Kroketten, banaan met pindasaus en ham/kaas croissants
+37
Aggi
Happydobby
lief
Coco
Monnie
Pandora
Fiwen
Angela_1986
snoezel
Cranberrie
Lejow
kwak
LindaK
L!ND@
SarahKey
Tiara
Susan
Ezzer
studiebol
Roos
truestar
Parisienne
Océane
Teddyaapje
Mamsie
Happy
sheila123
Paper Crown
Antibes
frolic
Pien
Pussycat
CCC
Tania
Floor
Linda
Rouge
41 plaatsers
Pagina 3 van 4
Pagina 3 van 4 • 1, 2, 3, 4
Re: Kroketten, banaan met pindasaus en ham/kaas croissants
In de weken dat ik misselijk was, was het enige dat lekker viel en waar ik echt zin in had: frikandellen speciaal!!
Nu vind ik fruit heel lekker en ice tea green, maar vette dingen gaan er ook goed in!
Nu vind ik fruit heel lekker en ice tea green, maar vette dingen gaan er ook goed in!
Cranberrie- Fluisteraar
- Aantal berichten : 52
Punten : 63
Registratiedatum : 19-12-10
Euhm.. In het begin was ik zooo misselijk. Hele dagen, weken en weken lang.. Het enige wat ik toen at was sla en groente en fruit. Whahahahah.. en normaal lust ik helemaal geen sla En fruit is ook echt alles behalve favoriet.
Heb toen echt bakken en bakken sla op. Als ik alleen iets rook van vet ging ik al ongeveer over mijn nek...
Als ontbijt dronk ik dan drinkontbijt met fruitsmaak.. En vaak iets van fruit. Ik MOEST iets eten van mezelf, dus dan maar dat. Maar ging met moeite.
Na de 16 weken toen ik niet meer misselijk was, heb ik weinig tot geen rare eetgewoontes gehad. Bij vlagen had ik een vreetbui (gelukkig niet zo vaak), dan rukte ik gewoon alle kastjes open en at alles op wat ik tegenkwam Toppunt was de duopenotti pot waar ik alleen trek had in het wit en met een lepeltje het wit eruit heb zitten eten
Heb toen echt bakken en bakken sla op. Als ik alleen iets rook van vet ging ik al ongeveer over mijn nek...
Als ontbijt dronk ik dan drinkontbijt met fruitsmaak.. En vaak iets van fruit. Ik MOEST iets eten van mezelf, dus dan maar dat. Maar ging met moeite.
Na de 16 weken toen ik niet meer misselijk was, heb ik weinig tot geen rare eetgewoontes gehad. Bij vlagen had ik een vreetbui (gelukkig niet zo vaak), dan rukte ik gewoon alle kastjes open en at alles op wat ik tegenkwam Toppunt was de duopenotti pot waar ik alleen trek had in het wit en met een lepeltje het wit eruit heb zitten eten
snoezel- Prater
- Aantal berichten : 831
Punten : 885
Registratiedatum : 01-12-10
Tot nu toen heb ik alleen maar meer honger, maar niet zozeer in slechte dingen. Maar ik heb nog even te gaan dus wie weet wat ik nog ga ontwikkelen
Gast- Gast
snoezel schreef:Euhm.. In het begin was ik zooo misselijk. Hele dagen, weken en weken lang.. Het enige wat ik toen at was sla en groente en fruit. Whahahahah.. en normaal lust ik helemaal geen sla En fruit is ook echt alles behalve favoriet.
Ik zie je al staan
Lejow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10
snoezel schreef:Euhm.. In het begin was ik zooo misselijk. Hele dagen, weken en weken lang.. Het enige wat ik toen at was sla en groente en fruit. Whahahahah.. en normaal lust ik helemaal geen sla En fruit is ook echt alles behalve favoriet.
Dat is wel 't toppunt ja!
Grappig om al die eet-gewoontes te lezen!
Ben zelf (nog) nooit zwanger geweest dus herken het niet. Alhoewel, ik heb ook vaak periodes waarin ik helemaal gek ben van iets, 't heel veel eet en dan ineens is 't klaar en hoef ik 't voorlopig niet meer.
En ik zie dat er nog hoop voor mij is Ik lust geen sla en groente/fruit is ook zeker niet favoriet maar daar kan dus nog verandering in komen zie ik dus wie weet komt 't ooit nog goed met me
Angela_1986- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 7754
Punten : 7884
Registratiedatum : 05-12-10
Ik heb tijdens mijn zwangerschap een keer een vreselijke huilbui gehad omdat ik 'honger' had. Dus mijn man super lief vragen:
Zal ik een boterham voor je maken? NEE
Zal ik een kopje thee voor je zetten met een koekje? NEE
Zal ik een bakje chips voor je pakken dan? NEE
Ja maar wat wil je dan???
Mijn snikkende antwoord: "2 kaassouffle's en een Cornetto"
En hij is het dus om 11 uur 's avond nog voor me gaan halen. Achteraf lachen we er nog steeds regelmatig om maar op dat moment was het echt drama hoor, ik vond mezelf echt heel zielig hahahaha
En hij is het dus om 11 uur 's avond nog voor me gaan halen. Achteraf lachen we er nog steeds regelmatig om maar op dat moment was het echt drama hoor, ik vond mezelf echt heel zielig hahahaha
Fiwen- Kletskop
- Aantal berichten : 1947
Punten : 1992
Wacht, dat heb ik ook 1 keer gehad...
Ik had zo'n verschrikkelijke enorme trek in een berenklauw speciaal, dus mijn vriend uit zijn werk, langs de snackbar.
Komt hij thuis... MET LEGE HANDEN!!!!!!!!!!
Wat bleek, bij die snackbar hadden ze geen berenklauw. En ipv dat hij dan wat anders neemt (frikandel speciaal ofzo), nam hij niets mee.
Zo toen heb ik de ogen uit mijn kop gejankt en vond ik mezelf inderdaad heel zielig hehe
Ik had zo'n verschrikkelijke enorme trek in een berenklauw speciaal, dus mijn vriend uit zijn werk, langs de snackbar.
Komt hij thuis... MET LEGE HANDEN!!!!!!!!!!
Wat bleek, bij die snackbar hadden ze geen berenklauw. En ipv dat hij dan wat anders neemt (frikandel speciaal ofzo), nam hij niets mee.
Zo toen heb ik de ogen uit mijn kop gejankt en vond ik mezelf inderdaad heel zielig hehe
Lejow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Lekker vers brood met boter en hagelslag!
Ooo... enne.. van die Fjord cracker met kaas of ham en farmersalade.... mmmmm
Ooo... enne.. van die Fjord cracker met kaas of ham en farmersalade.... mmmmm
Pandora- Prater
- Aantal berichten : 1492
Punten : 1682
Registratiedatum : 04-12-10
Fiwen schreef:Ik heb tijdens mijn zwangerschap een keer een vreselijke huilbui gehad omdat ik 'honger' had. Dus mijn man super lief vragen:
Hahaha ik moet gewoon echt hard lachen, 2 kaassoufle´s en een cornetto haha geweldig
Happy- Prater
- Aantal berichten : 1027
Punten : 1085
Happy schreef:Fiwen schreef:Ik heb tijdens mijn zwangerschap een keer een vreselijke huilbui gehad omdat ik 'honger' had. Dus mijn man super lief vragen:
Hahaha ik moet gewoon echt hard lachen, 2 kaassoufle´s en een cornetto haha geweldig
Geniaal!
En wat zijn die mannen van jullie toch lief haha!
Angela_1986- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 7754
Punten : 7884
Angela_1986 schreef:Happy schreef:Fiwen schreef:Ik heb tijdens mijn zwangerschap een keer een vreselijke huilbui gehad omdat ik 'honger' had. Dus mijn man super lief vragen:
Geniaal!
En wat zijn die mannen van jullie toch lief haha!
Het was zelfs zo erg op een gegeven moment dat als hij de snackbar binnen kwam ze al wisten waar hij voor kwam... En de laatste weken standaard de vraag "is ze nou nog niet bevallen"
Fiwen- Kletskop
- Aantal berichten : 1947
Punten : 1992
Ik heb bij de eerste zwangerschap geen rare eetgewoontes gehad en ook niet veel trek in bepaald eten.
Deze zwangerschap ook geen vreemde eetgewoontes maar eet wel veel tosti's en wat drinken betreft veel sinas.
Deze zwangerschap ook geen vreemde eetgewoontes maar eet wel veel tosti's en wat drinken betreft veel sinas.
Monnie- Prater
- Aantal berichten : 1350
Punten : 1416
Liters sinas en cassis. Een broodje kroket, broodje kaassouffle met satesaus of frikandel speciaal ging mijn man dagelijks halen ('s avonds laat). De rest van de dag kreeg ik behalve melk en fruit niet veel weg.
Coco- Ratel
- Aantal berichten : 3245
Punten : 3561
Registratiedatum : 21-06-11
Het begon met chocolademelk en chips.
Daarna at ik netten vol manderijnen.
En op dit moment helemaal verslaafd aan de vers geperste sinasappelsap.
Het gaat van ongezond naar gezond dus. Hopen dat we het zo kunnen houden hihi!
Daarna at ik netten vol manderijnen.
En op dit moment helemaal verslaafd aan de vers geperste sinasappelsap.
Het gaat van ongezond naar gezond dus. Hopen dat we het zo kunnen houden hihi!
lief- Fluisteraar
- Aantal berichten : 163
Punten : 175
Registratiedatum : 25-12-10
Zuivel, zuivel en nog eens zuivel.
Optimel framboos, vla/yoghurt, danone, álles
Fruit vind ik ook heerlijk, maar dan wel makkelijk fruit, bananen bijvoorbeeld
Krentenbollen met hotelblok-kaas (gesmolten komijnenkaas)
En oliebollen, heel veel oliebollen, maar dat is de schuld van truestar.
Optimel framboos, vla/yoghurt, danone, álles
Fruit vind ik ook heerlijk, maar dan wel makkelijk fruit, bananen bijvoorbeeld
Krentenbollen met hotelblok-kaas (gesmolten komijnenkaas)
En oliebollen, heel veel oliebollen, maar dat is de schuld van truestar.
Gast- Gast
Van de verboden lijst had ik het meeste zin in gerookte zalm, en sushi.
Susan- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Als iets niet mag lijkt t soms wel of je er extra zin in krijgt..
Hmm filet american, gerookte zalm, carpaccio, medium biefstukje
Hmm filet american, gerookte zalm, carpaccio, medium biefstukje
Gast- Gast
Bij Senna : Makreel, at iedere dag een makreel, dronk veel melk, at veel olijven en verschillende soorten kruiden kaas. En ik at veel kokosnoten, mijn vriend heeft er heel wat tussen de bankschroef gehad
Bij Mara at ik ook veel makreel en ik dronk erg veel melk, de hele dag door.
Gast- Gast
Mama_van2 schreef:Bij Senna : Makreel, at iedere dag een makreel, dronk veel melk, at veel olijven en verschillende soorten kruiden kaas. En ik at veel kokosnoten, mijn vriend heeft er heel wat tussen de bankschroef gehad
Wij eten tegenwoordig vaak gebakken makreelfilets, ken je dat? Is echt lekker.
Susan- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Oja, als het verboden is heb je er idd meer trek in. Ik drink bijv. zelden alcohol, maar juist in de zwangerschappen had ik daar zo'n zin in!
En zalm, heerlijk. Heb ook wel eens een broodje zalm bij de V&D gegeten, ik kon het gewoon niet tegenhouden, ik moest het hebben. Weet nog steeds niet of je die zalm wel mag hebben.
En zalm, heerlijk. Heb ook wel eens een broodje zalm bij de V&D gegeten, ik kon het gewoon niet tegenhouden, ik moest het hebben. Weet nog steeds niet of je die zalm wel mag hebben.
Gast- Gast
Susan, nee dat ken ik niet. Klinkt wel erg lekker. Hoe maak je het precies klaar ?
Als we het nog meer over gekken dingen tijdens de zwangerschap hebben, de laatste weken van Senna haar zwangerschap was ik erg verslaafd aan muscle schoonmaak middel, en dan de citroen geur. Het was zelfs zo erg dat ik het soms als parfum gebruikte
Als we het nog meer over gekken dingen tijdens de zwangerschap hebben, de laatste weken van Senna haar zwangerschap was ik erg verslaafd aan muscle schoonmaak middel, en dan de citroen geur. Het was zelfs zo erg dat ik het soms als parfum gebruikte
Gast- Gast
zweedse haring mmm.
Chocolade.
Verder niet echt wat.
Chocolade.
Verder niet echt wat.
Happydobby- Ratel
- Aantal berichten : 6175
Punten : 6320
Registratiedatum : 17-11-10
Fiwen schreef:Ik heb tijdens mijn zwangerschap een keer een vreselijke huilbui gehad omdat ik 'honger' had. Dus mijn man super lief vragen:
Hahaha
Gast- Gast
+1 hahaLaurientje85 schreef:Hahaha mama van 2
Gast- Gast
Pagina 3 van 4 • 1, 2, 3, 4
Soortgelijke onderwerpen
» Zelfgemaakte satesaus/pindasaus
» Banaan/ei pannenkoekjes
» Beschimmelde kaas
» kaas en vleeswaren
» Allergie voor banaan (fruit)