DagCafé
+25
Caresses
Kabouter
Tullow
Qiara
ExpressoB
Raindrop
Lotus
Rush
Lavendel
Burn
PluDan
Jade
Minx
Jordana
Susan
ixis
Chocolate Cookie
Suus
VeryCherry
Yaelynn
Sjaantje
Toet
Erin
Alex
Pompoen
29 plaatsers
Pagina 11 van 40
Pagina 11 van 40 • 1 ... 7 ... 10, 11, 12 ... 25 ... 40
Re: DagCafé
Redelijk. Zit m vooral in de lijnzaadolie, ofniet?Reva schreef:5 grote paprika's, prei, vier appels, 3 avocado's, 2 tomaten, nieuw flesje lijdzaadolie en halve kilo gemengde ongezouten noten... € 7.30
Gast- Gast
Reva schreef:Evy schreef:Reva schreef:5 grote paprika's, prei, vier appels, 3 avocado's, 2 tomaten, nieuw flesje lijdzaadolie en halve kilo gemengde ongezouten noten... € 7.30
Mijn lieve turkse winkeltje/olijfhemel.
Ik wil ook zo'n winkeltje!
Alex- Ratel
- Aantal berichten : 6509
Punten : 6850
Registratiedatum : 27-10-11
Smikkell schreef:Redelijk. Zit m vooral in de lijnzaadolie, ofniet?Reva schreef:5 grote paprika's, prei, vier appels, 3 avocado's, 2 tomaten, nieuw flesje lijdzaadolie en halve kilo gemengde ongezouten noten... € 7.30
Ja, die was 3.25 of 3.75 geloof ik.
Gast- Gast
Ik heb zo'n spijt dat ik vanochtend niet ben gaan slapen. Dan was ik om een uur of 14.00 wakker en had ik van alles kunnen doen. Nu ben ik zo gaar, dat ik hele dag niets hebt gedaan. En vanochtend vond ik het zonde om nog een halve dag te gaan slapen
Gast- Gast
De olie is maar kort houdbaar. Sindsdien heb ik alleen nog de zaadjes.Reva schreef:Smikkell schreef:Redelijk. Zit m vooral in de lijnzaadolie, ofniet?Reva schreef:5 grote paprika's, prei, vier appels, 3 avocado's, 2 tomaten, nieuw flesje lijdzaadolie en halve kilo gemengde ongezouten noten... € 7.30
Gast- Gast
Smikkell schreef:De olie is maar kort houdbaar. Sindsdien heb ik alleen nog de zaadjes.Reva schreef:Smikkell schreef:Redelijk. Zit m vooral in de lijnzaadolie, ofniet?Reva schreef:5 grote paprika's, prei, vier appels, 3 avocado's, 2 tomaten, nieuw flesje lijdzaadolie en halve kilo gemengde ongezouten noten... € 7.30
Ja, ik weet het, maar ik vind de zaadjes niet lekker, haha. Misschien een keer de gebroken versie halen.
Gast- Gast
Ze hebben niet eens smaak gast. Die olie, die heeft veel smaak.Reva schreef:Smikkell schreef:De olie is maar kort houdbaar. Sindsdien heb ik alleen nog de zaadjes.Reva schreef:Smikkell schreef:Redelijk. Zit m vooral in de lijnzaadolie, ofniet?Reva schreef:5 grote paprika's, prei, vier appels, 3 avocado's, 2 tomaten, nieuw flesje lijdzaadolie en halve kilo gemengde ongezouten noten... € 7.30
Ja, ik weet het, maar ik vind de zaadjes niet lekker, haha. Misschien een keer de gebroken versie halen.
Gast- Gast
Smikkell schreef:Ze hebben niet eens smaak gast. Die olie, die heeft veel smaak.Reva schreef:Smikkell schreef:De olie is maar kort houdbaar. Sindsdien heb ik alleen nog de zaadjes.Reva schreef:Smikkell schreef:Redelijk. Zit m vooral in de lijnzaadolie, ofniet?Reva schreef:5 grote paprika's, prei, vier appels, 3 avocado's, 2 tomaten, nieuw flesje lijdzaadolie en halve kilo gemengde ongezouten noten... € 7.30
Maar ik voel ze wel!! Ieegh
Gast- Gast
Als iuk nu ga slapen word ik de eerst komende 20 uur niet meer wakker. De huisarts belt deze week nog een keer, omdat ik pas maandag terecht kan.Reva schreef:Anders ga je nu even een half uurtje slapen?
Gast- Gast
Smikkell schreef:Als iuk nu ga slapen word ik de eerst komende 20 uur niet meer wakker. De huisarts belt deze week nog een keer, omdat ik pas maandag terecht kan.Reva schreef:Anders ga je nu even een half uurtje slapen?
Maandag pas?? Wat stom!
Ik wil je ook wel wakker bellen hoor, als je even wil slapen maar bang bent dat je niet wakker wordt.
Gast- Gast
Hoi.
Smikkell, ik vind het echt zo naar voor je dat je nog steeds zo slecht slaapt.
Smikkell, ik vind het echt zo naar voor je dat je nog steeds zo slecht slaapt.
Lotus- Ratel
- Aantal berichten : 6901
Punten : 7188
Registratiedatum : 19-11-10
Halloo...
Hier is het knallende ruzie op kantoor..
Hier is het knallende ruzie op kantoor..
Jordana- Ratel
- Aantal berichten : 5250
Punten : 5346
Registratiedatum : 18-11-10
Whahahaha, is hij inmiddels al terug dan Jor? Of over de telefoon?
Ik zou me heel opgelaten voelen, geloof ik
Ik zou me heel opgelaten voelen, geloof ik
Gast- Gast
Hoi!
Ik ben net naar Yoga geweest en eet nu Bami I avocado's. Op knackebrod met komkommer en peper en zout!
Nog een paar uurtjes wachten en dan kun je op een normale tijd 20 uur slapen Smik, of moet je morgen werken?
Ik ben net naar Yoga geweest en eet nu Bami I avocado's. Op knackebrod met komkommer en peper en zout!
Nog een paar uurtjes wachten en dan kun je op een normale tijd 20 uur slapen Smik, of moet je morgen werken?
Lavendel- Ratel
- Aantal berichten : 3651
Punten : 3920
Over de tel.. En straks komt hij terug..
Maar wat is er gebeurd..
Mijn directeur is zijn vrouw vergeten. En is lekker uiteten gegaan en zij heeft geen vervoer..
Maar wat is er gebeurd..
Mijn directeur is zijn vrouw vergeten. En is lekker uiteten gegaan en zij heeft geen vervoer..
Jordana- Ratel
- Aantal berichten : 5250
Punten : 5346
Lavendel schreef:Hoi!
Ja ik lees altijd van iedereen dat ze het lekker vinden, maar ik vond het de vorige keer echt vies en daarna durfde ik het niet meer te proberen
Oeeeeh, bami
Aaaaargh, nu wil ik sate met plakjes stokbrood.
Gast- Gast
hoi
nou....die chocolade letters, waarom! haha
nou....die chocolade letters, waarom! haha
ExpressoB- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8264
Punten : 8549
Registratiedatum : 22-12-10
Pagina 11 van 40 • 1 ... 7 ... 10, 11, 12 ... 25 ... 40
Pagina 11 van 40
Permissies van dit forum: