Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Alleen maar huilen 's nachts!

+5
Jezzie
Tania
loesje
RiLiJu
meisjesmama
9 plaatsers

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Ga naar beneden

Alleen maar huilen 's nachts! - Pagina 2 Empty Re: Alleen maar huilen 's nachts!

Bericht  Gast di 15 nov 2011 - 1:49

meisjesmama schreef:Agossie... Heeft ze ook koorts of heb je dat niet gemeten?

Beterschap voor jullie meisje!

Ze wilde absoluut niet tempen, maar volgens mij geen koorts.
Ik ga om half 3 de huisarts nog bellen want dit schiet niet op zo.

Gast
Gast

Terug naar boven Ga naar beneden

Alleen maar huilen 's nachts! - Pagina 2 Empty Re: Alleen maar huilen 's nachts!

Bericht  Gast di 15 nov 2011 - 1:55

Ik zou zeker bellen! Als ze nu ook al zo onrustig is en om zich heen slaat zou ik niet wachten tot morgen, arme Amé!

Gast
Gast

Bericht  Gast di 15 nov 2011 - 1:57

Ik heb net even terug gezocht, maar ze is al vanaf begin september echt non stop verkouden en dan niet een beetje snottig, maar echt van die halve stikbuien erbij, haar longen zijn al regelmatig gecheckt en dat is schoon, het zit echt hoog.

Gast
Gast

Bericht  -Ieniemienie- di 15 nov 2011 - 2:02

Ahhh arm meisje.
Hopelijk kan je idd vanmiddag nog even langs. Anders zou ik gewoon langs de HAP gaan hoor!
Dikke knuff voor jullie meisje!!
-Ieniemienie-
-Ieniemienie-
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1716
Punten : 2113
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Gast di 15 nov 2011 - 3:05

Ze is net op haar buik in slaap gevallen bij mijn vriend, ik heb de assistente nog gesproken en mag met heel veel pijn en moeite om 16.00 uur langskomen met haar.

Gast
Gast

Bericht  Gast di 15 nov 2011 - 3:34

Wat zielig! Hopelijk kan de huisarts iets Alleen maar huilen 's nachts! - Pagina 2 699888.

Gast
Gast

Bericht  Gast di 15 nov 2011 - 3:37

June schreef:Wat zielig! Hopelijk kan de huisarts iets Alleen maar huilen 's nachts! - Pagina 2 699888.

Anders sturen ze me maar door, ik ben klaar met het aanmodderen

Gast
Gast

Bericht  meisjesmama di 15 nov 2011 - 3:40

Weetjewel schreef:
June schreef:Wat zielig! Hopelijk kan de huisarts iets Alleen maar huilen 's nachts! - Pagina 2 699888.

helemaal mee eens ik ga dat morgen ook zeggen.
meisjesmama
meisjesmama
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1729
Punten : 1861

Bericht  Gast di 15 nov 2011 - 3:41

Weetjewel schreef:

Verstandig, laat je niet wegsturen zonder iets.

Gast
Gast

Bericht  Mamsie di 15 nov 2011 - 4:17

He jakkes zeg, succes bij de huisarts. Ik weet hoe het is want zo is S al vanaf dag 1. baaaah!
Mamsie
Mamsie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5049
Punten : 5476
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  -Ieniemienie- di 15 nov 2011 - 4:43

Mamsie schreef:He jakkes zeg, succes bij de huisarts. Ik weet hoe het is want zo is S al vanaf dag 1. baaaah!
@mamsie: Even offlipic, is S nog steeds zon slechte slaper? En ook veel huilen?
@Weetjewel: En hoe is het gegaan?
-Ieniemienie-
-Ieniemienie-
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1716
Punten : 2113

Bericht  Mamsie di 15 nov 2011 - 4:49

Ieniemnie. Ja hij slaapt nog steeds slecht. Wel iets beter dan voor heen gelukkig. Hij wordt gewoon een paar keer wakker per nacht. Tenminste wakker is hij niet echt.
Ovedag is het een heerlijk vrolijk en gezellig kind. Hij slaapt overdag een uurtje of 1.5 en verder niet.
Mamsie
Mamsie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5049
Punten : 5476
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Gast di 15 nov 2011 - 6:03

Ik ben benieuwd wat de huisarts zei.

Gast
Gast

Bericht  Gast di 15 nov 2011 - 6:07

Nou haar oor was van binnen nog een klein beetje rood, maar geen oorontsteking meer. Wel heel vol, goh echt?
En haar keelamandelen zijn vergroot. Ik was bij een andere arts omdat die van ons op vakantie was. En ik moet nu volgende week naar mijn eigen huisarts om toch een doorverwijzing te vragen voor de KNO.
Ze heeft nu wel neusspray meegekregen om haar wat meer lucht te geven, nu geen zoutoplossing want dat werkt toch niet.

Gast
Gast

Bericht  Gast di 15 nov 2011 - 6:17

Hmm... nou ik hoop dat het effect heeft en dat jullie allemaal een betere nachtrust hebben vannacht.

Gast
Gast

Bericht  Gast di 15 nov 2011 - 6:35

Arme Amé. Een digitale knuffel voor haar I love you. Hopelijk helpt de neusspray wat en die doorverwijzing lijkt me een goed idee. Ik wist overigens niet dat je die alleen van je eigen huisarts kon krijgen.

Gast
Gast

Bericht  Jezzie wo 16 nov 2011 - 1:22

Hoe gaat het nu?
Heeft ze vanacht beter geslapen?
Jezzie
Jezzie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3648
Punten : 3865
Registratiedatum : 27-11-10

Bericht  Gast wo 16 nov 2011 - 1:40

Ze ligt nu ook lekker te slapen, het snot komt nu ook heel erg los! Dus dat is ook wel fijn!
Vannacht heeft ze lekker geslapen, wel tussen ons in, maar ja goed! Ik hoop dat het snel beter gaat met dr, want het is zo zielig.

Gast
Gast

Bericht  Gast wo 16 nov 2011 - 5:43

Fijn dat het eindelijk een beetje loskomt zeg! Hopelijk zet het door en slaapt ze vannacht ook goed!

Gast
Gast

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: