Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Wat allemaal regelen bij verhuizen?

+2
CCC
Woezies
6 plaatsers

Ga naar beneden

Wat allemaal regelen bij verhuizen? Empty Wat allemaal regelen bij verhuizen?

Bericht  Woezies ma 14 nov 2011 - 2:31

Ik zie door de bomen het bos niet meer smile

We krijgen eind deze maand de sleutel van het nieuwe huis, en moeten half december uit dit huis.
Maar wat moet er allemaal geregeld worden?
Adres wijziging naar;

- Verzekeringen
- Huisarts/ tandarts
- Werk
- Bank
- Bieb
- Abonnement tijdschriften
- Apotheek

En dingen zoals gas/stroom en water, verhuist dat mee of moet ik dat weer opnieuw aanvragen?
Woezies
Woezies
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 162
Punten : 276
Registratiedatum : 26-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat allemaal regelen bij verhuizen? Empty Re: Wat allemaal regelen bij verhuizen?

Bericht  Gast ma 14 nov 2011 - 2:47

Gas/water en elektra moet je wel omzetten ja!! Vooral water niet vergeten, ik heb 24 uur zonder water gezeten omdat ik het vergeten was Embarassed

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat allemaal regelen bij verhuizen? Empty Re: Wat allemaal regelen bij verhuizen?

Bericht  CCC ma 14 nov 2011 - 2:58

Ik dacht ook met g/w/l dat het zou meeverhuizen, was dus helemaal vergeten aan te vragen... Gelukkig niet zonder gezeten...

Euhm... Ja ik zou nu even bijhouden welke post je allemaal binnenkrijgt, en daar een lijstje van maken... Je hebt de belangrijkste wel geloof ik...

CCC
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6424
Punten : 6761
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat allemaal regelen bij verhuizen? Empty Re: Wat allemaal regelen bij verhuizen?

Bericht  rianne287 ma 14 nov 2011 - 2:59

water gas/electra moet je echt op tijd doen. Kijk even op de site van je energieleverancier, daar staat het wel. Je kunt het al een hele tijd van te voren doorgeven en dan krijg je meterstanden kaarten toegestuurd voor de dag van overdracht.

rianne287
rianne287
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 388
Punten : 394
Registratiedatum : 19-11-10
Woonplaats : Twente

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat allemaal regelen bij verhuizen? Empty Re: Wat allemaal regelen bij verhuizen?

Bericht  Zininzon ma 14 nov 2011 - 6:50

Belastingdienst krijgt automatisch bericht als je de adreswijziging bij de gemeente doorgeeft, dus dat scheelt weer.

Verder:
telefoonproviders, tv-gids, krant, ANWB, sportschool, politieke partij, verenigingen, vakbond, bloedbank, klantenkaarten van winkels, goede doelen, loterijen, postorderbedrijven
Zininzon
Zininzon
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3783
Punten : 4138
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat allemaal regelen bij verhuizen? Empty Re: Wat allemaal regelen bij verhuizen?

Bericht  Rovine ma 14 nov 2011 - 6:52

Doorstuurservice bij de post instellen. Daarmee kun je meteen een aantal instanties aanvinken die zij dan verwittigen.
Rovine
Rovine
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3694
Punten : 3832
Registratiedatum : 22-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat allemaal regelen bij verhuizen? Empty Re: Wat allemaal regelen bij verhuizen?

Bericht  Error ma 14 nov 2011 - 11:00

http://www.postnl.nl/voorthuis/post-doorsturen-en-bewaren/verhuisservice/
Error
Error
Prater
Prater

Aantal berichten : 1374
Punten : 1580
Registratiedatum : 02-03-11
Woonplaats : Gelderland

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat allemaal regelen bij verhuizen? Empty Re: Wat allemaal regelen bij verhuizen?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum