DagCafé
+25
Caresses
Kabouter
Tullow
Qiara
ExpressoB
Raindrop
Lotus
Rush
Lavendel
Burn
PluDan
Jade
Minx
Jordana
Susan
ixis
Chocolate Cookie
Suus
VeryCherry
Yaelynn
Sjaantje
Toet
Erin
Alex
Pompoen
29 plaatsers
Pagina 7 van 40
Pagina 7 van 40 • 1 ... 6, 7, 8 ... 23 ... 40
Re: DagCafé
Susan schreef:Smikkell schreef:Je kan zeggen dat je nog een andere optie hebt lopen.. Dat is toch heel normaal?ixis schreef:Daarom zit in dubio! Mijn voorkeur gaat uit naar de baan waarvoor ik nu ben aangenomen. Maar inderdaad, wat als het dalijk om de een of andere reden niet doorgaat. Dan heb ik morgen afgezegd. Maar aan de andere kant kan ik morgen dan niet echt eerlijk zijn als ze vragen of ik nog andere dingen heb lopen. Ik kan dan toch niet alleen maar 'ja' zeggen
Inderdaad. Ik zou gewoon gaan. Misschien vragen ze wel helemaal niet of je nog iets anders hebt lopen en als ze het wel vragen dan zeg je gewoon ja. Daar is toch ook niks mis mee? Ze hebben zelf toch ook meerdere ijzers in het vuur, waarom zou jij dat als sollicitant niet mogen?
Meee eeens,
Goedemiddag allemaal..
Jordana- Ratel
- Aantal berichten : 5250
Punten : 5346
Registratiedatum : 18-11-10
Goedemiddag
Minx- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8623
Punten : 9434
Ok dank iedereen voor de reacties! Toch fijn om dan even van anderen te horen hoe die het zouden aanpakken.
ixis- Fluisteraar
- Aantal berichten : 461
Punten : 503
Registratiedatum : 19-12-10
Overigens komt er natuurlijk wel een moment waarop je moet zeggen dat je al iets hebt en dan heb je ook nog niet echt 100% zekerheid, want dan krijg je eerst nog je proeftijd, maar ter oriëntatie zou ik wel gaan.
Susan- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Maple schreef:Joooordaaaanaaaaaaaaaa!!!!!
Wat een warm welkom Hahahaha
Jordana- Ratel
Ja zeg, ik heb je zó lang niet gesproken..Jordana schreef:Maple schreef:Joooordaaaanaaaaaaaaaa!!!!!
Gast- Gast
Maple schreef:Ja zeg, ik heb je zó lang niet gesproken..Jordana schreef:Maple schreef:Joooordaaaanaaaaaaaaaa!!!!!
Nee idd.. Schandalig...................................
Jordana- Ratel
We whatsappen ook nóóit ofzoJordana schreef:Maple schreef:Ja zeg, ik heb je zó lang niet gesproken..Jordana schreef:Maple schreef:Joooordaaaanaaaaaaaaaa!!!!!
Nee idd.. Schandalig...................................
Gast- Gast
Ik vind dat de boodschappenbezorger moet opschieten, ik wil naar dorp vanmiddag... En ik heb het koud.
Gast- Gast
Goedenmiddag all!
Jade- Ratel
- Aantal berichten : 4627
Punten : 4961
Registratiedatum : 15-08-11
Goedemiddag .
PluDan- Kletskop
- Aantal berichten : 1506
Punten : 1718
Registratiedatum : 14-12-10
Maple schreef:Ik vind dat de boodschappenbezorger moet opschieten, ik wil naar dorp vanmiddag... En ik heb het koud.
haha dit klinkt heel grappig , boodschappenbezorger moet opschieten want ik wil shoppen. haha en uh wat heeft hij bij zich zodat je het weer warm krijgt??
Minx- Lady Post-a-lot
Fairytale schreef:Maple schreef:Ik vind dat de boodschappenbezorger moet opschieten, ik wil naar dorp vanmiddag... En ik heb het koud.
haha dit klinkt heel grappig , boodschappenbezorger moet opschieten want ik wil shoppen. haha en uh wat heeft hij bij zich zodat je het weer warm krijgt??
Haha, ik heb boodschappen gedaan bij de C1000 maar dat waren wat loeizware dingen, dus dan laat ik het bezorgen En geld om te shoppen heb ik niet, maar ik heb geen zin om de hele dag binnen te zitten dus wil toch ff naar dorp (en ik wil even kijken voor een kleinere weekendtas). En die bezorger heeft helemala niets bij zich om me warm te maken. Ja, zichzelf, als hij leuk is???
Gast- Gast
haha ik word gek van die kat hier, het beest weet niet wat die wil. Is die binnen wil die naar buiten is die buiten wil die naar binnen. Gestoord beest.
Minx- Lady Post-a-lot
Grrrrr! Nu zit ik het alweer uit te stellen om naar het schadebedrijf te gaan. Durf ik opeens niet meer. Stom gedoe ook continu. Hoe moeilijk is het nu helemaal om naar een bedrijf te rijden, te laten zien wat je wilt laten zien en dan weer weg te gaan?
Gast- Gast
Voor wanneer Maple?
PluDan- Kletskop
- Aantal berichten : 1506
Punten : 1718
Registratiedatum : 14-12-10
June schreef:Evy schreef:Hoi.
Hoi.
Hoi.
Toet- Lady Post-a-lot