Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

DagCafé

+25
Caresses
Kabouter
Tullow
Qiara
ExpressoB
Raindrop
Lotus
Rush
Lavendel
Burn
PluDan
Jade
Minx
Jordana
Susan
ixis
Chocolate Cookie
Suus
VeryCherry
Yaelynn
Sjaantje
Toet
Erin
Alex
Pompoen
29 plaatsers

Pagina 6 van 40 Vorige  1 ... 5, 6, 7 ... 23 ... 40  Volgende

Ga naar beneden

DagCafé - Pagina 6 Empty Re: DagCafé

Bericht  Gast zo 13 nov 2011 - 23:10

Ik voel me alsof ik xtc heb geslikt :geek:

Gast
Gast

Terug naar boven Ga naar beneden

Bericht  VeryCherry zo 13 nov 2011 - 23:11

Hoe krijg je dat nou weer voor elkaar?
VeryCherry
VeryCherry
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17413
Punten : 17754
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Gast zo 13 nov 2011 - 23:11

Reva schreef:Mooi toch, Bruce, goede juryrapporten Very Happy Ik ben niet muzikaal, maar kan me voorstellen dat je met stukken spelen altijd wel een gevoel hebt dat er iets beter had gekund.
Ja dat is ook zo, ik heb nog nooit iemand horen zeggen dat ie 100% tevreden was over wat ie gespeeld had.
Maar ik moet zeggen dat ik wel blij ben dat het achter de rug is. Vind het altijd zo leuk om weer aan een nieuw stuk te beginnen!

Gast
Gast

Bericht  Gast zo 13 nov 2011 - 23:15

Zijn jullie zwaarder als je ongesteld bent?

Gast
Gast

Bericht  Gast zo 13 nov 2011 - 23:17

Reva schreef:Zijn jullie zwaarder als je ongesteld bent?
Ja, en ook zwaardere/vollere borsten en meer opgezette buik.

Gast
Gast

Bericht  Gast zo 13 nov 2011 - 23:17

Nee. Maar ik plas me ook een ongeluk als ik ongesteld ben, dus al die verhalen over vocht vasthouden gaan voor mij absoluut niet op.

Gast
Gast

Bericht  Gast zo 13 nov 2011 - 23:19

VeryCherry schreef:Hoe krijg je dat nou weer voor elkaar?
Door dat dagen lang wakker zijn. Ik word er op een gegeven moment gewoon ziek van. Ben inmiddels gedoucht en aangekleed, maar om nu zo naar buiten te gaan..
Als ik nu ga slapen ben ik weer de nacht wakker en zo krijg ik nooit een normaal ritme.

Gast
Gast

Bericht  Gast zo 13 nov 2011 - 23:20

Hmm, okee, verdeeldheid :P

Gast
Gast

Bericht  Gast zo 13 nov 2011 - 23:21

Smikkell schreef:
Door dat dagen lang wakker zijn. Ik word er op een gegeven moment gewoon ziek van. Ben inmiddels gedoucht en aangekleed, maar om nu zo naar buiten te gaan..
Als ik nu ga slapen ben ik weer de nacht wakker en zo krijg ik nooit een normaal ritme.

Haha, dat heb ik ook. Dan heb ik juist heel veel energie en voelt m'n hoofd raar en ben ik ook superdruk. Irritant gevoel laughcry

Gast
Gast

Bericht  Gast zo 13 nov 2011 - 23:21

Reva schreef:Hmm, okee, verdeeldheid :P
Als de weegschaal nu iets meer aangeeft en je bent nu ongesteld, kun je er wel een beetje van uitgaan dat het bij jou zo is.
En anders komt het door dat pak mokkagedoe wat je hebt gegeten.

Gast
Gast

Bericht  Gast zo 13 nov 2011 - 23:22

Reva schreef:
Smikkell schreef:

Haha, dat heb ik ook. Dan heb ik juist heel veel energie en voelt m'n hoofd raar en ben ik ook superdruk. Irritant gevoel laughcry
Ja, na een nacht doorhalen of heel kort slapen heb ik de dag erna ook super veel energie. Beetje enrgiedrankgevoel, maar na langer dan twee dagen word ik ziek. Mijn mond van binnen kapot, rode lippen, kleine rode ogen, suf, misselijk enz.

Gast
Gast

Bericht  Gast zo 13 nov 2011 - 23:23

Smikkell schreef:
Als de weegschaal nu iets meer aangeeft en je bent nu ongesteld, kun je er wel een beetje van uitgaan dat het bij jou zo is.

lol!

Nou, hij geeft nog steeds onder kerstdoel aan, dus ik vind het prima. Drie ons meer in tegenstelling tot laatste dag van de weight care. Vroeg me af of dat idd kwam door ongesteld zijn of doordat je aankomt na die weight care. Maar misschien waren het toch de koekjes en wijn angel

Gast
Gast

Bericht  Gast zo 13 nov 2011 - 23:25

en ik typ als slordig met typ- en spelfouten.

maar ik zie dat ik nu de huisarts nog kan bellen dus ik ga even overleggen.

Gast
Gast

Bericht  Gast zo 13 nov 2011 - 23:26

Reva schreef:
Smikkell schreef:

lol!

Nou, hij geeft nog steeds onder kerstdoel aan, dus ik vind het prima. Drie ons meer in tegenstelling tot laatste dag van de weight care. Vroeg me af of dat idd kwam door ongesteld zijn of doordat je aankomt na die weight care. Maar misschien waren het toch de koekjes en wijn angel
Gezond doorgaan, afwachten en na deze dagen nog eens kijken!

Gast
Gast

Bericht  Gast zo 13 nov 2011 - 23:33

De huiarts gaat me zo terugbellen angel

Gast
Gast

Bericht  Gast ma 14 nov 2011 - 0:00

Goed dat je hebt gebeld, Smikk!

Gast
Gast

Bericht  ixis ma 14 nov 2011 - 0:03

Hoi iedereen,

Ik heb een vraag die eigenlijk misschien in het werk & school topic hoort, maar omdat ik nogal snel iets moet beslissen wil ik graag alvast feedback van anderen.
Heb vandaag een baan aangeboden gekregen (jeej!) maar heb morgen nog een ander sollicitatiegesprek staan. Wat is nu wijsheid en wat is netjes? Morgen afbellen met de mededeling dat ik inmiddels iets heb gevonden (hopen dat het niet fout gaat natuurlijk!). Of morgen gewoon gaan met de kans dat ik moet zeggen dat ik al iets heb?
ixis
ixis
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 461
Punten : 503
Registratiedatum : 19-12-10

Bericht  Gast ma 14 nov 2011 - 0:03

Reva schreef:Goed dat je hebt gebeld, Smikk!
cheers

Gast
Gast

Bericht  Gast ma 14 nov 2011 - 0:05

ixis schreef:Hoi iedereen,

Ik heb een vraag die eigenlijk misschien in het werk & school topic hoort, maar omdat ik nogal snel iets moet beslissen wil ik graag alvast feedback van anderen.
Heb vandaag een baan aangeboden gekregen (jeej!) maar heb morgen nog een ander sollicitatiegesprek staan. Wat is nu wijsheid en wat is netjes? Morgen afbellen met de mededeling dat ik inmiddels iets heb gevonden (hopen dat het niet fout gaat natuurlijk!). Of morgen gewoon gaan met de kans dat ik moet zeggen dat ik al iets heb?
Morgen gaan. verspreid je winkansen

Edit: Wie weet krijg je de baan van morgen ook en blijkt die veel leuker te zijn of beter bij je te passen.

Laatst aangepast door Smikkell op ma 14 nov 2011 - 0:06; in totaal 1 keer bewerkt

Gast
Gast

Bericht  Gast ma 14 nov 2011 - 0:05

Mocht het morgen goed gaan, zou je dan liever die baan hebben? Dan gaan. Als dat niet zo is, zou ik afbellen.

Gast
Gast

Bericht  Gast ma 14 nov 2011 - 0:07

Reva schreef:

Mocht het morgen goed gaan, zou je dan liever die baan hebben? Dan gaan. Als dat niet zo is, zou ik afbellen.
Maar wat als die andere baan om welke reden dan ook toch niet door blijkt te gaan? Ze heeft nog geen contract.

Gast
Gast

Bericht  ixis ma 14 nov 2011 - 0:09

Daarom zit in dubio! Mijn voorkeur gaat uit naar de baan waarvoor ik nu ben aangenomen. Maar inderdaad, wat als het dalijk om de een of andere reden niet doorgaat. Dan heb ik morgen afgezegd. Maar aan de andere kant kan ik morgen dan niet echt eerlijk zijn als ze vragen of ik nog andere dingen heb lopen. Ik kan dan toch niet alleen maar 'ja' zeggen
ixis
ixis
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 461
Punten : 503
Registratiedatum : 19-12-10

Bericht  Gast ma 14 nov 2011 - 0:09

Goedemiddag!

Ik zit net op de site van het schadeherstelbedrijf te kijken en na tien keer lezen zie ik pas dat het woordje 'niet' er echt niet tussenstaat en ik dus gewoon moet langsgaan, zoals verwacht, om de schade te laten zien. laughcry Ik vond het al zo'n rare zin..... nerd

Gast
Gast

Bericht  Gast ma 14 nov 2011 - 0:19

ixis schreef:Daarom zit in dubio! Mijn voorkeur gaat uit naar de baan waarvoor ik nu ben aangenomen. Maar inderdaad, wat als het dalijk om de een of andere reden niet doorgaat. Dan heb ik morgen afgezegd. Maar aan de andere kant kan ik morgen dan niet echt eerlijk zijn als ze vragen of ik nog andere dingen heb lopen. Ik kan dan toch niet alleen maar 'ja' zeggen
Je kan zeggen dat je nog een andere optie hebt lopen.. Dat is toch heel normaal?

Gast
Gast

Bericht  Susan ma 14 nov 2011 - 0:25

Smikkell schreef:
ixis schreef:Daarom zit in dubio! Mijn voorkeur gaat uit naar de baan waarvoor ik nu ben aangenomen. Maar inderdaad, wat als het dalijk om de een of andere reden niet doorgaat. Dan heb ik morgen afgezegd. Maar aan de andere kant kan ik morgen dan niet echt eerlijk zijn als ze vragen of ik nog andere dingen heb lopen. Ik kan dan toch niet alleen maar 'ja' zeggen
Je kan zeggen dat je nog een andere optie hebt lopen.. Dat is toch heel normaal?

Inderdaad. Ik zou gewoon gaan. Misschien vragen ze wel helemaal niet of je nog iets anders hebt lopen en als ze het wel vragen dan zeg je gewoon ja. Daar is toch ook niks mis mee? Ze hebben zelf toch ook meerdere ijzers in het vuur, waarom zou jij dat als sollicitant niet mogen?
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud