Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Kroketten, banaan met pindasaus en ham/kaas croissants

+37
Aggi
Happydobby
lief
Coco
Monnie
Pandora
Fiwen
Angela_1986
snoezel
Cranberrie
Lejow
kwak
LindaK
L!ND@
SarahKey
Tiara
Susan
Ezzer
studiebol
Roos
truestar
Parisienne
Océane
Teddyaapje
Mamsie
Happy
sheila123
Paper Crown
Antibes
frolic
Pien
Pussycat
CCC
Tania
Floor
Linda
Rouge
41 plaatsers

Pagina 2 van 4 Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende

Ga naar beneden

Kroketten, banaan met pindasaus en ham/kaas croissants - Pagina 2 Empty Re: Kroketten, banaan met pindasaus en ham/kaas croissants

Bericht  Happy ma 14 nov 2011 - 2:54

Ik heb al heel wat verslavingen gehad, Het een maakt na één week of 2 weekjes weer plaats voor iets anders.
Melk, bolognaise chips, peren, yoghurt met musli, vette hap, broodje kaas met komkommer, pizza en er zal vast nog wel meer komen. Rolling Eyes Gelukkig kan ik me meestal redelijk bedwingen, behalve met de chips! Maar dat is nu gelukkig over :P

Happy
Prater
Prater

Aantal berichten : 1027
Punten : 1085
Registratiedatum : 05-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Kroketten, banaan met pindasaus en ham/kaas croissants - Pagina 2 Empty Re: Kroketten, banaan met pindasaus en ham/kaas croissants

Bericht  Gast ma 14 nov 2011 - 2:57

2CKC2 schreef:
chococupcake schreef:
ProudMama schreef:
chococupcake schreef:
Maar banaan met pindasaus? :shock:
Ja, ik zou het nu weer zo lusten, helaas heb ik geen bananen in huis.

Hihi! Hoe kom je op zo'n combi? smile

Baka bana met pindasaus.. Mijn surinaamse vriendin bakt bananen,kiepen we pindasaus op en mmmmmmmmmmmm!
Zo gek is het dan niet eens haha!

Ik at koude bananen met koude pindasaus hoor.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Kroketten, banaan met pindasaus en ham/kaas croissants - Pagina 2 Empty Re: Kroketten, banaan met pindasaus en ham/kaas croissants

Bericht  Gast ma 14 nov 2011 - 2:57

Antibes schreef:Gewoon kouwe banaan en warme pindasaus? Klinkt bizar!
Nee, koude pindasaus.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Kroketten, banaan met pindasaus en ham/kaas croissants - Pagina 2 Empty Re: Kroketten, banaan met pindasaus en ham/kaas croissants

Bericht  Mamsie ma 14 nov 2011 - 2:58

Bij de eerste popcorn popcorn popcorn! Bij de tweede waters ijsjes nou de vriezer was te klein ( was in de zomer van 2006 met al die hittegolven ) en bij de derde schepijs!

Nu ben ik sowieso wel gek op die dingen maar toen helemaal.
Mamsie
Mamsie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5049
Punten : 5476
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Kroketten, banaan met pindasaus en ham/kaas croissants - Pagina 2 Empty Re: Kroketten, banaan met pindasaus en ham/kaas croissants

Bericht  CCC ma 14 nov 2011 - 2:59

Ik eet nu trouwens wel brood met kaas en komkommer of tomaat... Voorheen vond ik daar niks aan...

CCC
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6424
Punten : 6761
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Kroketten, banaan met pindasaus en ham/kaas croissants - Pagina 2 Empty Re: Kroketten, banaan met pindasaus en ham/kaas croissants

Bericht  Gast ma 14 nov 2011 - 3:02

Geen hele gekke dingen, maar brood met kaas en mosterd, terwijl ik dat normaal helemaal niet zo bijzonder vind, maar er moest persé mosterd op de kaas.
En liters karnemelk, en dat heb ik nu nog wel een beetje.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Kroketten, banaan met pindasaus en ham/kaas croissants - Pagina 2 Empty Re: Kroketten, banaan met pindasaus en ham/kaas croissants

Bericht  Teddyaapje ma 14 nov 2011 - 3:05

Ik kreeg op maandag al zin in een kroket, op zaterdag aten we altijd friet dus daar moest ik op wachten. Als het dan eindelijk zaterdag was en ik mijn fel begeerde kroket eindelijk kreeg smaakte die me voor geen meter!!!

Gebakjes smaakten me erg goed maar heb er niet overdreven veel gehad.

Wel had ik veeeeeel honger en dat was ook wel af te zien aan de getallen op de weegschaal...
Teddyaapje
Teddyaapje
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3458
Punten : 3924
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Kroketten, banaan met pindasaus en ham/kaas croissants - Pagina 2 Empty Re: Kroketten, banaan met pindasaus en ham/kaas croissants

Bericht  Gast ma 14 nov 2011 - 3:24

Bij de eerste: yoghurt, sinaasappels en drop/fruitsleutels
Bij de tweede: spa rood met ijsklontjes en karnemelk

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Kroketten, banaan met pindasaus en ham/kaas croissants - Pagina 2 Empty Re: Kroketten, banaan met pindasaus en ham/kaas croissants

Bericht  Océane ma 14 nov 2011 - 3:38

Ik was zo vreselijk misselijk de eerste 18 weken, maar MacDonalds kon ik erg waarderen tijdens die eerste weken, ook al was ik de hele dag misselijk. Ook Kip Madras was favoriet, dat heb ik nu echt te vaak gegeten... En op het eind; softijs, heeeeeeeeeeeerlijk!
Océane
Océane
Prater
Prater

Aantal berichten : 825
Punten : 891
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Kroketten, banaan met pindasaus en ham/kaas croissants - Pagina 2 Empty Re: Kroketten, banaan met pindasaus en ham/kaas croissants

Bericht  Gast ma 14 nov 2011 - 3:43

Bij de eerste at ik veel Snack a Jacks barbecue, dronk veel Ice Tea light en at ook regelmatig olijven. Heerlijk vond ik dat toen. Tegen het einde was ik gek op ijsblokjes, daar zoog ik op en had altijd een heel glas vol bij me staan.
Van de tweede kan ik me niet echt 1 specifiek iets herinneren. Ja tegen het einde vietnamese loempias maar dan wel als snack bij de friet, niet zomaar.
Bij dit kindje heb ik ook nog niet echt dingen. Ik verheug me het hele jaar op chocoladepepernoten altijd en daar heb ik nu pas 1 zak van gehaald, doet me niet zoveel. Ik heb af en toe wel veel zin in rolmops. Maar ik moet zeggen dat het snacken wat ik doe tot nu toe meevalt, ik eet vooral veel rijstwafels en een plak peperkoek nu tussendoor. Ben ook veel misselijk en die dingen vallen niet te zwaar.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Kroketten, banaan met pindasaus en ham/kaas croissants - Pagina 2 Empty Re: Kroketten, banaan met pindasaus en ham/kaas croissants

Bericht  Parisienne ma 14 nov 2011 - 4:06

Ik heb heel veel appeltaart gegeten tijdens mijn zwangerschap. Maar dan alleen die roomboter appeltaartjes (die kleine ronde) van de AH. Had er altijd eentje in de koelkast staan. Meestal kwamen de vreetbuien 's nachts. Ik ging dan stiekem naar de keuken (ach.. als je toch wakker bent!), pakte het appeltaartje uit de koelkast, sneed er een stuk vanaf en stond die zo aan het aanrecht met mijn handen op te eten. Geen bordje, geen vorkje.. niks! Gewoon even snel dat stukje naar binnen werken, genieten van de smaak en that's it. Daarna was ik voldaan en ging ik weer naar bed! :P Dit kwam erg vaak voor, zeker wel 4 keer per week.

Verder weinig bijzonders gegeten of gedronken.

Edit: tijdens de eerste weken toen N. er was heb ik altijd 's nachts tijdens het voeden heel veel chocoladekruidnoten en/of Maria-kaakjes gegeten. Ook best apart :P
Parisienne
Parisienne
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6727
Punten : 7477
Registratiedatum : 27-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Kroketten, banaan met pindasaus en ham/kaas croissants - Pagina 2 Empty Re: Kroketten, banaan met pindasaus en ham/kaas croissants

Bericht  truestar ma 14 nov 2011 - 4:17

Bij de 1e at ik veel witte boterhammen met kroket.. Verder was ik toen gek op sinasappels en manderijnen.. Voor sinasappels ging ik zelfs snachts mn bed uit want ik kon echt niet slapen als ik zin had in een sinasappel en m niet at.

Bij deze zwangerschap heb ik niet specifiek iets wat ik perse moet hebben.. Wel ben ik dol op alles wat vet is, maar dat was ik voor de zwangerschap ook al :P
truestar
truestar
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 320
Punten : 442
Registratiedatum : 15-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Kroketten, banaan met pindasaus en ham/kaas croissants - Pagina 2 Empty Re: Kroketten, banaan met pindasaus en ham/kaas croissants

Bericht  Roos ma 14 nov 2011 - 4:55

Melk, liters heb ik er van op.

Roos
Prater
Prater

Aantal berichten : 860
Punten : 931
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Kroketten, banaan met pindasaus en ham/kaas croissants - Pagina 2 Empty Re: Kroketten, banaan met pindasaus en ham/kaas croissants

Bericht  Gast ma 14 nov 2011 - 5:12

O ja, s nachts at ik brood met jam. Ik scheurde stukjes brood af en doopte die met een vork in de jampot Laughing

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Kroketten, banaan met pindasaus en ham/kaas croissants - Pagina 2 Empty Re: Kroketten, banaan met pindasaus en ham/kaas croissants

Bericht  studiebol ma 14 nov 2011 - 5:31

Eigenlijk helemaal niks.....
studiebol
studiebol
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6711
Punten : 7425
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Kroketten, banaan met pindasaus en ham/kaas croissants - Pagina 2 Empty Re: Kroketten, banaan met pindasaus en ham/kaas croissants

Bericht  Ezzer ma 14 nov 2011 - 6:10

Hier ook melk en mcflurry kitkat.... We hebben regelmatig een ommetje gedaan om langs de mac te gaan... Embarassed
Ezzer
Ezzer
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 490
Punten : 533
Registratiedatum : 06-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Kroketten, banaan met pindasaus en ham/kaas croissants - Pagina 2 Empty Re: Kroketten, banaan met pindasaus en ham/kaas croissants

Bericht  Susan ma 14 nov 2011 - 6:13

De eerste keer wisselde dat per minuut ongeveer, de tweede keer had ik heel veel zin in Indisch eten.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Kroketten, banaan met pindasaus en ham/kaas croissants - Pagina 2 Empty Re: Kroketten, banaan met pindasaus en ham/kaas croissants

Bericht  Tiara ma 14 nov 2011 - 6:39

Roos schreef:Melk, liters heb ik er van op.

Hier idem!
Tiara
Tiara
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1519
Punten : 1643
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Kroketten, banaan met pindasaus en ham/kaas croissants - Pagina 2 Empty Re: Kroketten, banaan met pindasaus en ham/kaas croissants

Bericht  SarahKey ma 14 nov 2011 - 6:41

Floor schreef:Softijs Very Happy

Dat is hier een product wat op de verboden lijst staan ivm mogelijke bacterien in het softijsapparaat.


In het begin at ik bijna dagelijks een blik champignonnesoep van struik (alleen maar die) en chocolademelk.

Nu zijn het augurken met boterhamworst en voor de rest geen rare dingen. Mag ook niet meer zoveel dus dat scheelt.
SarahKey
SarahKey
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6386
Punten : 6502
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Noord-Holland

http://www.hobbymirror.blogspot.com

Terug naar boven Ga naar beneden

Kroketten, banaan met pindasaus en ham/kaas croissants - Pagina 2 Empty Re: Kroketten, banaan met pindasaus en ham/kaas croissants

Bericht  Gast ma 14 nov 2011 - 6:42

Van de "verboden" lijst heb ik inderdaad ook soms superveel zin in softijs en ik mis gerookte zalm echt. Maar goed nog maar een paar maanden en dan mag ik weer los!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Kroketten, banaan met pindasaus en ham/kaas croissants - Pagina 2 Empty Re: Kroketten, banaan met pindasaus en ham/kaas croissants

Bericht  SarahKey ma 14 nov 2011 - 6:43

Arden schreef:Van de "verboden" lijst heb ik inderdaad ook soms superveel zin in softijs en ik mis gerookte zalm echt. Maar goed nog maar een paar maanden en dan mag ik weer los!

Daarom en het softijs seizoen is nu wel over. In de zomer had ik het echt moeilijk als ik in de stad liep No
SarahKey
SarahKey
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6386
Punten : 6502
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Noord-Holland

http://www.hobbymirror.blogspot.com

Terug naar boven Ga naar beneden

Kroketten, banaan met pindasaus en ham/kaas croissants - Pagina 2 Empty Re: Kroketten, banaan met pindasaus en ham/kaas croissants

Bericht  L!ND@ ma 14 nov 2011 - 6:46

Als ik ergens trek in had (ben bijna de hele zwangerschap misselijk geweest), dan was het altijd iets fouts. Vette hap, chinees, pannekoeken, chips (bolognese van de c1000 of heartbreakers, heb ze echt teveel gehad!) en ik heb een heuse verslaving aan M&M's gecreeërd. En dan wel de bruine zak...Krijg zo weer trek!
L!ND@
L!ND@
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2391
Punten : 2535
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Kroketten, banaan met pindasaus en ham/kaas croissants - Pagina 2 Empty Re: Kroketten, banaan met pindasaus en ham/kaas croissants

Bericht  LindaK ma 14 nov 2011 - 6:46

De eerste weken minstens 1 tompouce per week...

En ik heb in het begin echt liters cassis gedronken (wat ik normaal echt nooit, nooit drink...)

Verder heb ik vlagen waarin ik opeens echt iets een paar dagen moet.

Ow en ik ben 's ochtends al aan het bedenken wat ik als lunch wil smile Lees: worstenbroodjes, vissticks, harde broodjes met iets lekkers, knakworstjes...een gewone boterham met beleg komt er 's middags niet door, haha!

LindaK
LindaK
Prater
Prater

Aantal berichten : 853
Punten : 937
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Kroketten, banaan met pindasaus en ham/kaas croissants - Pagina 2 Empty Re: Kroketten, banaan met pindasaus en ham/kaas croissants

Bericht  kwak ma 14 nov 2011 - 7:28

liters cola van de aldi en het liefst zo uit de fles terwijl ik voor de zwangerschap helemaal geen fan was van cola. Na de zwangerschap kwam ik er pas achter dat zo veel cola niet heel erg goed is.
krokketen en big macs, mijn man moest regelmatig uit zijn werk een big mac halen, als hij thuis kwam was hij wel koud maar dat kon me niks schelen.
kwak
kwak
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3550
Punten : 4042
Registratiedatum : 02-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Kroketten, banaan met pindasaus en ham/kaas croissants - Pagina 2 Empty Re: Kroketten, banaan met pindasaus en ham/kaas croissants

Bericht  Lejow ma 14 nov 2011 - 7:29

Dat is dan weer een kwaal waar ik totaal geen last van heb. Ik eet zoals ik altijd deed en er is eigenlijk niets waar ik ineens enorm veel, of juist totaal niet trek in heb...
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Rotjeknor

Terug naar boven Ga naar beneden

Kroketten, banaan met pindasaus en ham/kaas croissants - Pagina 2 Empty Re: Kroketten, banaan met pindasaus en ham/kaas croissants

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 2 van 4 Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum