Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Zwanger van een tweeling en dan dit nog kunnen!

+10
Rush
Minx
Susan
Monte
*Troela*
Wennes
juffie001
Tania
vlindertje
Printje
14 plaatsers

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Ga naar beneden

Zwanger van een tweeling en dan dit nog kunnen! - Pagina 2 Empty Re: Zwanger van een tweeling en dan dit nog kunnen!

Bericht  Gast di 15 nov 2011 - 11:22

Susan schreef:In Amerika tellen ze volgens mij anders, daar krijg je niet twee weken cadeau, dus volgens mij is ze zelfs 42+ weken zwanger. Dan is ze inderdaad wel héél actief, maar goed.
Laten ze je zo ver lopen met een tweeling?

Gast
Gast

Terug naar boven Ga naar beneden

Zwanger van een tweeling en dan dit nog kunnen! - Pagina 2 Empty Re: Zwanger van een tweeling en dan dit nog kunnen!

Bericht  Susan di 15 nov 2011 - 11:24

Smikkell schreef:
Susan schreef:In Amerika tellen ze volgens mij anders, daar krijg je niet twee weken cadeau, dus volgens mij is ze zelfs 42+ weken zwanger. Dan is ze inderdaad wel héél actief, maar goed.
Laten ze je zo ver lopen met een tweeling?

Nee, lijkt me ook niet, ik zei al, ik begin te twijfelen, misschien was het alleen in dat ene boek zo dat de telling anders was. Ik kan er namelijk ook niks over vinden.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Monte di 15 nov 2011 - 11:24

Susan schreef:Hm, ik begin nu weer te twijfelen, maar ik had een Amerikaans boek en daarin waren de weken anders.
Hier is een tabel hoe de amerikanen tellen:
Zwanger van een tweeling en dan dit nog kunnen! - Pagina 2 1000px-Prenatal_development_table.svg

Is dat gelijk aan Nederland of anders?(ik heb daar echt geen verstand van)
Monte
Monte
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4853
Punten : 5410

Bericht  Susan di 15 nov 2011 - 11:25

Fairytale schreef:
Susan schreef:
Fairytale schreef:commentaar van mijn vriend: die is echt niet zwanger hoor dat kan nooit, heb je ooit een vrouw zo actief gezien terwijl ze hoogzwanger was

Ik geloof wel dat het echt is, je ziet dat wel aan haar blote buik.

ja idd dat zei ik ook al, maar ja hij heeft zijn schoonzusje als voorbeeld. en die liep er niet bepaald zo bij.

De meeste vrouwen niet, denk ik, maar dat wil nog niet zeggen dat er niet óók vrouwen zijn die het wel kunnen.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Susan di 15 nov 2011 - 11:26

Monte schreef:
Susan schreef:Hm, ik begin nu weer te twijfelen, maar ik had een Amerikaans boek en daarin waren de weken anders.
Hier is een tabel hoe de amerikanen tellen:
Zwanger van een tweeling en dan dit nog kunnen! - Pagina 2 1000px-Prenatal_development_table.svg

Is dat gelijk aan Nederland of anders?(ik heb daar echt geen verstand van)

Ja, volgens mij is het wel gelijk, dan is ze dus toch 40 weken en 4 dagen. Is ook al erg ver, dat heb ik al nooit gehaald, en dan was ik maar van eentje tegelijk zwanger.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Gast di 15 nov 2011 - 19:06

Er onder staat commentaar van haar man, 2 dagen later is ze bevallen, zonder medische hulp. In Engeland zie je ook vaak dat tweelingen thuis geboren worden trouwens.

Gast
Gast

Bericht  Gast di 15 nov 2011 - 20:58

Cool.Very Happy De tweeling heeft in ieder geval leuke ouders.Very Happy

Gast
Gast

Bericht  Rush di 15 nov 2011 - 21:12

In Canada later ze je in ieder geval wel tot 43 weken lopen, maar met een tweeling vast niet. Rolling Eyes
Rush
Rush
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11

Bericht  Lindsya di 15 nov 2011 - 21:30

Ik dacht eerst het is een grap die is niet echt zwanger maar op eind zag ik haar blote buik toen was ik echt verbaasd Very Happy Heel leuk filmpje.
Lindsya
Lindsya
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1640
Punten : 1683

Bericht  woezel di 15 nov 2011 - 22:40

Zo he. Dat kon ik na 20 weken al niet meer.

woezel
Prater
Prater

Aantal berichten : 880
Punten : 1006
Registratiedatum : 31-10-11

Bericht  smooch di 15 nov 2011 - 22:48

Grappig filmpje!
smooch
smooch
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2385
Punten : 2453

Bericht  PapillonRose wo 16 nov 2011 - 0:04

Wat grappig Very Happy Respect voor die vrouw, ik kon de laatste 1,5 week amper normaal lopen door bekkenklachten, laat staan zulke capriolen uithalen :P
PapillonRose
PapillonRose
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5661
Punten : 6473
Registratiedatum : 17-12-10

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: