Kraamcadeau tweeling
+8
Flinder
Teddyaapje
Parisienne
Pien
LMCurious
Monte
Susan
duckie
12 plaatsers
Pagina 1 van 1
Kraamcadeau tweeling
Een kennis van me is afgelopen maandag bevallen van een tweeling (meisjes) en ik ga volgende week op kraamvisite samen met m'n man. Maar ik heb echt geen idee wat ik moet geven. Het is een kennis die we misschien 2x per jaar zien en ik wil eigenlijk niet meer dan 15 euro uitgeven. Maargoed het zijn er 2 en voor 15 euro kan ik geen 2 setjes kleding kopen ! En speelgoed willen ze niet.
Iemand een idee?
Iemand een idee?
Laatst aangepast door Razz_ op wo 13 apr 2011 - 0:01; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
Re: Kraamcadeau tweeling
wil je echt een cadeau geven want anders zou je iets van een bon kunnen geven van de Hema ofzo... en anders hebben ze bij de kruidvat nog wel eens leuke dingetjes als pyamatjes ofzo...
of evt bij iets als wibra kijken voor wat goedkope kledingsetjes
of evt bij iets als wibra kijken voor wat goedkope kledingsetjes
duckie- Ratel
- Aantal berichten : 3208
Punten : 4635
Registratiedatum : 06-12-10
En een leuk pakketje samenstellen? Dat hoeft helemaal niet zoveel te kosten. Doe je bijv sokjes, 2 knuffels, 2 spenenkoorden en slabbetjes.
Gast- Gast
Ik zou twee witte of lichtroze rompertjes kopen en die met transferpapier van de Hema zelf bedrukken met hun namen en/of een leuke toepasselijke tekst. Voor ieder nog een paar roze sokjes erbij en klaar.
Het zou trouwens bij mij nooit opkomen om tegen kraamvisite die ik al bijna nooit zie te gaan vertellen wat ik per se niet wil hebben, het is toch al leuk dat ze een aardigheidje meenemen? Maar goed, dat terzijde.
Het zou trouwens bij mij nooit opkomen om tegen kraamvisite die ik al bijna nooit zie te gaan vertellen wat ik per se niet wil hebben, het is toch al leuk dat ze een aardigheidje meenemen? Maar goed, dat terzijde.
Susan- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10
Susan schreef:Ik zou twee witte of lichtroze rompertjes kopen en die met transferpapier van de Hema zelf bedrukken met hun namen en/of een leuke toepasselijke tekst. Voor ieder nog een paar roze sokjes erbij en klaar.
Nee idd, maar misschien hebben die mensen echt al teveel gekregen toen ze zwanger was o.i.d.
Ik denk dat een pakketje met sokjes, rompertjes, fotolijstjes, badspulletjes e.d. erg leuk is om te geven en te krijgen.
Monte- Ratel
- Aantal berichten : 4853
Punten : 5410
Zoals hierboven al genoemd zijn er diverse mogelijkheden met wat kleinere kledingsetjes met rompertjes/sokjes ofzo. Je zou ook bijvoorbeeld kunnen kijken voor een voorleesboekje. Doet het hier altijd goed, maar weet neit of anderen dat onder speelgoed verstaan?
Over het aangeven van iets niet willen krijgen....als mij gevraagd word wat we willen hebben weet ik het momenteel ook neit meer zo goed, hebben inmiddels zoveel. Maar van knuffels heb ik echt veels te veel, die belanden dan dus op zolder. Dus dat geef ik wel aan. Maar ik begin er niet zelf over van, dat wil ik niet hebben.
Over het aangeven van iets niet willen krijgen....als mij gevraagd word wat we willen hebben weet ik het momenteel ook neit meer zo goed, hebben inmiddels zoveel. Maar van knuffels heb ik echt veels te veel, die belanden dan dus op zolder. Dus dat geef ik wel aan. Maar ik begin er niet zelf over van, dat wil ik niet hebben.
LMCurious- Prater
- Aantal berichten : 1052
Punten : 1167
Registratiedatum : 19-11-10
Zelf een pakketje maken is wel een leuk idee ! Ze hebben idd tijdens de zwangerschap heel veel tweedehands speelgoed gekregen werd mij verteld en vandaar willen ze geen speelgoed.
Gast- Gast
doe je 2 dezelfde pakjes, legt het gespreid op een kartonnetje, doet er van dat cellofaam omheen, veel roze strikjes, roze kaartje eraan (zonder envelop) en je hebt een hartstikke leuk kado! edit: shirje is 5 euro, broekje 2,50!
toen mijn man en ik net samen waren was een vage kennis van zijn vriendengroep bevallen, die kennis heeft alle mensen die ze ook maar kenden een geboortekaartje gestuurd en er heel duidelijk opgezet dat geld het wenselijke cadeau was. belachelijk als je het mij vraagt, dus ik expres allemaal leuke cadeautjes gekocht, gewoon kleine dingetjes, had blauwe sokjes, een echte stoere romper, een blauw mutsje, een blauwe fopspeen, een blauw tutteldoekje, een slab, monddoekjes, lepel en een vierkant mandje... ik had alles leuk in dat mandje gedaan, kaart gekocht met een blauwe achtergrond, die erbij in gestopt, doorzichtig papiertje eromheen, hoop blauwe strikken eropheen en ze vonden het geweldig!! ben gewoon de wibra of zeeman ingelopen en heb daar gepakt wat ik leuk vond, al met al was ik geen drol kwijt
Pien- Ratel
- Aantal berichten : 5687
Punten : 6861
Registratiedatum : 20-11-10
@ Pien, dat is een leuk pakje ! En niet duur !
Ik zal een van het weekend bij de Hema gaan kijken bedankt !
Ik zal een van het weekend bij de Hema gaan kijken bedankt !
Gast- Gast
Wat ook een leuk (goedkoop) cadeautje is, is tandpasta en een tandenborsteltje. Hoeft niet veel te kosten. Hebben wij ook gehad en ik vond dat één van de leukste en origineelste cadeautjes! En anders misschien 2 paar regenlaarsjes, eventueel met 2 parapluutjes erbij.
Gast- Gast
Dromertje schreef:Wat ook een leuk (goedkoop) cadeautje is, is tandpasta en een tandenborsteltje. Hoeft niet veel te kosten. Hebben wij ook gehad en ik vond dat één van de leukste en origineelste cadeautjes! En anders misschien 2 paar regenlaarsjes, eventueel met 2 parapluutjes erbij.
Is inderdaad erg leuk, dat van die tandenborstel en tandpasta! Had ik ook wel leuk gevonden om te krijgen, zoiets origineels. Dan weet men ook dat je erover nagedacht hebt en niet zomaar iets koopt. Ik heb overigens ook van iemand een paar regenlaarsjes gekregen voor N. Ze zullen nog zo'n 2 jaar in de kast staan, maar vond het zo leuk en origineel! En zoiets is altijd goed hier in NL!
Parisienne- Ratel
- Aantal berichten : 6727
Punten : 7477
Registratiedatum : 27-11-10
Dromertje schreef:Wat ook een leuk (goedkoop) cadeautje is, is tandpasta en een tandenborsteltje. Hoeft niet veel te kosten. Hebben wij ook gehad en ik vond dat één van de leukste en origineelste cadeautjes! En anders misschien 2 paar regenlaarsjes, eventueel met 2 parapluutjes erbij.
Dit zou ik zelf persoonlijk heel leuk vinden om te krijgen, zowel de regenlaarsjes als de tandenborstels. Veel leuker dan de spulletjes voor direct, want daar kwamen wij echt al in om.
Slabbertjes, shirtjes, mutsjes met naam etc. is ook erg leuk. Tutdoekjes waren hier ook wel favoriet.
Gast- Gast
wij hebben een boekensteun (2stuks dus) gekregen...vond ik ook erg handig en origineel cadeau. Misschien is dat een idee? Verwacht dat het niet veel hoeft te kosten. Evt. kun je er nog een boekje(s) bijdoen mocht je niet aan het bedrag komen.
Teddyaapje- Ratel
- Aantal berichten : 3458
Punten : 3924
Registratiedatum : 19-11-10
Die regenlaarsjes zijn ook leuk zeg! Of een mooi sprookjesboek of rijmpjesboek.
Flinder- Prater
- Aantal berichten : 641
Punten : 676
Registratiedatum : 17-11-10
Voor beiden een besteksetje (weet eerlijk gezegd niet wat dat kost maar er zijn vast diverse prijsklasses), als je zelf een beetje crea bent kun je bij de action 2 kleine schildersdoeken halen en bij elkaar passende schilderijtjes maken (je kunt ook iets natekenen of zelfs met carbonpapier overtrekken, dan hoef je het alleen nog maar in te kleuren met verf), of 2 fotolijstjes waar ze zelf foto's in kunnen doen, voor beiden een leuke tekst (bijvoorbeeld iets uit en kinderliedje) op een kussensloopje laten drukken, of voor beiden een haarborsteltje met lieve elastiekjes, of voor hen beiden een mooi voorleesboek (zou ik gewoon 1 doen voor hen samen).
*Lookie*- Kletskop
- Aantal berichten : 2233
Punten : 2413
Registratiedatum : 22-11-10
Die regenlaarsjes vind ik ook erg leuk!
Het pakje is super, maar zou ikzelf niet kopen omdat iedereen dat pakje meestal al in de kast heeft liggen.
Het pakje is super, maar zou ikzelf niet kopen omdat iedereen dat pakje meestal al in de kast heeft liggen.
Gast- Gast
Wij hebben ook een speelsetje voor in de zandbak gekregen. Dat vonden wij ook een erg leuk cadeautje.
Of iets van een reiskoffertjes.
Of iets van een reiskoffertjes.
Dora- Kletskop
- Aantal berichten : 1997
Punten : 2121
Mooi voorlees boek. Bijv. van Jip en Janneke ofzo.
Mamsie- Ratel
- Aantal berichten : 5049
Punten : 5476
Registratiedatum : 17-11-10
als je graag kleding wil kopen, mocht je in de buurt van duitsland wonen en daar een KIK in de buurt hebben, die hebben hele goedkope en leuke babykleding,
verder die regenlaarsjes is ook erg leuk idee
verder die regenlaarsjes is ook erg leuk idee
Gast- Gast
Een silver armbandje met naam?
Dat doet het hier altijd goed..
Naamtrein, fotolijst waar je elke maand een foto in kunt doen..
Dat doet het hier altijd goed..
Naamtrein, fotolijst waar je elke maand een foto in kunt doen..
Koeboe82- Fluisteraar
- Aantal berichten : 128
Punten : 183
Registratiedatum : 25-11-10
Maar koeboe, het is een cadeau voor 2kindjes dat maximaal 15euro samen mag kosten. Dat red je dus nooit voor dat geld.
Ik vind die regen laarsjes ook erg leuk!
Of als je zelf een beetje handig bent, een naam bordje voor op de slaapkamer deur.
Ik vind die regen laarsjes ook erg leuk!
Of als je zelf een beetje handig bent, een naam bordje voor op de slaapkamer deur.
Pien- Ratel
- Aantal berichten : 5687
Punten : 6861
Registratiedatum : 20-11-10
Soortgelijke onderwerpen
» Kraamcadeau
» Een tweeling aborteren
» Duowagens voor een tweeling
» Zwanger van een tweeling en dan dit nog kunnen!
» Wanneer zwangerschapsreportage bij een tweeling?
» Een tweeling aborteren
» Duowagens voor een tweeling
» Zwanger van een tweeling en dan dit nog kunnen!
» Wanneer zwangerschapsreportage bij een tweeling?
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: