren hier iets over oortjes schoonmaken? Vanaf wanneer zijn jullie dat gaan doen en hoe doen jullie dat?

En over het vast houden, tot nu toe hebben onze meiden er geen last van als ze door andere mensen vast gehouden worden(misschien toch het ziekenhuis want daar hadden ze steeds een andere verpleging natuurlijk) dus laten wij ze wel bij andere mensen op schoot zitten, gaat gelukkig nog steeds goed.

Gisteravond weer visite gehad en voor het eerst hebben we kleertjes gekregen! Erg leuk en gelukkig een wat groter maat. Ook vanmorgen weer bezoek gehad en die hadden ook kleertjes mee genomen, ook al erg leuk! Grappig dat we nu ineens kleertjes krijgen.

Straks gaan mijn vriend en ik dus lekker samen uit eten, heb er zin in!
studiebol
studiebol
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6711
Punten : 7425
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  blondje1313 za 3 dec 2011 - 21:47

Weer twee goede nachten gehad, hopelijk heeft ze het ritme gevonden!
Gisteren was haar laatste voeding om 20.30, dat was een flesje en ze had maar 70cc gedronken. Vanmorgen om half 7 was ze nog niet wakker, maar toen heb ik haar wakker gemaakt voor een voeding, vond het anders toch te lang duren op zo'n minivoeding.
De flesjes gingen de laatste week zo goed, maar deze was dus weer minder. Mijn schoonmoeder had hem gegeven, maar ze maakte tijdens het voeden geen oogcontact met Lotte, misschien dat het daar aan lag.

Gisteren Sinterklaas gevierd bij mijn schoonouders, we zijn alledrie heel erg verwend! Vandaag een rustig dagje, vrijdag en zaterdag zijn inspannend genoeg geweest voor Lotte!

Ik heb de oortjes nog nooit echt schoongemaakt, alleen de schelp, niet de gehoorgang, maar zou dat voorzichtig met een wattenstaafje doen.

blondje1313
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2484
Punten : 2628
Registratiedatum : 30-11-10

Bericht  joyce0606 za 3 dec 2011 - 22:57

Oortjesmag je NOOIT met wattenstaafje doen, als het hoofdje draait zit er een staafje in het gehoorgang. Ze hebben tegen mij gezeg, gewoon een watje en daar een puntje van draaien en dan in het oortje doen, als ze dan draaien is er niets aan de hand.....een ongelukje is zo gebeuert!

Blondje: wat van dat ze goede nacht.heeft gehad! En ook lekker zo lang! Dat doet goed voor je eigen nachtrust!

Floor: sterkte, kan mij voorstellen dat het zwaar is om je kleine achter te moeten laten
joyce0606
joyce0606
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2710
Punten : 2902

Bericht  Gast za 3 dec 2011 - 23:18

Joyce: Je hebt speciale wattenstaafjes voor baby's, daar zit een groot bolletje met een puntje aan, dan kan je niet te ver in het oortje komen.

Gast
Gast

Bericht  Star007 za 3 dec 2011 - 23:55

Wat is het toch rustig hier!.. iedereen heeft het vast druk met het hele sinterklaasgebeuren haha :-)

@Blondje: Wat slaapt L. ontzettend goed door! gewoon even 10 uur doorslapen Laughing Ik heb ook de oortjes nog nooit van binnen schoon gemaakt. Alleen de oorschelp inderdaad. Wat betreft het voeden; Ik denk ook dat oogcontact tijdens het voeden erg belangrijk is voor een baby. Ik zeg dat ook altijd tegen mijn vriend. Die heeft nogal de neiging helemaal in de tv te zitten tijdens het voeden haha.

@Studiebol: Hebben jullie gisteren lekker gegeten met zijn 2en? Je vroeg of ik nog even verslag wilde doen over de fotoshoot bij de V.&D. Nou ik zou het niet zo snel meer doen met zo'n kleintje! Fotograaf hier in e.indhoven was erg onervaren met kleintjes volgens mij. Had geen idee dat baby's van 6 weken oud hun hoofdje niet zelf omhoog kunnen houden geloof ik. D. had vooral haar ogen dicht ( was ik al bang voor, slaapt altijd in de maxi cosi, en duurt even voordat ze goed wakker is) en op een gegeven moment begon ze te huilen. Gelukkig zitten er wel wat mooie foto's tussen , wat ik zo even snel gezien heb. Over 2 weken mogen we ze komen bekijken/kopen. Je krijgt 1 foto gratis ( kiezen hun uit) en daarna is de goedkoopste foto geloof ik 36 euro Rolling Eyes . Maar ik zou het je dus nu nog niet aanraden, maar gewoon even wachten tot ze een maand of 3 zijn denk ik smile

D. heeft gisternacht ietsje minder lang geslapen als de 2 dagen ervoor. Ze heeft toen van 23.30 tot 3.30 geslapen. Vannacht wel weer een langere nacht: Laatste voeding 22.30 en geslapen tot 5.30 en daarna weer tot 9.30 Very Happy
We doen vanaf vandaag de flessen 165 ml i.p.v. 6x 135 ml, want ze geeft zelf wel echt aan meer honger te hebben. Het CB vindt dit te veel voor haar, terwijl ze toch echt 4250 weegt en zelf aangeeft dat ze meer honger heeft. Dus dat doen we nu ook gewoon!

Star007
Star007
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2421
Punten : 2603
Registratiedatum : 30-09-11

Bericht  Ayla zo 4 dec 2011 - 0:30

E. krijgt ook al vanaf een week of 6, 165 cc hoor star. Ze drinkt het toch niet helemaal op, en een kind met honger laten zitten is ook niks. Ik ben nu langzaam aan het uitbouwen naar 5 voedingen per dag ipv 6, ze krijgt om de 3 uur de fles, ga gewoon per 2 dagen een kwartiertje langer tussen de flessen later, nu 3,45 min. morgen 3,5 en overmorgen enzovoort tot de 4 uur. Dan moet ik ook flessen van 200 cc gaan maken, maar ik denk dat ze hooguit 175 zal drinken, en langzaam aan 200.
Ayla
Ayla
Kletskop
Kletskop

Bericht  studiebol zo 4 dec 2011 - 0:44

Star bedankt voor je verslag. Onze meiden zijn idd ook nog niet zo lang wakker, dus dan wacht ik wel ff een paar weekjes misschien wordt het dan beter! Hoop voor jullie dat ze wel een leuke foto uit zoeken!

Blondje en star oogcontact tijdens het drinken? Grapppig daar heb ik nog nooit zo over nagedacht, komt ook misschien omdat onze meiden graag met hun ogen dicht drinken Very Happy

Ik zal is kijken naar die speciale wattenstaafjes voor baby's bedankt voor de tips!

We hebben heerlijk gegeten gisteren samen, was leuk. Had er ook geen moeite mee om de meiden bij mijn ouders achter te laten had ik ook niet echt vanmezelf verwacht maar toch. De meiden hadden het ook goed gedaan bij mijn ouders dus min vader zei al meteen dat we vooral vaker met zijn tweeen weg moesten gaan Very Happy

Straks komt de oma van mijn vriend, de meiden hebben dus nog een overgrootoma, ben benieuw hoeveel oma er zelf van mee krijgt maar toch het is wel bijzonder.
studiebol
studiebol
Ratel
Ratel

Bericht  Gast zo 4 dec 2011 - 2:43

middag!!

Ik heb heerlijk uitgeslapen vandaag tot 11.00 :shock: echt heerlijk! De foto's gister zijn erg mooi geworden, heb er een paar al gezien. Ga ze morgen definitief uitzoeken!!
We hebben gister sinterklaas gevierd bij men schoonouders, de kindjes zijn mega verwend! Wel allemaal leuke dingen... Indy heeft veel van pinnypon gekregen en merle een kinderwagen! Wij hebben centen gekregen van de goedheiligman. Straks om 16.30 komt de sint bij ons aan huis! ben benieuwd hoe het dit jaar zal zijn. We hebben ook voor elkaar cadeautjes gekocht, dus ben benieuwd!

@ studie, fijn dat het uit eten zo goed geslaagd was/is! En opa heeft gelijk moet je vaker doen haha!!
JEEEEJ kleertjes gekregen!! Ik heb hier gewoon de kast zo vol liggen, echt te schandalig voor jace...
Gaat het bakeren nog goed (weet even niet meer of het L of V is haha)

@ star, ik blijf toch jaloers op je nachten hoor :P
goed dat je naar je kleintje zelf kijkt wat betreft de flessen hoor!!

@ joyce, hoe is het met je kleine man? gaan je nachten wat beter intussen?

@ ayla, hoe is het met E? weer wat lekkerder in haar hummie?

Gast
Gast

Bericht  Ayla zo 4 dec 2011 - 2:49

Ben je wel schandalig verwend met tot 11 uur uitslapen BeeGee Wink Hier gaat het opzich goed, ze schrok vanmorgen om half 9 kwart voor 9 weer wakker, huilen, maar toen ik haar bij me in bed had en een speen gegeven was het zo over. Gisteren was gezellig, maar erg druk, zodra ze de fles ophad viel ze weer in slaap, zo moe was ze al van alle indrukken en stemmen en de fles drinken smile En daardoor volgens mij ook vanmorgen niet door kunnen slapen. Ik heb de indruk dat ze ontzettend gevoelig is, maar het is bij mama ook kei druk, en hier gewoon kei rustig, we zijn maar met zn 3en natuurlijk, niet nog een broer of zus erbij. Ze slaapt wel heel goed bij mama, gelukkig.

Studie lekker dat je dan ook weer met vertrouwen met zijn tweeën weg kan he! Ik denk dat ik dat binnenkort ook een keer ga regelen, vraag ik gewoon of papa en mama hier oppassen smile of mijn schoonvader haha.
Ayla
Ayla
Kletskop
Kletskop

Bericht  Gast zo 4 dec 2011 - 2:58

@ ayla, j.ace is ook gevoeliger voor drukte .. had indy ook heel erg.
Proberen gewoon om na de drukte haar de rust weer te bieden. Je kan namelijk alle drukte niet blijven ontlopen natuurlijk. Gaat het geven van haar medicatie ook weer beter?

het is al echt eeuwen geleden dat ik al zo lang heb geslapen haha.. moest eerst ook kolven natuurlijk. Wat dat betreft heerlijk dat dat niet meer hoeft.

Gast
Gast

Bericht  Gast zo 4 dec 2011 - 4:00

Ha dames, ben ik ook weer even!

BeeGee ; wat lekker zeg! Wij hebben gisterochtend ook met zijn 3en uitgeslapen tot half 11, en vanochtend tot 10 Laughing Leggen Loïs gewoon terug na haar fles, en ze slaapt weer door. Ben erg benieuwd naar de foto's, post je er een paar straks als je ze hebt?

Blondje ; wat een heerlijke nachten maakt Lotte zeg!

Studie ; wat heb je gegeten? Laughing Ik had het er gisteren met mijn vriend over, maar ik moet er eigenlijk nog niet aan denken! Misschien ook niet zo gek, aangezien ze 1,5 week oud is .. En ik zou niet weten waar ik dr achter moet laten, in principe voor de avond/nacht wil ik dr toch liever bij mijn ouders, niet bij mijn schoonouders. Puur omdat mijn ouders dezelfde vanzelfgaande opvoeding hebben, en mijn schoonouders toch anders zijn qua nachten enz, zowel mijn vriend als ik zijn die goedbedoelde adviezen van hun en het elke dag voor de deur staan stiekem al een beetje zat Wink We zeggen het niet hoor, overigens!

Star & Ayla ; wat een hoeveelheden drinken jullie kindjes zeg! Daar moet ik echt nog even inkomen haha

Gisteravond hebben we Sinterklaas bij mijn ouders & zus gevierd. Ze is echt belachelijk verwend met nieuwe kleren, slabbetjes van lief!, haarspeldjes, een boxmobile, rammelaars, leesboekjes .. Was haar 1ste keer in de auto (op het ritje van 3 min van het ziekenhuis naar huis na), gelijk een uurtje rijden, maar ze deed het supergoed! Ook bij opa & oma heeft ze heerlijk geslapen in haar reiswieg, en toen ze naar huis ging wilden haar nichtjes & neefje, en oma haar allemaal houden haha Mijn nichtje van 3 kwam het zelfs nog vragen, want zij krijgt een nieuw bed, dus dan kan Loïs bij haar in het ledikant Wink

We hadden haar lekker warm aangekleed, ze heeft van 1 van de beste vrienden van mijn vriend een té schattig jasje gehad, en het was net een schaapje haha Ik wil toch nog even met mijn dochtertje pronken hoor ;

okt/nov/dec/jan 2011/2012 Mama's  - Pagina 20 384247_264281643621662_100001194866618_634986_569303671_n

Gast
Gast

Bericht  Ayla zo 4 dec 2011 - 5:19

Ja we hebben vandaag ook een rustdagje gehad, denk dat ze morgen wel weer "normaal" doet. Maar morgen krijgt ze de eerste prikken heeft ze weer reden om gek te gaan doen haha. Ze heeft mij nu ook echt nodig om rustig te worden (jeetje wat klinkt dat arrogant...) in bed begint ze na een tijdje te huilen en ze komt niet tot rust tot ik haar bij me neem. Normaal slaapt ze gewoon goed in bed.

Leuk he Parels hoe die kleintjes dan verwend worden smile E. ook 4 rompers, 2 voorleesboekjes en kerstmansokken. Ze zit lekker ingepakt! leuk speenkoort angel en speen Very Happy
Ayla
Ayla
Kletskop
Kletskop

Bericht  Gast zo 4 dec 2011 - 5:26

Oeee, 1ste prikjes! Ben benieuwd hoe ze erop reageert! Ze hoeft er niet op te reageren, natuurlijk, dus dat hoop ik voor je!

Loïs slaapt nu al 3 nachten achtereen bij ons in bed van de nachtfles tot s'ochtends, ze is gewoon zo wakker na dr nachtfles, en wij niet Wink maar dan valt ze sneller in slaap, doordat ze idd bij ons tot rust komt. Ach ja, dat gaat vanzelf wel over!

Speenkoord kreeg ik met de post van een vriendinnetje uit O.ss! Heel erg leuk!
Komt het je bekend voor? Zat ook nog een supergave giraf bij waar ze in kon knijpen Laughing

Gast
Gast

Bericht  Ayla zo 4 dec 2011 - 5:28

E.elena heeft echt exact dezelfde... Hoe heet die vriendin? :P
Ayla
Ayla
Kletskop
Kletskop

Bericht  studiebol zo 4 dec 2011 - 5:52

Beegee wat lekker joh zo lang slapen! Wij hebben ze vanmorgen na de fles van 7 uur ook ff terug gelegd en wij zelf zijn ook nog ff in bed gaan liggen. En toen was het ook 10 uur! heerlijk!
Ben ook wel benieuwd naar de foto's van jullie shoot!

Parels leuk hoor zo verwend worden, of nou ja jullie meisje dan, hebben jullie ook leuke dingen gekregen?
We hebben bij de mexicaan gegeten! Was heerlijk!!

Tja over het weggaan, ik had er zelf niet zo heel veel moeite mee eigenlijk. Maar komt ook denk ik omdat ik weet dat mijn ouders er goed voor zorgen. We hebben ze na het eten gewoon weer opgehaald hoor, ik hoef ze nog niet perse meteen uit logeren te doen. Vind ik ook niet zo prettig vor mijn ouders omdat ze dus niet door slapen snachts.

De oma van mijn vriend is dus vanmiddag geweest, dat arme mensje is al best oud, haha maar ze vond het geweldig.
Ze heeft ze ook vast gehouden heb er een boel fotos van gemaakt want ja dat gebeurd ook niet elke dag dat je met je overgrootoma op de foto komt.

Ook zijn er nog vrienden geweest en die hebben te gave schoentjes mee genomen.Veel te gek want ze zijn gewoon van timberland!

Laatst aangepast door studiebol op ma 5 dec 2011 - 7:29; in totaal 1 keer bewerkt
studiebol
studiebol
Ratel
Ratel

Bericht  Gast zo 4 dec 2011 - 6:32

Studiebol wat gaaf!
En dan ook nog 2x gekregen waarschijnlijk? Of moeten ze er allebei 1 aan Wink

Logeren vind ik ook lastig idd, je wilt mensen gewoon niet met slapeloze nachten opzadelen zeg maar!

Wij zijn zeker goed verwend, al heb ik de cadeautjes voor ons zelf geshopt haha, maar dit was het ;
- 6 basic spaghettitopjes in de kleuren wit, zwart, donkerblauw, roze, grijs en nog zwart tanktop
- Oorringen groot zeg maar
- 3 armbandjes
- Een ketting
- Tijgerprintsjaal
- Boekenbonnen
- Tweezerman pincet

Mijn vriend had ;
- 2 boxers
- Staatslot
- Kraskalender
- Luchtje Emporio Diamonds
- Sokken
- Battlefield game

En omdat mijn vriend dus voor die game een nieuwe computer 'nodig' heeft, en zichzelf dus heeft getrakteerd, heb ik mezelf maar getrakteerd op nieuwe Uggs! Ik moet ze nog binnenkrijgen maar ik vind ze fantastisch!

Gast
Gast

Bericht  studiebol zo 4 dec 2011 - 8:13

Parels leuke kado's heb je voor jezelf gekocht Very Happy Maar gaaf van de uggs waar heb je ze bestelt. Ik heb ook uggs thuis gekocht in NY maar twijfel soms nog wel om weer en paar te bestellen.

Leuke foto trouwens van L. Schattig jasje, die jij hebt gekocht in het roze die Mama rosa ook heeft heb ik ook al heel lang in de kast hangen. Heb maatje 62 gekocht toen.. dus dat passen ze nog lang niet. smile

Ohja en die schoenen twee keer! Te lief hoor... wij zijn maar duur in de kado's veel mensen kopen toch 2 dingen!
studiebol
studiebol
Ratel
Ratel

Bericht  Gast zo 4 dec 2011 - 8:55

Ik vind het ook echt verbazingwekkend wat sommige mensen aan cadeaus uitgeven! Wij hebben bijvoorbeeld de 1ste dag alleen al 6 manden met cadeaus gekregen! En dan geen kleine cadeaus, hele setjes kleding, wat lekkers voor ons, een loopauto, armbandje, luiers, cadeaubonnen .. echt bizar! En nog steeds loopt het binnen, heb het allemaal maar opgeruimd vandaag, dr kledingkast puilt uit, ben heel blij dat we toen voor die 2deurskast hebben gekozen haha ze heeft ook echt al heel veel schoentjes, zou niet weten wanneer ik ze aan moet trekken Wink Dat roze jasje heb ik idd ook in 62 gekocht, past ze ook nog lang niet!

En heb zojuist besloten dat ik dinsdag of woensdagochtend mezelf naar de kapper sleep, kan wel een kappersbeurtje gebruiken hehe iig even een knipbeurt! Alhoewel, alleen mijn pony moet worden bijgeknipt ..

Ik heb mijn Uggs besteld bij van den Assem, dat is een hele betrouwbare winkel en daar hebben ze alle echte Uggs iig. Je betaald wel het volle pond maar ze hebben de nieuwste Uggs en de échte iig. Het doet me iedere keer pijn bij het afrekenen, maar ik ben nu alweer zó blij dat ik ze besteld heb! Ik haal het geld er gegarandeerd uit.

Voor de rest heeft mijn vriend vandaag gevoetbald, hij mocht voor het eerst weer drinken, dus meneer kwam enigszins aangeschoten thuis Laughing Nu is hij wel weer bijgekomen, een beetje iig. Hij heeft zojuist besloten dat hij van het 1ste team naar het 2de team gaat volgend jaar, dan voetbald hij s'ochtends, en kan hij ook nog wat met ons doen zondagmiddag bijv. En hij heeft zojuist zijn 2de luier verschoond (hilarisch haha) en een flesje gegeven. Zij moet om half 12 weer dr laatste fles, dus hij gaat zo met haar naar bed, en dan blijf ik beneden, en kom ik naar boven met een fles smile Daarna ga ik ook plat. Wel lekker want mijn vriend moet morgen werken, en dan is hij dinsdag en woensdag weer vrij, in die dagen gaan we ook de kerstboom opzetten Very Happy

Gast
Gast

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 20 van 44 Vorige  1 ... 11 ... 19, 20, 21 ... 32 ... 44  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: