Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

okt/nov/dec/jan 2011/2012 Mama's

+20
Flower_L
Novalee
Tiara
Happydobby
kwak
meisje
Pien
Printje
Annie24
woezel
Ayla
mickey
*Lookie*
Star007
blondje1313
Floor
JD
studiebol
Supertalentje
joyce0606
24 plaatsers

Pagina 32 van 44 Vorige  1 ... 17 ... 31, 32, 33 ... 38 ... 44  Volgende

Ga naar beneden

okt/nov/dec/jan 2011/2012 Mama's  - Pagina 32 Empty Re: okt/nov/dec/jan 2011/2012 Mama's

Bericht  Ayla wo 14 dec 2011 - 7:12

Hebben ze dan niet eerder honger PM? Of dronken ze die 10 cc ook mee op? E.lena drinkt de flessen niet helemaal leeg, ze had net ook buikpijn dus dacht dan kan ik ook wat extra water erin doen, maar denk dat ze dan eerder honger heeft weer.
Ayla
Ayla
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2246
Punten : 2359
Registratiedatum : 27-09-11

Terug naar boven Ga naar beneden

okt/nov/dec/jan 2011/2012 Mama's  - Pagina 32 Empty Re: okt/nov/dec/jan 2011/2012 Mama's

Bericht  Gast wo 14 dec 2011 - 7:26

Ayla schreef:Hebben ze dan niet eerder honger PM? Of dronken ze die 10 cc ook mee op? E.lena drinkt de flessen niet helemaal leeg, ze had net ook buikpijn dus dacht dan kan ik ook wat extra water erin doen, maar denk dat ze dan eerder honger heeft weer.
Ik deed dan gewoon 10cc extra bij een fles of gekolfde bv. Meestal dronken ze het wel op.

In het begin kregen ze lactulose, maar met water ging het eigenlijk net zo goed.
En nu hebben eerder iets nodig om te stoppen als te laxeren, wat een stel poepdozen zijn het op het moment laughcry

Flesvoeding aanmaken met Bar le duc zou ook kunnen werken.

Gast
Gast

Bericht  Ayla wo 14 dec 2011 - 7:32

Ja als morgen nog niet gepoept heeft ga ik wel even wat halen denk ik, maar volgens mij begint ze nu net te bakken okt/nov/dec/jan 2011/2012 Mama's  - Pagina 32 394967
Ayla
Ayla
Kletskop
Kletskop

Bericht  studiebol wo 14 dec 2011 - 8:29

Ayla, haha dat beeld klopt dus niet helemaal , ze liggen wel samen op de bank heel lief te drinken maak daar maar een beeld van smile Alles gelukt met de boodschappen?
oooooh glitternijntje dat klinkt zoo leuk smile haha ik heb niet echt kerst kleren voor ze, al heb ik wel een shirtje met een grote goude ster gekocht en dat shirtje van de pampers dan natuurlijk ook nog!

Beegee leuk idee van die foto boeken zo. Ik ga voor beide meiden ook een boek maken, gewoon digitaal en dan begin ik met mijn buikfoto's en dan de echo's die ik heb ingescand doe ik er dan ook bij in. Op de echo's staat baby A en Baby B nu weet ik gelukkig wel in welk fotoboek ik ze dan moet doen!
Ik ben ook heeeeeel benieuwd naar de foto's angel

Liesje fijn dat het al weer wat beter met hem gaat! Sterkte hoor!!

Parels heb je een foto van het jurkje ben wel benieuwd! Fijn dat je meisje wel gegroeid was! DAt je dat durft je met je hechtingen... pfff weet niet of ik dat had gedurfd hoor! Maar fijn dat je er weer van af hebt hopelijk gaat je jeuk nu ook weg!

jocye fijn dat je een beter nacht hebt gehad! Waarom moet je zoveel betalen voor de kraamzorg? Vergoed je verzekering dat niet?

Floor sorry over het poepen kan ik je niet helpen. Misschien kan je het CB bellen of de huisarts?

Jaa ik kon nog paardrijden hoor, had ook wel al wat vaker gereden maar ging weer goed. Het was droog dus een lekker buitenritje heb ik gemaakt! De meiden hadden het goed bij mijn moeder en mijn moeder hoefde niet meer weg dus mocht ik ze nog wel ff laten liggen dus kon ik nog wat boodschapjes doen, moest nog wat kado'stjes halen voor de kerst dat kon gelukkig wel hier in het dorp dus dat scheelde weer.
En daarna lekker nog bij mijn ouders gegeten was gezellig en voor mij lekker makkelijk Very Happy
studiebol
studiebol
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6711
Punten : 7425
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  *Lookie* wo 14 dec 2011 - 8:30

Sorry dat ik bijna nooit meer reageer, maar ik ben steeds zo moe dat ik nergens meer aan toe kom!
Met H. gaat alles goed, hij is sinds donderdag lekker thuis en heeft eerder te veel dan te weinig honger! Hij zit al ruim een halve pond oven zn geboortegewicht!
Zal nu weer afsluiten, moet kolven. Hopelijk kan ik een dezer dagen weer eens even wat bijlezen!
*Lookie*
*Lookie*
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2233
Punten : 2413
Registratiedatum : 22-11-10

Bericht  Ayla wo 14 dec 2011 - 8:43

Fijn dat ie thuis is Lookie! Je bevallingsverhaal enzo ben ik even kwijt... kga even zoeken!
Ayla
Ayla
Kletskop
Kletskop

Bericht  Floor wo 14 dec 2011 - 10:26

@pm, we hebben al 1.5 week 10cc extra in de fles dus dat zal niet meer extra gaan helpen.
Ik vind het gewoon zo gek dat het zo wisselend is, waarom de ene keer een keutel en waarom de andere dag smeuige poep. Maar er zijn dus geen kindjes hier die dat ook hebben zo wisselend?
( Laughing wat een woord ook smeuige poep, mijn man en ik zaten er gisteravond over te praten, na een half uur merkte ik op, heb je wel door dat we het gewoon over poep hebben terwijl we chips zitten te eten op de bank!)
Floor
Floor
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5168
Punten : 5754
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Gast wo 14 dec 2011 - 10:39

Lookie ; fijn dat het goed met hem gaat en hij lekker thuis is! Maak je maar niet druk over ons hoor, we missen je wel, maar we redden ons! Wink Ga maar lekker genieten van je kleine man! Ik ben trouwens nog steeds benieuwd naar zijn naam, PM'tje misschien? Laughing

Liesje ; de schrik zal er bij jullie wel flink inzitten! Fijn dat het met T. beter gaat, en ik snap dat je niet lekker lag op de kraamafdeling, die vrouwen zijn net allemaal bevallen en hebben trots hun baby langs hun zij, en dan lig jij daar, terwijl jullie thuis waren en nu ineens in het ziekenhuis zijn opgenomen, de emoties zijn gewoon heel anders dan!

Joyce ; ik heb nu 2 flessen met Nutriton gegeven (ga er wel de 3 standen speen van Difrax voor gebruiken, want met de S speen is ze zo lang met een voeding bezig dat ze in slaap valt) en ze spuugt nog steeds wel (is natuurlijk ook niet zo gelijk over) maar ze heeft er iets minder last van als het omhoog komt, en wat ze eruit gooit is ook een stuk dikker van substantie dus minder glijerig (fijn voor mama, dan kan ze het beter opvangen!). Ik zie het vanzelf wel, hoop dat het toch een beetje zijn werk gaat doen, anders moeten we naar de kinderarts en moet ze aan de medicijnen en dat vind ik toch best eng!

Ayla ; als ze echt last heeft van krampjes dan duw ik met mijn hand op haar buik en als die hand warm wordt is dat fijn zeg maar, een soort tegendruk geven. Maar de krampjes die ze nu heeft zijn maagzuurkrampjes, en dan duw ik niet op haar buik want dan komt het alleen maar omhoog. En met haar buik op mijn buik liggen, op haar buik liggen sowieso, vind ze helemaal niks, dan gaat ze huilen en heft haar hoofd omhoog.

Studiebol ; ik ga eens even kijken of ik hem kan vinden online!
okt/nov/dec/jan 2011/2012 Mama's  - Pagina 32 36737a
En dan de matchende legging erbij, die is in het paars/witte/rode printje.

Gast
Gast

Bericht  Gast wo 14 dec 2011 - 10:41

Floor schreef:@pm, we hebben al 1.5 week 10cc extra in de fles dus dat zal niet meer extra gaan helpen.
Ik vind het gewoon zo gek dat het zo wisselend is, waarom de ene keer een keutel en waarom de andere dag smeuige poep. Maar er zijn dus geen kindjes hier die dat ook hebben zo wisselend?
( Laughing wat een woord ook smeuige poep, mijn man en ik zaten er gisteravond over te praten, na een half uur merkte ik op, heb je wel door dat we het gewoon over poep hebben terwijl we chips zitten te eten op de bank!)

Als je nou merkt dat hij aan het persen is en moeite heeft he, kan je dan niet eens de thermometer in zijn kont doen en even een beetje ronddraaien, meestal helpt dat en komt het er dan (wat sneller) uit. Dit doe ik bij L. ook wel eens, en op het kdv wordt het ook wel eens gedaan.

Gast
Gast

Bericht  Ayla wo 14 dec 2011 - 10:44

Ja dat vind E. dus ook niks, buik op buik liggen haha, maar dacht je kan het altijd proberen :P Het enige moment dat ze nog rustig bij me ligt om boertje te laten is als ze om 11 uur 's avonds de fles krijgt.. Ik hoop dat de nutriton gaat helpen!
Ayla
Ayla
Kletskop
Kletskop

Bericht  Ayla wo 14 dec 2011 - 10:46

Ik heb naast het forum wel een leven hoor Embarassed ik post de laatste tijd echt zoveel...
Ayla
Ayla
Kletskop
Kletskop

Bericht  Floor wo 14 dec 2011 - 10:51

Parels schreef:
Floor schreef:@pm, we hebben al 1.5 week 10cc extra in de fles dus dat zal niet meer extra gaan helpen.

Als je nou merkt dat hij aan het persen is en moeite heeft he, kan je dan niet eens de thermometer in zijn kont doen en even een beetje ronddraaien, meestal helpt dat en komt het er dan (wat sneller) uit. Dit doe ik bij L. ook wel eens, en op het kdv wordt het ook wel eens gedaan.

dat lukt dus niet echt, het werkt niet zegmaar, want die keutel is echt zo hard. Dus ik probeer maar z'n buikje te masseren en verder smeer ik vaseline op z'n anus zodat het goed soepel blijft (advies van cb).
Floor
Floor
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5168
Punten : 5754
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Gast wo 14 dec 2011 - 11:04

Hahahaha Ayla, ik heb ook wel degelijk een leven hoor, soms!
Moet je zeggen dat ik het echte oude schema nog niet heb opgepakt, ben nu echt nog in babyzorg & relaxmodus! Het huis moet nodig weer een echte schoonmaakbeurt, en er zit al 2 dagen een was in de droger die opgevouwen moet worden ..

Floor, vervelend is dat dan he! Je wilt het allerbeste voor je kind, en je kind zo min mogelijk pijn zien lijden, maar er dan beslissingen over nemen of mee omgaan valt me zó zwaar af en toe, ik word er gewoon heel kriegelig van zelf. Nooit gedacht dat het me zo zwaar zou vallen smile

Gast
Gast

Bericht  liesje wo 14 dec 2011 - 18:49

hoi meiden,

parels je weet precies te vertellen wat ik idd voelde ook al vind ik het iedere keer weer moeilijk om weg te gaan en hem daar te moeten laten.
net het zkhs gebeld hoe de nacht is verlopen. hij had gisteravond om 20.15 u een fles zelf 60 cc op en 20 cc door de sonde. hij kwam pas om 1.15u weer voor een fles en heeft daar ook 55 cc weer zelf op. vanmorgen heeft ie om 5.30u weer 55 op en de rest via de sonde. ze willen het liefst dat hij 70 a 80 cc zelf gaat drinken en een goede groei heeft laten zien. vandaag komt de arts weer bij hem ben benieuwd wat deze gaat doen. we hebben via het zkhs babywatch aangevraagd en dan kunnen we naar ons mannetje kijken. en we zien al echte vooruitgang hij is wakkerder en beweegelijk in bed. en gisteravond kwam die al eerder voor zijn fles. dus allemaal goede signalen lijkt me. sorry dat ik niet op jullie reageer maar het is allemaal zo druk en geregel ook vanwege onze meid die hebben we ook nog en die wil ik niet achterstellen. de tijd zal wel weer komen dat ik hier meer ben en reageer op jullie

liefs liesje
liesje
liesje
Prater
Prater

Aantal berichten : 1314
Punten : 1366

Bericht  Gast wo 14 dec 2011 - 20:16

Ayla schreef:Ik heb naast het forum wel een leven hoor Embarassed ik post de laatste tijd echt zoveel...
haha ik heb daar ook wel eens last van... lol!

Gast
Gast

Bericht  Gast wo 14 dec 2011 - 20:27

Goedemorgen,

Hier een prima nacht!! om 4 en 7... dus helemaal blij hopen dat hij dit even volhoud en dan rustig die van 4 naar 5 gaat verzetten :-) zou mooi zijn!!
M.erle had ook lekker geslapen kwam pas om 7.45 uit bed lekker rustig opgestaan, i.ndy is lekker vrij vandaag maar die is bij men moeder en komt zo thuis. ga naar men werk kerstpakket ophalen.

hoe hebben de andere kindjes het gedaan??

@ ayla, ik heb nu 4 foto's op mijn facebook staan.
Als ik ze hier zet zijn ze mega groot en niet compleet moet effe kijken of het me nog gaat lukken

@ floor, even contact leggen met de HA vanwege het poepen.. al gok ik dat ie zegt dat het normaal is....

@ parels, dat jurkje is zooo heerlijk over de top.. (althans zo vind ik het haha) positief ofcourse :-)

@ liesje, goed om te lezen!! nu maar hopen dat hij snel lekker alles gaat drinken!

@ studie, fijn dat het paardrijden weer goed ging!! wel lekker om even iets voor jezelf te doen he!

@lookie, komt vanzelf joh!! maak je niet druk om het forum :P

Gast
Gast

Bericht  studiebol wo 14 dec 2011 - 22:14

Beegee dat klinkt idd als een goede nacht! Oh leuk je kerstpakket ophalen, wij krijgen al een aantal jaren zo'n bon over de post. Heb die vorige week gehad moet nog wat uitzoeken.

Liesje, je ehbt nu wel belangrijkere dingen aan je hoofd toch geen zorgen over het forum hoor!

Lookie, ik ben ook wel benieuwd naar de naam. Dacht dat het al weer aan mij lag dat ik zijn naam niet wist.. maar das gelukkig niet zo! Fijn dat hij weer thuis is! Kalm aan doen en genieten!

Parels ik vind het een leuk jurkje maar dat had ik je al gezegd..

Hier ben ik vannacht geterroriseerd Very Happy eentje om 2 uur dan eentje om 3 uur toen eentje om 4 uur.. en als ze dan daarna meteen weer gaan slapen vind ik eht niet erg.. maar ze zijn gewoon een kwartier of langer aan het spoken.. pffff en vanochtend om 6 uur begonnen ze weer.. nou ik dacht echt ik stop mijn hoofd onder het dekbed en doe als of jullie er niet zijn Very Happy
Maar goed ben er wel om 7 uur uit gegaan want ik wil wat aan mijn dag hebben, heb mijn haar al geverfd al het een en ander schoon gemaakt en dat blijf ik vandaag doen, het wordt echt ff een schoonmaakdagje.. Als ik mijn kopje thee o pheb ga ik weer verder..
studiebol
studiebol
Ratel
Ratel

Bericht  Star007 wo 14 dec 2011 - 23:25

@Parels: Geweldig jurkje !! Very Happy En werkt de Nutriton al wat beter bij L. ? Ik ben dus ook gisteren gestart met Nutriton toevoegen ( 1 schepje op 165 ml) , moet zeggen dat het spugen wel minder in hoeveelheid is, maar ze heeft nog geen enkele voeding zonder spugen gehad. Vooral net bij het CB was ze weer volop aan het spugen ,dan maakt ze zich druk denk ik ; uitkleden, op een koude weegschaal, luier aan en uit etc. Maargoed we wachten maar af of de Nutriton goed gaat werken! En hoe is jullie nacht vannacht geweest?

@BeeGee: Ik heb nu die 3 standenspeen gekocht en als het goed is gebruik ik stand 2 ,haha beetje blonT misschien , maar snap niet zo goed hoe die speen werkt :P Ik heb nu nummer 2 onder haar neus zeg maar, maar snap niet dat het gat dan anders is als wanneer ik 3 onder haar neusje heb. Nouja ze drinkt in ieder geval goed, doet nu wel minder lang over haar flesje, omdat er natuurlijk meer tegelijk uit kan.
Wat een goede nacht heeft hij gemaakt ! Very Happy

@Studiebol: Fijn dat je lekker gereden hebt gisteren! en ook nog lekker op je gemak cadeautjes hebt kunnen kopen. Is toch altijd praktischer zonder de kinderwagen.

@Ayla:De arts van het cb zei net dat johannes brood pitmeel juist laxerend werkt. Maar dat zie ik hie ook niet echt hoor Neutral .

@Blondje: Haha grappig dat ze nu al een pasfoto heeft ! :P Wij hebber ook aan zitten denken om het nog voor het eind van dit jaar te doen, maar vraag me af of ze dan wel wakker wordt, want ze slaapt altijd als ze in de kinderwagen ligt, als ik naar het winkelcentrum wandel. En als ze dan al wakker wordt, is ze vaak wat huilerig.
Ik denk trouwens dat je me in de war haalt met iemand anders hoor .. ik heb nooit gezegd dat we een standaart naam hebben volgens mij :P en het is inderdaad een meisje smile

@liesje: Fijn dat het al wat beter gaat!

@Lookie: Het is toch helemaal niet erg! Je zoon is belangrijker als het forum hoor ! we zien je wel verschijnen, als je tijd over hebt smile

@Joyce: Balen van die rekening van de kraamzorg. Wij hoeven niets te betalen, had me ook extra verzekerd en daar viel eigen bijdrage kraamzorg ook onder!

@Floor: Nee heb ook geen ervaring met harde keutels hier!

Vanmorgen met D.naar het CB geweest voor de eerste spuitjes. Ze heeft serieus nog nooit zo hard gehuilt, zo zielig Rolling Eyes Thuis bleef ze ook maar huilerig door de zere beentjes, en heeft ze net een zetpilletje gekregen. Nu is ze een flesje aan het drinken en dan lekker naar bed straks. 2 weken geleden woog ze 4250 en vandaag 4900! Onze dikkie dik Very Happy Het is de laatste tijd ook goed aan haar bolle wangen te zien, dat ze goed groeit haha smile

Star007
Star007
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2421
Punten : 2603
Registratiedatum : 30-09-11

Bericht  blondje1313 wo 14 dec 2011 - 23:44

Ayla, helaas staan Shiba's er niet om bekend dat ze goed los mee kunnen lopen, en die van ons zijn daarin ook geen uitzondering! Maar ze praten niet zoveel terug eigenlijk, misschien meer iets voor Akita's of iets speciaals van de hond van je schoonvader. Ik heb mijn handen vol aan die shiba's, een maatje groter lijkt me niet zo handig.

Liesje, fijn dat het met T.obias al wat beter gaat, hopelijk blijft het zo. Vervelend dat hij uit zichzelf nog niet voldoende drinkt. Erg logisch dat je niet tot rust kon komen op de kraamafdeling, het lijkt me daar allemaal sowieso al zo hectisch.
Niet erg dat je niet op ons reageert, je hebt wel wat anders aan je hoofd!

Beegee, ik wil nu ook boeken gaan maken, maar twijfel nog of ik ze dan enkel of dubbel wil bestellen, dus voor ons en ook eentje voor Lotte zelf. Maar ja, dan wordt het wel weer een erg duur grapje.
Fijn dat je een goede nacht hebt gehad. Was je kerstpakket wat? Ik heb besloten om mijn pakket aan het goede doel te schenken, weet nog niet zeker of ik op het werk naar de kerstviering ga, dus dan was dit ook het handigst.

Parels, ik dacht dat baby's ook gewoon in grammen groeiden en niet in cc Wink. Best fijn dat ze daar het spugen ook heeft laten zien, kunnen ze inderdaad meteen zien wat je precies bedoelt.
De jurk vind ik erg leuk, wel jammer dat de legging hetzelfde is als de onderkant, was inderdaad leuker geweest als het de tijgerprint was. Zo steekt L. tenminste niet af tegen jouw nieuwe Uggs!

Joyce, ik heb alleen een elektrische kolf (weet niet of je dezelfde hebt, Medela Swing met toeschietreflexstand), en had laatst ook dat er bijna niets uitkwam, werd er meteen erg onzeker van. Ik kolf meestal ook niet zolang, eigenlijk maximaal tien minuten per kant, dan lijkt er toch zo goed als niets meer uit te komen.
Hier kregen we samen met de rekening van de kraamzorg ook een rekening van de CZ van het ziekenhuis, maar daar moet ik nog steeds achteraan, want ben het er niet mee eens!

Floor, ik heb geen verstand van hoe de ontlasting kan zijn met flesvoeding. Ik ben erg blij dat met bv de ontlasting wel dun is en dat ze maar één keer in de twee dagen poept.

Studiebol, fijn dat je buiten kon rijden, hier was het vrijwel de hele dag waardeloos weer!
Wat een terrortwins heb jij zeg! Knap dat je dan toch om 7 uur uit bed komt, ik blijf elke dag tot na 9 uur liggen, kan me totaal niet motiveren om uit bed te komen. Zeker niet als ik zoals vanmorgen Lotte naast me in bed had liggen en ik de hele tijd naar haar kon kijken...

Lookie, fijn dat alles goed gaat, we zien je vanzelf weer verschijnen als je meer tijd hebt!

Star, dan was het misschien Lookie die het gezegd had van de standaardnaam? Ik weet het in elk geval ook niet meer, mijn geheugen is toch al niet meer zo sterk sinds de zwangerschap merk ik.
Ik begrijp ook niet met die driestandenspeen dat het uit kan maken hoe je hem houdt, maar volgens mij doe je het wel goed.
Fijn dat ze zo goed groeit! Zielig die spuitjes, hopelijk slaapt ze goed en heeft ze verder geen last meer van haar beentjes.

Hier hebben we een goede nacht gehad, Lotte werd pas wakker toen mijn man onder de douche stond. Dat heeft ze wel vaker, als ik 's morgens douche als ze weer in bed ligt wordt ze daar ook steeds wakker van, maar nu kon ik wel meteen naar haar toe, dat is als ik zelf onder de douche sta niet zo.
Gisterenavond wilde ze eerst niet drinken, ze stampte maar met haar voetjes en zwaaide met haar armpjes, en dan maar huilen, vond het wel sneu. We hebben haar toen even in bed gelegd en het een half uurtje later nog een keer geprobeerd, maar vond het heel zielig.
Vanmorgen heeft ze ook met moeite twee keer 5 minuten gedronken, gelukkig om half 10 wel weer normaal.

blondje1313
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2484
Punten : 2628
Registratiedatum : 30-11-10

Bericht  studiebol do 15 dec 2011 - 0:22

Haha Blondje TerrorTwins Very Happy nou dat was het vannacht wel een beetje ja!
Vervelend dat L. wat moeite had met drinken!

Star ze is mooi gegroeid! Oooh was het zielig met de prikjes ja? Hier krijgen ze ze volgend week!

Net is de vrouw van het CB nog geweest om ze ff te wegen.. V weegt 3445 en L 3390.. zit ineens een groot verschil tussen meestal was L iets zwaarder. Maar goed ze waren allebei goed gegroeid dus het was niet zo erg. Wel apart want wij vinden L veel beter drinken dan V.. maar ach ze groeien goed en daar gaat het om!

Nou ik heb mijn brood op dus ga gauw weer verder met opruimen!
studiebol
studiebol
Ratel
Ratel

Bericht  Gast do 15 dec 2011 - 3:35

Goedemiddag,

kerstpakket was erg leuk!! leuke bewaardoos met 2 mooie mokken, warme chocomel, slagroom doos bonbons en pakje thee... :-) J.ace had het super gedaan de hele tijd liggen pitten in de draagzak.
M.erle ligt nu nog in bed, had ik om 14.00 nog even haar kamer op kunne ruimen... mevrouw had haar kussen leeg gehaald heel haar kamer WEER onder het zooi... nu heb ik haar kussen maar weg gelegd blijf niet aan het opruimen. I.ndy is met kralen bezig beados ofzoiets...

@ studie, lekker aan het ruimen vandaag!!
zoo je meiden groeien goed zeg! Ik twijfel om morgen even naar het inloop uurtje te gaan.. maar goed meer omdat ik benieuwd ben hoeveel hij nu weegt aangezien ik aan zijn wangen zie dat het goed gaat :-)

@ star, ik zou ook over de flos gaan bij het cb :P .... zeker als ze zo opgerekt worden om te meten... Evil or Very Mad ook vind ik het er altijd koud... fijn dat de nutriton wat zijn werk aan het doen is..
ze groeit trouwens enorm goed zeg!! WOW!!! :-)

@ blondje, ik heb de fotoboeken ook maar 1 keer.. ben toch steeds rond de 40,00 kwijt per boek en dat vind ik wel genoeg...

@ ayla, had je al een autootje op het oog intussen??

Kleine man wordt langzaam wakker, ook even i.ndy helpen met opruimen en dan kan m.erle ook wakker gemaakt worden.. :-)

liefs

Gast
Gast

Bericht  Star007 do 15 dec 2011 - 4:13

@ BeeGee : Fijn dat je een leuk kerstpakket hebt gekregen. Die van mij vond ik maar saai dit jaar . Het 'grote' cadeau was een sneeuwschep ( die je in delen op kan bergen) en een sneeuwpop aankleed set ( is wel grappig voor D. over 2 jaar ofzo) Verder pannekoekenmix , stroop etc .
Dus M.erle was weer lekker ondeugend Wink

D. heeft vanmiddag van 11.30 tot 14.15 lekker geslapen, maar is vanaf dat haar fles op is erg jengelig pff. Zal wel door de spuitjes komen?
Star007
Star007
Kletskop
Kletskop

Bericht  Ayla do 15 dec 2011 - 4:14

Goeiemiddag!

@Parels ik ben ook nog in die babyzorg en relaxmodus smile er "moet" niks af, denk vaak ach doe ik morgen wel even... Alleen de afwas en stofzuigen en dweilen doe ik elke dag, en de wc poetsen, de rest is vaak van achja komt nog wel!

@Liesje klinkt positief! Hij wordt dus snel alweer wat sterker!

@BeeGee, lekker dat hij nu wat langer doorslaapt! 5 uur achter mekaar al? Geef je om 23:00 de laatste fles ook? Ik mag volgende week dinsdag ook mijn kerstpakket halen, ik ben heel benieuwd. Weet niet of ik jou al op facebook heb, geloof het niet... Je hebt parels wel toch? Zal ik ff via haar zoeken.

@studie hoop dat ze nu vannacht wel wat beter slapen. Fijn dat ze goed gegroeid zijn!

@star ik merk wel echt dat ze er minder van poept hoor... Maar kan ook van de medicijnen komen, die werken ook een beetje verstoppend. Je hebt de papspeen goed hoor, met de 2 streepjes onder haar neusje staat ie op standje 2. Het is geen gaatje wat erin zit maar een streepje, daardoor werkt het zoals ie werkt :P en volgens mij duwen ze met hun tong de speen plat, waardoor er in standje 1 weinig uitkomt, standje 2 iets meer, en standje 3 veel. Moet je maar is zelf proberen Very Happy (ik wil altijd weten hoe alles werkt dus ook die papspeen geprobeerd okt/nov/dec/jan 2011/2012 Mama's  - Pagina 32 166342 ) Ben benieuwd hoe ze verder op de prikjes reageert, veel slapen of veel huilen of juist niks!

@Blondje ik ken shiba's ook verder helemaal niet hoor, maar omdat het allemaal op mekaar lijkt, en volgens mij ook verwant is aan mekaar dacht ik, zal is vragen. Volgens mij verschilt het ook per hond hoor, ze hebben meer akita's gehad, maar alleen die ene praatte zo terug. Hoe kan het dat ze dan moeilijk drinkt, of weet je dat niet? Wel zielig inderdaad..

@all vanmorgen met de auto naar mijn schoonvader gesjeesd, hij had de voordeur dichtgetrokken en geen sleutel bij Rolling Eyes dus ik moest ff komen, want aan de autosleutel zit wel een huissleutel. Meteen de eerste keer dat ik alleen in de auto zat (nouja, wel E.lena meegenomen natuurlijk!) en ging kei goed! En meteen de eerste keer dat ik door rood gereden ben haha, ik dacht dat ik het wel haalde, niet dus, zwaar door rood... Daarna even naar cliënten geweest die een dorp verderop wonen, was nu toch in de buurt en anders komt het er niet meer van.. Ze hebben E. gezien toen ze 2 weken was, dus was wel leuk! Net een mailtje naar het werk gestuurd of mijn contract verlengd gaat worden, loopt per 31-12 af en nog niks gehoord... Echt bagger, ik ben benieuwd. Als het niet verlengd wordt heb ik ook geen opvang meer nodig, want is van het werk wat ik overdag doe. Nou dat was weer ff het nieuws van hier!
Ayla
Ayla
Kletskop
Kletskop

Bericht  Star007 do 15 dec 2011 - 4:23

@ Ayla: foei door rood rijden ! :P Wel goed om zo spontaan toch te moeten rijden, zo doe je ervaring op he :-) Balen van je werk zeg. Hoe komen ze erbij om nu nog niks te hebben laten weten (kromme zin Rolling Eyes )!?
Star007
Star007
Kletskop
Kletskop

Bericht  Ayla do 15 dec 2011 - 4:31

Inschattingsfoutje Rolling Eyes dacht dat ik het wel zou halen. Ja is indd goed voor mijn rij ervaring, en het ging ook een stuk beter als gisteren dus was wel trots op mezelf :P Ja ze zijn vrij laat, maar van mijn andere werk had ik ook pas 2 weken voor de verlenging het nieuwe contract in huis, maarja, toen wist ik wel dat het verlengd zou worden en nu niet..
Ayla
Ayla
Kletskop
Kletskop

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 32 van 44 Vorige  1 ... 17 ... 31, 32, 33 ... 38 ... 44  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: