DagCafé
+25
Caresses
Kabouter
Tullow
Qiara
ExpressoB
Raindrop
Lotus
Rush
Lavendel
Burn
PluDan
Jade
Minx
Jordana
Susan
ixis
Chocolate Cookie
Suus
VeryCherry
Yaelynn
Sjaantje
Toet
Erin
Alex
Pompoen
29 plaatsers
Pagina 24 van 40
Pagina 24 van 40 • 1 ... 13 ... 23, 24, 25 ... 32 ... 40
Re: DagCafé
Vergeet-me-nietje schreef:Klopt, dat gebeurt alleen maar beginnende forummers en forummers die schokkende opmerkingen plaatsenJune schreef:Sorry .
Ik zou willen dat beginnende forummers dit lazen trouwens. Het gebeurt zo vaak dat een topic tijdelijk doodslaat, maar dat overkomt dus iedereen, echt niet alleen mensen met maar drie posts..
Gast- Gast
Maar ik kan me wel voorstellen dat het nu misschien een beetje dubbel voelt allemaal.Burn schreef:Lotus schreef:Lijkt me wel raar hoor. Maar ook wel erg leuk om zo'n avontuur aan te gaan.Burn schreef:Lotus, nog niet echt.. Komt wel een beetje!
Je bent nu wel alles voor de laatste keer aan het doen.. Nog ff naar die vergadering, ff daar gedag zeggen..
Ik zie tot nu toe het meeste op tegen woensdag avond.. Dan moet ik afscheid nemen van mijn beste maatje!
Het is ook raar.. Vind ik zelf ook.. Wetende dat ik het komende half jaar mijn beste viend niet meer ga zien, niet meer ga korfballen, niet meer.. Het klinkt nu als een afscheid. Maar afscheid nemen bestaat niet..
Lotus- Ratel
- Aantal berichten : 6901
Punten : 7188
Registratiedatum : 19-11-10
Ow, Reva kan heel goed gehaktballen maken.Tullow schreef:Reva schreef:Tullow schreef:Valt me erg van je tegen, Reva.
NOU EN! Vechten?
Kom maar op! Ik maak gehakt van je.Ik lust wel een gehaktbal eigenlijk..
Gast- Gast
Smikkell schreef:Ow, Reva kan heel goed gehaktballen maken.Tullow schreef:Reva schreef:Tullow schreef:Valt me erg van je tegen, Reva.
NOU EN! Vechten?
PRECIES
Gast- Gast
Eerst proeven dan geloven.
Zo. Ik ga nu maar eens mijn pyjama uittrekken en douchen..
Zo. Ik ga nu maar eens mijn pyjama uittrekken en douchen..
Laatst aangepast door June op di 15 nov 2011 - 5:34; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
June schreef:Eerst proeven dan geloven.
Zo. Ik ga nu maar eens mijn pyjama uitrekken en douchen..
Zou jij even raar opkijken als je post ontvangt met een gehaktbal
Gast- Gast
Reva schreef:June schreef:Eerst proeven dan geloven.
Jij bent de ontvoerder!
Gast- Gast
Morgen! Wat?
Twilight film!
Waar? Gewoon op RT5!
Huh, wanneer dan....? Om half negen jonguh
Tot zover de huishoudelijke mededeling
Twilight film!
Waar? Gewoon op RT5!
Gast- Gast
Klopt!Lotus schreef:Maar ik kan me wel voorstellen dat het nu misschien een beetje dubbel voelt allemaal.Burn schreef:Lotus schreef:Lijkt me wel raar hoor. Maar ook wel erg leuk om zo'n avontuur aan te gaan.Burn schreef:Lotus, nog niet echt.. Komt wel een beetje!
Je bent nu wel alles voor de laatste keer aan het doen.. Nog ff naar die vergadering, ff daar gedag zeggen..
Ik zie tot nu toe het meeste op tegen woensdag avond.. Dan moet ik afscheid nemen van mijn beste maatje!
Het is ook raar.. Vind ik zelf ook.. Wetende dat ik het komende half jaar mijn beste viend niet meer ga zien, niet meer ga korfballen, niet meer.. Het klinkt nu als een afscheid. Maar afscheid nemen bestaat niet..
Burn- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 12281
Punten : 12796
Registratiedatum : 07-02-11
Reva schreef:Smikkell schreef:Ow, Reva kan heel goed gehaktballen maken.Tullow schreef:Reva schreef:Tullow schreef:Valt me erg van je tegen, Reva.
NOU EN! Vechten?
PRECIES
Ja? Ik houd van gehaktballen. Wordt het dan een gecombineerde van Ree/gehaktballen meeting?
Tullow- Kletskop
- Aantal berichten : 2518
Punten : 2617
Registratiedatum : 23-12-10
ProudMama schreef:Hoi EB!
Hahaha!
Burn- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 12281
Punten : 12796
Registratiedatum : 07-02-11
Leuke actie... Met lekker in het leven bonnen krijg je bij Wehkamp 5,00 korting op dag of nachtcreme.
Creme is nu met 60% korting 4,50, dus krijg m gratis en er is 50 cent bijgeschreven op mijn saldo. Ze komen m ook nog gratis brengen
Creme is nu met 60% korting 4,50, dus krijg m gratis en er is 50 cent bijgeschreven op mijn saldo. Ze komen m ook nog gratis brengen
Gast- Gast
Ah bah!Tullow schreef:Reva schreef:Smikkell schreef:Ow, Reva kan heel goed gehaktballen maken.Tullow schreef:Reva schreef:Tullow schreef:Valt me erg van je tegen, Reva.
NOU EN! Vechten?
PRECIES
Ja? Ik houd van gehaktballen. Wordt het dan een gecombineerde van Ree/gehaktballen meeting?
Gast- Gast
Als je haar adres nodig hebt, dan hoor ik het welReva schreef:June schreef:Eerst proeven dan geloven.
Gast- Gast
Vergeet-me-nietje schreef:Ah bah!Tullow schreef:Reva schreef:Smikkell schreef:Ow, Reva kan heel goed gehaktballen maken.Tullow schreef:Reva schreef:Tullow schreef:Valt me erg van je tegen, Reva.
NOU EN! Vechten?
PRECIES
Je mag ook wel een bamischijf hoor
Tullow- Kletskop
- Aantal berichten : 2518
Punten : 2617
Registratiedatum : 23-12-10
Vergeet-me-nietje schreef:Ah bah!Tullow schreef:Reva schreef:Smikkell schreef:Ow, Reva kan heel goed gehaktballen maken.Tullow schreef:Reva schreef:Tullow schreef:Valt me erg van je tegen, Reva.
NOU EN! Vechten?
PRECIES
Waarom is dat bah. Je kan zelfs gehaktballen bestellen bij snackbars
Gast- Gast
ProudMama schreef:Leuke actie... Met lekker in het leven bonnen krijg je bij Wehkamp 5,00 korting op dag of nachtcreme.
Gast- Gast
%#@(!#$
Wie wil er voor mij langs al mijn buren Mijn slachtoffer wil/kan pas vanavond
Gast- Gast
Ik denk dat ik er pas vanavond ben als ik nu vertrekReva schreef:%#@(!#$
Rush- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11
Smikkell schreef:Ik heb een fles licor in mijn schoen gevraagd!!
Nou dan hoef je 'm alleen nog maar te kopen
Gast- Gast
Reva schreef:Morgen! Wat?
Twilight film!
Waar? Gewoon op RT5!
Gast- Gast
Slijter gaat over 1 minuut dicht. En ik denk dat ik 120 seconden nodig heb om er te komen, vanuit deze positie.Reva schreef:Smikkell schreef:Ik heb een fles licor in mijn schoen gevraagd!!
Nou dan hoef je 'm alleen nog maar te kopen
Gast- Gast
Pagina 24 van 40 • 1 ... 13 ... 23, 24, 25 ... 32 ... 40
Pagina 24 van 40
Permissies van dit forum: