Ik ben mijn katten beu
+10
Rovine
Floor
Raindrop
Alex
Supertalentje
Esperanza
Rush
Tullow
loura
Highway
14 plaatsers
Pagina 2 van 2
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Re: Ik ben mijn katten beu
Het lijkt me wel lastig als jij al het werk moet doen. Dat is inderdaad meer dan je denkt.
Mocht je ex de katten willen nemen denk ik wel dat hij er goed voor zal zorgen. En hij weet ook dat je ene kat medicijnen nodig heeft.
Denk je dat je man dat ook een goed idee vindt?
@ Supertalentje, deze overtrekken (oh ik weet de naam nog steeds niet haha, ga het vanavond aan mijn vriend vragen) zijn van gewone stof, volgens mij van katoen. En die kunnen gewoon uitgewassen worden. En die zitten er eigenlijk ook gewoon standaard omheen bij ons, behalve als we ze uitwassen.
Mocht je ex de katten willen nemen denk ik wel dat hij er goed voor zal zorgen. En hij weet ook dat je ene kat medicijnen nodig heeft.
Denk je dat je man dat ook een goed idee vindt?
@ Supertalentje, deze overtrekken (oh ik weet de naam nog steeds niet haha, ga het vanavond aan mijn vriend vragen) zijn van gewone stof, volgens mij van katoen. En die kunnen gewoon uitgewassen worden. En die zitten er eigenlijk ook gewoon standaard omheen bij ons, behalve als we ze uitwassen.
Raindrop- Ratel
- Aantal berichten : 5054
Punten : 5284
Registratiedatum : 18-11-10
Grand foulard?Raindrop schreef:
Rush- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11
Rus, zijn dat niet alleen die hele wijdvallende zoals hieronder:
Die van ons zijn meer zoals deze:
Die van ons zijn meer zoals deze:
Raindrop- Ratel
- Aantal berichten : 5054
Punten : 5284
Hmmm, volgens mij heb je die in verschillende soorten, maar dat weet ik ook niet zeker. :-)
Rush- Lady Post-a-lot
Iemand gaf me vorige week de tip over de bank te wrijven met afwashandschoenen. Works like a charm! Binnen een 10 minuten had ik de bank en alle stoelen haarvrij, vriend hoefde alleen nog even over de hoeken (waar ik de haren heen geveegd had) met de stofzuiger.
Zelf zou ik ze denk ik nooit wegdoen, ondanks het feit dat Henk gisteren het behang weer naar beneden getrokken heeft. Maar ik kan zo moeilijk oordelen hoe het voelt voor een ander.
Zelf zou ik ze denk ik nooit wegdoen, ondanks het feit dat Henk gisteren het behang weer naar beneden getrokken heeft. Maar ik kan zo moeilijk oordelen hoe het voelt voor een ander.
Rovine- Ratel
- Aantal berichten : 3694
Punten : 3832
Registratiedatum : 22-11-10
Wat voor katten heb je dan?
Wij hebben er ook twee en als ik `s ochtends stofzuig heb ik wel wat kattenharen liggen maar echt niet zoals jij omschrijft.
Wat je bij de kattenbak zou kunnen doen is zo'n lekbak eronder zetten die je ook voor de wasmachine kunt gebruiken.
De eerste korrels worden dan opgevangen en worden ze niet door het hele huis gelopen.
Wij hebben er ook twee en als ik `s ochtends stofzuig heb ik wel wat kattenharen liggen maar echt niet zoals jij omschrijft.
Wat je bij de kattenbak zou kunnen doen is zo'n lekbak eronder zetten die je ook voor de wasmachine kunt gebruiken.
De eerste korrels worden dan opgevangen en worden ze niet door het hele huis gelopen.
Gast- Gast
Ik heb tegenwoordig een deurmatje ervoor liggen, daar blijven haar korrels in hangen
Rush- Lady Post-a-lot
Ik heb gelukkig een kat die amper verhaart, maar ik zou het ook niet over mijn hart verkrijgen om ze weg te doen. Had je, voordat jullie een kind kregen, ook al last van haren en die ondeugendheid? Of is dat pas gekomen nadat jullie een kind hebben gekregen?
Jeanette- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Registratiedatum : 17-11-10
Rush schreef:Ik heb tegenwoordig een deurmatje ervoor liggen, daar blijven haar korrels in hangen
+1
Gast- Gast
Shopaholic schreef:Wat voor katten heb je dan?Wij hebben er ook twee en als ik `s ochtends stofzuig heb ik wel wat kattenharen liggen maar echt niet zoals jij omschrijft.
+1
Lejow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Ik herken dat probleem ook heel erg. Ik had een half Brits korthaar (denk ik, zo ziet hij eruit, komt uit het asiel). En die verhaart zo ontzettend! Ik had ook echt overal haren. Hij hoefde maar even heel licht langs mijn broek te lopen en die kon weer de was in. Ik moest ook de deuren heel goed dicht houden, anders lag hij weer in bed en dat wil ik echt niet hebben. Toen ik ging verhuizen naar een appartement, kon hij niet meer buiten en toen werd het helemaal erg. De kattenbak moest ook in de keuken/kamer en dat vind ik niet echt fris. De mijne kraste gelukkig nergens aan, maar omdat hij niet meer buiten kon werd hij vervelend en ging aan mijn nieuwe stoelen krassen. Toch kon ik het ook niet over mijn hart verkrijgen om hem weg te doen.
Op een gegeven moment ging ik op vakantie en ging hij 2 weken bij mijn ouders logeren. Daar zag ik hem zo oplevenb, hij kon lekker de tuin in en was helemaal niet meer vervelend. Het is nu 2 jaar later en hij woont er nog steeds. Mijn ouders hebben de kattenbak zelfs weg kunnen doen, omdat hij altijd buiten gaat. Ze hebben een grote tuin en hij kan door het kattenluikje zelf bepalen of hij buiten of binnen wil zitten. Ze vinden nog steeds wel haren, en als je hem aait vliegen de haren je om de oren, maar omdat hij veel buiten kan is het wel minder daar.
Dus als je een huis voor ze kunt vinden waar je zeker weet dat er goed voor ze gezorgd wordt en je er ook nog eens af en toe kunt gaan kijken, dan zou ik dat zeker overwegen.
Op een gegeven moment ging ik op vakantie en ging hij 2 weken bij mijn ouders logeren. Daar zag ik hem zo oplevenb, hij kon lekker de tuin in en was helemaal niet meer vervelend. Het is nu 2 jaar later en hij woont er nog steeds. Mijn ouders hebben de kattenbak zelfs weg kunnen doen, omdat hij altijd buiten gaat. Ze hebben een grote tuin en hij kan door het kattenluikje zelf bepalen of hij buiten of binnen wil zitten. Ze vinden nog steeds wel haren, en als je hem aait vliegen de haren je om de oren, maar omdat hij veel buiten kan is het wel minder daar.
Dus als je een huis voor ze kunt vinden waar je zeker weet dat er goed voor ze gezorgd wordt en je er ook nog eens af en toe kunt gaan kijken, dan zou ik dat zeker overwegen.
Gast- Gast
Nou, mijn moeder heeft een kat en die laat zoveel haar los, dat is echt niet normaal! Die kat kun je ook eigenlijk normaal aaien want dan heb je echt plukken haar in je hand.. Onze eigen kat verhaart nauwelijks. Het verschilt dus wel degelijk!
@TO. Je zou de katten wat vaker kunnen borstelen. Voor de kattenbakkorreltjes zijn speciale matjes te koop, die je ervoor kunt leggen. Als je nog geen dichte kattenbak hebt, kan ik dat ook erg aanraden!
Edit: @Bobbie. Toevallig, ik denk namelijk dat die van m'n moeder ook half britse korthaar is. Die verhaart dus ook ontzettend veel! Heeft ook een heel dichte vacht.
@TO. Je zou de katten wat vaker kunnen borstelen. Voor de kattenbakkorreltjes zijn speciale matjes te koop, die je ervoor kunt leggen. Als je nog geen dichte kattenbak hebt, kan ik dat ook erg aanraden!
Edit: @Bobbie. Toevallig, ik denk namelijk dat die van m'n moeder ook half britse korthaar is. Die verhaart dus ook ontzettend veel! Heeft ook een heel dichte vacht.
Gast- Gast
Eigenlijk vind ik het not-done, ook al begrijp ik je irritaties. Hoe stel je je gezinsleven zonder de katten voor, buiten de hygiene? Denk je niet dat je ze ontzettend gaat missen? Die appels had ik ook gewoon afgespoeld overigens, dat doe ik voor mezelf ook.
mzcharlotte- Ratel
- Aantal berichten : 4211
Punten : 4519
Ikheb ook een kat, en ik erger me met regelmaat ook aan hem. Nu is hij bijvoorbeeld in de claim fase, zodra ik op de bank zit komt hij bovenop me zitten en meneer wordt nog geïrriteerd ook alsik opsta. Daarnaast loopt hij nu met een kap vanwege een vechtpartij met de buurkat, heeft hij een blaasdieet en zeurt hij continu om eten. Maar ik hou echt zielsveel van hem, en zou hem noooooit weg kunnen doen.
Blond- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Registratiedatum : 17-11-10
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Soortgelijke onderwerpen
» Help mijn katten plassen op mijn bank!!
» Hond bijt mijn katten
» Hoe krijg ik mijn contacten en agenda op mijn computer
» UPDATE 22-2: Mijn paps, de schrik van mijn leven vandaag
» Ineens veel zweten op mijn hoofd en in mijn haar..
» Hond bijt mijn katten
» Hoe krijg ik mijn contacten en agenda op mijn computer
» UPDATE 22-2: Mijn paps, de schrik van mijn leven vandaag
» Ineens veel zweten op mijn hoofd en in mijn haar..
Pagina 2 van 2
Permissies van dit forum: