wat eigenlijk allemaal te regelen?
2 plaatsers
Pagina 1 van 1
wat eigenlijk allemaal te regelen?
wat moet je eigenlijk allemaal geregeld hebben voor je kindje?
ik bedoel toen ze geboren is hebben we haar bij geschreven voor het ziekenfonds en we hebben een bankrekening voor haar geopend...
las laatst iets over voogdij voor als 1 van ons of beide wat overkomt? maar wie vraag je daar voor en hoe doe je dat?
en verder nog dingen die je moet regelen?
ik bedoel toen ze geboren is hebben we haar bij geschreven voor het ziekenfonds en we hebben een bankrekening voor haar geopend...
las laatst iets over voogdij voor als 1 van ons of beide wat overkomt? maar wie vraag je daar voor en hoe doe je dat?
duckie- Ratel
- Aantal berichten : 3208
Punten : 4635
Registratiedatum : 06-12-10
Re: wat eigenlijk allemaal te regelen?
- Kinderbijslag krijg je vanzelf bericht over dat je het aan kan vragen, bij een volgend kind gaat dan vanzelf
- Kindgebondenbudget kan je kijken of je er recht op hebt
- Kinderopvangtoeslag kan je aanvragen als de offerte van het KDV binnen is
- Kindgebondenbudget kan je kijken of je er recht op hebt
- Kinderopvangtoeslag kan je aanvragen als de offerte van het KDV binnen is
Gast- Gast
duckie schreef:wat moet je eigenlijk allemaal geregeld hebben voor je kindje?
pensioen aanpassen, aansprakelujkheidsverzekering, inschrijven huisarts en tandarts.
Uitvaartverz kan ook, die hebben wij niet genomen.
Flower_L- Ratel
- Aantal berichten : 5580
Punten : 6653
Registratiedatum : 25-07-11
Ik heb ze hier wel meegenomen in de uitvaartverzekering.
Wij hebben afgelopen jaar een testament op laten stellen waarbij ook in staat wie de voogdij zou krijgen mochten wij komen te overlijden. Wij hebben mijn moeder gevraagd, mijn schoonouders zouden het ook niet kunnen ivm de gezondheid van mijn schoonmoeder. Dus vandaar mijn moeder gekozen en als 2e optie mijn broertje en schoonzusje.
Wij hebben afgelopen jaar een testament op laten stellen waarbij ook in staat wie de voogdij zou krijgen mochten wij komen te overlijden. Wij hebben mijn moeder gevraagd, mijn schoonouders zouden het ook niet kunnen ivm de gezondheid van mijn schoonmoeder. Dus vandaar mijn moeder gekozen en als 2e optie mijn broertje en schoonzusje.
Gast- Gast
Oja testament. Ben ook wel benieuwd hoe meiden hier dat hebben geregeld. Wij zijn er nog niet uit nm.
Flower_L- Ratel
- Aantal berichten : 5580
Punten : 6653
Registratiedatum : 25-07-11
Soortgelijke onderwerpen
» Wat allemaal regelen?
» wat allemaal regelen na de geboorte
» Wat moet je allemaal regelen?
» Wat allemaal regelen bij verhuizen?
» Wat allemaal regelen bij verhuizen?
» wat allemaal regelen na de geboorte
» Wat moet je allemaal regelen?