DagCafé
+25
Caresses
Kabouter
Tullow
Qiara
ExpressoB
Raindrop
Lotus
Rush
Lavendel
Burn
PluDan
Jade
Minx
Jordana
Susan
ixis
Chocolate Cookie
Suus
VeryCherry
Yaelynn
Sjaantje
Toet
Erin
Alex
Pompoen
29 plaatsers
Pagina 4 van 40
Pagina 4 van 40 • 1, 2, 3, 4, 5 ... 22 ... 40
Re: DagCafé
Goede morgen.
Ik heb vannacht weer niet geslapen maar ga er nu toch uit. Hoop dat ik de dag red tot vanavond en dan mijn ritme weer terug krijg.
En anders toch maar weer.met de huisarts overleggen.
Nog een maandje en dan duurt dit al een weer een jaar.
Ik doe van alles om te slapen en een ritme te krijgen, maar ik slaap niet. Als ik al in slaap val is dat na 7.00 uur. Zo mis in heel veel dagen en daglicht.
Ik heb vannacht weer niet geslapen maar ga er nu toch uit. Hoop dat ik de dag red tot vanavond en dan mijn ritme weer terug krijg.
En anders toch maar weer.met de huisarts overleggen.
Nog een maandje en dan duurt dit al een weer een jaar.
Ik doe van alles om te slapen en een ritme te krijgen, maar ik slaap niet. Als ik al in slaap val is dat na 7.00 uur. Zo mis in heel veel dagen en daglicht.
Gast- Gast
PB>klaar om te werken...nou doe mijn best hahaha
SMikk> jeetje dat schiet ook niet op met je Zou idd anders nog met de ha overleggen.
SMikk> jeetje dat schiet ook niet op met je Zou idd anders nog met de ha overleggen.
Gast- Gast
Ik ga vandaag mijn huis poetsen en de boodschappen doen voor deze week. Als dat lukt ben ik allang blij..
Fijne dag allemaal
Fijne dag allemaal
Gast- Gast
Slapen zo zal wel lukken, maar dan ben ik weer een halve dag kwijt en slaap ik vanavond weer niet. Ik moet ooit weer een ritme krijgen. Tot nu toe heeft een, twee, drie dagen doorhalen nog niet geholpen.Theedoosje schreef:Ik hoop het Smikk dat het lukt. Of dat je zo nog in slaap gaat vallen.
Wel weet ik nu dat iedere morgen om 4.30 iemand op een brommer de post rond brengt
Gast- Gast
@Smikkell: Wat vervelend joh, hoop dat je snel weer een goede ritme krijgt.
Goeiemorgen allemaal!
Mmm... Ik zit nog lekker in mijn ochtendjas! Zoontje is helaas ziekdus zo de peuterspeelzaal maar afzeggen. Gisteren heeft hij gespuugd en gisteravond gaf de thermometer 37.9 aan. Vanochtend vroeg hem ook even getemperatuurd en nu gaf de thermometer 37.5 aan. Hij hoest heel erg en is een beetje een piepmuisje vandaag, dus nee peuterspeelzaal gaat denk ik niet lukken en ik hou hem vandaag dus lekker even bij me Arm knullie!
Hoe is het verder met iedereen vandaag??
Ik zit ook lekker aan een kop wintergloed thee mmm...
Het leven is mooi
Goeiemorgen allemaal!
Mmm... Ik zit nog lekker in mijn ochtendjas! Zoontje is helaas ziekdus zo de peuterspeelzaal maar afzeggen. Gisteren heeft hij gespuugd en gisteravond gaf de thermometer 37.9 aan. Vanochtend vroeg hem ook even getemperatuurd en nu gaf de thermometer 37.5 aan. Hij hoest heel erg en is een beetje een piepmuisje vandaag, dus nee peuterspeelzaal gaat denk ik niet lukken en ik hou hem vandaag dus lekker even bij me Arm knullie!
Hoe is het verder met iedereen vandaag??
Ik zit ook lekker aan een kop wintergloed thee mmm...
Het leven is mooi
Yaelynn- Fluisteraar
- Aantal berichten : 336
Punten : 396
Registratiedatum : 09-11-11
Wat vervelend voor je zoontje. Hoop dat hij snel opknapt.
Ben je nu de hele dag aan huis gebonden?
Ik ga vandaag (zo) denk lopend boodschappen doen. Heerlijk door die kou
Even kijken of de winkels bij de supermakrt ook open zijn op maandagochtend.
Gast- Gast
Smikkell schreef:Wat vervelend voor je zoontje. Hoop dat hij snel opknapt.
Ik zit sowieso de hele dag aan huis gebonden: ik ben huismoeder.
Ik moet in de middag wel even samen met vriendlief naar een afspraak dus dan komen mijn ouders oppassen
Ik moet ook de supermarkt in eigenlijk, maar doe ik vanmiddag wel
Geen idee meer wat ik moest halen, maar komt zo wel terug in mijn hoofd!
XxX
Yaelynn- Fluisteraar
Maar als huismoeder kun je wel op pad met kind, boodschap doen enz.. Met een ziek kind is dat wat lasitg.
Fijn dat er oppas is.
Fijn dat er oppas is.
Gast- Gast
Guten morgen mädchen
VeryCherry- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17413
Punten : 17754
Registratiedatum : 17-11-10
Smikkell schreef:Maar als huismoeder kun je wel op pad met kind, boodschap doen enz.. Met een ziek kind is dat wat lasitg.
Fijn dat er oppas is.
Ja, dat klopt Ik dacht dat je doelde op werk.
Vandaag iets meer huisgebonden dan normaal. Verwarming aan, honing in zijn limo (hij drinkt nog geen warme thee) en lekker uitzieken dus voor zoonlief.
Yaelynn- Fluisteraar
Ik ben mijn kussen in elkaar aan het zetten, hij is dus bijna bijna bijna af
Goedemorgen!
Suus- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8867
Punten : 9058
Cool. Straks dus een foto?VeryCherry schreef:Ik ben mijn kussen in elkaar aan het zetten, hij is dus bijna bijna bijna af
Gast- Gast
Smikkell schreef:Cool. Straks dus een foto?VeryCherry schreef:Ik ben mijn kussen in elkaar aan het zetten, hij is dus bijna bijna bijna af
Yup Heb net het kussen er in gestopt en hoef nu alleen nog maar 1 kant aan elkaar te haken. Kan geen haaknaald meer zien misschien ga ik zo wel beginnen met mijn te borduren kussen
Ja, bij haken en breien geldt zeker dat de laatste loodjes het zwaarst wegen, maar dan heb je ook wat. Doorzettingsvermogen is een mooie eigenschap, ceativiteit ook!VeryCherry schreef:Smikkell schreef:Cool. Straks dus een foto?VeryCherry schreef:Ik ben mijn kussen in elkaar aan het zetten, hij is dus bijna bijna bijna af
Yup Heb net het kussen er in gestopt en hoef nu alleen nog maar 1 kant aan elkaar te haken. Kan geen haaknaald meer zien misschien ga ik zo wel beginnen met mijn te borduren kussen
Gast- Gast
Ik heb gister 5 uur achter elkaar gehaakt, ik móest en zou de achterkant afkrijgen, whahaha. Nu nog even doorzetten, dan kan ik hem showen
Goed bezig, VC!
Suus- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8867
Punten : 9058
Hallo voor alle binnenkomers
(nu en de rest van de dag. zo dat ook weer afgekocht voor vandaag)
(nu en de rest van de dag. zo dat ook weer afgekocht voor vandaag)
Gast- Gast
Pagina 4 van 40 • 1, 2, 3, 4, 5 ... 22 ... 40
Pagina 4 van 40
Permissies van dit forum: