Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Kroketten, banaan met pindasaus en ham/kaas croissants

+37
Aggi
Happydobby
lief
Coco
Monnie
Pandora
Fiwen
Angela_1986
snoezel
Cranberrie
Lejow
kwak
LindaK
L!ND@
SarahKey
Tiara
Susan
Ezzer
studiebol
Roos
truestar
Parisienne
Océane
Teddyaapje
Mamsie
Happy
sheila123
Paper Crown
Antibes
frolic
Pien
Pussycat
CCC
Tania
Floor
Linda
Rouge
41 plaatsers

Pagina 4 van 4 Vorige  1, 2, 3, 4

Ga naar beneden

Kroketten, banaan met pindasaus en ham/kaas croissants - Pagina 4 Empty Re: Kroketten, banaan met pindasaus en ham/kaas croissants

Bericht  Gast ma 14 nov 2011 - 22:19

Hahaha Fiwen, ik moest echt hardop lachen om jouw verhaal Laughing

Hier niet heel veel bijzonders qua eten, maar ik heb wel telkens ongelofelijke DORST. Dan klok ik echt glazen koud water weg om van het gevoel af te komen. Best irritant aangezien ik daardoor nog vaker naar de wc moet :P .

En cassis herken ik wel ja, van het begin. De hele zomer heb ik liters cassis gedronken, terwijl ik dat eerder nooit dronk. Verder heb ik helemaaal geen behoefte aan vet (patat, pizza etc), maar daar kan je ook prima zonder haha.

Oh wel groene appels trouwens! Daar eet ik er al 30 weken 2 per dag van, HEERLIJK.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Kroketten, banaan met pindasaus en ham/kaas croissants - Pagina 4 Empty Re: Kroketten, banaan met pindasaus en ham/kaas croissants

Bericht  Aggi ma 14 nov 2011 - 22:21

In het begin, appelkoeken en ijsthee, appels... eierkoeken... naarmate de zwangerschap vorderde... thee en karnemelk met limonade... beschuit met hagelslag... ja dit zijn de dingen waar ik verslaafd aan was hahaha...
Aggi
Aggi
Prater
Prater

Aantal berichten : 535
Punten : 576
Registratiedatum : 23-11-10
Woonplaats : Gelderland

Terug naar boven Ga naar beneden

Kroketten, banaan met pindasaus en ham/kaas croissants - Pagina 4 Empty Re: Kroketten, banaan met pindasaus en ham/kaas croissants

Bericht  Mida4you ma 14 nov 2011 - 22:39

In het begin van mijn zwangerschap dronk ik liters appelsap. Ik kon er geen genoeg van krijgen. Daarnaast at ik super veel goud kiwi's. Later in mijn zwangerschap deed ik zowat een moord voor een softijsje :P Verder viel het reuze mee.
Mida4you
Mida4you
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4902
Punten : 5740
Registratiedatum : 27-12-10
Woonplaats : Ergens in Drenthe

Terug naar boven Ga naar beneden

Kroketten, banaan met pindasaus en ham/kaas croissants - Pagina 4 Empty Re: Kroketten, banaan met pindasaus en ham/kaas croissants

Bericht  Gast ma 14 nov 2011 - 22:44

De eerste paar weken had ik echt ontzettend veel zit in vette happen. Frikandellen speciaal, frietje sate alles vond ik heerlijk en kon het iedere dag wel eten. Natuurlijk niet gedaan maar m'n lichaam schreeuwde gewoon om vette happen. In die periode luste ik ook geen brood. Als ik er al naar keer werd ik misselijk en ik at die periode alleen maar krentenbrood want dat was het enige brood wat ik weg kreeg. Een aantal weken voor de bevalling droomde ik over wafels met slagroom, ijs en warme kersen. Ik heb het ook een aantal keer gegeten en dat vond ik echt zo ontzettend lekker. Normaal vind ik dat ook wel lekker voor een keertje maar toen dacht ik bijna heel de dag aan die wafels haha

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Kroketten, banaan met pindasaus en ham/kaas croissants - Pagina 4 Empty Re: Kroketten, banaan met pindasaus en ham/kaas croissants

Bericht  Gast di 15 nov 2011 - 1:20

Ik had vorige week wel dat mijn vriend ging koken en hij zegt dan altijd "ragout?" en normaal vind ik dat niet zo lekker en ik zeg dus ook vrijwel altijd nee, maar nu had ik er ineens zo'n zin in en ik kon de hele dag alleen nog maar aan ragout denken.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Kroketten, banaan met pindasaus en ham/kaas croissants - Pagina 4 Empty Re: Kroketten, banaan met pindasaus en ham/kaas croissants

Bericht  kwak di 15 nov 2011 - 1:23

ik was ook nog verslaafd aan mega mergpijpen uit de koelkast!
'tmoest wel uit de koelkast komen anders vond ik ze niet lekker.
kwak
kwak
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3550
Punten : 4042
Registratiedatum : 02-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Kroketten, banaan met pindasaus en ham/kaas croissants - Pagina 4 Empty Re: Kroketten, banaan met pindasaus en ham/kaas croissants

Bericht  Gast di 15 nov 2011 - 2:25

PM kun je t woord kroket niet weg halen in je topic titel?

T trekt steeds zo:lol:

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Kroketten, banaan met pindasaus en ham/kaas croissants - Pagina 4 Empty Re: Kroketten, banaan met pindasaus en ham/kaas croissants

Bericht  Gast di 15 nov 2011 - 2:26

Nicci schreef:Hier niet heel veel bijzonders qua eten, maar ik heb wel telkens ongelofelijke DORST.
Is je bloedsuiker weleens gecheckt? Hoge bloedsuikers krijg je namelijk echt heel veel dorst van!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Kroketten, banaan met pindasaus en ham/kaas croissants - Pagina 4 Empty Re: Kroketten, banaan met pindasaus en ham/kaas croissants

Bericht  Bolleke di 15 nov 2011 - 2:34

Ik *ahum* vond het heerlijk om aan mijn slof te ruiken ... Rolling Eyes
Bolleke
Bolleke
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1962
Punten : 2096
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Kroketten, banaan met pindasaus en ham/kaas croissants - Pagina 4 Empty Re: Kroketten, banaan met pindasaus en ham/kaas croissants

Bericht  Gast di 15 nov 2011 - 2:42

kruimelje schreef:Ik *ahum* vond het heerlijk om aan mijn slof te ruiken ... Rolling Eyes
Laughing

Jij wint qua gekke neigingen!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Kroketten, banaan met pindasaus en ham/kaas croissants - Pagina 4 Empty Re: Kroketten, banaan met pindasaus en ham/kaas croissants

Bericht  Gast di 15 nov 2011 - 2:43

Laurientje85 schreef:PM kun je t woord kroket niet weg halen in je topic titel?

T trekt steeds zo:lol:
Ik krijg ook vreselijke honger van dit topic. En nu heeft mijn man ook nog het laatste brood mee genomen Evil or Very Mad

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Kroketten, banaan met pindasaus en ham/kaas croissants - Pagina 4 Empty Re: Kroketten, banaan met pindasaus en ham/kaas croissants

Bericht  Gast di 15 nov 2011 - 2:48

ProudMama schreef:
Laurientje85 schreef:PM kun je t woord kroket niet weg halen in je topic titel?

T trekt steeds zo:lol:
Ik krijg ook vreselijke honger van dit topic. En nu heeft mijn man ook nog het laatste brood mee genomen Evil or Very Mad

Oh das handig... Ik heb net nog een stukje brie genomen.. Embarassed

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Kroketten, banaan met pindasaus en ham/kaas croissants - Pagina 4 Empty Re: Kroketten, banaan met pindasaus en ham/kaas croissants

Bericht  Darius di 15 nov 2011 - 2:49

Bij Laurens was ik verslaafd aan de geur van ketchup, de geur van de gele schoonmaakspray Muscle en aan rookworst. En later in de zwangerschap verlangde ik echt naar vet uit de frituur.

Bij Pepijn weinig verslavingen gehad, ik kon alleen geen dikke soep zoals snert wegwerken. Waterige cup a soup was wel lekker, maar romige broccoli creme....brrrr!
Darius
Darius
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3635
Punten : 4012
Registratiedatum : 22-11-10
Woonplaats : provincie Groningen

Terug naar boven Ga naar beneden

Kroketten, banaan met pindasaus en ham/kaas croissants - Pagina 4 Empty Re: Kroketten, banaan met pindasaus en ham/kaas croissants

Bericht  Gast di 15 nov 2011 - 2:53

Ik heb echt zó'n zin in alcohol. Niet normaal..lijk wel een halve alcoholist.. En in carpaccio.. En chips, die eet ik nu, maar dat is ook zo ongezond om constant te eten. Oh ja, en cola. En red bull!

Tijdens mijn eerste zwangerschap was ik verslaafd aan kaneelkussentjes en aan chocola. Ik at de laatste weken elke dag wel een reep chocola op. En toch maar 13 kg aangekomen. Viel me mee Very Happy

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Kroketten, banaan met pindasaus en ham/kaas croissants - Pagina 4 Empty Re: Kroketten, banaan met pindasaus en ham/kaas croissants

Bericht  Mida4you di 15 nov 2011 - 3:15

kruimelje schreef:Ik *ahum* vond het heerlijk om aan mijn slof te ruiken ... Rolling Eyes

Haha geweldig!!
Mida4you
Mida4you
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4902
Punten : 5740
Registratiedatum : 27-12-10
Woonplaats : Ergens in Drenthe

Terug naar boven Ga naar beneden

Kroketten, banaan met pindasaus en ham/kaas croissants - Pagina 4 Empty Re: Kroketten, banaan met pindasaus en ham/kaas croissants

Bericht  Bolleke di 15 nov 2011 - 3:19

Mirjam4you schreef:
kruimelje schreef:Ik *ahum* vond het heerlijk om aan mijn slof te ruiken ... Rolling Eyes

Haha geweldig!!

Ja ze waren nieuw, en roken echt zoo lekker naar nieuw!
Bolleke
Bolleke
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1962
Punten : 2096
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Kroketten, banaan met pindasaus en ham/kaas croissants - Pagina 4 Empty Re: Kroketten, banaan met pindasaus en ham/kaas croissants

Bericht  Happydobby di 15 nov 2011 - 4:18

2CKC2 schreef:
chococupcake schreef:
ProudMama schreef:
chococupcake schreef:
Maar banaan met pindasaus? :shock:
Ja, ik zou het nu weer zo lusten, helaas heb ik geen bananen in huis.

Hihi! Hoe kom je op zo'n combi? smile

Baka bana met pindasaus.. Mijn surinaamse vriendin bakt bananen,kiepen we pindasaus op en mmmmmmmmmmmm!

Baka bana, zo lekker met pindasambal.

Happydobby
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6175
Punten : 6320
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Kroketten, banaan met pindasaus en ham/kaas croissants - Pagina 4 Empty Re: Kroketten, banaan met pindasaus en ham/kaas croissants

Bericht  Gast di 15 nov 2011 - 7:33

Normaal kon ik geen komkommers zien of ruiken want dan werd ik misselijk en al..
Tijdens mijn zwangerschap tot zeker nu eet ik het nog zeer regelmatig, tijdens ze zwangerschap at ik bijna 1 per dag op Neutral

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Kroketten, banaan met pindasaus en ham/kaas croissants - Pagina 4 Empty Re: Kroketten, banaan met pindasaus en ham/kaas croissants

Bericht  Gast di 15 nov 2011 - 8:08

ProudMama schreef:
Nicci schreef:Hier niet heel veel bijzonders qua eten, maar ik heb wel telkens ongelofelijke DORST.
Is je bloedsuiker weleens gecheckt? Hoge bloedsuikers krijg je namelijk echt heel veel dorst van!

Nee, volgens mij niet. Hoe checken ze dat? Ik moet volgende week bij de Verlos bloed prikken en van alles, misschien checken ze het dan? Nooit aan gedacht dat het een andere reden kon hebben, zou het eens aankaarten. Dank je voor de tip smile

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Kroketten, banaan met pindasaus en ham/kaas croissants - Pagina 4 Empty Re: Kroketten, banaan met pindasaus en ham/kaas croissants

Bericht  Gast di 15 nov 2011 - 8:37

Nicci schreef:
ProudMama schreef:
Nicci schreef:Hier niet heel veel bijzonders qua eten, maar ik heb wel telkens ongelofelijke DORST.
Is je bloedsuiker weleens gecheckt? Hoge bloedsuikers krijg je namelijk echt heel veel dorst van!

Nee, volgens mij niet. Hoe checken ze dat? Ik moet volgende week bij de Verlos bloed prikken en van alles, misschien checken ze het dan? Nooit aan gedacht dat het een andere reden kon hebben, zou het eens aankaarten. Dank je voor de tip smile
Dan prikken ze even je bloedsuiker. Waarschijnlijk zit het bij die bloedcontrole in, maar even benadrukken is misschien wel slim. Beter teveel checken als te weinig.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Kroketten, banaan met pindasaus en ham/kaas croissants - Pagina 4 Empty Re: Kroketten, banaan met pindasaus en ham/kaas croissants

Bericht  Poisongirl di 15 nov 2011 - 22:11

in het begin van mijn zwangerschap at ik een pot zilveruitjes per dag :shock: e dan maakte het niet uit of ik een klein poje of een hele grote pot had. het moest op! Nu niet echt iets, lust alleen geen champigons meer
Poisongirl
Poisongirl
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1642
Punten : 1809
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Kroketten, banaan met pindasaus en ham/kaas croissants - Pagina 4 Empty Re: Kroketten, banaan met pindasaus en ham/kaas croissants

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 4 van 4 Vorige  1, 2, 3, 4

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum