okt/nov/dec/jan 2011/2012 Mama's
+20
Flower_L
Novalee
Tiara
Happydobby
kwak
meisje
Pien
Printje
Annie24
woezel
Ayla
mickey
*Lookie*
Star007
blondje1313
Floor
JD
studiebol
Supertalentje
joyce0606
24 plaatsers
Pagina 5 van 44
Pagina 5 van 44 • 1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 24 ... 44
Re: okt/nov/dec/jan 2011/2012 Mama's
Das mooi om te horen Beegee! Als hij nou zo doorgaat
Volgens mij is E. hier weer door de sprong heen... Fles ging vanmorgen hartstikke leeg, en nu ligt ze (na 4 uur) nog te slapen!
Volgens mij is E. hier weer door de sprong heen... Fles ging vanmorgen hartstikke leeg, en nu ligt ze (na 4 uur) nog te slapen!
Ayla- Kletskop
- Aantal berichten : 2246
Punten : 2359
Registratiedatum : 27-09-11
@ Studiebol: ik heb zelf ook ervaring met bemoeizuchtige schoonouders en wat voor mij het beste werkt is níet meer uitleggen waarom ik dingen op een bepaalde manier doe. Mijn schoonmoeder zat ook te zeuren dat we niet moesten voeden op verzoek, dat ik te lang borstvoeding gaf enzovoorts enzovoorts. Elke keer ging ik het uitleggen en dus eigenlijk in de verdediging waar ik me dan ook weer rot over voelde, omdat ze het toch niet snapte en ik mijn opvoeding bovendien niet zou hoeven verdedigen. En toen ik gewoon niet meer reageerde, over haar opmerkingen heenpraatte of er gewoon een flauwe opmerking over maakte... hield ze op! Misschien hebben die van jou dezelfde gebruiksaanwijzing. Succes, want het is frustrerend.
Gast- Gast
Twellie, ik snap wat je bedoelt. Van de nachtvoedingen leg ik al niet meer uit. Ze luister toch niet en het enige wat ze zegt is dat zij nooit snachts heeft gevoed en wij dat ook niet moeten doen..
Maar ja zoals dat oppakken, dan leg ik het uit van te voren en dan doet ze het nog. Aan de ene kant dan denk ik idd niet meer uitleggen, aan de andere kant denk ik als ik het niet uitleg kan ze ook niet weten waarom we het niet willen hebben. Maar ja nu wist ze waarom we het niet willen hebben en doet ze het als nog..... Het maakt niet uit... pfff wat een mens..
Toen ze weggingen zeiden ze nou dan komen jullie nu maar bij ons langs, nou ja dat ga ik sowieso nu nog niet doen. Ze roken namelijk nog al veel, en daar ga ik ze nu nog niet aan blootstellen.
Begee, lekker dat je morgen een dagje alleen met J hebt. Ben je erg vermoeid of gaat het allemaal wel goed?
Maar ja zoals dat oppakken, dan leg ik het uit van te voren en dan doet ze het nog. Aan de ene kant dan denk ik idd niet meer uitleggen, aan de andere kant denk ik als ik het niet uitleg kan ze ook niet weten waarom we het niet willen hebben. Maar ja nu wist ze waarom we het niet willen hebben en doet ze het als nog..... Het maakt niet uit... pfff wat een mens..
Toen ze weggingen zeiden ze nou dan komen jullie nu maar bij ons langs, nou ja dat ga ik sowieso nu nog niet doen. Ze roken namelijk nog al veel, en daar ga ik ze nu nog niet aan blootstellen.
Begee, lekker dat je morgen een dagje alleen met J hebt. Ben je erg vermoeid of gaat het allemaal wel goed?
studiebol- Ratel
- Aantal berichten : 6711
Punten : 7425
Registratiedatum : 18-11-10
@ ayla, fijn dat ze door de sprong is!! ik telde toen ook vaak dagen af. Vooral bij de oudste die had ze compleet volgens het oei ik groei boek.. was bijna alsof zij het boek was haha!!
@ studie, ik ben best moe vooral in de avond. Lig ook rond de klok van 20.30-21.00 in bed bij indy kroop ik vaak na de vroege voeding terug in bed, maar goed met 2 kindjes meer is dat niet meer van toepassing helaas....
hier is het stil in huis... raar maar waar!! Indy op school en de andere 2 in bed. Merle lag er al om 13.00 in, is wat verkoude dus voelt zich niet helemaal top. Indy gaat na school meteen sporten dus die hoef ik pas om 16.45 op te halen.. erg lekker!
liefs
@ studie, ik ben best moe vooral in de avond. Lig ook rond de klok van 20.30-21.00 in bed bij indy kroop ik vaak na de vroege voeding terug in bed, maar goed met 2 kindjes meer is dat niet meer van toepassing helaas....
hier is het stil in huis... raar maar waar!! Indy op school en de andere 2 in bed. Merle lag er al om 13.00 in, is wat verkoude dus voelt zich niet helemaal top. Indy gaat na school meteen sporten dus die hoef ik pas om 16.45 op te halen.. erg lekker!
liefs
Gast- Gast
Ja inderdaad, ze doet het niet precies volgens het boek, maar deze heeft ook wel een week geduurd volgens mij! Heb ook het idee dat ze er zelf een dag van moet bijkomen, ze ligt al te hele dag te pitten haha, en ze slaapt nu ook alweer 3,5 uur bijna na de laatste fles... Nouja, kan ik ook weer bijkomen
Ayla- Kletskop
Ayla, hoe heet je dochtertje?
En hoeveel woog ze bij geboorte enzo?
Weet nu wel dat ze op dezelfde dag als Blondje's dochter is geboren, maar voor de rest heb ik het dus even gemist! Kleine update?
En hoeveel woog ze bij geboorte enzo?
Weet nu wel dat ze op dezelfde dag als Blondje's dochter is geboren, maar voor de rest heb ik het dus even gemist! Kleine update?
Gast- Gast
Ze heet E.lena, woog 3270 gram bij de geboorte en was 51 cm. Een mooi gemiddeld kindje dus Ze leek alleen veel kleiner, het was/is echt een iel poppetje, bij deze ook even een foto
Heb ook nog geen update of iets gegeven hoor, dus zo gek is het niet dat je het gemist hebt
*Foto weg*
Heb ook nog geen update of iets gegeven hoor, dus zo gek is het niet dat je het gemist hebt
*Foto weg*
Laatst aangepast door Ayla op ma 21 nov 2011 - 9:20; in totaal 1 keer bewerkt
Ayla- Kletskop
Achhhhhh, Ayla, wat een poppetje idd!
Heerlijk meisje! Nu wil ik ook! En bedankt he ...
PM ; nu al terug?
Of ben je ook maar niet gegaan omdat ik er toch niet was?
PM ; nu al terug?
Gast- Gast
nee, ik zit hier in een kamertje te wachten op de fysio haha. En moet toch iets doen in tussentijd. De kids slapen nu, zolang ik de wagen maar blijf bewegen.Parels schreef:Achhhhhh, Ayla, wat een poppetje idd!
PM ; nu al terug?
Gast- Gast
Das mijn punkie Ook als je dr mutsje afdoet als ik buiten geweest ben, staan al die haren rechtop haha, kei mooi. Jij krijgt vast ook zo'n poppetje Parels, heb laatst een foto gezien van je, jij bent ook een mooie meid dus krijg je vast een mooie dochter
Ik ben ook wel benieuwd PM!
Ik ben ook wel benieuwd PM!
Ayla- Kletskop
Pfff, al dat gewacht PM!
Ik voel met je mee
Ayla, ik hoop dat wij idd ook zo´n mooie dochter krijgen!
Vooral 1 met haar, dat hoop ik dan ook maar weer!
Ik voel met je mee
Ayla, ik hoop dat wij idd ook zo´n mooie dochter krijgen!
Vooral 1 met haar, dat hoop ik dan ook maar weer!
Gast- Gast
Ze heeft ook nog haar op dr rug, boven haar billetjes (nu nog!!) En toen ze geboren werd tussen haar schouders, dat was wel raar... Nouja, wel normaal, maar wel raar om te zien haha. Echt zo'n donsvachtje haha
Ayla- Kletskop
Ik heb, gerekend vanaf de eerste wee er 10 weken over gedaan
Gast- Gast
Haha dat haalt mooi het gemiddelde van 24 uur voor de bevalling van je eerste kind omhoog PM
Ayla- Kletskop
Ayla, ik dacht dat jij ook bij mij uit de buurt kwam, ben jij in V.eldhoven bevallen?
(Zou het wel grappig vinden als we dezelfde dag in hetzelfde ziekenhuis bevallen zijn (misschien heb jij wel voor mij in het bad gelegen )
Lotte ligt nu ook lekker te slapen, de dag verloopt een stuk beter dan de vorige drie, hopelijk waren het regeldagen en is het nu weer 'normaal'.
Studie, wel vervelend dat je schoonmoeder zo blijft drammen, mijn moeder geeft ook wel aan dat het vroeger anders was, maar accepteert wel hoe het nu gaat.
(Zou het wel grappig vinden als we dezelfde dag in hetzelfde ziekenhuis bevallen zijn (misschien heb jij wel voor mij in het bad gelegen )
Lotte ligt nu ook lekker te slapen, de dag verloopt een stuk beter dan de vorige drie, hopelijk waren het regeldagen en is het nu weer 'normaal'.
Studie, wel vervelend dat je schoonmoeder zo blijft drammen, mijn moeder geeft ook wel aan dat het vroeger anders was, maar accepteert wel hoe het nu gaat.
blondje1313- Kletskop
- Aantal berichten : 2484
Punten : 2628
Registratiedatum : 30-11-10
Ayla, wat een mooi meisje! Maar ik weet echt niet meer wat jou naam hier voor was? Of had je geen andere naam en verzin ik dat gewoon.
Pm, haha dat is natuurlijk wel weinig he 10 weken na je eerste wee :-) Ikke 10 dagen haha! Hoe was het in het ziekenhuis?
Blondje fijn dat het beter gaat met L, dat lijkt me wel een stuk relaxeder.
Parels ik ben zoo benieuwd, volg je andere topic ook wel hoor, maar toch!
Oh meiden voor de gene die het wil zien, ik heb een foto geplaatst in het show je trots topic.
Pm, haha dat is natuurlijk wel weinig he 10 weken na je eerste wee :-) Ikke 10 dagen haha! Hoe was het in het ziekenhuis?
Blondje fijn dat het beter gaat met L, dat lijkt me wel een stuk relaxeder.
Parels ik ben zoo benieuwd, volg je andere topic ook wel hoor, maar toch!
Oh meiden voor de gene die het wil zien, ik heb een foto geplaatst in het show je trots topic.
studiebol- Ratel
Ahh ik heb eerst ff gekeken naar je dames studie, mooie meiden heb je gemaakt! Ik was hiervoor Bazyle, was niet zo heel actief en ben even weggeweest, misschien daardoor je verwarring?
Blondje, ik ben in Nijmegen bevallen, in het radboud, dus niet echt in de buurt. E. is ook weer een stuk rustiger, heerlijk haha. Het zou wel grappig zijn als ze straks met alles gelijk opgaan... Hihi
Blondje, ik ben in Nijmegen bevallen, in het radboud, dus niet echt in de buurt. E. is ook weer een stuk rustiger, heerlijk haha. Het zou wel grappig zijn als ze straks met alles gelijk opgaan... Hihi
Ayla- Kletskop
Ayla, wil je de naam van je dochter pm'men, ben wel benieuwd. Oke, slecht opgelet, staat een halve bladzijde naar boven, wat een mooi meisje!
Ik vind het wel leuk dat je weer terug bent, sinds jouw vertrek was ik nog de enige oktobermama hier (hoewel er nu toch wel meer gezelschap is!)
Leuke foto studiebol!
Ik vind het wel leuk dat je weer terug bent, sinds jouw vertrek was ik nog de enige oktobermama hier (hoewel er nu toch wel meer gezelschap is!)
Leuke foto studiebol!
blondje1313- Kletskop
Thnx! Ja klopt we waren maar met zijn tweeën haha, ik vind het wel grappig dat we uiteindelijk zelfs op dezelfde dag bevallen zijn!
Ayla- Kletskop
Bedankt voor de complimenten voor de foto!
Onze meiden slapen overdag echt de hele tijd maar savonds zijn ze een stuk wakkerder, herkenbaar voor jullie? Ze slapen goed snachts hoor zo is het niet maar als we ze savonds wakker maken voor de voeding dan zijn ze daarna nog wat langer wakker, grappig om te zien.
Het is hier wel een stuk rustiger dan in het andere topic, allemaal drukke mama's hier.
Wanneer moeten jullie eigenlijk weer werken? En nemen jullie nog iets van verlof op ofzo?
Onze meiden slapen overdag echt de hele tijd maar savonds zijn ze een stuk wakkerder, herkenbaar voor jullie? Ze slapen goed snachts hoor zo is het niet maar als we ze savonds wakker maken voor de voeding dan zijn ze daarna nog wat langer wakker, grappig om te zien.
Het is hier wel een stuk rustiger dan in het andere topic, allemaal drukke mama's hier.
Wanneer moeten jullie eigenlijk weer werken? En nemen jullie nog iets van verlof op ofzo?
studiebol- Ratel
De meeste baby's zijn 's avonds onrustiger is mij verteld, alhoewel ik het zelf niet echt merk. Ze slaapt wel lang altijd, nu ook weer van 9 tot 4 en 4 tot 9. Heb dr zelf maar wakker gemaakt duurde me een beetje te lang.
Ik begin 2 januari weer, 1 weekje extra vrij genomen.
Ik begin 2 januari weer, 1 weekje extra vrij genomen.
Ayla- Kletskop
Nou Ayla, ik zou het wel lekker vinden als L ook zo lang zou slapen!
Het eerste deel doet ze wel, ze slaapt wel van 9 tot half 4/4 uur, maar daarna maar tot een uur of 6. Maar dat kan ook komen omdat de wekker van mijn man dan staat en onze hondjes ook al vanaf 4 uur wakker zijn en herrie maken. Ze hebben ook een buitenkooi, dus wat mij betreft mogen ze daar slapen, maar mijn man twijfelt nog. Na 6 uur is ze ook echt zo wakker dat ze niet meteen weer wil gaan slapen, maar ik ben dan nog wel hartstikke moe! (dus meestal ligt ze dan nog twee uur bij mij in bed)
Ik begin 24 januari weer, in het voortgezet onderwijs krijg je de vakanties nog extra achter je verlof geplakt, ideaal!
Ik neem dan ook deel ouderschapsverlof op, ga dan 50% werken ipv fulltime.
Als wij Lotte 's avonds wakker maken voor een voeding (dus na 6 uur) dan slaapt ze vrijwel meteen weer in, het is dan ook al zo donker buiten, denk wel dat dat scheelt. Als ze uit zichzelf wakker is dan kan het tussen 5 en 7 wel verschrikkelijk zijn, dan is het bijna alleen maar huilen (maar ja, dan hebben wij ook minder tijd voor haar ivm eten)
Het eerste deel doet ze wel, ze slaapt wel van 9 tot half 4/4 uur, maar daarna maar tot een uur of 6. Maar dat kan ook komen omdat de wekker van mijn man dan staat en onze hondjes ook al vanaf 4 uur wakker zijn en herrie maken. Ze hebben ook een buitenkooi, dus wat mij betreft mogen ze daar slapen, maar mijn man twijfelt nog. Na 6 uur is ze ook echt zo wakker dat ze niet meteen weer wil gaan slapen, maar ik ben dan nog wel hartstikke moe! (dus meestal ligt ze dan nog twee uur bij mij in bed)
Ik begin 24 januari weer, in het voortgezet onderwijs krijg je de vakanties nog extra achter je verlof geplakt, ideaal!
Ik neem dan ook deel ouderschapsverlof op, ga dan 50% werken ipv fulltime.
Als wij Lotte 's avonds wakker maken voor een voeding (dus na 6 uur) dan slaapt ze vrijwel meteen weer in, het is dan ook al zo donker buiten, denk wel dat dat scheelt. Als ze uit zichzelf wakker is dan kan het tussen 5 en 7 wel verschrikkelijk zijn, dan is het bijna alleen maar huilen (maar ja, dan hebben wij ook minder tijd voor haar ivm eten)
blondje1313- Kletskop
Haha E. is om 4 uur 's nachts ook zo wakker hoor, alleen als ik dr in bed leg valt ze na verloop van tijd ook wel in slaap, en dan slaapt ze dus kei lang door. Ze is nu wel al vanaf 9 uur wakker, soms een hazenslaapje maar meer ook niet. Achja, ze moet een keer wakker zijn he en liever overdag als 's avonds, alhoewel ze 's avonds rond etenstijd ook altijd wakker is, en huilen. Gisteravond was het echt drama, maar ze had gister ook bijna de hele middag geslapen... Van half 12 tot 4! Vanmiddag gaan we naar de chiropractor, ze heeft niet echt ergens last van naar mijn idee, maar baat het niet schaadt het niet dacht ik.
Ayla- Kletskop
Pagina 5 van 44 • 1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 24 ... 44
Soortgelijke onderwerpen
» Mama's met kids van eind 2011 & 2012 - topic
» Nieuwe theaterseizoen 2011-2012
» Okt./Nov./Dec./Jan. 2011/2012 Mama's deel2
» Indonesie met kerst/ o/n 2011-2012