Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Vreselijke winkels

+7
Beachgirl
Pancake
Phileine
Japie
Zora
_Femme
Blond
11 plaatsers

Ga naar beneden

Vreselijke winkels Empty Vreselijke winkels

Bericht  Gast vr 31 dec 2010 - 5:05

Ik dacht vanmorgen lekker te kunnen shoppen in de h&m in Groningen.
Kom ik daar aan, na een flink eind te hebben gelopen aangezien we de auto bij de Ikea hadden laten staan, is het gewoon echt een vreselijk winkel! Ik zag echt nergens iets leuks hangen.
Terwijl ik ook een paar keer in Emmen ben geweest, en daar kwam ik met tassen vol weer weg..

Jullie ook van die vreselijke winkels mee gemaakt?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Vreselijke winkels Empty Re: Vreselijke winkels

Bericht  Blond vr 31 dec 2010 - 5:39

Ik vond de H&M Flagshipstore in Amsterdam ook vreselijk. Kwam ook door de drukte.

Primark in Londen vind ik ook vreselijk..
Blond
Blond
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Vreselijke winkels Empty Re: Vreselijke winkels

Bericht  _Femme vr 31 dec 2010 - 6:00

_Chance schreef:Ik vond de H&M Flagshipstore in Amsterdam ook vreselijk. Kwam ook door de drukte.

Primark in Londen vind ik ook vreselijk..

Ik was gisteren in de Primark in Londen. Wat een ramp is dat zeg.. :shock: Nu was het overal wel druk op Oxford street maar dat sloeg echt alles, je zou er spontaan claustrofobie krijgen en als je de kans krijgt om bij een rekje te komen zie je niet eens wat er hangt door de chaos. Mij zul je er niet meer zien Very Happy

_Femme
Prater
Prater

Aantal berichten : 1013
Punten : 1210
Registratiedatum : 26-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Vreselijke winkels Empty Re: Vreselijke winkels

Bericht  Gast vr 31 dec 2010 - 6:19

Ik heb dat met de H&M in Eindhoven ook!
Daar kan ik echt nooit slagen!

Terwijl ik bij de H&M in Vlissingen het 1 na het ander uit de rekken trek!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Vreselijke winkels Empty Re: Vreselijke winkels

Bericht  Gast vr 31 dec 2010 - 6:20

Hazeltje schreef:Ik heb dat met de H&M in Eindhoven ook!
Daar kan ik echt nooit slagen!

Terwijl ik bij de H&M in Vlissingen het 1 na het ander uit de rekken trek!

En dat ligt ook een end uit elkaar Very Happy

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Vreselijke winkels Empty Re: Vreselijke winkels

Bericht  Blond vr 31 dec 2010 - 6:40

_Femme schreef:
_Chance schreef:Ik vond de H&M Flagshipstore in Amsterdam ook vreselijk. Kwam ook door de drukte.

Primark in Londen vind ik ook vreselijk..

Ik was gisteren in de Primark in Londen. Wat een ramp is dat zeg.. :shock: Nu was het overal wel druk op Oxford street maar dat sloeg echt alles, je zou er spontaan claustrofobie krijgen en als je de kans krijgt om bij een rekje te komen zie je niet eens wat er hangt door de chaos. Mij zul je er niet meer zien Very Happy

Met jou kan ik praten! Normaal als ik dat zeg krijg ik scheve gezichten want blijkbaar is de Primark heilig ofzo..
Blond
Blond
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Vreselijke winkels Empty Re: Vreselijke winkels

Bericht  Zora vr 31 dec 2010 - 8:14

Hangt er in alle H&M's over het algemeen niet ongeveer hetzelfde? (afgezien van de speciale divided h&m's).
Zora
Zora
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4087
Punten : 4289
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Vreselijke winkels Empty Re: Vreselijke winkels

Bericht  Gast vr 31 dec 2010 - 8:26

Ik vind het altijd heel erg verschillen per winkel, ik ken ook stomme en leuke H&M's. Meestal gaan ze binnen dezelfde stad wel gelijk op.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Vreselijke winkels Empty Re: Vreselijke winkels

Bericht  Gast vr 31 dec 2010 - 13:45

Ik vind de H&M in Vlissingen juist helemaal niks hebben...Die heeft ook lang niet alles! In DH zijn de H&M's wel leuk, vooral de Beautybox en Spuistraat vind ik leuk. Wagenstraat is altijd zo'n puinzooi...Maar over het algemeen ben ik wel klaar met de H&M, ik ga liever naar Vila, Veromoda en Sting. Krijg je tenminste iets meer kwaliteit...

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Vreselijke winkels Empty Re: Vreselijke winkels

Bericht  Gast vr 31 dec 2010 - 13:52

De H&M in Vlissingen en Middelburg zie ik ook nooit wat leuks. maar het is me opgevallen, bij wel meer winkels hier in Zeeland. Heb het idee dat Zeeland een beetje als dumplocatie gebruiken ofzo..

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Vreselijke winkels Empty Re: Vreselijke winkels

Bericht  Japie vr 31 dec 2010 - 23:40

Bij de H&M bij ons in het dorp slaag ik ook bijna nooit en bij de H&M in het dorp er naast vaak wel. Bij ons is het ook altijd een ontzettend rotzooi. Als ikm langs de winkel loop, heb ik al niet eens zin om naar binnen te gaan.
Japie
Japie
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2538
Punten : 2737
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Vreselijke winkels Empty Re: Vreselijke winkels

Bericht  Gast za 1 jan 2011 - 0:04

_Chance schreef:
_Femme schreef:
_Chance schreef:Ik vond de H&M Flagshipstore in Amsterdam ook vreselijk. Kwam ook door de drukte.

Primark in Londen vind ik ook vreselijk..

Ik was gisteren in de Primark in Londen. Wat een ramp is dat zeg.. :shock: Nu was het overal wel druk op Oxford street maar dat sloeg echt alles, je zou er spontaan claustrofobie krijgen en als je de kans krijgt om bij een rekje te komen zie je niet eens wat er hangt door de chaos. Mij zul je er niet meer zien Very Happy

Met jou kan ik praten! Normaal als ik dat zeg krijg ik scheve gezichten want blijkbaar is de Primark heilig ofzo..


De Primark in London IS ook vreselijk. Veel te druk. De jas van een vriendin van me is er ook gestolen, omdat ze 'm even neer had gelegd en iemand blijkbaar dacht dat ie te koop was. Foetsie weg.
Je kunt dan beter naar een Primark in een wat rustigere stad gaan. Ik heb nog nooit zo'n keurige, nette, rustige Primark gezien als in Oxford. Die in Cambridge was ook wel ok. In Wolves was ie rommelig, maar goed te doen en in Birmingham (grotere stad) weer echt een complete zooi.
Ik weet niet hoe het in Nederland is, want ik ben daar nog nooit geweest, maar ik geloof dat ie daar ook vrij rommelig is.

Maar goed, als je naar de Primark gaat moet je gewoon in je hoofd houden dat het chaos is, en dan kan je echt wel leuke dingen vinden. Gewoon verstand op nul en gaan.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Vreselijke winkels Empty Re: Vreselijke winkels

Bericht  Phileine za 1 jan 2011 - 2:21

Gekje schreef:Ik dacht vanmorgen lekker te kunnen shoppen in de h&m in Groningen.
Kom ik daar aan, na een flink eind te hebben gelopen aangezien we de auto bij de Ikea hadden laten staan, is het gewoon echt een vreselijk winkel! Ik zag echt nergens iets leuks hangen.
Terwijl ik ook een paar keer in Emmen ben geweest, en daar kwam ik met tassen vol weer weg..

Jullie ook van die vreselijke winkels mee gemaakt?

Bij welke H&M ben je geweest dan? Want die in de buurt van de Grote Markt vind ik ook niet zo fijn, veel te volgepropt. Maar de H&M aan de Vismarkt vind ik kleiner en overzichtelijker.

Ik vind winkels waar de muziek heel hard aan staat verschrikkelijk. Ook vind ik het vervelend wanneer verkoopsters meteen op je aflopen. Ik kijk liever zelf even rond. Maar ik begin online shoppen steeds fijner te vinden en winkel daarom nog maar weinig in de stad.
Phileine
Phileine
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1894
Punten : 2065
Registratiedatum : 17-11-10
Woonplaats : In mijn dromen ben ik overal

Terug naar boven Ga naar beneden

Vreselijke winkels Empty Re: Vreselijke winkels

Bericht  Pancake za 1 jan 2011 - 2:39

H&M daar kom ik eigenlijk haast nooit meer, het is er echt veel te druk. Als ik die drukte zie dan heb ik al meteen geen zin meer.

Verder vind ik de Zara in Amsterdam echt verschrikkelijk. Als je daar binnen komt dan denk je echt dat vrouwen beesten zijn ofzo, wat een ongelooflijke bende. Het is echt alsof er een bom is ontploft, echt overal ligt zooi.
Pancake
Pancake
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 362
Punten : 376
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Vreselijke winkels Empty Re: Vreselijke winkels

Bericht  Gast za 1 jan 2011 - 2:46

Ik vind het bij de H&M echt per winkel uitmaken of ik er iets kan vinden of niet. Misschien hangt er wel het zelfde, maar in die grote rommelige winkels haal ik dat er gewoon niet uit. Ik liep in Barcelona de H&M in en ik baalde gewoon dat ik alleen met handbagage reisde. Gelukkig kon ik wat lagen kleding aan op de terugweg, daar zit geen limit aan ;-)

Al vind ik de H&M niet zo leuk meer..

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Vreselijke winkels Empty Re: Vreselijke winkels

Bericht  Gast za 1 jan 2011 - 4:52

Theedoosje schreef:
Hazeltje schreef:Ik heb dat met de H&M in Eindhoven ook!
Daar kan ik echt nooit slagen!

Terwijl ik bij de H&M in Vlissingen het 1 na het ander uit de rekken trek!

En dat ligt ook een end uit elkaar Very Happy

Haha, ja dat ook :P

Ik bedoel meer dat het in Eindhoven altijd zo'n enorme troep is! Als ik 1 hangertje uit het rek wil halen raak ik bedolven onder de 600 kledingstukken die allemaal aan elkaar hangen... Ik kan er echt nooit iets vinden!
Ik weet niet hoe het bij de H&M in Vlissingen nu is hoor. Maar de laatste keer dat ik er was was het daar keurig netjes en kon ik in 1 oogopslag zien wat er allemaal was.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Vreselijke winkels Empty Re: Vreselijke winkels

Bericht  Gast za 1 jan 2011 - 4:59

Vilein schreef:
Gekje schreef:Ik dacht vanmorgen lekker te kunnen shoppen in de h&m in Groningen.
Kom ik daar aan, na een flink eind te hebben gelopen aangezien we de auto bij de Ikea hadden laten staan, is het gewoon echt een vreselijk winkel! Ik zag echt nergens iets leuks hangen.
Terwijl ik ook een paar keer in Emmen ben geweest, en daar kwam ik met tassen vol weer weg..

Jullie ook van die vreselijke winkels mee gemaakt?

Bij welke H&M ben je geweest dan? Want die in de buurt van de Grote Markt vind ik ook niet zo fijn, veel te volgepropt. Maar de H&M aan de Vismarkt vind ik kleiner en overzichtelijker.

Ik vind winkels waar de muziek heel hard aan staat verschrikkelijk. Ook vind ik het vervelend wanneer verkoopsters meteen op je aflopen. Ik kijk liever zelf even rond. Maar ik begin online shoppen steeds fijner te vinden en winkel daarom nog maar weinig in de stad.

Aan de vismarkt. Die wat kleinere. Vond er echt weinig kleding bij hangen..
Ik vind het online shoppen ook fijner. Dan zie ik gelijk wat ik aanklik. Als ik in de rekken moet kijken is het echt een speurtocht soms :P
Of ben ik gewoon lui?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Vreselijke winkels Empty Re: Vreselijke winkels

Bericht  Beachgirl za 1 jan 2011 - 5:32

In leiden zitten 2 winkels van H&M. De ene winkel is altijd een puinzooi. Kleding door elkaar, op de grond, hele bergen in de pashokjes. Altijd vieze stoffige vloer, kleding kapot, knoopjes eraf etc. Ik slaag daar nooit!

De ander is altijd netjes, groot assortiment en daar slaag ik altijd.
Beachgirl
Beachgirl
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2626
Punten : 2789
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Vreselijke winkels Empty Re: Vreselijke winkels

Bericht  sonly za 1 jan 2011 - 5:41

De ene h&m in Groningen vind ik super, de ander is niks aan. Zelfde geld voor die in Alkmaar. Die in m'n eigen woonplaats vind ik meestal ook niet zoveel aan. Maar h&m is zoiezo niet helemaal mijn winkel. Doe mij maar coolcat/sting.
sonly
sonly
Prater
Prater

Aantal berichten : 823
Punten : 887
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Vreselijke winkels Empty Re: Vreselijke winkels

Bericht  Mermaid za 1 jan 2011 - 5:49

Ik vind winkels waar het meer lijkt of ik een kroeg/club instap met luid emuziek in plaats van een winkel altijd verschrikkelijk.
De nederlandse winkels ben ik al te lang niet geweest maar hier in de buurt zit New look waar edereen heel enthousiast over is maar ik kan er (op schoenen na) echt nooit wat leuks vinden.
Mermaid
Mermaid
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2663
Punten : 2814
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Vreselijke winkels Empty Re: Vreselijke winkels

Bericht  Gast za 1 jan 2011 - 6:33

Ik vind de H&M ook echt verschrikkelijk.
Net als Trekpleister.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Vreselijke winkels Empty Re: Vreselijke winkels

Bericht  Jeanette za 1 jan 2011 - 12:22

Ik vind de Primark echt totaal niks aan. Lelijke kleding en kwaliteit is 0,0. Dan geef ik liever wat meer uit voor goede kwaliteit en leukere dingen.
Jeanette
Jeanette
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Vreselijke winkels Empty Re: Vreselijke winkels

Bericht  Jeanette za 1 jan 2011 - 12:23

Gekje schreef:
Vilein schreef:
Gekje schreef:Ik dacht vanmorgen lekker te kunnen shoppen in de h&m in Groningen.
Kom ik daar aan, na een flink eind te hebben gelopen aangezien we de auto bij de Ikea hadden laten staan, is het gewoon echt een vreselijk winkel! Ik zag echt nergens iets leuks hangen.
Terwijl ik ook een paar keer in Emmen ben geweest, en daar kwam ik met tassen vol weer weg..

Jullie ook van die vreselijke winkels mee gemaakt?

Bij welke H&M ben je geweest dan? Want die in de buurt van de Grote Markt vind ik ook niet zo fijn, veel te volgepropt. Maar de H&M aan de Vismarkt vind ik kleiner en overzichtelijker.

Ik vind winkels waar de muziek heel hard aan staat verschrikkelijk. Ook vind ik het vervelend wanneer verkoopsters meteen op je aflopen. Ik kijk liever zelf even rond. Maar ik begin online shoppen steeds fijner te vinden en winkel daarom nog maar weinig in de stad.

Aan de vismarkt. Die wat kleinere. Vond er echt weinig kleding bij hangen..
Ik vind het online shoppen ook fijner. Dan zie ik gelijk wat ik aanklik. Als ik in de rekken moet kijken is het echt een speurtocht soms :P
Of ben ik gewoon lui?

Haha heel herkenbaar! :P
Jeanette
Jeanette
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Vreselijke winkels Empty Re: Vreselijke winkels

Bericht  Zwerver za 1 jan 2011 - 12:27

Ik vind de H&M op de grote markt ook niks aan. Zeker niet na de verbouwing.
Zwerver
Zwerver
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6323
Punten : 6959
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Vreselijke winkels Empty Re: Vreselijke winkels

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum