Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Houden jullie een (soort) dagboek bij, na de geboorte?

+5
Fearie
duckie
PapillonRose
Printje
Flower_L
9 plaatsers

Ga naar beneden

Houden jullie een (soort) dagboek bij, na de geboorte? Empty Houden jullie een (soort) dagboek bij, na de geboorte?

Bericht  Flower_L zo 13 nov 2011 - 9:40

Ik typ regelmatig wat in Word op de laptop, en als hij straks oud genoeg is, krijg hij het ingebonden, met leuke foto's van door de jaren heen.
Weet nog niet precies hoe, maar probeer wel regelmatig wat op te schrijven. Onbewust vergeet je veel dingen toch weer na een tijdje.

Flower_L
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5580
Punten : 6653
Registratiedatum : 25-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Houden jullie een (soort) dagboek bij, na de geboorte? Empty Re: Houden jullie een (soort) dagboek bij, na de geboorte?

Bericht  Printje zo 13 nov 2011 - 9:42

Ja ik doe eigenlijk zelfs verschillende dingen,
Ik heb een babysite voor hem, heb 2 van die groeiboeken en ik schrijf soms briefjes naar hem (en zet deze allemaal in Word)
Printje
Printje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Registratiedatum : 18-11-10

Houden jullie een (soort) dagboek bij, na de geboorte? Empty Re: Houden jullie een (soort) dagboek bij, na de geboorte?

Bericht  PapillonRose zo 13 nov 2011 - 9:43

Ik hou een babysite bij. Ik probeer het regelmatig te doen, maar de ene periode schrijf ik vaker dan de andere. Maar toch, ik probeer het bij te houden en zoveel mogelijk te schrijven. Wil het binnenkort allemaal gaan overzetten naar een Word-document, als backup en wellicht om uit te printen. En ik hou allerlei van die invulboekjes bij over A., ook erg leuk!
PapillonRose
PapillonRose
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5661
Punten : 6473
Registratiedatum : 17-12-10

Bericht  Gast zo 13 nov 2011 - 9:45

Ik heb de babysite vanaf het moment dat ik wist dat ik zwanger was, tot 1 jaar na de geboorte goed bijgehouden. Toen ze een jaar was geweest ben ik ermee gestopt. Ik ben nog bezig om alle verhalen en foto's te bundelen en deze te laten drukken.

Gast
Gast

Bericht  Gast zo 13 nov 2011 - 9:46

Ik heb een negen maanden dagboek bij gehouden en ik hou nu zijn eerste levensjaren boek bij. Ook schrijf ik regelmatig dingen op in zijn cb boekje

Gast
Gast

Bericht  Gast zo 13 nov 2011 - 9:48

Ja, ik hou een babysite bij vanaf haar geboorte. Met name staat hier alles op wat er medische gebeurd. Persoonlijke dingen schrijf ik in een schriftje wat ze later zelf kan terug lezen.

Gast
Gast

Bericht  duckie zo 13 nov 2011 - 9:48

nee ik doe dat niet, tis heel erg maar heb verschillende invulboekjes en nog geen 1 die heleaal ingevult is.... Alleen in die van het CB vul ik af en toe wat in als ik dr aan denk maar dan is het soms nog gokken. Vind het wel jammer maar t lukt me gewoon niet, mn moeder had et van mij wel bijgehouden in het groene boekje en dat is nu wel leuk om te vergelijken. Had tijdens de zwangerchap wel een dagboek maar die is ook niet volledig bijgehouden helaas,...
duckie
duckie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3208
Punten : 4635
Registratiedatum : 06-12-10

Bericht  Fearie zo 13 nov 2011 - 9:49

Ik heb toen ik zwanger was een plakboek gekocht waarin ik alles opschreef, na de geboorte ben ik daar mee doorgegaan en nu schrijf ik per maand op wat er is gebeurd, met foto's enzo. Ik wil daarmee doorgaan tot het boek vol is.

Fearie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3708
Punten : 4239

Bericht  Gast zo 13 nov 2011 - 9:51

Ja, ik hou een mooi hardcover notitieschrift mij en schrijf daar alle gebeurtenissen in op. Daarnaast hou ik een agenda bij, daar zet ik eerst alle dingen in van een paar weken en daarna schrijf ik het uit in het schrift. Daarbij plak ik foto's van de gebeurtenissen. Ik viond het heel erg leuk, al zeg ik het zelf, Daarnaast heb ik ook zo'n babyboek. Maar daar staan eigenlijk alleen maar hoofdpunten in (het is dat ik hem gekregen heb, en daarom dus gebruik. Maar alles staat eigenlijk mooi opgeschreven in het schrift.

Gast
Gast

Bericht  -Ieniemienie- zo 13 nov 2011 - 10:16

Ja ik heb van allebij de kindjes een babysite. Daar heb ik vanaf de zwangerschapstest, tot hun 4de jaar elke maand een verhaaltje. Soms vaker.
Ook heb ik voor allebij het boek: pap en mam vertellen over mij
-Ieniemienie-
-Ieniemienie-
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1716
Punten : 2113

Bericht  Printje zo 13 nov 2011 - 10:17

-Ieniemienie- schreef:Ja ik heb van allebij de kindjes een babysite. Daar heb ik vanaf de zwangerschapstest, tot hun 4de jaar elke maand een verhaaltje. Soms vaker.
Ook heb ik voor allebij het boek: pap en mam vertellen over mij

Dit boek heb ik idd ook, vind het echt een aanrader.
Printje
Printje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 14725
Punten : 16058

Bericht  kwak zo 13 nov 2011 - 10:20

ik houd alleen een fotoalbum bij.
ze is nu 1 jaar en heeft nu 2 albums helemaal vol en ik ben nog maar bij 8 maand.
hier schrijf ik dingen bij en bewaar ik speciale dingen en plak ik er bij.
kwak
kwak
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3550
Punten : 4042
Registratiedatum : 02-06-11

Bericht  SarahKey zo 13 nov 2011 - 19:47

Ik heb vanaf de test een babysite bijgehouden en dat wil ik na de bevalling ook blijven gebruiken. Ook handig voor familieleden die ons niet wekelijks zullen zien.
Ik ben met een scrapbook bezig van de echo en buik foto's en dat zal ik ook doen als de kleine er is.
Heb een 9 maanden zwangerschapsdagboek en een babyboek t/m het 4de levensjaar.
Nou dat vind ik dan wel weer genoeg.
SarahKey
SarahKey
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6386
Punten : 6502

http://www.hobbymirror.blogspot.com

Bericht  nillis zo 13 nov 2011 - 20:32

Ik heb een fotoalbum, een schriftje met het bevallingsverhaal en een babyboek, dus genoeg om na te lezen voor T.
nillis
nillis
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1816
Punten : 1992
Registratiedatum : 22-11-10

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: