Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

okt/nov/dec/jan 2011/2012 Mama's

+20
Flower_L
Novalee
Tiara
Happydobby
kwak
meisje
Pien
Printje
Annie24
woezel
Ayla
mickey
*Lookie*
Star007
blondje1313
Floor
JD
studiebol
Supertalentje
joyce0606
24 plaatsers

Pagina 11 van 44 Vorige  1 ... 7 ... 10, 11, 12 ... 27 ... 44  Volgende

Ga naar beneden

okt/nov/dec/jan 2011/2012 Mama's  - Pagina 11 Empty Re: okt/nov/dec/jan 2011/2012 Mama's

Bericht  Gast vr 25 nov 2011 - 5:08

blondje1313 schreef:
Vandaag is ze weer wat normaler, ongeveer een of twee uur slapen tussen de voedingen. Zo meteen even naar het cb om haar te wegen, ben toch steeds benieuwd hoe veel ze aankomt (en of ze aankomt...). Ze heeft nu ook alweer 4 dagen niet gepoept, blijf dat toch vreemd vinden.

Da's helemaal normaal hoor, D. poepte tijden één keer in de twee weken tijdens de borstvoeding. Wees blij dat je niet drie keer per dag zo'n stinkluier 'mag' verschonen smile. Het betekent dat je voeding heel erg afgestemd is op de behoeftes van je kindje, er blijft letterlijk bijna niks meer van over dan.

@ Joyce0606: Waarom zou je uberhaupt full-time gaan kolven? (Heb even niet gevolgd of je ergens last van hebt of zo).

Ja, ik breek hier maar even in met dit verhaal. Ik heb nu verlof en verder niet zoveel te doen :P .

Gast
Gast

Terug naar boven Ga naar beneden

okt/nov/dec/jan 2011/2012 Mama's  - Pagina 11 Empty Re: okt/nov/dec/jan 2011/2012 Mama's

Bericht  Ayla vr 25 nov 2011 - 5:54

blondje1313 schreef:Ik heb een briefje mee gehad waar dit op staat:
7-12 weken wakker 60-75 minuten (incl voeden)
slaapjes 2 tot 3 uur
aantal voedingen 6 a 5

Maar dit is dus gemiddeld (komt uit Blom 2003 weet niet precies wat dat inhoudt). Als E het 's nachts zo goed doet is het toch niet erg dat ze overdag wat minder slaapt. Of het moet zijn dat ze dan wel heel veel huilt en je daar last van hebt, dan is het wel handig om te kijken of er iets aan te doen is.

Ze krijgt 6 flessen per dag dan zou ze (met 75 minuten gerekend) 7,5 uur per dag wakker kunnen zijn. Dan klopt het wel aardig denk ik... Want ze doet ook nog wel een paar hazenslaapjes van een kwartiertje/halfuurtje ongeveer.
edi: ze huilt niet veel, zodra ze begint te huilen is het met de tut zo opgelost
Ayla
Ayla
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2246
Punten : 2359
Registratiedatum : 27-09-11

Bericht  joyce0606 vr 25 nov 2011 - 14:29

Twellie: Opzich wil ik niet fulltime kolven, als ik.weer ga werken dan moet ik wel 3 dagen overdag kolven. Maar ik zie door de bomen het bos niet meer, met wat nou beter is, daarbij geven diverse instanties verschillende adviezen..

Hier bij elke verschoning wel lekkere spuitluier smile
joyce0606
joyce0606
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2710
Punten : 2902
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Gast vr 25 nov 2011 - 19:34

Ha dames!

Hier gaat het goed, gisteren is ze rond half 12 lekker in dr reiswieg gaan slapen, en rond 2 uur hield ze het niet meer en werd ze wakker. Vriend flesje gemaakt, ik verschoond, nieuwe kruik erin en na dr flesje is ze rond 3.45 pas weer echt gaan slapen, steeds dr speentje uitspugen, maar daarna was ze om 6.45 uur pas weer aan het kraaien dus het is nog best vol te houden! En vanmiddag kunnen we weer met zn 3en plast, dat scheelt.

Ik ga nu gauw even douchen, dan kan mijn vriend daarna, om half 9 staat de kraamverzorgster weer voor de deur smile

Gast
Gast

Bericht  joyce0606 vr 25 nov 2011 - 21:01

Pff...wat een nacht! Vanaf 1 uur in de weer geweest met de kleine man!! Hij slaapt nu net een half uurtje......
joyce0606
joyce0606
Kletskop
Kletskop

Bericht  blondje1313 vr 25 nov 2011 - 21:08

Wat vervelend Joyce, hopelijk kun je nu overdag een beetje bijkomen.

Parels, fijn dat je het goed vol te houden vond, als zij dit zo blijft doen is het geen pretje, maar een paar nachten lukt dat wel. Je hoeft toch niet helemaal kant en klaar te zijn voordat de kraamhulp komt (ik lag elke dag nog lekker in mijn bed, mijn man was dan werken en zij kwam met de sleutel binnen, heerlijk!).

Lotte heeft vannacht van half 12 tot half 6 geslapen, helaas was daarna de nacht ook over en kwam er alleen nog een kort slaapje tot kwart voor 8, maar dat is ook niet zo heel vroeg. Ik ben er maar uitgegaan zodat mijn man nog kan slapen, heb wel gezegd dat hij ook wel een hele tijd moet blijven liggen!
Nu ligt ze weer rustig in haar wandelwagen, ze slaapt niet heel vast, maar ze is in elk geval tevreden.

blondje1313
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2484
Punten : 2628
Registratiedatum : 30-11-10

Bericht  studiebol vr 25 nov 2011 - 22:06

Parels, jullie zijn dus al weer thuis! Fijn hoor! Vond je het spannend zo de eerste nacht? Fijn dat het best goed is gegaan! Hoe voel jij je verder? Nog veel pijn of valt het mee?

Joyce, wat vervelend zeg dat het zo'n slechte nacht was! Wat betreft je borstvoeding/kolven vraag ik kan je niet helpen. Probeer voor je zelf alles op een rijtje te zetten en dan een keuze te maken. Luister naar je eigen gevoel en luister dan even niet naar wat iedereen zegt.

Blondje, van 12 tot 6 klinkt toch als een lekker nachtje. Als ik die meiden van ons snachts zo hoor huilen van de honger dan denk ik wel eens dat ze nooit gaan door slapen smile

Hier gaat het goed, behalve dan dat V weer heel veel aan het huilen was vannacht, snap er niks van. Wat ik erger vond is dat mijn vriend gewoon overal door heen slaapt. Ik maak hem wel wakker maar hij zegt dan, laat maar huilen. EUh tja ze is al 2 uur aan het huilen zonder dat ik haar stil krijg. Dus was wel ff pissig op hem hoor dat zeg je toch niet.. Bedoel als ze niet een seconde aan het huilen was oke... Nou ja zal wel het verschil tussen ons zijn.
studiebol
studiebol
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6711
Punten : 7425

Bericht  Ayla vr 25 nov 2011 - 22:50

Klinkt goed Parels, ze geeft zelf mooi aan als ze honger heeft! En wat blondje ook zei, een paar nachten hou je het zo wel vol, maar geen weken Wink Maar goed, ze heeft ook even tijd nodig om dag en nacht te snappen... Of het voor E. geholpen heeft of dat ze sowiezo dag en nacht meteen snapte weet ik niet, maar ze heeft de eerste 2 weken alleen 's nachts in bed geslapen, overdag hier in de kamer in de reiswieg.

jeetje joyce das niet fijn! Kun jij nog wel even blijven liggen nu?

Studie misschien een dag v extra goed in de gaten houden, en dingen die je opvallen opschrijven? Drinkt ze wel goed? Poept goed, plast goed? Ruikt niet zuur? Geeft niet ruime tijd na de voeding nog mondjes terug, spuugt niet extreem veel? Ehhhm overstrekt niet, trapt niet heel erg met haar beentjes na de voeding, begint niet na de voeding meteen te brullen? Nu is mijn inspiratie qua dingen die je kunnen opvallen op Very Happy succes ermee meid! En dat je vriend niet wakker wordt, hier nog eentje... 's nachts niet dan, zondagochtend is ie altijd met het eerste geluidje van haar wakker :P Dat is mannen eigen (en moeders eigen om bij elk geluidje meteen wakker te zijn)
Ayla
Ayla
Kletskop
Kletskop

Bericht  joyce0606 vr 25 nov 2011 - 23:32

Helaas werd hij alweer snel wakker om te eten! Nu ligt hij net weer te knorren, dus ga ik even.gebruik.van maken en de boodschappen doen. Morgen maar even rustig aan doen.
joyce0606
joyce0606
Kletskop
Kletskop

Bericht  studiebol za 26 nov 2011 - 1:20

Ayla lief dat je mee denkt hoor! Maar ik kan gewoon niks bedenken, ze poept en plast. Eet prima! Heeft eigenlijk nog nooit gespuugd of een mondje terug gegeven.. en nu nog steeds niet.
En nu slaapt ze ook weer heerlijk.... ik denk dat ze misschien niet genoeg gegeten had gisteravond.. tja misschien had ze gewoon nog honger. Of ze gooit haar dag en nacht ritme om en had ze eigenlijk gewoon geen zin om te slapen...

Schoppen met haar beentjes doet ze eigenlijk niet veel, meer dat zwaaien met haar armen maar dat kan ze nu niet meer omdat we haar in dat zakje hebben liggen.

Maar weten jullie iets over krampjes? Als een baby krampjes heeft, heeft ze dat dan na elke voeding? Of kan het ook gewoon af en toe zijn? Want als dat ook af en toe kan zijn, dan kan dat het ook nog zijn..

Vandaag weer geen kraambezoek, we hebben het wel goed verdeeld vind ik zelf, morgen komen er weer mensen! Straks even naar een verjaardag en vanavond de verjaardag van mijn zus! Oook gezellig en komen wij het huis uit smile
studiebol
studiebol
Ratel
Ratel

Bericht  Gast za 26 nov 2011 - 1:38

goedemiddag!!

zooo weer genoeg gerommeld voor vandaag :-) Kleine man ligt heerlijk te pitten om de doomoo seat, ik heb weer luiers ingeslagen dus kan weer even vooruit.
INdy en merle zijn naar de dierentuin toe met oma en een vriendin dus lekker rustig haha.

@ blondje, voor bv kindjes mag er echt een hele poos tussen zitten omtrent het poepen...
ik had van de kraamverzorgster een massage geleerd omdat Jace ook niet goed poepte in het begin.
Je legt je kleinte op het aankleed kussen (niet in de lengte maar in de breedte) dan ligt ze in een holletje zeg maar, beentjes doe je in kleermakers zit tegen het buikje aan en met je andere hand doe je 1 vinger met wat olie ONDER (dus niet op haha) de anus en masseer je daarbij een klein beetje intussen doe je de beentjes ook draaien met de klok mee.... (nu ik het type lstaat het er misschien heel krom maar kan het ook niet zo goed omschrijven haha) als je de beentjes heen en weer beweegt gaat jou andere vinger wat onder de anus zit automatisch ook een draaiende beweging maken. Zo stimuleer je schijnbaar de darmen... Hier heeft het al 2 keer prima geholpen Wink
van die scheten herken ik... echt niet normaal he wat die kleintjes kunnen produceren...

@ ayla, alle kindjes slapen verschillend :-) hier hadden beide dames voor het eerste jaar nog maar 1 slaapje per dag.... :S echt weinig maar goed je kunt een kind niet dwingen met slapen

@ joyce, ik zou gewoon even genieten van je mannetje en kolven een keer proberen.. kijken hoe je het vind. Daarna pas gaan bedenken hoe je het allemaal wil gaan doen, je hebt toch nog even.

@ parels., je meisje doet het mooi dus!!

@ studie. vervelend he als je niet weet wat er aan de hand is... en mannen, hier dezelfde.. Mannen vertrouwen van ook de vrouw volgens mij als het om huilen van een kindje gaat. Die van mij hoort ook helemaal niets. Ik heb me daarbij neer gelegd en vertel hem gewoon in de ochtend hoe de nacht is geweest. Hij weet dat wel of ik 's avonds vroeg mijn bed in wil of niet Very Happy.. ik heb geleerd om mezelf daar niet druk om te maken omdat je daar zelf boos om word en je vent word er echt niet wakkerder door..

Gast
Gast

Bericht  Gast za 26 nov 2011 - 1:42

joyce0606 schreef:Twellie: Opzich wil ik niet fulltime kolven, als ik.weer ga werken dan moet ik wel 3 dagen overdag kolven. Maar ik zie door de bomen het bos niet meer, met wat nou beter is, daarbij geven diverse instanties verschillende adviezen..

Hier bij elke verschoning wel lekkere spuitluier smile

Als er geen problemen zijn met het drinken aan de borst, zou ik dat zoveel mogelijk doen. Dat scheelt je echt ontzettend veel tijd en het is ook wel een fijn moeder-zoon-moment, toch? En dan bijvoorbeeld één keer per dag een flesje, want het is wel belangrijk dat hij daar ook aan went voordat hij naar de opvang gaat. Dit is mijn persoonlijke ervaring, vervelend he, als iedereen wat anders beweert over wat het beste is? Over een paar weken krijg je daar zelf ook veel meer gevoel bij, maar nu is het gewoon allemaal nog zo nieuw, ik zag ook vaak door de bomen het bos niet meer.

Spuitluiers kunnen ook ineens verleden tijd zijn met borstvoeding smile. Gelukkig stinken ze trouwens ook niet zo zolang de kindjes alleen nog borstvoeding krijgen, dat is hier wel anders :P .

Gast
Gast

Bericht  Ayla za 26 nov 2011 - 1:48

Ze had het ook niet te koud? Als ze niet genoeg gegeten heeft beginnen ze volgens ook meteen na de fles weer te zeuren... Ik weet hoe moeilijk/vervelend het is als je niet weet wat er is, beetje meedenken kan geen kwaad! Krampjes weet ik niet veel van, E.lena heeft dat niet of vrijwel niet, ze poept ook regelmatig (en laat genoeg scheten haha)

@BeeGee ja mijn zus sliep altijd heel veel, mijn broertje sliep voor zijn eerste jaar ook maar 1x per dag. Ze hoeft ook echt niet de hele dag te slapen van mij hoor, ze is totaal niet vervelend ofzo, het is meer dat ik ook denk dat ze slaap nodig heeft :P maarja ze geeft zelf aan dat ze niet moe is... Alhoewel ze wel veel gaapt, ik leg haar zo maar weer in bed, kijken wat ze doet.
Ayla
Ayla
Kletskop
Kletskop

Bericht  Gast za 26 nov 2011 - 1:53

Ayla schreef:
@BeeGee ja mijn zus sliep altijd heel veel, mijn broertje sliep voor zijn eerste jaar ook maar 1x per dag. Ze hoeft ook echt niet de hele dag te slapen van mij hoor, ze is totaal niet vervelend ofzo, het is meer dat ik ook denk dat ze slaap nodig heeft :P maarja ze geeft zelf aan dat ze niet moe is... Alhoewel ze wel veel gaapt, ik leg haar zo maar weer in bed, kijken wat ze doet indy is ook nooooit moe haha en zij gaat nu gewoon 2 dagen in de week ofzo al om 18.00 naar bed.... dan slaapt ze een beetje bij aangezien ze overdag ook echt niet slaapt. Merle heeft ook een poos niet geslapen in de middag en dat is nu weer terug gelukkig.. maar als je zelf het gevoel hebt dat ze meer slaap nodig zou hebben is het lastig he, gewoon blijven proberen lol! .

Gast
Gast

Bericht  Gast za 26 nov 2011 - 2:01

Joyce: anders een bv vs kolven topic openen? Dan krijg je meer reacties/ tips denk ik.

Gast
Gast

Bericht  Ayla za 26 nov 2011 - 2:20

Ja vind lastig, ik denk ook als ze niet moe is hoeft ze ook niet naar bed, maar ze ligt wel steeds te gapen als ze de fles op heeft, echt na een kwartier ofzo al. Net keek ze ook heel duidelijk weg, dan denk ik "ja ze is moe, leg dr wel in bed" maar als ze in bed ligt begint ze te huilen. In de box valt ze ook niet in slaap, dan heeft ze geen rust, bed slaapt ze het beste. Nu slaapt ze wel (voor zolang als het duurt...)
Ayla
Ayla
Kletskop
Kletskop

Bericht  studiebol za 26 nov 2011 - 2:24

Ze laat hier ook scheten genoeg, en poepen doet ze ook eigenlijk altijd wel een keer per dag, soms 2 keer een klein beetje. Maar als dat dus zo is betekent dat dat ze dan geen krampjes hebben?

Beegee,haha ik weet moet er niet druk om maken, maar was behoorlijk moe vanochtend door dat ze zo aan het huilen was dus oten had ik er ff de pest in. Over het algemeen maakt het me niet uit..ik maak hem gewoon wakker en dan staat hij ook meteen op dus ik mag eigenlijk ook niet veel klagen.

Wat wel leuk is is dat ik merk dat ze veel vaker wat langer wakker zijn na de fles. Eerst deden ze gewoon aan comazuipen lol! maar nu blijven die oogjes soms ook gewoon nog ff open!

Hebben jullie al leuke kraamkado's gekregen waarvan je zegt dat was echt heel leuk!! Mensen vragen veel wat wij willen hebben, ik wist best wat dingen maar die hebben we dus nu allemaal al gekregen. Dus ik ben op zoek naar nieuwe inspiratie:d We hebben al aardig wat speelgoed en voorleesboeken vooral dat laatste vind ik erg leuk en kan je er ook eigenlijk geen genoeg van krijgen. We hebben eigenlijk nog bijna geen kleertjes gekregen, behalve dan van mijn schoonmoeder maar die heeft echt geen smaak daarin dus ik denk niet dat ik die kleertjes ga aan doen.
studiebol
studiebol
Ratel
Ratel

Bericht  Ayla za 26 nov 2011 - 2:37

Ik heb van iemand regenlaarsjes en sokken gekregen, vond ik erg leuk! En slaapzakjes voor straks, bij de hema hebben ze hele kleintjes maat 50-62 (is wat warmer als een laken en dekentje geloof ik) wel gewoon neutraal wit, maar volgens mij ben jij wel van het neutrale toch? Verder weet ik zo niks... Ik heb heel veel knuffels gehad, denk ik ja wat moet ik ermee, kan moeilijk de hele box volleggen met knuffels... Wel leuk vond ik de knuffelrammelaars. Nu weet ik echt niks meer Very Happy Oja leuk he als ze wakkerder worden! Vond ik ook zo leuk, eerste week/2 weken was het echt slapen slapen slapen, ze worden op een gegeven moment steeds wakkerder.
Ayla
Ayla
Kletskop
Kletskop

Bericht  Gast za 26 nov 2011 - 3:37

Whahahaha, studie, comazuipen... De perfecte omschrijving cheers

Gast
Gast

Bericht  studiebol za 26 nov 2011 - 5:14

Haha nou is toch zo je drinkt een fles leeg en word dan de eerste 3 à 4 uur niet meer wakker :-)

Ayla regenlaarsjes is leuk! Dat is nog een idee! Hier ook knuffels zat hoop dat ik die niet meer krijg!
studiebol
studiebol
Ratel
Ratel

Bericht  blondje1313 za 26 nov 2011 - 7:07

Wij hebben veel cadeaubonnen van de Hema gehad, ik moet zeggen dat ik dat ook erg leuk vind.
Verder een geborduurd slabbetje met haar naam een geboortedatum (maar dat is niet iets waar je zelf om gaat vragen).
We hebben van sommige mensen speelgoed gehad, van anderen kleding, maar vooral speelgoed hoef ik echt niet zo nodig nog meer. Sinterklaas komt er aan en de box ligt nu al vol terwijl ze er nog niet zo veel mee kan.

blondje1313
Kletskop
Kletskop

Bericht  Ayla za 26 nov 2011 - 10:03

Zostraks mijn zus even aan de telefoon gehad, ik zeg ze slaapt zo moeilijk en huilt weer meer, ze huilt 10 min. slaapt 20 (ongeveer) en dan weer huilen en zo de hele middag... Heb haar vanmiddag in bed laten liggen, alleen even de tut geven als ze huilde, kijken hoe het ging (normaal ben ik bijna elke middag wel weg, even naar de winkel ofzo) Zegt ze dat is niet helemaal goed, de kindjes bij haar op het werk slapen allemaal wel een tijdje door... En het is volgens mij niet dat ze niet moe is, ze werd vanmiddag ook weer steeds bleker. Dus nu denk ik weer dat ze toch krampjes heeft, dus weer begonnen met infacol en rooibosthee door de melk, en hypoallergeen flesvoeding (je kan maar beter teveel doen als te weinig toch Very Happy) ben benieuwd of het verbeterd... Ze heeft echt steeds weer iets Sad arm meisje. Dat was even mijn echo berichtje...
Ayla
Ayla
Kletskop
Kletskop

Bericht  Gast za 26 nov 2011 - 20:42

goedemorgen,

@ ayla, knuf voor je! volgens mij heb je wel alle voorzorgsmaatregelen getroffen die je maar kan hebben!! infacol werkte hier als een speer bij merle.

@ joyce, kon je nog een beetje bijkomen gister?

@ parels, hoe is het met je meisje?

Als iemand een duurder cadeau mag vragen zou ik de doomoo seat vragen.. Hier is hij erg veel gebruikt en nu weer... :-). cadeaubonnen zijn ook altijd erg leuk!!

vannacht ging het kolven voor geen meter en vanmorgen ook niet aan1 kant, ik helemaal pissed dat ik er klaar mee ben/was... ben ik net alles aan het uitkoken, zie ik een klein scheurtje in het rubbertje zitten. Of te wel hij kan niet genoeg vast zuigen waardoor er niets komt.. ga nu dus maar ff kolven nog 1 kant want die staat op klappen. J.ace verrekt het om in de nacht aan de borst te drinken, dus ga er dat toch maar uithalen.. zit 's nachts telkens in dubio of ik nog blijf kolven ja of nee..... grrrrrrr

liefs

Gast
Gast

Bericht  Ayla za 26 nov 2011 - 21:08

Ja hoop dat het werkt... Het was te verwachten, die reflux medicijnen zorgen ervoor dat er minder maagzuur aangemaakt wordt, en dat worden eiwitten minder goed afgebroken waardoor ze krampjes kunnen krijgen (ofzoiets) uiteraard krijgt E. krampjes. Weet pas of het werkt allemaal als ik het een paar dagen probeer, ze ligt nu nog te slapen maarja doet ze 's morgens altijd. En vanmiddag gaan we naar mijn zwager en schoonzus dus dan is het ook al anders als anders. Morgen blijf ik weer thuis een hele dag met dr, kijken of ze goed slaapt.

Balen dat kolven niet ging, maar je weet nu in ieder geval hoe het kwam. Hoezo 's nachts in dubio of je wel blijft kolven, omdat je dan moe bent ofzo?
Ayla
Ayla
Kletskop
Kletskop

Bericht  blondje1313 za 26 nov 2011 - 21:16

Ik vind die doomoo seat zo geweldig mooi maar mijn man vindt het helemaal niks. Mijn neef heeft hem wel, maar daar gaat de hond er steeds inliggen, en ik ben eerlijk gezegd bang dat wij er ook een dagtaak aan hebben om de hond en de kat er uit te houden. Dus dan houden we het maar bij een simpel wipstoeltje.

Ayla, op het cb vertelden ze ook dat het huilen opbouwt tot een week of 8 en dat het daarna als het goed is weer minder wordt. Je zus heeft op het kdv wel te maken met wat oudere kinderen. Ik denk dat wat oudere kinderen minder last hebben van krampjes en zich ook iets beter bezig kunnen houden, die dames van ons kunnen ook nog niet zo gek veel, dus snap ik ook wel dat ze huilen als ze wakker zijn en niet bezig gehouden worden. Maar die hazenslaapjes zijn wel jammer, zou fijn zijn als ze langer aan één stuk slaapt.

Beegee, fijn dat het kolven niet ging vanwege een defect aan het apparaat. Is het een onderdeel wat makkelijk te vervangen is? Jammer dat J.ace juist 's nachts niet aan de borst wil drinken, dan is het juist het handigst.

Gisterenavond naar een verjaardag geweest, Lotte is toen bij mijn ouders geweest. Maar ja, het was een heel ander ritme als normaal. Ze lag lekker te slapen maar we hebben haar om 20 uur wakker gemaakt om in bad te gaan en om te voeden. Toen naar mijn ouders gebracht, daar heeft ze geslapen (al meteen na het voeden, viel na een kwartier al in slaap). We hebben haar rond half 1 weer opgehaald, thuis werd ze wakker van het gehaffel en toen om 1 uur nog een keer gevoed. Vannacht kwam ze om 5 uur weer en toen was ze eigenlijk wel klaar met slapen. Ik heb haar nog een keer aangelegd in bed om kwart voor 7, maar om kwart over 7 toch maar opgestaan. Doordeweeks zou ik haar nog even lekker bij mij in bed leggen, maar nu wilde ik mijn man nog even laten slapen. Ben zelf wel erg moe.
Net weer gevoed, maar moest zelf opeens heel erg naar de wc, dus dat wilde ik tussendoor even doen, kom ik terug is ze in slaap gevallen. Ik heb haar wel wakker gekregen, maar ze wilde echt niet meer drinken, dus nu ligt ze weer in de wagen. Maar ja, op de 5 minuten die ze gegeten heeft zal ze het niet lang volhouden!

blondje1313
Kletskop
Kletskop

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 11 van 44 Vorige  1 ... 7 ... 10, 11, 12 ... 27 ... 44  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: