Wanneer zwangerschapsreportage bij een tweeling?
+2
studiebol
munk
6 plaatsers
Pagina 1 van 1
Wanneer zwangerschapsreportage bij een tweeling?
De titel zegt genoeg denk ik. Wanneer is de beste tijd/week voor zwangerschapsreportage bij een tweelingzwangerschap? Een van mijn beste vriendinnetjes is momenteel zwanger en wil graag een zwangerschapsreportage laten maken. Normaal doe een zwangerschapsreportage tussen de 30 en 36 week de zwangere buik is dan op zijn mooist. Echter ze geeft aan dat haar buik explosief groeit momenteel. Ik heb geen ervaringen met tweelingzwangerschappen (dit is de eerste tweelingzwangerschap die ik van dichtbij mee maak) en de groei van de buik. Is de buik bij een tweelingzwangerschap rond 28 weken op z'n mooist?
munk- Fluisteraar
- Aantal berichten : 252
Punten : 314
Registratiedatum : 29-10-12
Re: Wanneer zwangerschapsreportage bij een tweeling?
Ik zou iets later doen. Bij week 30 - 32.
Gast- Gast
Elixer toen lag ik al in het ziekenhuis...
Munk ik denk dat het lastig te bepalen is. Je weet niet hoe het gaat verlopen. Ik zelf zou het niet na de 30 weken plannen.
Munk ik denk dat het lastig te bepalen is. Je weet niet hoe het gaat verlopen. Ik zelf zou het niet na de 30 weken plannen.
studiebol- Ratel
- Aantal berichten : 6711
Punten : 7425
Registratiedatum : 18-11-10
studiebol schreef:Elixer toen lag ik al in het ziekenhuis...
Dat was ook mijn eerste gedachte...
Lejow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10
Ik was geloof ik 30 weken.
Sterrin_- Prater
- Aantal berichten : 841
Punten : 863
Registratiedatum : 27-10-12
Als zij aangeeft dat haar buik explosief groeit zou ik niet al te lang meer wachten. Mijne was met 28 weken in ieder geval heel flink. Ik zou het niet later doen dan de 30 weken, ook ivm eventuele verplichte rust en vroeggeboorte.
Sowieso als het een van je beste vriendinnen is zou ik proberen om hem gewoon twee of drie keer te maken (als dat nog haalbaar is) en dan te kijken welke het mooiste zijn. Ook ivm straie, al kun je die vast mooi bewerken.
Sowieso als het een van je beste vriendinnen is zou ik proberen om hem gewoon twee of drie keer te maken (als dat nog haalbaar is) en dan te kijken welke het mooiste zijn. Ook ivm straie, al kun je die vast mooi bewerken.
Coco- Ratel
- Aantal berichten : 3245
Punten : 3561
Registratiedatum : 21-06-11
In verband met eventuele vroeggeboorte of bedrust, zou ik het met 28 weken doen. En dan heeft de buik ook een heel mooi formaat.
_Lana_- Ratel
- Aantal berichten : 3474
Punten : 3720
Registratiedatum : 02-01-11
Soortgelijke onderwerpen
» Het is een tweeling!
» Kraamcadeau tweeling
» Een tweeling aborteren
» Duowagens voor een tweeling
» Zwanger van een tweeling en dan dit nog kunnen!
» Kraamcadeau tweeling
» Een tweeling aborteren
» Duowagens voor een tweeling
» Zwanger van een tweeling en dan dit nog kunnen!
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: