Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

whaaaa bv loopt terug????

5 plaatsers

Ga naar beneden

whaaaa bv loopt terug???? Empty whaaaa bv loopt terug????

Bericht  duckie di 19 apr 2011 - 9:52

ik kolf elke voeding, en ik kolf 5 x per dag
heb het laatst een week bij gehouden en zat toen elke keer tussen de 1100 en 1150 cc per dag
maar vandaag hou ik het weer bij en zit ik misschien net tegen de 1000cc aan Cry heb het verder deze week niet bijgehouden dus weet niet of het nu eenmalig is of dat het de hele tijd weer wat minder word, ga het maar weer even echt n week bij houden....
heb op zich wel redelijk gedronken vandaag, wel weer gevolleybalt (las laatst van iemand die had het door sporten dat het terug liep?) en het was best wel warm misschien drukker geweest (pak niet echt mn rust soms)
heeft iemand dit ook wel eens meegemaakt? en wat deed je er tegen?
graag tips
duckie
duckie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3208
Punten : 4635
Registratiedatum : 06-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

whaaaa bv loopt terug???? Empty Re: whaaaa bv loopt terug????

Bericht  Gast di 19 apr 2011 - 9:55

Als het terugloopt is het handig om vaker aan te leggen, in jouw geval dus te kolven. Dan loopt de productie vanzelf weer op, ga niet te enthousiast kolven, want dan loop je weer risico op stuwing. Ik zou een keertje extra per dag gaan proberen.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

whaaaa bv loopt terug???? Empty Re: whaaaa bv loopt terug????

Bericht  Gast di 19 apr 2011 - 9:57

Trouwens, heb je echt meer nodig dan die liter, anders zou je het ook zo kunnen laten?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

whaaaa bv loopt terug???? Empty Re: whaaaa bv loopt terug????

Bericht  Dora di 19 apr 2011 - 9:59

Ik denk dat je het zelf eigenlijk al wel ziet:
- meer rust pakken (je gaf al aan dat je dat niet gedaan had)
- de warmte (tja, daar valt weinig aan te doen, behalve goed drinken en niet in de zon gaan zitten)


Heb alleen weinig tips voor je, je zou kunnen proberen wat vaker af te kolve, zo stimuleer je het weer.
Dora
Dora
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1997
Punten : 2121
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : In het Brabantse land

Terug naar boven Ga naar beneden

whaaaa bv loopt terug???? Empty Re: whaaaa bv loopt terug????

Bericht  duckie di 19 apr 2011 - 10:01

heb vaak ruim genoeg aan die liter, heb al n diepvrieslade vol liggen dus daar kan ik zoeiso niet meer in kwijt dus wat dat betreft moet ik het mischien wel redden... maar ben zo bang dat het dan nog meer terug gaat lopen...

ga van de week inderdaad even bijhouden, rust pakken, en veel drinken en een keer vaker kolven als het zo blijft
duckie
duckie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3208
Punten : 4635
Registratiedatum : 06-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

whaaaa bv loopt terug???? Empty Re: whaaaa bv loopt terug????

Bericht  Gast di 19 apr 2011 - 10:08

Ik had zelf rond de 4 maanden een dip. Heb toen idd vaker aangelegd, en het kwam toen vanzelf weer terug. Schijnt wel vaker te gebeuren rond de 4 maanden.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

whaaaa bv loopt terug???? Empty Re: whaaaa bv loopt terug????

Bericht  Linda di 19 apr 2011 - 18:59

Als je van plan bent om nog lang te blijven voeden dan zou ik ook vaker gaan kolven. Als je dat niet van plan bent kan je het ook zo houden en je vriezervoorraad aan gaan breken, dan kan je op een heel rustig tempo langzaam afbouwen.

5 keer voeden/kolven is opzich ook best weinig voor 4 maanden, de meeste zitten echt nog wel op 8 keer (of meer), vaak heb je dit ook nodig om de productie op peil te houden. Drinkt je dochter ook 5 flessen op een dag? Als ze meer drinkt zou ik gewoon elke keer als zij een fles krijgt gaan kolven, ik denk dat je je productie dan het meest op haar afstemt.

Linda
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7118
Punten : 7577
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

whaaaa bv loopt terug???? Empty Re: whaaaa bv loopt terug????

Bericht  duckie di 19 apr 2011 - 23:01

ik ben van plan om nog wel langer te blijven voeden, dus zal het even aan kijken en anders wat vaker kolven. ze drinkt hier ook maar 5 flessen per dag, maar jeetje 8 x per dag, pfff moet nu soms al kijken waar ik de tijd vandaan haal om te kolven Embarassed moet het echt doen als ze rustig ligt te slapen maar ze slaapt nog wel eens onrustig dus soms moet ik halverwege eerst weer naar boven, werkt niet echt bevorderlijk.
duckie
duckie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3208
Punten : 4635
Registratiedatum : 06-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

whaaaa bv loopt terug???? Empty Re: whaaaa bv loopt terug????

Bericht  Teddyaapje di 19 apr 2011 - 23:35

8 keer kolven vind ik ook wel erg veel! Ik kolf dus 5 a 6 keer per dag. Als ik merk dat mn voeding wat achteruit loopt kolf ik 1 of 2 dagen om de 2 a 3 uur (net hoe het uitkomt) en dan maakt mn lichaam weer meer voeding aan omdat er dus meer vraag is.

Ik denk dat je je niet heel veel zorgen hoeft te maken om die 100-150cc minder op een dag maar hou het idd wel goed in de gaten dat het niet nog meer terug loopt. Ik had rond de 4maanden ook een dipje qua voeding trouwens.
Teddyaapje
Teddyaapje
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3458
Punten : 3924
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

whaaaa bv loopt terug???? Empty Re: whaaaa bv loopt terug????

Bericht  duckie di 19 apr 2011 - 23:39

ok dus het kan ook een dipje zijn.... vind namelijk 5 x per dag soms al een opgvave als ik eerlijk ben Embarassed maar wil er wel mee doorgaan, het scheelt dat ik vaak even op het forum/internet zit als ik aan het kolven ben dus dat het wel even mijn moment van rust is Laughing

duckie
duckie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3208
Punten : 4635
Registratiedatum : 06-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

whaaaa bv loopt terug???? Empty Re: whaaaa bv loopt terug????

Bericht  Flip Fluitketel wo 20 apr 2011 - 1:04

Ik denk ook een dipje.....ik kolf nu ng 3keer op een dag nu ze 4flessen op een dag krijgt. Ik redt het hier prima mee. Toen ze nog 5flessen kreeg, kolfde ik 4 keer op een dag. 8 keer kolven lijk me wel erg veel en waar haal je de tijd soms vandaan...... Als mijn productie terugloopt kolf ik de andere dag wel een keertje meer, maar echt niet 7 of 8 keer.

En inderdaad gelijk forummen als je aan kolven bent kom je ook aan je rust toe Wink ....deed/doe ik namelijk ook altijd!
Flip Fluitketel
Flip Fluitketel
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2969
Punten : 3067
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

whaaaa bv loopt terug???? Empty Re: whaaaa bv loopt terug????

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum