Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Wat zetten jullie op een kaartje (geboorte)

+5
Flippin' Bitch
Urban Naked
Aziraphale
Bazinga
claudiaveronique
9 plaatsers

Ga naar beneden

Wat zetten jullie op een kaartje (geboorte) Empty Wat zetten jullie op een kaartje (geboorte)

Bericht  claudiaveronique zo 17 maa 2013 - 6:22

Heeft iemand een originele tekst? En dan bedoel ik dus niet omdat ik zelf een baby krijg smile
claudiaveronique
claudiaveronique
Prater
Prater

Aantal berichten : 536
Punten : 986
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat zetten jullie op een kaartje (geboorte) Empty Re: Wat zetten jullie op een kaartje (geboorte)

Bericht  Bazinga zo 17 maa 2013 - 6:33

Eerste kindje?
Bazinga
Bazinga
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4198
Punten : 4632
Registratiedatum : 15-02-12

Wat zetten jullie op een kaartje (geboorte) Empty Re: Wat zetten jullie op een kaartje (geboorte)

Bericht  claudiaveronique zo 17 maa 2013 - 6:35

Ja!
claudiaveronique
claudiaveronique
Prater
Prater

Aantal berichten : 536
Punten : 986

Bericht  Gast zo 17 maa 2013 - 6:37

Dat ie maar een hele grote, gelukkige, dappere/ondeugende meid/jongen mag worden.

Gast
Gast

Bericht  Bazinga zo 17 maa 2013 - 6:50

"Met de komst van *naam*, is er een gezin geboren;

van harte gefeliciteerd!

Veel liefde, geluk, gezondheid en plezier samen."

Neh, ik weet niet, ik vind 't zelf altijd wel mooi om te benoemen, dat 'nieuwe' ouders, nu een gezin zijn. Omdat 't best een big deal is..
Bazinga
Bazinga
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4198
Punten : 4632
Registratiedatum : 15-02-12

Bericht  Aziraphale zo 17 maa 2013 - 7:10

Ik feliciteer mensen altijd en wens ze veel geluk... Niet echt origineel smile
Aziraphale
Aziraphale
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4221
Punten : 4456
Registratiedatum : 19-11-10

Bericht  Urban Naked zo 17 maa 2013 - 10:06

Ik schrijf iets persoonlijks voor diegene. Dus dat is elke keer anders.
Waarom zou je een standaard/algemene tekst willen?
Urban Naked
Urban Naked
Prater
Prater

Aantal berichten : 1101
Punten : 1125
Registratiedatum : 29-02-12

Bericht  Gast zo 17 maa 2013 - 10:15

Gefeliciteerd met de baby?
scratch

Gast
Gast

Bericht  Flippin' Bitch zo 17 maa 2013 - 11:16

Komt meestal toch op het volgende neer: van harte gefeliciteerd met de geboorte van & veel geluk gewenst.
Flippin' Bitch
Flippin' Bitch
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1754
Punten : 1836
Registratiedatum : 29-11-10

Bericht  Snoes zo 17 maa 2013 - 11:27

Op de geboortekaartjes die wij hebben gekregen stonden heel vaak persoonlijke teksten op, dat vond ik nog het allerleukste!

Snoes
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11739
Punten : 12120

Bericht  Marin zo 17 maa 2013 - 20:53

Gewoon iets persoonlijks schrijven inderdaad. Ik had toen B van Lejow geboren was echt een gigantisch epistel geschreven over hoe bijzonder ik het vond dat uberforummer Lejow nu mama was en blablabla, echt een lulverhaal, maar volgens mij vond ze het hartstikke leuk, omdat het gewoon persoonlijk was. Dat is toch veel leuker dan zo'n versje of riedeltje.
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Bericht  SarahKey zo 17 maa 2013 - 21:18

Snoes schreef:Op de geboortekaartjes die wij hebben gekregen stonden heel vaak persoonlijke teksten op, dat vond ik nog het allerleukste!
Ik ook. Was echt een feestje om zulke kaarten te lezen. Al zijn de 'standaard' kaarten ook leuk hoor, vond het erg fijn dat zoveel mensen de moeite namen om een kaartje te sturen.
Maar de persoonlijke kaarten deden het hem wel. 1 collega van mij had aan de ene kant een heel verhaal aan S geschreven en aan de andere kant aan ons. En ze beschreef in beide verhalen heel veel dingen waar ik zo om moest huilen, zo lief.
Zelf schrijf ik ook iets aan de baby of iets in het algemeen maar geen standaard zinnetje. Altijd wel een verhaaltje.
SarahKey
SarahKey
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6386
Punten : 6502

http://www.hobbymirror.blogspot.com

Bericht  Floor zo 17 maa 2013 - 21:20

Ik vond gewoon alle kaarten leuk om te krijgen, het maakte mij niet uit wat er op stond (of het nu alleen gefeliciteerd was of een andere tekst).
Floor
Floor
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5168
Punten : 5754
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: