Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Het gevoel dat je achter loopt...

4 plaatsers

Ga naar beneden

Het gevoel dat je achter loopt... Empty Het gevoel dat je achter loopt...

Bericht  Flower_L di 15 nov 2011 - 8:18

...op de ontwikkeling van jouw kindje(s). Herkenbaar?

Zo vertelde mn moeder daarstraks (past op dinsdag altijd op), dat ze met hem naar de supermarkt is geweest, en dat hij met een kinderkarretje mocht lopen...en dat hij dat geweldig vond. ........ik had nog geen seconde bij stil gestaan dat hij dat misschien al wel zou kunnen.......voel ik me best wel beetje stom.

Misschien wil ik er onbewust nog niet over nadenken....want het is wel weer een bevestiging dat mijn kleine ventje niet meer zo héél klein is Cool .

Flower_L
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5580
Punten : 6653
Registratiedatum : 25-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Het gevoel dat je achter loopt... Empty Re: Het gevoel dat je achter loopt...

Bericht  Printje di 15 nov 2011 - 8:23

Ik herken het eigenlijk niet, soms eerder het tegenovergestelde. Ik sta voor de klas en dat is soms best een nadeel omdat je zoveel kinderen ziet en dus ook ziet wat je zelf anders wilt doen. Ik daag hem soms echt uit om dingen bijv. zelf te doen terwijl ik denk mmm eigenijk is hij nog geen 2. Maarrrrr vaak lukt het hem wel.
Printje
Printje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Het gevoel dat je achter loopt... Empty Re: Het gevoel dat je achter loopt...

Bericht  Rouge di 15 nov 2011 - 8:27

Nou ja ik herken wel een beetje dat je je kind opeens dingen kan laten doen waar je eerder niet over nadacht, zoals zelf aan de hand meelopen naar de winkel of inderdaad zelf met karretje lopen. Tot een bepaalde leeftijd stop je je kind in de buggy zonder bij na te denken, maar ik moest me er ookwel even van bewust worden dat ik dat soort dingen ook met hem kon oefenen enzo. Al deed ik dat loslopen echt nog niet zo vroeg al hoor. Ik vind niet dat je daarom meteen achter loopt omdat je er nog niet aan gedacht hebt, maar je gaat langzaam een andere fase in waarbij je de zelfstandigheid meer gaat stimuleren.
Rouge
Rouge
Prater
Prater

Aantal berichten : 902
Punten : 1033
Registratiedatum : 12-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Het gevoel dat je achter loopt... Empty Re: Het gevoel dat je achter loopt...

Bericht  koNijntje di 15 nov 2011 - 10:10

oh ja, dat had ik laatst al.. ik liet mijn moeder zien dat t. met een beetje hulp kon rollen
en vervolgens liet mijn moeder hem zitten (als je zijn handjes vasthoudt) en toen dacht ik echt
'waarom heb ik dat zelf niet bedacht?'
koNijntje
koNijntje
Prater
Prater

Aantal berichten : 1371
Punten : 1497
Registratiedatum : 13-03-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Het gevoel dat je achter loopt... Empty Re: Het gevoel dat je achter loopt...

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum