DagCafé
+25
Caresses
Kabouter
Tullow
Qiara
ExpressoB
Raindrop
Lotus
Rush
Lavendel
Burn
PluDan
Jade
Minx
Jordana
Susan
ixis
Chocolate Cookie
Suus
VeryCherry
Yaelynn
Sjaantje
Toet
Erin
Alex
Pompoen
29 plaatsers
Pagina 13 van 40
Pagina 13 van 40 • 1 ... 8 ... 12, 13, 14 ... 26 ... 40
Re: DagCafé
En nu pepernoten. 38 calorieen per 10! Holycrap en ik heb er veel meer dan 10 op. Zomaar, zonder dat ik het door had
Lavendel- Ratel
- Aantal berichten : 3651
Punten : 3920
Registratiedatum : 18-11-10
Wat naar dat net de eerste drie pagina's naar dit topic zijn meegekomen. Nu zie ik ze steeds.
Gast- Gast
Smikkell schreef:Wat naar dat net de eerste drie pagina's naar dit topic zijn meegekomen. Nu zie ik ze steeds.
Huh.
Gast- Gast
Smikkell schreef:Wat naar dat net de eerste drie pagina's naar dit topic zijn meegekomen. Nu zie ik ze steeds.
Welke pagina's? Ik zie niks raars..
Lavendel- Ratel
De eerste drie pagina's van dit topic. Die hadden van mij best een flink aantal pagina's mogen zakken..Lavendel schreef:Smikkell schreef:Wat naar dat net de eerste drie pagina's naar dit topic zijn meegekomen. Nu zie ik ze steeds.
Welke pagina's? Ik zie niks raars..
Maar nu ze hier net nog bij zitten blijven ze nog even.
Laatst aangepast door Smikkell op ma 14 nov 2011 - 8:13; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
Oooh die pagina's van jou zonder vrienden Smikkell?
Lavendel- Ratel
Doet bij jullie whats app het ook slecht? Ik moet vet vaak opnieuw verzenden drukken.
ExpressoB- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8264
Punten : 8549
Registratiedatum : 22-12-10
ze gingen gewoon expres weg..Lavendel schreef:Oooh die pagina's van jou zonder vrienden Smikkell?
Gast- Gast
Hoe gaat het dames?
Erin- Ratel
- Aantal berichten : 5130
Punten : 5172
Registratiedatum : 22-07-11
Had er net geen last van.ExpressoB schreef:Doet bij jullie whats app het ook slecht? Ik moet vet vaak opnieuw verzenden drukken.
Gast- Gast
Smikkell schreef:ze gingen gewoon expres weg..Lavendel schreef:Oooh die pagina's van jou zonder vrienden Smikkell?
Nee jij vroeg erom toch? Wilde je even een momentje voor jezelf?
Lavendel- Ratel
Lavendel schreef:Smikkell schreef:ze gingen gewoon expres weg..Lavendel schreef:Oooh die pagina's van jou zonder vrienden Smikkell?
Nee jij vroeg erom toch? Wilde je even een momentje voor jezelf?
Gast- Gast
Smikkell schreef:Ik zou wel een milkshake lusten.
Doe weight care Die van de Mac kan bijna niet tippen aan de vanillevariant van weight care
Gast- Gast
Ik heb zin om die Tamara van HNTM neer te hoeken. Maar ik denk dat ze me dan al voor de tijd plat trapt, aangezien ze volgens mij een halve meter groter is.
Lavendel- Ratel
Lijkt me leuk, ik doe mee.Lavendel schreef:Ik heb zin om die Tamara van HNTM neer te hoeken. Maar ik denk dat ze me dan al voor de tijd plat trapt, aangezien ze volgens mij een halve meter groter is.
Gast- Gast
Lavendel schreef:Ik heb zin om die Tamara van HNTM neer te hoeken. Maar ik denk dat ze me dan al voor de tijd plat trapt, aangezien ze volgens mij een halve meter groter is.
Ik wil je best op veilige afstand aanmoedigen?
Gast- Gast
Smikkell schreef:Lijkt me leuk, ik doe mee.Lavendel schreef:Ik heb zin om die Tamara van HNTM neer te hoeken. Maar ik denk dat ze me dan al voor de tijd plat trapt, aangezien ze volgens mij een halve meter groter is.
Met mij plat trappen?
Lavendel- Ratel
UhmmmLavendel schreef:Smikkell schreef:Lijkt me leuk, ik doe mee.Lavendel schreef:Ik heb zin om die Tamara van HNTM neer te hoeken. Maar ik denk dat ze me dan al voor de tijd plat trapt, aangezien ze volgens mij een halve meter groter is.
Met mij plat trappen?
Gast- Gast
What a greeaat perfooormaance. Waaaauw.
Lavendel- Ratel
Pagina 13 van 40 • 1 ... 8 ... 12, 13, 14 ... 26 ... 40
Pagina 13 van 40
Permissies van dit forum: