DagCafé
+25
Caresses
Kabouter
Tullow
Qiara
ExpressoB
Raindrop
Lotus
Rush
Lavendel
Burn
PluDan
Jade
Minx
Jordana
Susan
ixis
Chocolate Cookie
Suus
VeryCherry
Yaelynn
Sjaantje
Toet
Erin
Alex
Pompoen
29 plaatsers
Pagina 3 van 40
Pagina 3 van 40 • 1, 2, 3, 4 ... 21 ... 40
Re: DagCafé
Dan maakt zo'n puntje ook niet meer uit.oOErinOo. schreef:Ik dacht dat ik je pagina vervuilde dus toen dacht ik ik zet maar een punt neer.
Maar het was al de volgende pagina. Daarnaast meende in het niet zo serieus.
Gast- Gast
Je liet mij hier alleen... en je kwam ook nog eens pas heel laat weer terug.Reva schreef:Wat heb ik gedaan?
Gast- Gast
Smikkell schreef:Je liet mij hier alleen... en je kwam ook nog eens pas heel laat weer terug.Reva schreef:Wat heb ik gedaan?
Ja, ik was even bezig
Gast- Gast
Ja met Bart Peeters!
Erin- Ratel
- Aantal berichten : 5130
Punten : 5172
Registratiedatum : 22-07-11
Ik ga hem eens googelen..
Ik heb opeens een opruimwoede!
Edit: ow, die man. Is dat een leuke Sinterklaas?
Ik heb opeens een opruimwoede!
Edit: ow, die man. Is dat een leuke Sinterklaas?
Gast- Gast
Hoii mijn zoon wil niet slapen en morgen gaat om 6 uur mijn wekker voor een drukke dag werken
Gast- Gast
Ik wist ook niet meer dat het bestond. Ik noem alles opeens calorieen verbranden. Heb op werk ook maar de hele woonkamer opgeruimt, was bij elkaar gezocht en stofzuiger er door heen gehaald.Reva schreef:Had ik die maar eens
Hoop dat ze niet beledigd zijn
Gast- Gast
Ow, dat is naar. Weet je waarom hij niet wil slapen?Razz_ schreef:Hoii mijn zoon wil niet slapen en morgen gaat om 6 uur mijn wekker voor een drukke dag werken
Ik heb ook halve avond met een baby op schoot gezeten die er geen zin in had. Gelukkig niet mijn eigen baby en kon ik hem aan het eind weer overdragen..
Al was hij eenmaal op schoot heel erg lief en zoet.
Gast- Gast
Meneer is nu uitgebreid aan het spelen met zijn blokjes en brabbelt de oren van m'n kop. Alleen mama's kop staat op onweer nu omdat ik echt baal als een stekker ! Hij is gewoon klaar met slapen en klaarwakker. Ik hoop alleen dat hij snel weer moe wordt zodat ik ook nog wat kan slapen. Ik moet morgen ook nog eens 10 uur achter elkaar werken en heb echt lichamelijk zwaar werk morgen bah..
Gast- Gast
Nee verliefd zijn gaat weer te ver. Vind het een hele leuke presentator. Ik weet niet wie Sinterklaas is eigenlijk in Belgie en wil het denk ik ook niet weten. Ik weet sinds vorig jaar pas wie de man achter onze Sint is en dat was ook per ongeluk. Wil het bij deze ook echt niet weten eigenlijk.
Erin- Ratel
Ow, ik dacht dat die Bart de Sint was..oOErinOo. schreef:Nee verliefd zijn gaat weer te ver. Vind het een hele leuke presentator. Ik weet niet wie Sinterklaas is eigenlijk in Belgie en wil het denk ik ook niet weten. Ik weet sinds vorig jaar pas wie de man achter onze Sint is en dat was ook per ongeluk. Wil het bij deze ook echt niet weten eigenlijk.
Gast- Gast
Dat komt bij jou ook (weer steeds) va(a)k(er) voor he :cry [strike]Ik vind woorden met zulke haakjes zo stom[/strike
Edit: gewoom vaak / steeds vaker
Gast- Gast
Smikkell schreef:Ow, ik dacht dat die Bart de Sint was..oOErinOo. schreef:Nee verliefd zijn gaat weer te ver. Vind het een hele leuke presentator. Ik weet niet wie Sinterklaas is eigenlijk in Belgie en wil het denk ik ook niet weten. Ik weet sinds vorig jaar pas wie de man achter onze Sint is en dat was ook per ongeluk. Wil het bij deze ook echt niet weten eigenlijk.
Hahaha nee joh, hij is een soort Diewertje Blok. Kijk anders op Youtube. Ik vind dat eigenlijk nog leuker dan die van Nederland. Zoek maar op Dag Sinterklaas.
Erin- Ratel
Smikkell schreef:Dat komt bij jou ook (weer steeds) va(a)k(er) voor he :cry [strike]Ik vind woorden met zulke haakjes zo stom[/strike
Als ik geen alcohol drink wel
Vrijdag en gisteren ging het prima
Gast- Gast
Reva schreef:Smikkell schreef:Dat komt bij jou ook (weer steeds) va(a)k(er) voor he :cry [strike]Ik vind woorden met zulke haakjes zo stom[/strike
Als ik geen alcohol drink wel
Vrijdag en gisteren ging het prima
Gast- Gast
Ik heb vandaag de intocht teruggekeken. Al heb ik eigenlijk vooral geluisterd vanuit de douche..
Gast- Gast
Oehhh... Ik heb ontbijt op bed met warme croissants, koffie, melk en een gekookt eitje...
Gast- Gast
Pagina 3 van 40 • 1, 2, 3, 4 ... 21 ... 40
Pagina 3 van 40
Permissies van dit forum: